back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Primátor Kurbel rokoval so štátnym tajomníkom Ministerstva dopravy Chomom o ďalšom vývoji problematiky uzatvoreného mosta v Seredi

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Mestský úrad / Ing. Zuzana Slahučková, referent komunikácie MsÚ Sereď /  Štátny tajomník Ministerstva dopravy SR Igor Choma sa dnes stretol s vedením mesta Sereď. Na stole bola opätovne otázka riešenia uzatvoreného mosta.

Od mája minulého roka trápi Sereď uzatvorená komunikácia ponad železnicu. V septembri 2023 sa na ňu mohli vrátiť aspoň peší a cyklisti a bola obnovená železničná doprava na trati popod most. Automobilová doprava má však stále zákaz, a tak obyvatelia i dochádzajúci za prácou, či záchranné zložky, musia využívať 9-kilometrovú obchádzku po rýchlostnej ceste R1.

Na pracovné stretnutie k tejto téme prijal pozvanie primátora Ondreja Kurbela nový štátny tajomník Ministerstva dopravy SR, Ing. Igor Choma, ako aj zástupcovia 91. ženijného pluku v Seredi. Na pôde mestského úradu sa informoval o aktuálnom stave tejto problematiky a boli mu poskytnuté komplexné informácie o celom probléme s mostom, až do dnešného dňa. Choma s Kurbelom zhodnotili všetky možné alternatívy riešení, ktoré dnes mesto Sereď má, ako aj ich ekonomické dopady, časovú náročnosť a celkovú efektivitu.

Zo svojej pozície štátny tajomník deklaroval nielen súčinnosť, ale aj personálnu zaangažovanosť pri pomoci mestu Sereď s cieľom čím skôr umožniť prepojenie dvoch odrezaných častí Serede pre automobilovú dopravu.

Okrem problematiky uzatvoreného mosta dostal štátny tajomník informácie aj o iných témach, ktoré rezonujú v našom meste a ktoré viac či menej súvisia s dopravou.

foto: autor

zdroj: Mesto Sereď
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Lipsic, Spisiak, Budaj, Kollar…teraz Choma. Kazdy sa sem pride pozriet, na to nase mestecko. Stale sme ale v rovnakom marazme. Ci uz kriminalnom, ekologickom, dopravnom. Bohuzial.

    9
  2. Niektorí tu boli zbytočne a potom sa vykrúcali, že nemajú ani kompetencie niečo zmeniť. Čiže časom vyplávalo na povrch, že sa prišli iba odfotiť.

    7
  3. Aj teraz sú tam ľudia, ktorý sa iba vykrúcajú, že nemajú kompetencie niečo zmeniť. Ja sa len pýtam, kto má tú možnosť konečne niečo zmeniť, to fakt sem musí napochodovať Puttler, aby sa konečne kompetentný rozhýbali?

  4. Kašlú na to, ľudia si zvykli. Kto vie kde sú peniaze čo vybrali mestský policajti od kamión isto.

    4
  5. Čo s tým teda mienite spraviť pán primátor? Pretože to že bolo stretnutie nám občanom nestačí…..

    4
  6. Do píči tam. Keby si pozicam miesacku od stehela tak som to mohol mat vybetonovane uz pred pol rokom a sam.
    Toto je vysmech zdravemu rozumu co tu predvadza jeden aj druhy saso.
    O com chcu rokovat kurva?
    Postavit most trva pol rok a nie 5 rokov.
    Drbliny

    17
  7. sak si chod pozicat tu misacku od stehela a ic to vybetonuvat sam, ked si taky husty, dpc.. ty drblina

    2
  8. Áno život pôde ďalej, ale načo máme potom takýchto ľudí, ktorý sú prisatý na štátnu kasu, hlavne že peniaze každý mesiac pípnu na účet, že? A čím dlhšie sa to bude naťahovať, tým viac štátnych tajomníkov, ministrov, poradcov a štátnych zamestnancov sa na tom výplatami priživí. Koľko Euro ešte chcete do vačku?

    4
  9. Už dávno mal byť cestný tunel pod železnicou. A netrebalo by žiaden most. Keď nebude tunel pod železnicou tak „tunel“ sa spraví tak či onak na moste

    1
  10. Už dávno mal byť cestný tunel pod železnicou. A netrebalo by žiaden most. Keď nebude tunel pod železnicou tak „tunel“ sa spraví tak či onak na moste

    3
  11. Po x rokoch co sa vie ze most je v dezolatnom stave sa UZ rokuje. Vela stastia,zabavy a smiechu do dalsich rokov rokovani,dalsich rokov vyberovych konani,buranie neratam,most padne aj sam no a potom ta najtazsia vec na svete,postavit novy most. Ale kedze sa jedna o neakych 50 metrov,vo svete unikatnej dlzky,verim ze povolaju najlepsie kapacity v obore,daju hlavy dohromady a vyriesia taku vo svete ojedinelu a unikatnu stavbu,na ktoru sa budu chodit pozerat z celeho sveta a zapise sa do ucebnic svetoveho stavitelstva !

    9
  12. V krajine, kde za 50 rokov vystavby dialnic neboli schopni prepojit dve mesta zo zapadu na vychod, je vystavba mosta v Seredi asi neriesitelna uloha.

    7
  13. Podľa Národného kontrolného úradu až 1 717 slovenských mostov je v zlom až havarijnom stave. Celé dlhé roky bola zanedbávaná diagnostika a prehliadky mostov. Dnes už bývalý minister dopravy Andrej Doležal sa v roku 2020 pokúšal vo vláde presadiť takzvaný mostný program. Na investície do mostov žiadal 30 miliónov ročne. Nedočkal sa však podpory…
    P.S.Som zvedavý,či z týchto mostov vyberú práve ten seredský…

    2
  14. Pán Kurbel ,už by ste mali aj niečo robit ,lebo nie len most neviete spraviť ,ale ani zdravotníctvo v Seredi.

    2
  15. Anonym nadomnou, spoj sa s tym clovek co si chce pozicat miesacku a spravit to, budete pekna dvojka.
    strasni blbci

    1
  16. tolko truhlíkov sa tu zlietlo že je to až na neuverenie.
    Jeden nadáva Kurbelovi skrz most ktorý by on urobil s požičanou miešačkou a druhý by asi chcel aby Kurbel vyriešil zdravotníctvo tak že po šichte na úrade si oblečie biely plášť a pôjde ordinovať.
    Tam sa obráťte na bývalého primátora ktorý miesto toho aby tlačil na opravu mosta tak vyberal celé roky pokuty. A to za tú dobu boli stovky tisic eur

    2
  17. Mosty nie sú asi priorita a nie sú na ne peniaze.
    Miliardy sa napožičiavali na trhoch, otvorili druhý dôchodkový pilier aby ho vycucali a vyplatili z neho jednu skupinu svojich verných voličov.

    4
  18. brucho co robil vtedy vsetko fungovalo na 100 percent ked teraz vsetci nadavaju ved za jeho bacovania bol most v dezolatnom stave teraz sa zakuklil na kraji a ma to v pazi

    1
  19. Nechápem čo doteraz robili. Veď za tie roky čo dobre vedeli, že ten most spadne aj sám, už mali mať aspoň pripravený projekt na nový most. Po zatvorení mosta mali hneď začať výberové konanie na búracie práce… či čakajú že to spadne samé a potom to naložia len s bagrom a bude to lacnejšie? Takýmto tempom pokým vyberú firmu na búranie…2 roky+ ostatné výberové konania+ schvalovanie+ nejaké dotácie…. Za takých 6 rokov by to mohli stihnúť?!

    3
  20. No, keď to pôjde takým tempom ako výstavba diaľnice BA-KE do roku 2010 (pamätáte ešte a ešte HO aj volíte…), tak nepindajte. Ešte je to iba necelý rok od uzatvorenia mosta a terazky (takých Terazky je tam nadpočet!) nás čaká iba svetlá budúcnosť. Tak sa tešte a ono to aj tak asi skôr padne ako bude projekt, výberové konanie,…

    1
  21. Co sa tu navazate do primátora? Most patrí Slovenskej správe ciest. Tieto všetky podniky ako aj napr. vodohospodári, železnice , atd …sú sústavne podvyzivene, tak je všetko zanedbané. Hlavne, že sa naši vládcovia dobre nabalili a rozkradli tento štát. A sprostá Slovac ich ešte aj voli. Tak sa nečudujte, takých mostov je na Slovensku habadej. Ale tuná je každý odborník. A bude aj horšie, pripravte sa.

    3
  22. no slovac v prvom rade sa zachovala ako nesvojpravne stado v predchadzajucom obdobi. ani v sucasnosti to nieje idealne ale je to o kus lepsie. problem ciest je systemovy problem a neni jediny.
    kapitalizmus musi skoncit, inac to lepsie nikdy nebude.

    1
  23. smeraci vladli 12 rokov, socialny stat socialne istoty socialne balicky a vsetko len dristy a zvasty pre blbov. Dalsie 4 roky to bude presne to iste len frazy budu ine. No a most na ten oni zvysoka seru.

    1
  24. Táto skaza všetkého v republike nenastala len teraz, alebo len za posledné roky 3 roky, ktoré tiež nie sú výnimka. Terajší „Spasiteľ Slovenska“ nás konečne teraz spasí a všetko sa dostane na tú najlepšiu cestu, už bude štát len prekvitať. „Spasiteľ“ je obkolesení najlepšími odborníkmi, čestnými a pracovitými ministrami, teraz už bude len dobre. Slovensko teš sa!

    3
  25. Podvýživený je akurát tak tvoj falus! Táto krajina má 4. najvyššie odvodové zaťaženie vrámci štátov eu… (vysvetlím aj pre brzdy – znamenal to ze z tvojej hrubej alebo superhrubej mzdy ta ozbíjajú o tolko ze ti ostane len cistá mzda … co to znamená vidíš na svojej vyplatnej páske…) potom ides do obchodu kúpis dáky tovar znovu platis dph ak kupis benzin do auta platíš daň z dane a teda spotrebnú daň a na to cele plus dph no a teraz novinka lebo vraj sladené nápoje sú nezdravé tak budeme platiť daň aj za to… je to super ze takto dotujeme tento systém ale co nám občanom prináša? Zdravotníctvo na kolenách ( pre brzdy = musis ist s vlastným toaletným papierom do nemocnice? ci ebe) cesty samý výmoľ , mosty tak ako písal kolega v havarijnom stave cez 1000 mostov… cize ak sa peniaze neinvestujú ale sa len “prežerú” na výplaty úradníkov ktorý o robote len hovoria ale reálne to nik neurobí tak to tu aj vyzerá … napr teraz sa má v krajskom meste robiť cyklotrasa v dĺžke 2 km za 2mil € cize 1 meter stojí 1000€ toto uz je aj skoda komentovat asi…

    3
  26. Kurbel je neschopák lebo nevie dať spraviť most, ktorý mestu nepatrí. Geniálny názor. A prečo Tomčány nedal porobiť všetko čo mestu patrilo?

    2
  27. Pre toho o poschodie vyššie
    Nie myslím prečo vyzerá Sereď ako zaspatá diera, keď podľa mnohých priaznivcov 1.ligy sme mali najlepšieho primátora široko ďaleko.

    17. januára 2024, 23:00 Pri
    To bude tým, že je tu kopec takých núl ako ty.

  28. …..choma je len poslusne tupe ritolezecke hovno bradavicnateho rysaveho hranola…….nakvaka,naslubuje,tak ako dialnicu do KE postavili uz v 2010tom…🤮🤮🤮🤮🤮

  29. Choma vôbec neprisľúbil postaviť most.
    Iba „deklaroval nielen súčinnosť, ale aj personálnu zaangažovanosť pri pomoci mestu Sereď“.
    Ale kto nakoniec pomôže mestu Sereď, to sa už nikde nepíše.
    Tiež sa neuvádza nijaké riešenie opravy, ani žiadne termíny začatia nejakých prác, nieto ešte nejaký dátum spustenia prevádzky po moste.
    Informačná hodnota článku nulová.

    2
  30. Tak rokovali alebo informovali?!
    … opäť na stole?!
    Len bla , bla , bla a nic.
    Len neviem ci o o nicom bolo cele stretnutie, alebo je opäť výsledkom „skvelej novinárskej“ prace.

    2
  31. Prázdne reči o ničom. ! Bol som v Spišskej Novej Vsi.,tam vedie štvorprúdovka popod železničnou traťou smerom na Levoču a Košice. V Seredi ? Hovno !!! Legendárny nadjazd PONAD ŽELEZNIČNÚ TRAŤ už sa stal etalónom neschopnosti štátu !!! Občanom Serede sa už toho nasĺubovalo….

  32. A čo čakáte od tejto partičky? Akurát tak grotesku na tému lacnejšie rohlíky, maslo, eidam… roky tu len žrali a mliaskali a stále sú takí istí… Most? Kdeže…!

  33. TO ZE UZ SA ROZPADAVA CESTA AJ V DOLNEJ STREDE JE V PORIADKU?
    KED OTVORIA MOST TAK MOZU ROVNO UZAVRIET DOLNU STREDU OD MOSTA AZ PO SEREDSKU KRIZOVATKU.
    TOTO BOLO SUPER RIESENIE CO STE VYMYSLELI.

  34. V tomto štáte sa už všetko rozpadáva. Aj koľajnice z BA do GA musia reparovať. Vlaky hrozne meškajú, hruza cestovať. Neni tej sily čo by to dala do poriadku.

  35. Tak chlebíčky spapané , kofolka vypitá a teraz uz len vyhrnúť rukávy pri tej miešačke nech nemáme pocit že vás platíme z našich daní a poplatkov len za tie omáčky čo okolo toho motáte a skutek utek

  36. MOOV TREBA OTVORIT MOST LEBO MOC RISKUJEM KED NOSIM DROGI Z TRNAVSKEJ DO SEREDE OBKLUKOU VED NEMAM VODICAK CO KED MA CHITIA SAK MISLITE AJ NA NAS SPOLUOPCANOV CO MUSIME TAKTO PRACUVAT

  37. No co, p. Choma sa este neozval co je nove, aku sucinnost poskytol, ako dalej, co sa ide robit? Dalsi mesiac v prdeli.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované