back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Vydrží železničné priecestie v Hornom Čepeni nárast dopravy spôsobený obchádzaním uzatvoreného mosta?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Železničné priecestie v Hornom Čepeni je v zlom stave. Vydrží nárast dopravy spôsobený obchádzaním uzatvoreného mosta?

Jednoduchá otázka, náročná odpoveď.

Z článku uverejneného na podnet občana ešte v decembri  2022, vyberáme:

Nedostatky v infraštrujtúre mesta (a v meste) a dokonca aj takéto skutočne trpezlivosť ľudí po dlhé roky skúšajúce železničné priecestie viac menej netrápi nikoho iného, okrem tých občanov, ktorí si na takomto priecestí denne ničia svoje autá.

Pripájam ďalšie fotky z našej dedinky. Tento tankodrom (koľajové priecestie) leží tiež už dlhé roky starým vedením mesta nepovšimnuté!!! Dúfam že sa to novým zložením vedenia mesta zmení!!!
Zdroj: FB
Ako vo svojom statuse správne uviedol obyvateľ Horného Čepeňa, stav tohto priecestia (nepatrí Mestu Sereď, ale železiciam) po dlhé roky netrápil vedenie mesta a samosprávu. A to napriek tomu, že práve Horný Čepeň už dva razy vygeneroval poslanca MsZ a dokonca naposledy aj kandidáta na primátora mesta.

 

Celý článok vrátane fotografií nájdete tu:

Tento tankodrom (koľajové priecestie) leží tiež už dlhé roky starým vedením mesta nepovšimnuté!!!

- Článok pokračuje pod reklamou -

Z diskusie pod článkom vyberáme:

Pre hornú pečeň 30. decembra 2022, 0:29  – A čo by ste chceli zoberte kýbel s kléberom a zamažte tie podvaly….
Najprv treba opraviť most potom nejakú nepodstatnú odbočku mimo centra

Radový občan 31. decembra 2022, 20:51 – Pre Anonym 31. decembra 2022, 9:11, dodám k tomu, že z Vašich slov je jasné, že tadiaľ nejazdite, inak by ste toto nenapísal

– – –

Už zo samotnej diskusie vidno nepochopenie problému a dôvodu poukázania na vážny problém, ktorý sa skôr či neskôr pre určitú časť obyvateľov Horného Čepeňa stane tak vážnym, ako odstávka mosta ponad železnicu.

Žiaľ, je málo a stále menej ľudí schopných chápať veci v súvislostiach a vidieť čo i len o niekoľko mesiacov dopredu.

Možno hlúpi a populistickí politici prispeli k degenerácii značnej časti občanov, alebo  ide len o závisť? Netušíme.

Výsledky takéhoto konania ale znášame všetci. Minimálne vo verejnom priestore a v nedostatočnej aktivite občanov pri poukazovaní na možný a pravdepodobný problém skôr, ako sa stane problémom reálnym, ktorý ovplyvní život stoviek až tisícov ľudí.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Aktuálny stav železničného priecestia v Hornom Čepeni:

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Obyvatel 15. júna 2023, 13:33 – znovu extremna aktivita a potreba nieco napisat. Vyzera to tak, ze nezalezi na obsahu, ide o to hlavne pisat.

    S priecestim nema nic primator ani mesto. A nejedna sa o stavbu a zariadenia, do ktorych by mohol zasahovat subjekt ako mesto.

  2. V tomto prípade by ani bývanie primátora nepomohlo. Priecestie patrí ŽSR a im je úplne fuk, kto tam býva. Mesto môže akurát tak „inicializovať“, čo v tomto prípade asi znamená to isté ako „hádzať hrach na stenu“.

    Ľudia, ktorí nemajú ani len elementárne znalosti vecí, by sa mali najprv aspoň 3x zamyslieť predtým, ako niečo do diskusie napíšu. A potom nič nepísať.
    A ja vôbec netuším, prečo vlastne na „výron nedostatočne veľkého orgánu“ diskutujúceho (Obyvatel 15. júna 2023, 13:33) vlastne reagujem.

  3. Pre Romana.moja reč a ja tak vravim nic tomu nechýba.Videl so m aj horšie precestia.tak tu laskavo po niektori držte huby a papule.

  4. Otazka nebola ci si v osade serete po dvore, ale :
    Vydrží nárast dopravy spôsobený obchádzaním uzatvoreného mosta?

  5. Hoci nežijem v tejto lokalite už niekoľko desaťročí , pamätám ako dieťa už v tom čase toto priecestie kričalo minimálne po oprave ak nie po výmene. A to sú roky rokúce.

  6. No a koľko to ešte vydržalo. Tak to vydrzi aj nárast dopravy. Potom už to nebude treba robiť. Ti čo tam bývajú nechajú auto vpredu pri ihrisku a prejdú sa. Problem vyriešený.

  7. Som zvedavý aký bude najbližší článok v súvislosti s uzavretým mostom, čo zas asi nevydrží. Dennú dávku pesimizmu treba dodržať.

  8. Treba osloviť pani „zástupkyňu “ ,jej manžel vykonáva opravy a rekonštrukcie priecestí,, Možno niečo zasponzoruje 😂

  9. Štyri roky JEBALI ,SRALI , ŠŤALI PRDELI , PLULI ,KAŠLALI NA CELÚ UDALOSŤ SLOVENSKÝ
    SUPER ROZUM HNUSNÝ 😩😩😩😩😩

  10. pre 22,51 rozmýšľaj ty chujo prečo pán majko urobil toľko fotiek. pán majko tu jediný rozmýšľa dopredu o roky. ako dopadne ten most upozorňoval pred rokom len ho nikto nepočúval

  11. Zvedavec,keby pán Majko stojí aspoň za niečo,tak zastáva neaku verejnú funkciu,kde po ňom je neaky osoh,výsledok. Ale toto čo robí on aj deges zo 6 ľudovej zvládne.

  12. Už teraz to je Katastrofálne.Prechazate autom a mate pocit ze vám odtrhne kolesá a tlmiče…

  13. hnusni komunisti v nemecku a rakusku a dokonca vo vacsine krajin na zapad od nas neboli, nic nepostavili a pritom maju lepsie cesty, nemocnice, skoly, mosty, vlastne, platy … vsetko maju lepsie …

  14. tie kolaje idu len tak, nic dolezite, predpokladam ze spajaju napr. Madarsko so severom/vychodom Slovenska a vlastne zvyskom europy

  15. Tie koľaje spájajú Maďarsko s ostravsko-karvínskym uhoľným revírom, odkiaľ sa do HU vozí uhlie. Veľa uhlia. A samozrejme aj so zvyškom severnej Európy.
    Aby bolo jasné, najväčšiu škodu (vyjadrenú v €) nemajú sereďania, ani cestujúci, ktorí musia presadať na NAD, ale práve dopravcovia, ktorí trasu Leopoldov-Galanta využívajú pre svoje nákladné vlaky. A náklady im stúpajú preto, že musia tento kúsok obchádzať cez Bratislavu alebo kade tade inde, ale vždy dlhšie. Pretože za použitie koľajníc platia ŽSR od kilometrov. A stráca aj Slovensko, pretože keď taký vlak pôjde do HU cez Rakúsko, nedostane ŽSR zaplatené ani cent.

  16. Miloš Majko 15. júna 2023, 13:42 –
    Jedného prímátora treba atakovať a druhému podliezať, aké typické.
    Áno, Mesto alebo Obec nemá nič spoločné so železničným priecestím ale má právo a povinnosť radikálne apelovať na ŽSR kvôli nebezpečnému stavu priecestia kde môže vzniknuť škoda na majetku alebo úraz obyvateľa daného mesta ! A taktiež zvolať schôdzu všetkých zúčastnených strán, ktorých sa týka daná problematika. Sedieť a písať o nečinnosti a sebaľútosti nikomu neprospeje…

  17. ked sa priecestie poskodi na tolko, ze bude uzavrete, obchadzkova trasa bude vedena cez priecestie v Krizovanoch nad Dudvahom

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované