back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Buď na bicykli cyklista, nie egoista. Jazdite za sebou!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Pre vodičov áut a cyklistov platí jedno a to isté. Auto, ani bicykel nie je váš nepriateľ.

Jazda vedľa seba je na ceste mimoriadne nebezpečná.

Nezabúdajme, že takáto jazda je povolená jazde skupiny od 6 cyklistov a vyššie.
Neznamená to však, že musíte ísť vedľa seba stále. A už vôbec to neznamená, že môžete ísť vedľa seba, keď idete štyria.

Ide o vašu vlastnú bezpečnosť.

 

zdroj: Polícia SR
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Ja by to skôr uviedol na pravú mieru..
    Nebuď „cyklista“.., buď účastník cestnej premávky.
    Keď budú všetci dodržiavať zákony vzťahujúce sa aj jednotlivo na každého príslušného účastníka cestnej premávky, tak ako to bolo kedysi, bez progresivyzmu a liberálnych halušiek.., nebude treba ani miliardy na zbytočné a nevyužívané cyklotrasy v mestách.

  2. Pre: Vodič.. 12. mája 2024, 15:53
    To je skôr taka ľavá miera zo socializmu keď bolo na cestách 20 áut. Zrejme si nikdy nešiel na bicykli po meste po cestách bez krajníc a zaparkovaných áut kde sa dá, ak si toto myslíš.

  3. 15:53
    Miliardy sa minaju na dialnice nie na cyklotrasy . Asi v tom nevidite rozdiel podobne ako pri Sulikovych 600 000 verzus Pelleho 600 000 000 …

  4. Homo Dezole.., ja mám na bicykli prejdené celé Slovensko. Lenže na rozdiel od „cyklistov“ ja sa správam ako účastník cestnej premávky pre ktorého platia nejaké zákony. Rozhodne sa nebudem pchať pred všetky autá a skracovať si semafory jazdou na červenú, či cez prechody pre chodcov. Ak mám cyklotrasu, idem po nej. Nie po chodníku a nie pomedzi autá. A dokonca aj ako „cyklista“ zastavím pred prechodom, keď po ňom niekto prechádza..
    A toto je celý problém! 90 % cyklistov nedodržiava absolútne žiadne zákony, ohrozujú seba, tak ako ostatných, najme chodcov a obmedzujú vodičov najme v prípadoch, kedy by nemuseli.
    A nerobia to hlavne postarší občania na bicykli.. Robia to tí čo sa označujú za „cyklistov“ a potom budú bliakať ako sú ohrozovaní a obmedzovaní vodičmi.
    Chceš dôkaz? Nemusíš chodiť do „progresívnej“ Bratislavy. Stačí ísť do Galanty na Hlavnú.. A pochopíš o čom píšem.
    To samé na Bratislavskej. Zúžené jazdné pruhy kvôli cylklopruhom a kkti si idú v jazdnom pruhu.
    A keď o tých miliónoch pre cyklotrasy.. Kedy už niekoho osvieti a pochopí, že ak by sa vybudovali toľko požadované obchvaty miest, dokončili diaľnice.., doprava cez mesto by sa odbremenila a cyklozmrdi by sa nemuseli vyhovárať na vodičov.
    Ale nie.. Slovensko si vyhradilo na projekt 500 tis. na kilometer cyklotrasy. Zatiaľ čo doprava vo väčších mestách stojí a kvôli budovaniu nepoužívaných cyklotrás bude stáť ešte dlhšie!

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované