back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Riešia kompetentní predpokladateľné problémy v doprave čakajúce nás po 15. marci?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď | Už pred niečo viac ako týždňom sme upozorňovali na 15. marec 2024, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou bude dňom, v ktorý začne  dopravný masaker tentokrát nielen pre nás obyvateľov Seredského regiónu, ale v podstate celého Slovenska cestujúceho do Bratislavy z východu a opačne.

Nás sa však dotkne významne. Uzatvorený most ponad železnicu ľuďom cestujúcim do  Bratislavy, Trnavy, resp. v tomto smere od Serede, už takmer rok  komplikuje, predlžuje a predražuje každodennú dochádzku autom do práce.

A bude horšie. Už o niekoľko dní.

Od 15. marca, teda onedlho sa aj títo vodiči buď postavia do dnes ťažko čo do  dĺžky odhadnuteľných kolón na rýchlostnej komunikácii R1, alebo si ešte viac skomplikujú, predĺžia a predražia dochádzku po obchádzkach napr. po tzv. „starej ceste“ okolo Sládkovičova, cez dediny a následne z Trnavy smerom na Hrnčiarovce a pod.

Všetko zle. Dobré riešenia nie sú a tak každý – aj tranzit východ-západ, bude musieť experimentovať, kde budú kolóny menšie, dojazdové časy kratšie a menšie riziká havárií.

Začať používať autobusy je ako z blata do kaluže. Ani autobusy totiž zápchy nepreskočia!

- Článok pokračuje pod reklamou -

Vo našom článku sme navrhovali vlastne jediné riešenie – významné posilnenie vlakovej dopravy minimálne na trase Sereď – Galanta – Bratislava a to bez prestupu, resp. trase Bratislava – Galanta – Sereď – Trnava – Bratislava s minimom zastávok, maximálne ešte v Senci a Pezinku.

Odozva nateraz nulová aj od samosprávy. A aj ľudia denne dochádzajúci do Bratislavy, akoby sa o problém nezaujímali, alebo o ňom snáď nevedia? Nepríde k prekvapeniu a spoznaniu reality až v prvý deň realizácie reálnych obmedzení na R1 / D1 a s tým spojených následkov na priepustnosť najvyťaženejšej trasy na Slovensku?

O tejto téme sme informovali v týchto článkoch:

Slovákov čaká dopravný masaker! Kľúčová križovatka najhlavnejšieho cestného ťahu Západ -Východ ide do rekonštrukcie

Most v križovatke diaľnice D1 a rýchlostnej cesty R1 čaká od marca komplexná oprava

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Vlaky sú celkom fajn, chcelo by to možno posilniť. Ale kapacitne sú vlaky v pohode, frekvencia každú hodinu na oba smery nie je zlá. Prípoje z BA a GA sú dobré, nemyslím si že ťahať osobák do Bratislavy má nejaký význam. Navyše z TT chodí s rozumným časovým napojením aj rýchlik, aj osobák. Takže celé je to len o tom, aby si to ľudia uvedomili. A kľudne aj opäť rozchodiť smer Leopoldov aj pre osobné vlaky. Žiaľ priorita vlády nie je v podpore železničnej dopravy…

    3
  2. problém je v tom ten čo pôjde z ba do tt sa bude otáčať smer vlčkovce otočka cez most a smer trnava masaker všetky autá na jeden smer 3 prúdovky do 2 respektíve do 1 pruhu lebo na vlčkovce bude odbočovaci full po most a ďalšie je galanta odbočka z r1 paráda

    2
  3. A majú opravovať R1 aj ja smer Nitra niekde za Patou sa bude meniť povrch cesty..

    1
  4. Majko je jediný čo tu predvída prúser jak svet?Keby už tri upozornenia neuverejnil to by mesto ani nekonalo?

    2
  5. aj mňa sa sa to týka 4. marca 2024, 14:15 – nejde o predvidanie, ale logicky predpoklad vychadzajuci zo znalosti situacie dnes a pocas frekventovanych casov a dni.

    Ano, mala by proaktivne reagovat aj samosprava a HLAVNE ten,kto obmedzenia sposobi.

    Netusim, ci samosprava kontaktovala ZSSK s poziadavkou na upravu, resp. posilnenie vlakov minimalne cez Galantu a podla moznosti bez prestupu. Ak nie, tak to bude problem pre dochadzajucich .

    A tento problem by som fakt nepodcenoval. Zapchy mozu byt a myslim si ze aj budu skutocne niekolkohodinove a to minimalne v tych najfrekventovanejsich casoch.

    Mam vsak obavy, ze nielen kompetentni, ale dokonca aj denne dochadzajuci za pracou do Bratislavy, sa „zobudia“ az pri prvom cakani v jednej z nich.

    2
  6. Ale čo vy chcete všetci posilňovať? Veď vlaky chodia, miesta je tam dosť, stačí si kúpiť lístok a všetky problémy sú vyriešené. Aj príroda sa vám poďakuje.

    5
  7. Od uzavretia mosta je na D.Stura a prilahlych sidliskach kvalita ovzdusia rekordne vysoka

    1
  8. Tiež si nemyslím, že ľudia začnú cestovať vo veľkom vlakmi kvôli tomu, že sa bude opravovať R1/D1, súčasné slabé vyťaženie vlakov sa akurát zaplní a netreba robiť paniku. Za 27 rokov dochádzania do BA neexistuje situácia, ktorá by ma rozladila. Nič nie je nikdy také strašné ako sa o tom vopred píše. Neraz som strávil na ceste dve, tri hodiny, rekord bol šesť. A žijem.

    3
  9. Nerobme paniku. Väčšia sranda bude, ak sa uzavrie D1 pred BA a bude sa dvíhať most. Tam už to bude tragické. Nehnevajte sa, ale v tomto prípade stále existujú možnosti, aby sa to obislo a mozno s malým meškaním. Ak sa nestane nehoda, vsetko bude ok. Zase sa nestresujme … keď bude treba vlakom, pôjde sa vlakom . Tie spoje sú postačujúce ako tak…

    2
  10. Osobné vlaky bez prestupu z Galanty do Bratislavy tu už boli a nebol to dobrý nápad – mali rekordné meškanie. Lepšie to funguje na kratšie vzdialenosti a potom prestup na rýchlik alebo REX. Ľudia by už mali pochopiť, že čím viac ciest, tým viac áut. To sú skúsenosti zo sveta. Treba sa naučiť využívať hromadnú dopravu, mestskú dopravu. Autobusy, vlaky sa neustále zlepšujú, nedá sa porovnať komfort pred 20 rokmi a teraz. Zvyčajne najviac nadávajú na hromadnú dopravu ľudia, čo nevedia ani ako to zvnútra vyzerá, lebo chodia výlučne autom.

    6
  11. Matovic 5. marca 2024, 22:52
    Ale tí tu neboli 12 dlhých rokov a dokonca s výhľadom na ďalších 8 rokov.

  12. Sepultura 5. marca 2024, 15:08
    Zobrať vám služobné autá a prispievať vám na verejnú dopravu

    1
  13. Hlavne, že sme si znovu zvolili Fica a jeho teplú podržtašku a neni tu liberálny teror či ako to dezole nazýva. Dialnice, zdravotníctvo a podobné veci to nás predsa nezaujíma.

    2
  14. Ako čítam tie komentáre, ked sa neopravuje zle je, ked sa opravuje zle je. Tu sa snáď nedá nikomu zavdacit

  15. A kde podržtašky z Filckovej vlády udelali chybu keď už aj železničiari chcú štrajkovať? To aj tých odborárov platí Soroš?

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

spot_img
- Inzercia -spot_img

Aktuality