back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Opitý kamionista zablokoval diaľnicu D1. Jazdil s vyše 1 ‰ a bez vodičáku

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

KR PZ Trnava |MM| Diaľniční policajti stále riešia dopravnú nehodu, ktorá sa stala na diaľnici D1 v km 44,500 v úseku od Bratislavy na Trnavu.

38 ročný vodič nezvládol na kamióne riadenie a skončil v stredových betónových zvodidlách.

Po nehode nafúkal opakovane viac ako 1 promile alkoholu v dychu.

OKREM ALKOHOLU AJ MARENIE?

Vodič je podozrivý nielen z prečinu ohrozenia pod vplyvom návykovej latky, ale policajti navyše zistili, že jazdil napriek tomu, že mal vydaný zákaz. Tým sa mal dopustiť ďalšieho trestného činu a to marenia výkonu úradného rozhodnutia.
Hliadka ho obmedzila na osobnej slobode a muža predviedli na policajnú stanicu. K zraneniu osôb pri nehode nedošlo.

⚠️Situácia na diaľnici D1 pred Trnavou⚠️

- Článok pokračuje pod reklamou -

▪️od BA na TT prejazdné 2 jazdné pruhy,
▪️od TT na BA prejazdný 1 pruh.

JAZDITE OPATRNE A PITE LEN NEALKO!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Zase kamionista…. Preco, ked vidite velke kolesa a trochu viac, ako suv, hned to musi byt kamionista. Vodic normalneho nákladného auta. Ale ta cesta je v ,,kamione“ brutalna aj bez promile. NDS by mala platit za to, ze tam vôbec kamion udrzi v jazdnom pruhu. Neni cudne, ze sa nehody deju na tom istom mieste?

  2. No vážení, z hrušky dolu. Odporúčam zabaviť vozidlo aj s nákladom s tým, že prepadne v prospech štátu. Dilino nevodič /píšu, že vodič/ 5 rokov Leopoldov . Tam bude šoférovať spolubývajúcich, jedna radosť. Kamión aj auto je zbraň. Útočia ňou fanatici, opilci, či samovrahovia,

  3. Anonym Ty Pičús, si vymetený C,huj. Nepatríme všetci do jedného vreca. Opilci sú medzi Vami a všetkých by som Vás poslal na psychotesty! Autobus zo zastávky nepustí arogantné Hovädo, lebo Mercedes, Volkswagen, alebo pojebaný Kodiaq. Každý hľadí do mobilu, Ty tupý Chuj.

  4. Niekto nevie rozdiel medzi kamionom a valnikom,na výzor je viditeľný rozdiel,nejaký pisalek sa ide roztrhnúť o senzaciu.

  5. Ze sa vôbec rozčuľujes…to ze za víkend chytia polisi 35 ozralych vodičov osobakov, to nikto nekomentuje… Ale vidia nakládak, tak všetci kamiónisti sú čuraci… Keby ste nemali kamiónistov, tak by si si na raňajky nedával čerstvú šunku, zeleninu, kávičku… Lebo toto všetko Vám zabezpečujú ti sprostí vyjebani kamiónisti,ktori jazdia celé noci aby si mal na stole jedlo…okrem iného.

  6. Vy vsetci ste kokoti co ho kritizujete slovenskí riadne prijebaní čo si nevedia urobiť poriadok s politikmi čo túto krajinu drancujú. Ako môžte vy hovedá tupé vedieť čo tohto úbožiaka dostalo do situácie ze musel jazdiť bez vodičáka či nie zúfalstvo? Každý robí chyby a neviete prečo bol v base a má šrám ktorý mu nedovolí zaradiť sa späť do života. Poznáte toto vy arogantné slovenské hovädá ,,kto si bez viny hoď kameňom“! Každé zlo má nejakú príčinu. Vidíte slamku v oku iného ale brvno vo vlastnom nie. Slovač tupá si nevidí na koniec nosa to vám odkazuje Záhorák.

  7. Záhorak nikde nevidím v článku že by sa písalo že bol v base… ale áno ponadávať si treba…

    Vrátim sa späť k článku. najväčší problém je v legislatíve. A hlavne v tom že zamestnávateľovi sa nedáva niečo takéto na vedomie. Pracujem v kamiónovej doprave. Mali sme tu vodiča u ktorého sme po pol roku zistili, že má zákaz v Nemecku. aj to nám povedal len tak mimo rečou keď mal isť cez Nemecko. Príklad 2. Ďalší náš bývali vodič. je tomu už pár rokov naštastie (ale bohužial system sa nezmenil). Počas víkendu mu zadržali vodičák lebo nafúkal. On si v pondelok príde klído pído do práce chysta si kamion a na jazdu. keby sa akurat vtedy neriešila interná kontrola tak by sme ani nevedeli, že ma zadržaný vodíčák a odíde do zahrania… takže Vy čo píšete že zdržať kamión a tovar a nechať ho prepradnuť štátu nehnevajte sa na mňa ale prečo ma firma trpieť za to že vodič je kkt a nedokáže ani niečo takéto oznámiť? alebo prečo ma firma trpieť za to, že štátne inštitucie nevedia takéto niečo oznámiť zamestnávateľovi?

  8. toto ked je kamion , tak ja som ježiš. Ozaj hlupáci pisalkovia vyšli sotva zakladnú školu.

  9. reakcia k Luboš 1. augusta 2023, 8:25
    Aj ja sa schovám za nevedomosti , lebo som tam, teda / nie som vzor vzorovosti/

    § 6
    Povinnosti prevádzkovateľa vozidla
    (1) Prevádzkovateľ vozidla 16 ) nesmie zveriť vedenie
    vozidla osobe, ktorá nespĺňa podmienky na jeho vede-
    nie ustanovené týmto zákonom alebo osobitným predpisom, 17 ) nemá pri sebe platné doklady ustanovené na
    vedenie vozidla, je pod vplyvom alkoholu alebo inej ná-
    vykovej látky, osobe, ktorej schopnosť na vedenie je
    inak znížená, alebo osobe, ktorej totožnosť nepozná.
    No a tak ďalej.

    Firma má trpieť preto, že ona je aj personálny orgán a zodpovedá, za neho, za seba, za tovar a škody, ktoré vzniknú. Však nič v zlom. Kto to jazdí aj vonku aj tu – už často / prepáčte slušní vodiči, mám aj ja v rodine / veď nie sme blbí? Ako ošmeknúť vodiča a tvrdiť, že do jeho mzdy sa zaratávajú aj napríklad stravné zamestnanca je často iba ,,malý,, priehrešok voči svojim ľuďom. Kto čo vyšiel / asi vyštudoval / si ani ja nedovolím odhadovať. Lebo, ak sa snažíš hovoriť o vzdelaní vôbec, ale vôbec toto nemusí mať vplyv na vlastnosti vodiča, či tie odborné, či tie ľudské. Ja s prepáčením hovädo na kamione / ale aj opicu opitú na bicykli/ naozaj stretávať n e ch c e m. Na zdravie, práve nešoférujem , píšem. A VP mám aj na iné, ovládam aj jazdu na pásových bojových vozidlách. Tak pa.

  10. Čo vám tu niektorym drbe??? Nie je jedno či to bol valnik alebo kamión??? Veď je to v rukách ožratého debila zbraň hromadného ničenia. 10 rokov basy bez milosti a do konca života zákaz šoférovať.. čokoľvek..aj kolobežku

  11. pre Anonym 1. augusta 2023, 11:39

    Ja chápem čo chceš povedať a áno beriem to že z tohto hľadiska je zamestnávateľ zodpovední… no povedz mi, či je to zvládnuteľné? dajú sa robiť námatkové kontroly na alkohol, na kontrolu dokladov atď. Aj sa u nás robia. ale nedajú sa robiť pravidelne. je nemožné aby za 30 ľudmi chodil jeden človek, pred každou jazdou a dával im fúkať, kontroloval doklady a podobne, zvlášť keď odchádzajú aj v noci. Sme dospelí ľudia. A podľa toho by sme sa mali správať. a takéto veci oznamovať. Nie že my máme kontrolovať dospelého človeka, či má platné doklady, či mu ich nezobrala polícia, či im neskončila platnosť… toto je na zodpovednosti vodiča v prvom rade… a nejde o to či je to vodič Kamionu, nakladiaku, dodavky, osobáku alebo pre mna za mna tanku. vždy je to len a len o tom danom človeku

  12. Pekne si tu nadavate! To je inteligencia slovakov?! Mne je jedno, ci je to TIR alebo naves, bol ozratý? Bol. Nemal vodičák? Nemal. O čom tu mudrovať? Tí čo si ho zastavaju svojimi argumentami, neviem ako by sa tvarili, ak by ich „nabral“ s nasledkom ublíženia na zdraví. Nikto nespochybňuje ťažku pracu šoferov z povolania, ani ich časte zneuživanie zamestnavatelmi a je jedno či su to TIR alebo vnutro štatne návesy. Zodpovednosti všetkych šoferov za volantom nikto nezbavuje. Musime si na cestach veriť, ze sme všetci zodpovední, inak bude nebezpečne výjsť vôbec na cesty.

  13. K Ľubošovi
    Mohol by som povedať, že no neviem. Ale nepoviem. To každý, kto pracuje sa môže takto pýtať. Však nie sme malé deti. Všetko závisí od latky, akú zamestnávateľ nastaví. A predovšetkým o zodpovednosti vodiča voči sebe, svojej rodine a spoločnosti. To je všetko.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované