back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Čo má vodič idúci z Galanty cez Nebojsu a Dolnú Stredu do centra mesta Sereď s uzatvoreným mostom ponad železnicu?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Dopravným značením presmerovávajú aj autá idúce z Galanty do Serede napriek tomu, že uzatvorený most je mimo bežnú trasu

Sereď / Asi najväčšou perlou v podobe dopravným značením vytýčenej obchádzky, je cesta z Galanty do centra mesta  Sereď. Bežná po desaťročia priama cesta je Galanta – Nebojsa – Dolná Streda – Sereď (aj centrum).

Po osadení dopravného značenia  OBCHÁDZKA, pribudli aj ďalšie značky obchádzkovej trasy (Obchádzky čoho ??) pred výjazdom na most ponad R1 so smerovaním OBCHÁDZKY vpravo SMER NITRA na  spoplatnenú rýchlostnú komunikáciu R1 až po výjazd do Šoporne, resp. Šintavy. A následne späť cez obec Šintava do Serede (napr. CENTRUM). Áno, píšeme o trase z Galanty do Serede – centra!!

Takto pred mesiacom vyznačená obchádzka sa podľa dopravného značenia týka aj vozidiel obchádzajúcich úsek R1 (Milex – Dolná Streda) cez Gáň a Nebojsu. Takto boli pôvodne smerované autá bez diaľničnej známky. Asi nemiestny žart dopravného inžiniera, alebo snáď niekoho iného?

Nechápete?

Asi je potrebné položiť si otázku, čo je týmito obchádzkovými trasami sledované. Nie je to presmerovanie dopravy do centra Serede namiesto cez Dolnú Stredu s desiatkami kilometrov navyše cez inú obec – Šintava?

- Článok pokračuje pod reklamou -

Kde je ekológia a uhlíková stopa,ktorú zanechávame?

Keby takéto smerovanie po trase obchádzky vylúčilo obce, možno by išlo o racionálny argument, aj keď ťažko akceptovateľný poškodenými občanmi z dôvodu výrazne narastajúcich nákladov (až o 100%) na obchádzku. No v týchto prípadoch je doprava „len“ presmerovaná cez inú obec plus už spomenuté  kilometre navyše.

Dôležité je pripomenúť, že samospráva Mesta  Sereď nebola informovaná o iných obchádzkových trasách a ani občania neboli okrem značenia oboznámení so žiadnymi zmenami. Ani o tých posledných, ktoré sa znovu priamo dotýkajú ich peňaženiek.

Posledné týždne zaznamenávame dopĺňanie dopravných značiek týkajúcich sa obchádzky o značky nové, čo však orientáciu môže komplikovať, prípadne značenie začína byť neprehľadným.

– – –

Takto vyzeralo značenie OBCHÁDZKY pred mesiacom:

Sledujúc priebežné zmeny a osádzanie dopravného značenia to vyzerá tak, že kompetentní sledujú naše priebežné na úplnú, minimálne však čiastočnú nezmyselnosť obchádzok a do určitej miery stratu logiky v ich stanovovaní. A pravdepodobne videli aj kritické video priamo poukazujúce na menované problémy. Video bolo uverejnené aj v jednom z predchádzajúcich článkov ešte pred osadením ďalšej tabule pred Dolnou Stredou.

Práve pred premostením R1 pribudla tabuľa „SEREĎ Centrum“ rovno s dodatkovou „pre osobné autá“, no za ňou je ďalšia už bez dodatkovej tabule smerujúca celú obchádzku doprava na R1 smer Nitra. To isté sa opakuje aj priamo na nadjazde.

Pýtame sa teda, aj ten,kto dopravné značenie navrhuje, kontroluje ho, alebo niekomu takýto postupne budovaný „chaos“ vyhovuje? Ak áno, prečo?

- Článok pokračuje pod reklamou -

A otázka na záver – prečo vlastne je trasa od Galanty do „Sereď CENTRUM“ vôbec riešená obchádzkou, keď vodičov idúcich po tejto trase sa uzatvorený most ponad železnicu vlastne vôbec netýka?

Súčasný stav pri odklonení sa od vyznačenej obchádzky, môže  vodičom za určitých okolností spôsobiť vážne problémy. 

 

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. verejne sa musím priznať, že keď ten most zavreli, fakt som uveril, že ho do 3 týždňov podoprú, aby mohli ísť vlaky…

  2. To je totálny chaos a jasný príklad, keď SSC „pracuje „.No a primátor rieši ľadovňu zatiaľ ! Však most počká, tak klídek-sme predsa na Slovensku!!!!!

  3. No to by aj mňa zaujímalo, preto ze na inom mieste sa píšete, že bývalé vedenie mesta nič resp malo robilo vo vzťahu k mostu, ktorý a v správe SSC…?

  4. Pedrito 16. júla 2023, 23:05 – fajn, skusim strucne vysvetlit.

    – jedna vec je sprava mosta, s ktorou nema primator a mesto nicspolocne

    – druha vec je konanie, kde zakon ustanovuje ucastnikov konania. A jednym a hodne podstatnym z ucastnikov,je aj mesto v zastupeni primatorom a statutarom.

    Dolezity moment v konani ale su terminy a teda cas,kedy / dokedymaju ucastnici moznost podavat pripomienky. V prvom kole toto mesto v zastupeni exprimatorom Tomcanyim nevyuzilo – tak sa nevbyjadrujem ja, alebo novy primator, to je vyjadrenie spravcu mosta.

    Este bude stavebne konanie,kde sa znovu dostanu do hry vsetky dotknute strany zo zakona. Tu ale uz (nakolkoje most zatvoreny) kazda pripomienka, podmienka a pod.bude v podstate oddalovanim konecnej rekonstrukcie mosta.

    Preto ste citali to, co ste spomenuli. Veci je potrebne vidiet v suvislostiach a mat vedomost o tom, ako funguju.

    Ak mate zaujem, kludne sa pytajte, co viem, to odpoviem…

  5. pre 8,50 poznám obidvoch aj keď pána majka asi lepšie z kaviarne a článkov.spoločnú majú slušnosť,charakter a morálku.to čo chýbalo starému primátorovi ktorého tu volajú brucho aj tým okolo neho.primátor a majko nekradnú

  6. Netýka ako netýka.. Kamióny smerujúce od HU na FM alebo do I.D.C. nemusia vedieť, že cez Sereď neprejdú?? Či oznámia im to v Seredi mestskáči, keď sa vám tam začnú točiť na križovatke?

  7. Anonym a čo tak cez Cukrovarskú, na svetelnej do ľava a na Trnavskú, ak by bol otvorený most?
    Ak nie, tak vieš, že máš ísť na R1 a na Sládkovičovo..

  8. Samé keby, keby MP zastavovala nd pred alebo na moste ako zo začiatku možno by most vydržal viac a nie to nechať prejsť a kasirovat pri progrese. Myslím si, že MP sa má starať o poriadok v meste a nie číhat v priemyselke na kamióny a driemat v noci na majeri zašitý za trafostanicou. Ale chápem treba zarobiť a nie pomáhať.

  9. Už aby sa vrátili komunisti a ich pozemné stavby a cestné stavby. Za KSČ by sa toto nestalo.!!!

  10. Aj v Šali hrozí že zatvoria most. Je už v havarijnom stave. To bude ale vážny problém. Posledná rekonštrukcia mosta v Šali bola v roku 1997.!!! Liberálny demokrati alias Fašisti, nedali peniaze na údržbu mostu. Výsledok šetrenia máme tu.! Nech žije KSČ.! A kurva kapitalizmus nech skape raz a navždy..!!!

  11. Martini 22,29
    Ale ani by si nemohol písať do diskusii pod článkami na nete. Ak by si vôbec na nejaký internet mal prístup.
    To platí aj pre Anonyma 22.39.
    Ak Vám tak vyhovujú komunisti, prečo sa neodsťahujete napr. do Severnej Kórei alebo do Číny? A my budeme mať pokoj od Vašich blbých komentárov, pretože tam sa už na internet určite nedostanete.

  12. A teraz k veci:
    Obchádzka je naozaj vyznačená chaoticky. Na tých tabuliach mal byť nápis Sereď-juh. A nie centrum. A šípka doľava. Predsa keď idem od GA do centra Serede, žiadna obchádzka ma nezaujíma.
    Obchádzka cez Šintavu je blbosť aj preto, že tá je takto vyznačená práve kvôli nebezpečnému odbočeniu doľava z R1 na Dolnú Stredu na vyťaženej križovatke na nadjazde. Ale keď idem od GA, žiadne nebezpečné odbočenie nerobím. Tak načo obchádzka cez Šintavu?
    Nechápem, ako takéto zmätočné značenie mohli schváliť na okresnom dopravnom inšpektoráte, keď za iné, jednoduchšie veci drbú ľudí podstatne viac. A aký amatér projektant to navrhoval?
    Ako dokumentácia dopravného značenia, tak aj rozhodnutie ODI by mali byť verejne prístupné. Neskúsi Miloš po nich zapátrať?

  13. Celý Sereďský most je odrazom tohto desiatky rokov neschopného štátu, kde nič nefunguje ako má.

  14. Veď je to tam jasne napísané most cez železničné priecestie.To nemá nič spoločné s centrom.za mostom je kopec firiem a koli tomu je tá obchádzka.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované