back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Drevené podpery pod mostom už stoja, po ich sfunkčnení budú vykonané merania

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / Tento týždeň realizačná firma pracovala na podopieraní mosta ponad železnicu, ktorý sa pravdepodobne zanedbávanou, alebo nedostatočnou údržbou dostal do havarijného stavu, až pred asi tromi mesiacmi musel byť úplne odstavený.

Firma pod most osadila 13 kusov drevených podpier, ktoré po ich sfunkčnení a nevyhnutných meraniach budú mať zabezpečiť stabilitu mosta, resp. by mali zamedziť jeho samodeštrukcii.

Ako je vidieť na fotografiách, až odstavenie premávky umožnilo zhromaždenie dostatočného množstva vody po daždi na vozovke, čo jasne dokazuje reálny stav tohto v infraštruktúre nielen pre mesto Sereď dôležitého mosta.

Treba pripomenúť, že aj po vylúčení premávky nad 3,5 tony napriek intenzívnym upozorneniam správca mosta ani príslušný úrad nevykonali žiadne efektívne opatrenia (osadenie mechanických zábran), aby reálne zabránili prejazdu niekoľko desiatok tonových kamiónových súprav cez most, ktorý už v danej dobe podľa informácií bol v havarijnom stave.

Výrazne skorším odstavením mosta a vylúčením dokonca aj cyklistov a chodcov, došlo k významnému navýšeniu nákladov na dopravu a tým poškodeniu nielen mesta Sereď, ale hlavne samotných občanov donútených používať niekoľkokilometrové obchádzkové trasy, autodopravcov, ale aj firiem podnikajúcich v mesta Sereď.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Samostatnou kapitolou sú železnice a železniční dopravcovia, ktorých škody podľa dostupných informácií už mali presiahnuť pol milióna Eur.

Na fotografiách prinášame postup práce pri podopieraní mosta, ktoré z dôvodu nutnosti odstaviť elektrinu v trolejách museli byť vykonávané v nočných hodinách.

Avizované zmeny v prechode cez most pre chodcov a cyklistov by mali nastať začiatkom septembra.

Situáciu s uzatvoreným mostom ponad železnicu v Seredi budeme sledovať po celú dobu vykonávaných prác.

Aktuálne informácie nájdete vždy TU.

 

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. K obcanovi? No, je to debo. 4 taketo hranoly by stacili. Ale sudruhovia statici to pre istotu predimenzovali. Co ked to potrva dve zimy…

  2. V minulosti som mal spolupracovníka ktorý hovoril – žena na ležato a drevo na stojato vydržia všetko.

  3. no podoprene je, vidim to tak ze najblizsie roky sa novy stavat nebude. PS: kolko stalo to podopretie?

  4. Seredské jebliny zas sa ukazujete? 🤣 Samy statik, epidemiolog, politológ a hlavne kolaborant. Vás tu je škoda v komentároch.

  5. obcan 11. augusta 2023, 18:00 – Víťaznou firmou na základe VO sa stala spoločnosť Skanska SK a práce na podopretí budú stáť 102 tisíc eur ( na náklady SSC ). Ukončené by mali byť do konca augusta 2023. Po uskutočnení merania stability bude do času výstavby nového mosta, tento prístupný pre peších i cyklistov a bude obnovená železničná doprava.

    Ďalším krokom, by takisto do času výstavby nového mosta, malo byť prepojenie dvoch odrezaných častí mesta formou umiestnenia ťažkej mostnej súpravy. Premostenie by malo umožniť jednosmernú dopravu svetelnou signalizáciou. Nálady mesta na projektovú dokumentáciu sú 8 880 eur s DPH.

  6. Keď sa dostane k moci PS tak zabudnite na most. Peniaze budú tiecť na Ukrajinu a mimovládkam na ochranu gender, LGBT.

  7. Absolútny súhlas.Pri PS, Sereď zrušia.Na poliklinike, nebude lekárov, zrušili Orange predajňu a progresívci zrušia aj mestský úrad.Horšie ako v 50r.za stalinizmu.

  8. Ja si myslim,ze by to udrzalo osobne autá kludne by to mohli otvoriť. Ja by som to povolil pre autá osbne aspon vyskúšať az pokial by sanieco nestalo.a kedby sa náhodou niečo stalo tak zavrieť rychlo zbúrať a novy postaviť nech sa zlozia na nho nejake firmy napr.Blanco Ruta,Stehel firma,Hracho stav a ďalší co amju vela peňazí co nepomôžu aj.nam ľuďom seredskym ci šintavanom a zo serdehela.Šak zarabaju na kazdej strane tak nech sa ukážu zbohatlici

  9. Vinco 11. augusta 2023, 21:12 – tak toto ma zaujima! Aky zaujem ma PS na zruseni Orange v Seredi?

    Horsie ako v 50. rokoch za Stalinizmu? Vies o tom ze umrel v marci 1953? Ale v 49 este deportoval zidov do pracovnych taborov k Cinskym hraniciam, alebo celostatne dal prenasledovat lekarov.
    No ale k veci, naozaj zajst do Galanty do Orange-u je horsie ako byt deportovany tisice km na opacnu stranu krajiny do Gulagu?

  10. PS ak tam bude, Slovensko bude len nazov otrokarskej gubernie a tie spinave kurvy neoliberalne na cele s prezidentkou sa budu len rehotat.

  11. Dva žeriavy na každý koniec odstrihnúť Most Strabaku vyrobia nový za tri mesiace osadiť zavariť zabetónovať a je hotový

  12. Vinco ty si iný primitívny feťák……PS ešte nikde nie sú a ty im už dávaš za vinu zrušenie Orange. Jediný kto urobil chybu bola tvoja mamka že ťa porodila. Mala tá radšej vyvrhnut do plastovej tašky a jebnut s kameňom do váhu.

  13. Stačí jeden pohĺad a aj laik pochopí že to je choré. Banánová republika. To je ešte lichôtky.

  14. No zbohom barz aká Zámočnícka firma zo Sereď to správy lepšie ešte aj hore by dali jokel a spravyli bi to zo železa a mnoho lacnejšie

  15. Co tu picujete, koľkých z vás sa to netýka? Ja som rad že to robia, konečne sa veci pohli. Najmä vďaka kurbelovy…. neskutočne ako tu stále ti cinzakovy kvicia

  16. Keby to ma jbnut,nepomozu ani tie šparatka,tak by ich zlisovalo.dobre ze pre automobily to nezpojazdnily a co tie otrasy z vlakov,kolko to drevo znese,šroby povolia a bum bac.

  17. Tak toto je na hlavu…este,ze to stavala firma so skusenostami🙈.. a kde je hore nosny tram? A to spodne ukotvenie? To co je? Surovy tram? Co tak sa za vyse 100 tis., Aj zamysliet nad materialom!!!???

  18. A hore to nijako neukotvili nosnými trámami, to tam je len priložené ? A dolu to držia iba matice na šróboch ? Veď tá pätka mala dosadnúť na ten betón alebo to rovno zaliať betónom. V prípade poklesu mostu by celú váhu držalá tá centimetrová platnička s maticami ?