back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Dopravné značenie je odlišné od prezentovaných obchádzkových trás – 2. časť

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Šintava / Sereď / Nielen na R1 je osadeným dopravným značením trasa na Sereď -JUH vytýčená s nájazdom asi 6 km navyše.

Ak ide vodič od Vinohradov nad Váhom s cieľom cesty napr. v niektorom z logistických centier (práca, obchodné rokovanie a pod.), alebo na Sládkovičovo, dopravné značenie ho na križovatke v Šintave nevedie doprava a najbližšou trasou na R1, ale doľava (donedávna smerom cez obec) na koniec Šintavy a neďaleko od Šoporne na výjazd na rýchlostnú komunikáciu R1 a až následne po R1 okolo Dolnej Stredy a Serede k výjazdu na Sládkovičovo.

Možno by obchádzka smerovaná na R1 mala zmysel, keby sa eliminoval tranzit cez obce. K tomu ale nedošlo. Od dopravy by takto bola z časti odbremenená Sereď a takmer úplne Dolná Streda.

Keďže autá sa na R1 nebudú teleportovať,  všetku dopravu si užijú Šintavania. Netušíme,či je s takýmito riešeniami šintavská samospráva spokojná, no vyznačené obchádzky z ďalšieho príjazdu do mesta  nateraz SMERujú  len k eliminácii dopravy v Dolnej Strede a to na úkor inej obce.

Nezanedbateľné v kontexte umelého navyšovania kilometrov sú aj pohonné hmoty, opotrebenie áut, strata času a – ekológia.

Práve preto je oprávnená otázka – kto konkrétne obchádzkové trasy navrhol a kto konkrétne ich schválil.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Bude to vôbec niekoho zaujímať?

Obyvatelia nech si na to urobia názor sami.

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články