back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Stav vozovky a komponentov nadjazdu ponad železnicu hneď po jeho uzatvorení

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / Počas plnej premávky po nadjazde, si sotva bežný vodič všimne stav vozovky, zábradlia, jeho kotvenia k nadjazdu a ostatných komponentov. A už vôbec nevidí chodník a kritické miesta už vizuálne signalizujúce konštrukcie.

Realita je zachytená na fotografiách.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. nedá mi reagovať pozriem sa nato zábradlie a posledná farba natierana bola v 90rokoch? kto ma mať nastarosti údržbu mosta počas jeho životnosti ako sa postavil tak ostal sila

  2. Sereď je v prípade obnovy mosta ponad železnicu „len“ dotknutou stranou. Investorom a správcom je Slovenská správa ciest.

  3. Verím tomu, že keď sa most opraví, tak cesta na most ostane stará. 50m z jednej a 20m z druhej strany sa toho ani nedotknú. Takze od križovatky bude nový asfalt. Potom 20m starý potom nový most 50m starý asfalt a potom zasa nový. Lebo sme na Slovensku.

  4. pre 15,53 za ten stav nepripravenia mesta zodpovedný prímátor Tomčány už není primátor.už sa rehoce aj keď by mal plakať ako sa na to vyebal

  5. Zburajte most a uz ho nikdy neoobnovte. Je to jedinecna moznost ako dostat dopravu z centra mesta.
    Chceme z dioniza stura pesiu zonu 👍🥳

  6. Sereď tra ísť na úrad za primátorom ako ze to takto nechal fujjjjj nepísal vstať a ísť tam

  7. Prečo stále obviňujete primátorov, jedného alebo druhého? Aj Tomčany, aj Kurbel robia čo sa dá, ale oni nie sú vlastníkmi mosta aby to ovplyvnili. Všetko stálo a padalo na SSC. A tak je to i teraz. Všetko závisí od SSC. Napr. nemohli z búraním začať aj hneď, ale až na budúci rok? Len naťahujú čas. Čo sa vlečie, neutečie.

  8. kokoti nejako ste zabudli odfotit spodnu statiku toho mosta ako vyzera zo spodu z vrchu to vyzera zle a nie to zo spodu ked sa clovek kukne hore…

  9. most sa nebude opravovať, ale sa zbúra a postaví sa nový. Ja som po ňom chodil roky a veru koľkokrát som mal zlý pocit ( lebo som vedel, že je v zlom stave). Na Slovensku je pomaly tretina mostov vo veľmi zlom stave. To majitelia tých mostov nevedia, že treba pravidelná údržba? A prečo na to kašľali : „lebo peniaze? Lebo vlastný vačok? Slovensko je za tých 30 rokov rozkradnuté a zdá sa, že to nikomu nevadí? Nevieme si vládnuť – nepáčilo sa nám, keď nám vládli Maďari, Rusi, Česi ….

  10. Ono celkovo ked sa pozrieme na Sered, tak ma sice strategicku polohu (R1, blizko D1), no samotne mesto je docela odpisane – poloha ohranicena riekou a zeleznicou a tak povediac „Trnavska“(priemyselna zona je ina oblast), staci 1 takato udalost, o ktorej sa uz roky rokuce vie (ved to bolo uz kolko-ani neviem ako vypukla pandemia tusim uzatvorene) a dotkne sa to docela dost ludi…a to je jedno ci mesto alebo SSC, mali konat. Napr. Leopoldov ma priemyselnu zonu tiez za zeleznicou a cestami sa tam neda dostat, len okolo mimo obce, tak je vybudovana LAVKA pre chodcov ponad kolaje/vedenie, cez ktoru sa efektivne dostanete hned cez siroke kolajisko. Tu by boli iste problemy s pozemkami, mesto by sa vyhovorilo zase na ŽSR a kadekoho, ze to je problem…..mohla byt roky takato lavka spravena, by ustila bud pri moste/cintorine, alebo priamo kusok od stanice a niekde na Kasarenskej, aspon by sa zvysila navstevnost muzea holokaustu. Mozno by musela byt dost vysoka, ale to uz je na projekte, ked to ide v Leopoldove, tak preco nie tu.

    Ked zadate teraz nejaku trasu do GPSky, tak vys bude navigovat cez cestu (no nie je to uplne polna, ale zase nie je to ani cesta 3tej triedy zdaleka nie) Novy Majer-HOrny Cepen….je to super obchadzka pre ludi od Suroviec a pod…..lenze ta cesta je v katastrofalnom stave…..hlavne ze sa stavia a planuje sa spojit Sered s Hornym Cepenom, super Billa uz je, Kaplnka tam zapasuje dokonale, kludne by tam mohli spravit cestu od Strednocepenskej a potiahnut to cez zeleznicne priecestie (ved vlaky tade nepremavaju – len nakladne sporadicky v noci myslim)….celu tu spominanu cestu vynovit (zase Slovenska sprava ciest?) – ved je to nejaka osuntena cesta pre polnohospodarov zo socializmu….proste by bolo efektivne mat aj nejaku obchadzkovu trasu, plan B (aj pre pesich, cyklistov) z kazdeho smeru. Bolo by idealne vediet sa efektivne/dostojne bez poskodenia vozidla prepravit cez zeleznicu vramci mesta minimalne na dvoch miestach. Ak by zavreli most do Sintavy, tak rieka je vaznejsi problem, tam by som to akceptoval.

    Som zvedavy, kolko sa to bude opravovat…moj tip bez srandy 5 rokov. A minimalne 3 mesiace potrva, lez nejaku provizornu „lavku“ alebo ak nieco vobec vymyslia pre pesich/cyklistov ako prechod pri moste.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Aktuality

Sponzorované