Mestský úrad |
Mesto Sereď
so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom
Č. spisu: 9621/2025
o z n a m u j e ,
že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:
Funkcia (pracovná pozícia): Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania
Názov zamestnávateľa: Mesto Sereď
Organizačný útvar: Oddelenie investičnej výstavby a dopravy/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď
Počet voľných miest: 1
Možnosť nástupu do práce: dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Platové náležitosti:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 7 – platová tarifa v rozmedzí od 973,00 € do 1 167,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.
Náplň práce:
- Samostatne rieši odborné úlohy a činnosti v oblasti investičnej činnosti mesta a verejného obstarávania vyplývajúce z platnej legislatívy.
- Vydáva rozhodnutia a vyrubuje miestne dane za záber verejného priestranstva za vyhradené parkovanie. Rozhoduje o námietkach, odvolaniach a iných opravných prostriedkoch daňových subjektov v zmysle príslušných právnych predpisov.
- Na úseku investičnej výstavby:
– zabezpečuje projektovú prípravu a realizáciu investičnej výstavby mesta v zmysle stavebného zákona a zákona o verejnom obstarávaní
– zabezpečuje rekonštrukciu, modernizáciu a technické zhodnotenie objektov patriacich do majetku mesta
– vykonáva predprojektovú a projektovú prípravu stavieb
– kontroluje a likviduje faktúry za projektové práce
– zabezpečuje oceňovanie pripravovaných investičných zámerov
– zabezpečuje vyjadrenia k jednotlivým stupňom dokumentácie podľa platných predpisov
– zabezpečuje potrebné povolenia na realizáciu stavby
– vedie evidenciu prípravnej a projektovej dokumentácie
– pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu
– zabezpečuje uzatvorenie zmluvného vzťahu s dodávateľom
– zabezpečuje odovzdanie staveniska dodávateľovi
– hlási archeologické nálezy v zmysle platnej legislatívy
– vedie dokladovú časť stavieb
– vykonáva dozornú a kontrolnú činnosť mesta ako objednávateľa v priebehu realizácie stavby
– ak je to potrebné, objedná stavebný dozor pri investičnej činnosti mesta
– kontroluje a likviduje faktúry podľa skutočne vykonaných prác
– vedie evidenciu úhrad jednotlivých stavieb
– vypracováva návrh na zvolanie kolaudačného konania
– pripravuje podklady pre odúčtovanie stavieb a zaradenie do majetku mesta
- Zabezpečuje komplexnú agendu poskytovania dotácií v zmysle VZN mesta o poskytovaní dotácií pre oblasť rozvoja mesta a životného prostredia, vedie evidenciu žiadostí, realizuje prípravu zmlúv, kontrolu dodržiavania účelovosti použitia a ostatných zmluvných podmienok, vykonáva kontrolu zúčtovania.
- Na úseku verejného obstarávania:
– realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác
– realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického systému
– pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ na základe podkladov od vedúcich oddelení
– metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania
– vedie evidenciu zákaziek verejného obstarávania
– plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní
– plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania
Kvalifikačné predpoklady:
- úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou s minimálnou praxou 2 roky alebo vysokoškolské vzdelanie a prax vítaná,
- prax v oblasti investičnej činnosti pri príprave alebo uskutočňovaní stavieb alebo technologických častí stavieb a obstarávania verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu,
- prax v oblasti samosprávy vítaná.
Iné predpoklady:
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- zdravotná spôsobilosť.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch,
- znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní,
- manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
- vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny,
- znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
- vodičské oprávnenie – B skupina,
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.
Ponúkané benefity:
- možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
- odmeny pri životných jubileách,
- týždeň dovolenky naviac,
- odborné vzdelávanie,
- príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa po splnení zákonných podmienok,
- pružný pracovný čas.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti
- štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent investičnej výstavby a verejného obstarávania“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy „Žiadosť o prijatie do zamestnania – Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania“ do 08.08.2025 (vrátane).
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 29.07.2025
Ing. Ondrej Kurbel
primátor mesta
v zastúpení
Ing. Mária Fačkovcová, v.r.
zástupkyňa mesta
zdroj: Mesto Sereď