back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

spot_img

Oznámenie o voľnom pracovnom mieste na pozíciu – referent investičnej výstavby a verejného obstarávania

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Mestský úrad  |

Mesto Sereď

so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď

zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom

Č. spisu: 9621/2025

 

- Článok pokračuje pod reklamou -

o z n a m u j e ,

že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:

 

Funkcia (pracovná pozícia):             Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania

Názov zamestnávateľa:                    Mesto Sereď

Organizačný útvar:                         Oddelenie investičnej výstavby a dopravy/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď

Počet voľných miest:                        1

Možnosť nástupu do práce:              dohodou

Miesto výkonu práce:                       Námestie republiky č. 1176/10, Sereď

- Článok pokračuje pod reklamou -

 

Platové náležitosti:

Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce  vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 7 –  platová tarifa v rozmedzí  od 973,00 € do 1 167,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu   o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.

 

Náplň práce:

  1. Samostatne rieši odborné úlohy a činnosti v oblasti investičnej činnosti mesta a verejného obstarávania vyplývajúce  z platnej legislatívy.
  2. Vydáva rozhodnutia a vyrubuje miestne dane za záber verejného priestranstva  za vyhradené parkovanie. Rozhoduje o námietkach, odvolaniach a iných opravných prostriedkoch daňových subjektov v zmysle príslušných právnych predpisov.
  3. Na úseku investičnej výstavby:

–        zabezpečuje projektovú prípravu a realizáciu investičnej výstavby mesta v zmysle stavebného zákona a zákona o verejnom obstarávaní

–        zabezpečuje rekonštrukciu, modernizáciu a technické zhodnotenie objektov patriacich do majetku mesta

–        vykonáva predprojektovú a projektovú prípravu stavieb

–        kontroluje a likviduje faktúry za projektové práce

–        zabezpečuje oceňovanie pripravovaných investičných zámerov

- Článok pokračuje pod reklamou -

–        zabezpečuje vyjadrenia k jednotlivým stupňom dokumentácie podľa platných predpisov

–        zabezpečuje potrebné povolenia na realizáciu stavby

–        vedie evidenciu prípravnej a projektovej dokumentácie

–        pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu

–        zabezpečuje uzatvorenie zmluvného vzťahu s dodávateľom

–        zabezpečuje odovzdanie staveniska dodávateľovi

–        hlási archeologické nálezy v zmysle platnej legislatívy

–        vedie dokladovú časť stavieb

–        vykonáva dozornú a kontrolnú činnosť mesta ako objednávateľa v priebehu realizácie stavby

–        ak je to potrebné, objedná stavebný dozor pri investičnej činnosti mesta

–        kontroluje a likviduje faktúry podľa skutočne vykonaných prác

–        vedie evidenciu úhrad jednotlivých stavieb

–        vypracováva návrh  na zvolanie kolaudačného konania

–        pripravuje podklady pre odúčtovanie stavieb a zaradenie do majetku mesta

  1. Zabezpečuje komplexnú agendu poskytovania dotácií v zmysle VZN mesta o poskytovaní dotácií pre oblasť rozvoja mesta a životného prostredia, vedie evidenciu žiadostí, realizuje prípravu zmlúv, kontrolu dodržiavania účelovosti použitia a ostatných zmluvných podmienok, vykonáva kontrolu zúčtovania.
  2. Na úseku verejného obstarávania:

–        realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác

–        realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického systému

–        pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ na základe podkladov od vedúcich oddelení

–        metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania

–        vedie evidenciu zákaziek verejného obstarávania

–        plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní

–        plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania

 

Kvalifikačné predpoklady:                                  

  • úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou s minimálnou praxou 2 roky alebo vysokoškolské vzdelanie a prax vítaná,
  • prax v oblasti  investičnej činnosti pri príprave alebo uskutočňovaní stavieb alebo technologických  častí stavieb a obstarávania verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu,
  • prax v oblasti samosprávy vítaná.

 

Iné predpoklady:

  • bezúhonnosť,
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • zdravotná spôsobilosť.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch,
  • znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní,
  • manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
  • vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny,
  • znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
  • vodičské oprávnenie – B skupina,
  • znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.

 

Ponúkané benefity:

  • možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
  • odmeny pri životných jubileách,
  • týždeň dovolenky naviac,
  • odborné vzdelávanie,
  • príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa po splnení zákonných podmienok,
  • pružný pracovný čas.

 

Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:

  • žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti
  • štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

 

Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „referent investičnej výstavby a verejného obstarávania“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky  č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy „Žiadosť o prijatie  do zamestnania – Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania“ do 08.08.2025 (vrátane).

 

Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.

Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.

 

V Seredi, dňa 29.07.2025

 

 

Ing. Ondrej Kurbel

primátor mesta

v zastúpení

Ing. Mária Fačkovcová, v.r.

zástupkyňa mesta

 

zdroj: Mesto Sereď

 

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
-spot_img

Ďalšie články

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované