back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Putinovo Rusko zatiaľ prudko znásobuje výdavky na zbrojenie a požaduje návrat NATO k roku 1997 – teda pred svojim rozšírením

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -
A my sa tvárime, že sa nás to netýka…
Karel Hirman

Robert Fico: Ak je pre západnú Európu život Rusa alebo Ukrajinca hovno, nechcem byť súčasťou takejto západnej Európy.
Putinovo Rusko zatiaľ prudko znásobuje výdavky na zbrojenie (viz.graf). A jeho minister zahraničia Lavrov práve zopakoval, že stále platia podmienky Ruska z decembra 2021, a to v súvislosti s tvrdením, že pri takýchto podmienkach Rusko nemá záujem zaútočiť na Európu. Medzi nimi je na čelnom mieste aj návrat NATO k roku 1997 – teda pred svojim rozšírením.

Premiér Slovenska, ktorý tieto skutočnosti zámerne ignoruje a asi mu aj vyhovujú, keďže sa s Putinom už 3x stretol, chce zámerne vyviesť svoju krajinu z EÚ aj NATO.
O padlých útočiacich Rusov, a tobôž brániacich sa Ukrajincov, mu v skutočnosti vôbec nejde – ide mu len o svoju neobmedzenú a beztrestnú moc pod ochranou Moskvy -, ako to u nás bolo za jeho komunistickej mladosti do roku 1989.

Zdroj: FB

 

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
-spot_img

Ďalšie články

  1. Zákon č. 300/2005 (Trestný zákon) § 311
    Vlastizrada
    Občan Slovenskej republiky, ktorý v spojení s cudzou mocou alebo s cudzím činiteľom spácha trestný čin úkladov proti Slovenskej republike, teroru, záškodníctva alebo sabotáže, potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie.

    3
  2. Anonym 13. decembra 2025, 9:54…a nie je to naopak, Rusko už plne prešlo na vojnovú ekonomiku…dáva do armády cca 7-9% HDP, mnohé europske štáty ani 2%…
    takže je sa čomu čudovať, ak niekto kto na tebe miery jardovými zbraňami zbrojí ako divý…

    6
  3. RF samozrejme že je to naopak. To len dezoláti sú tak dezorientovaní, že ani nevedia na ktorej strane majú papulu a na ktorej riť. Pokrivuju ako realitu tak aj spravodlivosť. Ale zas bavíme sa o nevzdelanych ľuďoch a sociálnej spodine ktorou zostanú či tu budú Rusi alebo západ. Pre nich sa nezmení nič, ich cieľom je škodiť.

    6
  4. Nerozumiem co strkas palicku do hovna,co sa ty a tebe podobni staraju kto kolko da % do zbrojenia co je koho potom ci da amerika 10% alebo rusko aj 50%,kazdy stat je suverenny a je to len jeho interna zalezitost ,nie vselijakych niktosov premudrenych.

    2
  5. pre ratafaka 13. decembra 2025, 12:44…pretože ak by navyšovali rozpočet na vedu, výskum, zdravotníctvo a infraštruktúru vo vnútri štátu, tak sa ma to netýka, ale v tomto by som im fandil…
    Ak takto navyšuju rozpočet na zbrojenie, tak je jasné že si to nenechajú vo vnútri Ruska, ale budú robiť niekde bordel…tak ako doteraz, už je len otázkou či ostanú iba na Ukrajine a Moldavsku..alebo svojou prítomnosťou „občastnia“ aj nejaké dalsie štáty…
    Hromadne vyrábajú napríklad drony, a niektoré už doletia aj do Poľska, Rumunska…
    Toto už naozaj nie je ich interná záležitosť ale pociťuje to podstatná časť Európy…

    9
  6. AHA,tak co podniknes ked sa to teba tyka,rusi maju rakety co obletia celu planetu aj dvakrat nie len do rumunska:) ,maju oresnik,co ty vlastne teraz spravis? zjavne su bezmocni Trump a cela europska provojnova cvarga,co si spravil ked amerika robila bordel v juhoslavii ,iraku atd.nebal si sa vtedy,akurat jedine co mozes spravit je pisat na SOL,tak ako ja,ale rusov nezastavis to som si isty .
    Ak to nie je ich interna zalezitost ako pises v poslednej vete tak koho je to zalezitost?Rusi su si vedomi,ze porazili Napoleona a hlavne Hitlera,tak na nejaku zalezitost ti budu z vysoka kaslat.Alebo nebodaj ty chlapec z dediny zvanej slovensko mas riesenie,nie je to naivne?

    4
  7. Pre : Obcan 13. decembra 2025, 0:18
    Ani ako „odborník teoretik“ nestojís za kus hnoja, takže radšej sa tu nezhovaduj…

    1
  8. pre ratafaka 13. decembra 2025, 14:22 Ak by nebol otvorený zapadný front v roku 1944 Overlord tak by asi rusáci velmi tažko porazili nacistické Nemecko

    1
  9. Ludia, ako to vyzera, kto vyhrava, kto prehrava, nejako som to nesledoval, dnes som vypocul iba sobotne dialogy, precital par clankov tu, pana Hirmana a jeho vyjadrenia na FB, co sem zavesil MM… Nemam co dodat, od reality odtrhnuty clovek. Nechcel som nejako reagovat, ved ste videli, co porobili zase v parlamente, ako tam nadavali zenam, sa trasu dost, ale ked z ich tabora sa striela, tak vsetko v pohode… Dufam, ze sa zacne vysetrovat podla zakona, tak ako sa patri. Dufam, ze bude zase vyhlaseny nejaky megaprotest a protestujuci aspon budu vediet zaco protestuju a po druhej vete, ktoru im niekto napise na karton, tak budu vediet povedat aj viac, to som myslel tak trosku zo srandy, lebo napoveda im vtedy zmizla zo zeme, prsalo, ked pisali kriedami, zmyl to dazd, tak nevedeli, zaco vcera protestovali.. . Kvantita neni kvalita, vzdy to tak bolo, vzdy to tak bude…

    2
  10. pre ratafaka 13. decembra 2025, 14:22…ak ta nejaká krajina dá na list nepriateľov, vyhrážajú sa atomovkami a zbroja o 106, kradnú cudzie územia tak sa asi na to treba pripraviť…lebo s prístupom „ved to je ich interná záležitost“ to nemusí dopadnúť dobre…
    Netreba na nich útočiť, ale strážiť svoje hranice a ak ti napríklad nad územie vleti ich raketa, dron, Mig, tak okamžite reagovať a zostreliť…podobne ako turci
    Ps: ak to zbrojenie je ich interná záležitosť, nie je aj interná záležitosť Ukrajiny aké majú mať oni zbrane, armádu a do akých spolkov chcu patriť?

    3
  11. Plny suhlas. Co preleti do vzdusneho priestoru NATO, to treba zostrelit. Len sa netreba miesat do konfliktu, v ktorom nemame co hladat. Nie je v nom nic nase totiz.

    2
  12. A clenstvo v NATO je asi tak internou zalezitostou Ukrajiny, ako je internou zalezitostou Iranu rozvoj ich jadroveho programu.

    1
  13. Anonym 13. decembra 2025, 19:30..v konflikte, ktorý priamo ohrozuje bezpečnosť Európy nemá Európa čo hľadať, vážne?
    A Čína, KLDR tam majú co hľadať?
    Samotné Rusko má na Ukrajine co hľadať?

    2
  14. Anonym 13. decembra 2025, 19:32..tak teda to Ruske zbrojenie doprevadzane vyhražaním je čisto ich interná záležitost, ktorá by nás nemala zaujímať alebo ako to teda je?

  15. Už neplatí, že vojnová ekonomika vedie do krachu krajinu? Teraz je zas na programe dňa, že vojnová ekonomika má za následok zvýšené riziko pre okolité štáty? Zajtra čo bude zase znamenať vojnová ekonomika? Ešte nedávno ich to malo položiť na kolená, zrazu máme obavy z nich? Každý deň inak.

  16. Pre Anonyma 13 decembra 2025 13 :03.V roku 1944 už bolo o vojne rozhodnuté. Otvorenie západného frontu bola už len špekulácia západu.

  17. Anonym 13. decembra 2025, 14:44

    Zato ty si predviedol svoju „odbornosť “ v plnej paráde na úrovni akou ti to tvoja inteligencia dovoľuje…

    Škoda tu debatovať s generálmi od borovičky.

  18. Tak tento je dobry…
    anonym 13. decembra 2025, 15:03
    pre ratafaka 13. decembra 2025, 14:22 Ak by nebol otvorený zapadný front v roku 1944 Overlord tak by asi rusáci velmi tažko porazili nacistické Nemecko

    Ten tvoj Overlord bol otvoreny iba z vypocitavosti a chamtivosti po sfere vplyvu v Europe, nic viac nic menej. Pokial si mysleli, ze Stalin padne na hubu a Nemecko zvitazi, nebolo treba ziaden druhy front otvarat. Lenze sovietsky valec sa hrnul na zapad a Anglicko a Ameerika spozorneli. Co teraz?

    Ved napokon, nemenovany general sa pytal Roosevelta na ktorej strane budu stat ked Hitler olupil Ceskoslovensko a potom zacal 2sv. vojnu. A jeho odpoved. Na strane vitaza…
    Obraz charakteru stryka sama…

    2
  19. Pravda je taká že nikto z vás nedokáže Ratafakovi argumentovať. Z každej diskusie s ním vyjdete ako hlupáci a to on vám nemusí ani nadávať tak ako vy jemu keď nedokážete dať dokopy vetu ktorá má zmysel, logiku a aspoň čiastočne sa zakladá na pravde.

    5
  20. Ratafak plachta 13. decembra 2025, 19:57
    Raťafák, škoda, že si sa nepýtal pred 22 rokmi, čo hľadajú USA v Iraku. Možno si z nich Rusi vzali príklad. Či rozprávky sa akceptujú iba v prípade našich „spojencov“?

    3
  21. Anonym 14. decembra 2025, 21:11…ako vieš čo som sa pytal/nepýtal? Škoda že si sa ty nepýtal čo robili sovieti v Maďarsku, Československu, Afganistane atď…možno sa nimi inšpirovali amíci pri svojich invaziach a takto môžeme pokračovať do minulosti ale nikam to nepovedie…a budeme to robiť iba preto aby sme odklonili pozornosť od súčasnej ruskej agresie

    2
  22. 15. decembra 2025, 6:59
    Všetky. Máš svoj názor, fajn, kopec ľudí má iný. To je ako odpoveď vyššie. Neodkláňam od ničoho pozornosť, len sa snažím vniesť do diskusie niečo čo chýba väčšine novinárom a ich článkom o geopolitike – objektívnosť. Od začiatku tvrdím, že nemožno súdiť jedného a podávať si ruky s druhým, keď obaja robia to isté. To je obyčajné farizejstvo. A ty zakaždým začneš kričať niee, to je ačohentizmus a blabla. A tým končí každá debata. A čo robili Sovieti tam a tam? Plnili príkazy komunistických lídrov, aj Ukrajinca Brežneva. Či s tým súhlasím? Nie, nesúhlasím. Ale sú to veci, za ktoré sa dokázali ospravedlniť. Ktorý americký prezident sa kedy a komu za niečo ospravedlnil? V minulosti sme aj my, nie raz stáli po boku agresora. A povedali sme niekedy Srbom alebo Iračanom, prepáčte?

  23. A1, som istý že s tebou už nikto nechce strácať čas. Väčší zmyslel má prihovoriť sa prihoretému rohlíku.

  24. Faktická poznámka 15. decembra 2025, 16:49
    Ja som postrehol zatiaľ iba z ruskej strany vyhrážky, že použijú jadrové zbrane…opitý Medvedev to často vybľakuje. Ani veľkí hráči ako India alebo Čína nemajú takú rétoriku. Snáď ešte Severná Kórea, spojenec RF sa občas vyhráža. Či myslel si nejaký iný štát z tých 8 či 9, ktoré majú jadrové zbrane?

  25. Súčasná vláda kolaborantov si neželá nič viac, ako sa vrátiť do područia Rusov. Kedysi sa predbiehali v tom, že ktorý z nich bol miništrant alebo má birmovku. Keď sme znova prídu Rusi, budú sa chváliť maturitou z ruštiny.

    1
  26. Zelenský práve vyhlásil že v dohode o ukonční vojny nie je nič dohodnuté okrem jedného bodu a to je že potrebuje na obranu 43 miliárd Euro / ročne / ale podľa situácie to môže byť aj viac.

  27. Rusko chce Ruský mier, čiže podvolenie okupovanej krajiny, znásilňovanie, popravy, väzenie opozície, násilný odvod do armády, násilné odthnutie detí do prevychovávacích táborov. A naši mierotvorcovia ho podporujú. Všetko v duchu keď slabého kopú na zemi, pribehni a kopni si aj ty.

    1
  28. Nebol by som zhrozený z toho, že Rusko znásobuje výdavky na zbrojenie. Podľa predpovedí, ktoré zaznievali pár mesiacov dozadu, predsa zvýšené výdavky na obranu (vojnová ekonomika) ťahajú Rusko do krachu. Dnes to už neplatí?

  29. Anonym 16. decembra 2025, 13:56
    Prečo by to nemalo platiť? Alebo si myslíš že keď bude Rusko pred ekonomickým kolapsom, tak uvidíme Peskova ako plače pred západnými médiami? Rusi zatĺkajú všetko, ohýbajú štatistiky, prezentujú realitu ktorá nie je realitou. Neukazujú svoje slabiny, zveličujú svoje schopnosti. Rusi majú problém predať svoju ropu aj keď ju predávajú výrazne pod cenu. Inflácia je blízko blízko 10%, úrokové sadzby 16%, žiadny rast HDP a to krajina funguje na vojnových steroidoch. Sankcie fungujú napriek dezinformáciám že nie. Pád bude rýchly a strmý aj keď sa teraz zdá že sa nič nedeje.

  30. Si dobre natahany,kto kde si cerpal taketo bludy v N ku?,HDP Ruska za 2024 su 4%,su to tvoje mokre sny aby to tak bolo

  31. pre blazna 14,18 16. decembra 2025, 14:26
    A čo má HDP za rok 2024 spoločné s tým kde je ekonomika na konci roka 2025? Mne je uprdele ako je na tom Rusko ekonomicky. Tie ukazovateľe publikujú dokonca sami Rusi, takže by som sa nedivil keby na tom boli ešte horšie. Zase máte problém s faktami a realitou?

  32. pre anonym 16:49 – dobre si to napísal, až na jeden moment. Momentálne z uvedených jadrových veľmocí nikto nie je v žiadnom vojnovom konflikte. Ak by tak nastalo, ich rétorika by bola podobná. Ako by zareagovali USA, ak by RUSKO, ČINA chceli umiestniť jadrové zbrane v blízkosti ich hraníc? Prepáč, že mám na súčasné dianie vo svete iný názor, no zažil som Kubánsku krízu v r. 1962 /vojak ZVS/ a viem aký vojnový konflikt vtedy mohol vzniknúť. Poznamenávam, že nie som zástancom žiadnej svetovej veľmoci, nakoľko im vždy išlo len o nadvládu vo svete. Tak to bolo po tisícročia a bude to tak, dokiaľ bude svet – svetom.

  33. Keď je rusko napádané, tak sa bráni a na obranu potrebuje vyššie výdavky. Čo kto na tom nechápe ? A novinárske žumpy si to môžu otáčať aj každú minútu, nikdy pravdu neprekrútia. To len hlúpi im uveria

  34. Vlado 19. decembra 2025, 10:23
    Rusko napadol Napoleon a Hitler.
    Rusi napadli Ukrajinu.
    Čo mi ušlo? Vieš azda niečo viac? Sem s tým.

  35. Ak je niekoho zasluha, ze Slovensko nelezi v provokacnej zone Ruska, tak to je zasluha Roberta Fica a jeho rozumnej zahranicnej politiky. K nam drony nelietaju. Na rozdiel od Rumunska, Polska a 3 pobaltskych ministatov

  36. Anonym 19. decembra 2025, 12:25..ono tá provokácia je v tom že nechcú byť súčasťou Ruska alebo čím napríklad Rumuni provokujú Rusko? To že si u nás v kríkoch zamestnanci ruskej ambasády kupujú novinárov alebo že sa v ruskej televízií bavia bombe do centra Bratislavy je ok?
    Mimochodom to že k nám zatiaľ žiadny dron nedoletel je možno aj zásluha tej ukrajiny a jej protivzdušnej obrany, predsa len z Ruska či Bieloruska je to značný kus cez ukrajinské uzemie…a aj preto možeme byť radi že sú tak ďaleko od našich hraníc…lebo ako povedal Medvedev, Rusko nemá žiadne hranice…

    2
  37. Anonym 19. decembra 2025, 10:56

    Ušlo ti asi to, že Rusi nenapadli Ukrajinu, len tak pre nič za nič… Išlo o to, že Ukrajina tam zabíjala občanov, ktorí sa hlásili k Rusku… Proste ako robil Hitler, že len Nemecké modré oči môžu žiť, to sa stalo v Ukrajine. A proste Rusku sa postavilo. A tak zvolilo ŠVO (Špeciálnú Vojenskú Operáciu). Vieš prečo sa to tak volá, pretože Rusi to tam nebombardujú hlava-nehlava, ako ti hovoria média, že tam útočia na nemocnice, porodnice, škôlky a podobne… Neni to žiadna Pravda, čo vidíš v tých médiach, pracujú tam diletanti, ani jeden tam nebol, nič nevideľ na vlastné oči. A nacistickému západu sa to samozrejme nepáči, zase dostali na papuľu.. Dnes im už Slovensko, Česká republika a ani Maďarsko nepošle ani cent… Pretože sme neni tupí národ… Ešte by si mali s nimi Poliaci vybaviť Volynský masaker, aj tí sa spamätajú… Čo im porobili… Keby chceli Rusi, dávno je Ukrajina vybavená, ale berú to tak, že je to bratský národ… Hádam nemali postupovať ako čo sme videli robiť robiť iný štát…

  38. Anonym 19. decembra 2025, 12:25
    Provokačná zóna Ruska? To je nejaké územie kde nezávislé štáty nemôžu robiť tú suverénnu politiku? Čo to je za označenie? A ako vysvetlíš bombové hrozby na školách dlhodobo a preukázateľne financované z Ruska? Ako ďalej vysvetlíš financovanie dezinformačných webov peniazmi z Ruska – Hlavné správy, Infovojna, ktorých úlohou je len oslabenie demokratických inštitúcií, polarizácia spoločnosti, zahlcovanie mediálneho priestoru nepravdivými informáciami určenými pre slabomyselných jedincov?

    1
  39. A1 19. decembra 2025, 13:21
    Celé si to postavil na argumente, že tam Ukrajina zabíjala občanov Ruska. Toto je asi tak pravdivé ako chemické zbrane v Iraku. Ukrajina a Rusko sa k tomu objektívne vyjadriť nemôžu, lebo ich pravda môže byť hneď spochybnená – sú zainteresovaní. Kto sa vyjadriť môže sú medzinárodní vyšetrovateľia ktorý navšítivili miesta údajných vrážd a zistili že nikto o nich nič nevie, žiadny obyvatelia tam nechýbajú, nikto nič nevidel ani nepočul. Proste sa tam nič nestalo.
    A aký nacistický západ? Prikláňam sa k názoru ostatných diskutujúcich ktorí už o tebe napísali že nie si v poriadku. Fakt nie si, daj sa už konečne vyšetriť!

    1
  40. Vysvetlenie? 19. decembra 2025, 13:24

    Načo teda sľuboval západ, že sa NATO nebude rozširovať??? Porušili to… Teraz ide pesnička, ruská hrozba, ale hybridná vojna. Rusi na nás kašlú… Oni majú všetko, EÚ nič…

  41. Vysvetlenie? 19. decembra 2025, 13:31

    Celé si to postavil na argumente, že tam Ukrajina zabíjala občanov Ruska. Toto je asi tak pravdivé ako chemické zbrane v Iraku

    A nakoniec zaútočili na Irak… Potom sa zistilo, že Powell tam klamal, nemám pravdu??

  42. Vysvetlenie? 19. decembra 2025, 13:31

    Ma tu nevyucuj, vsetko som sledoval… Rozbili Irak, len na zakláde toho, že sú tam zbrane hromadneho ničenia… Sadáma obesili… Demokracia v praxi.

  43. Vysvetlenie? 19. decembra 2025, 13:31
    A aký nacistický západ? Prikláňam sa k názoru ostatných diskutujúcich ktorí už o tebe napísali že nie si v poriadku. Fakt nie si, daj sa už konečne vyšetriť!

    Sa pozri na EÚ a kto to riadi a na ich predkov, budeš mať jasno…

  44. Povedali mi tu, že som chorý, psychicky, či ako, povedal mi MM, že nemám sem pisáť. Tak čo mám spraviť?! Kludne sa vyjadrite, ja si to pozriem zajtra… 1 mam pisat. 0 nemam pisat.. Piste komenty, nie, Like a podobne, podla toho sa zariadim…

  45. Teraz som dopozeral, Kuceravu Sue.. No nejde mi to hlavy, preco to dali do telky, ved je 72 pohlavi. Na hlavu postavene… A Pan MM, sa spamatajte aj vy, to si dajte na Vianoce…

  46. A1 19. decembra 2025, 13:33
    Vies presne dolozit ze kto, kedy a komu slubil ze NATO sa nebude rozsirovat? Das link na nejaku dohodu, zmluvu? Myslim ze nie, lebo nic take neexistuje. Vyvrat mi to a dam ti za pravdu.

  47. Niekto sa tu pytal, ze co je to ta provokacna zona. Je to oblast, kde je dana krajina, v tomto pripade ide o Rusko, ale plati to aj pre USA, Francuzsko, Velku Britaniu, Cinu, Izrael, schopna realizovat nasilne, t.j. nielen dezinformacne, akcie, ktore sa vsak svojim vyznamom nedaju povazovat za akt vojny. Ucelom takychto akcii je testovanie vojenskych schopnosti ako aj politickej kohezie protivnika. Sme v situacii, ked generalny tajomnik NATO Mark Rutte hovori nieco uplne ine, nez skutocny sef NATO, ktorym je americky prezident, tohto casu Donald Trump. Myslim, ze je na mieste otazka, ci je zarukou bezpecnosti malych krajin, ako je Slovensko, clenstvo v NATO s povinnym zdielanim nepriatelskych krajin (Srbsko, Irak, Afganistan, Rusko), alebo skor dobre vztahy so vsetkymu susednymi krajinami, ako aj svetovymi velmocami. Ze by sme nemuseli mat nepriatela. Nevidim ziadnu vyhodu pre Slovensko v tom mat za nepriatela Afganistan alebo Rusko. Nie su to nase konflikty. Radsej si rozvijajme vlastnu krajinu a nestracajme cas, energiu, peniaze na riesenie konfliktov, v ktorych nie je nic nase.

    2
  48. na toho bula mamkinho A1 nereagujte. Je to tupy nebetycny k…t. Sam si vynada, sam sa so sebou pohada…je to blb.

    1
  49. Anonym 19. decembra 2025, 16:49…my si nepriateľa naozaj robiť nemusíme, ono stačí ak si nejaký podarený vodca zmyslí že obnoví zašlú slávu nejakého impéria…jeden v Rusku sníva o území od Lisabonu po Vladivostok, druhý južný sused nosí šál a v pracovni mu visí mapa s vyobrazením velkého Maďarska..v Europe sa menili hranice každú chvílku, náš štát je strašne mladý, neskúsený a menší v porovnan….čo v momente kedy na nás niekto zautočí? a je jedno z ktorej strany…
    PS: my sme Rusko na zoznam nepriateľov nedali, ono nás áno a stále tam sme aj keď sa náš ryšavý vocca snaží zasúvať do rekta ako to len ide…ty sa snažíš byt kámoš a oni sa bavia či zhodia bombu na Bratislavu…ako by si toto riešil?

    3
  50. Europa od Lisabonu po Vladivostok je volanim po celoeuropskej spolupraci. Hrozby existuju. Samozrejme. Co hovorim je to, ze lepsou odpovedou na tie hrozby su dobre susedske vztahy a nasa suverenna politika, nez clenstvo v agresivnom vojenskom zoskupeni. Sucasna realita to potvrdzuje, si myslim. My z tych konfliktov medzi velkymi nic nemame. Len utecencov.

  51. Vy suverénny tu máte vytvorenú nejakú bunku? Áno sme suverénne medzi najhoršími v Európe vo všetkých ukazovateľoch životnej úrovne. Suverénne nás tu tiež zaplavujú Indovia, Uzbekovia a iní aziati. Dobré susedské vzťahy sa nevytvárajú tak že napadneš svojho suseda. Ukrajina tiež nebola v žiadnom spolku a vidíš ako dopadla. Vlastne všetci koho Rusi posledné desaťročia napadli neboli v žiadnom obrannom spolku. Ale keď vidíš spoluprácu s vrahom ku ktorému chodí preceda suverénne v hlbokom predklone, ako východisko, tak ti gratulujem k tvojmu názoru. Suverénne rozbíj
    ame jednotu EÚ.

    2
  52. Ešte aby som nezabudol, hodnota zbraní vyvezených na Ukrajinu zo Slovenska je suverénne najvyššia na svete per capital. Len toľko k suverénnej politike. Ak chceme žiť v nejakom hospodárskom alebo inom zoskupení tak sa nemôžeme chovať suverénne, naopak musíme robiť kompromisy a nerozbíjať jednotu. Je to ako v manželstve

    1
  53. Vzdy je take srandovne, ked niekto nevie vyznam cudzich slov a aj tak ich pouziva. To na margo toho per capital. Tam ide o to, ze vyvoj ide uplne inym smerom, nez co som ostatne tri roky pocuval od inteligentov typu per capital. To nie je o anglictine. To je o latincine, ak mi rozumies. Asi nie… Sa necudujem, ze Ukrajina je tri mesiace od financneho kolapsu, ked tam pocuvaju myslitelov typu per capital.

    1
  54. Anonym 20. decembra 2025, 0:27…no vyzerá to že rusi sa tú spoluprácu rozhodli vybudovať zbraňami…
    Mimochodom ta spolupráca fungovala, s rusmi sa vo veľkom obchodovalo a to až do takej miery že si EU na ruských surovinách veľkú závislosť a aj opačným smerom prudilo ohromne množstvo tovaru a služieb až do momentu keď rus začal vojnu…
    Ja píšem zase o tom že my sa síce môžeme snažiť mať co najlepšie vzťahy so všetkými, no ak sa niekde zrodí agresor s nápadom rozširovať svoje územie tak mu to je jedno a naopak tvoju snahu o dobre vzťahy považuje za slabosť…a taký malý štát ako je Slovensko nebude mať šancu sa samostatne ubrániť takmer nikomu..
    Ps: utečencov by sme mali bez ohľadu či sme/nie sme súčasťou nejakého spolku.
    A vôbec si neviem predstaviť ak by rusko ovladlo celú Ukrajinu a my by sme neboli v NATO ako by sa spalo s ľudom na východnom Slovensku s vedomím že na hraniciach je nastupena ruská armáda

    2
  55. A1 19. decembra 2025, 13:33

    Ako som sľúbiľ, už nebudem prispievať… Ale ešte odpíšem, aspoň na toto…

    https://standard.sk/171430/dali-sme-najavo-ze-nerozsirime-nato-spiegel-zverejnil-dokument-z-rokovani-v-roku-1991

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rusku-bylo-slibeno-nerozsirovani-nato-na-vychod-potvrzuje-nalezeny-dokument-40387679

    Sú to média hlavného prúdu, ktoré o tom informovali, hovoril o tom aj Putin osobne, že neboli dodržané dohody…Tie média ja nečítam, ale proste to bolo sľúbené, no asi nič podpísané. A potom už vieme ako to ďalej išlo.

    Na záver, všetkým pekné sviatky a Veselé Vianoce.

    Anonym 19. decembra 2025, 17:18

    Ďakujem za vyjadrenú podporu, si/ste prvý, ktorý sa ma zastal, vážim si to..

  56. Anonym 19. decembra 2025, 16:31

    Ako som sľúbiľ, už nebudem prispievať… Ale ešte odpíšem, aspoň na toto…Stačí si to dať do google a vyskočí tam veľa o tom. Skúšal som poslať odkaz, link, ako ste žiadali, no neprešiel mi koment.

    Sú to média hlavného prúdu, ktoré o tom informovali, hovoril o tom aj Putin osobne, že neboli dodržané dohody…Tie média ja nečítam, ale proste to bolo sľúbené, no asi nič podpísané. A potom už vieme ako to ďalej išlo.

    Na záver, všetkým pekné sviatky a Veselé Vianoce.

    Anonym 19. decembra 2025, 17:18

    Ďakujem za vyjadrenú podporu, si/ste prvý, ktorý sa ma zastal, vážim si to..

  57. Anonym 20. decembra 2025, 8:52
    Je mi ťa ľúto, že si opäť nepochopil písaný text a vybral si si z neho to najmenej podstatné lebo k tomu hlavnému nemáš čo povedať. Či je tam L alebo nie, nič to nemení na pointe.

  58. Pre MM. Prinesiem Vám do redakcie knihu. Ako človek som sa rozhodol takto a nebojím sa toho. Povedzte mi presnú adresu redakcie, zajtra Vám to priniesiem. Viem, že je nedeľa, ale kľudne ma čakajte niekde, keď máte zavretú redakciu..Len mi napíšte kde.. Aspoň uvidite A1.

  59. A1 20. decembra 2025, 12:27
    Vidis to. Asi nebolo nic podpisane, sam to teraz pises. Ziadny slub nerozsirovania NATO sa neprijal. Co viac k tomu dodat.

  60. pre A1 fandím Vám, ale bojovať s M.M je niečo podobné ako s Vagovičom, Shutzom. Oni totiž majú vždy tu svoju pravdu a ten správny zdroj.

    1
  61. Pre MM, prepač, že som nedorucil knihu, dostal som varovania, ze s tebou sa neda… A ja to nemienim riskovat, pokazit si sviatky.

    Anonym 20. decembra 2025, 17:27

    Co mas ty za problem, poskok??? MM, uprac si ho. Lebo kam napisem, tak je ako debilny a vypisuje a uraza… Ani meno si nevie dat…

    Nebudem si dalej vymyslat dalsi nick ani sem nic pisat, ked sa stretneme, prihovorim sa… Myslim si, ze je to z mojej strany ferova dohoda, voci tomu, ako sa pisalo, ze sme dezolati, sme obycajni ludia ako aj vy ste…

  62. A1 21. decembra 2025, 23:01
    Nehnevaj sa na mňa, doteraz som si myslel že si nielen obyčajný ako píšeš a jednoduchý, ale už si aj na smiech. A to že si tú šíril dezinformácie o tom, že američania neboli na mesiaci a celé pristátie natočil Kubrick…. Je mi ľúto všetkých ľudí ktorým chýba vzdelanie a vidia svet z podobného uhla ako máš ty.

    3
  63. anti dessolee 22. decembra 2025, 8:30

    Nuž, keď to hovoríš ty, to ty je napísane naschvál s malým t, tak to má teda takú váhu, že úplne som rozsypal… Sa pozri čo tu prezentuješ ty za výplody a pod akým nickom… To že niečo Kubrick natočil si daj vyhladať, sú spory o tom doteraz, ty diletant.. Tebe čo povedia, tak si ako kôň s prelepenými očami. Nepremýšlaš, nevieš čo je konceptuálne vzdelanie, absolútne nula bodov. Ako tu písali už mnohí a ver mi, že som si tie diskusie prešiel. Vzdelávaj sa, vzdelávaj… Prvú úlohu máš taký Van Allenov pás… Tu máš aj nejaký odkaz na iné stránky… (Odkaz neprešieľ.) Tak netrep, keď nevieš nič.

    Lebo sa tu tváriš ako najmúdrejší v diskusiách a nick hovorí za všetko, si nejako asi zakomplexovaný.

  64. anti dessolee 22. decembra 2025, 8:30

    Čo mi vnucuješ tvoju pravdu alebo tú čo sem píše MM, to neni Pravda. Pravda je taká, že Rusi si zoberú aj Odessu… Čo som zle napísal?! MM ma tu zato zato akože blokoval, že mám prísť do redakcie a začo??? Zato, že vidím ako to je a experti nestíhajú? Vieš prečo nestíhajú, pretože žijú v tom, čo im povie nejaká autorita… Ešte raz, MM mi povedal, že spamujem diskusie, len tu sa vyjadrujem, v ani jednej som nezaregoval… Ale ako nebudeš mi tu hovoriť, keď mám niečo načítané a viem ti to odzdrojovať, ale nedá sa, lebo je zakázené, že svet nevidím z tvojho pohľadu… To je moj pohlaď, nechaj mi ho, ty si maj svoj.

  65. jaja, nemiešaj sa do toho… A1 som tu ja a idem proti vsetkym… Oni tu klamu, takze je moja povinnost branit Pravdu…

  66. MM, debilita co tu pise komenty a poklonkuju MM, tak to su chudaci. Sam MM je chudak, intelektom, co sa tyka konceptualneho myslenia nema, ani nevie co to je..
    . On proste nechape, ked vas nieco boli alebo tak.. Aj keby som pozical 580 knih, tak mu ten intelekt nedam a ani to konceptualne myslenie… Zabite ma.

    1
  67. Mas pravdu a1, si vrodena debilita. A urcite pochadzas z dlhej vetvy debilit. Lebo takto ochujovatiet sa pocas jednej generacie neda.

    2
  68. Anonym 23. decembra 2025, 18:04

    Som A1, nie a1. Pozor na nato. A áno, pochádzam, tak ako mlčiaca väčšina… Som normálny človek, narozdiel od teba, čo ani nevie koľko je 2+2.

  69. Anonym 24. decembra 2025, 14:21

    Kiež by to bolo vzájomné, mne do smiechu neni, keď vidím, nevedomosť… Poprial som bez rozdielu všetkým pekné sviatky, vidíš v tom nejaký útok??? Že sa nejedujte, myslel som v tom zmysle, že ako čo sa tu budem hádať ešte cez sviatky?! To iné nemáš na robote?

    jaja 25. decembra 2025, 16:42

    Ty si tu nová? Čo som Ti urobil, keď mi ideš dávať diagnózu?

    Len taká kontrolná otázka, kto je najväčšia Európska krajina, keď Európa sa bráni?

  70. Anonym 20. decembra 2025, 15:42

    Keby sa tu neblokovali odkazy na iné stránky, dávno by som ti ten odkaz poskytol…Proste sa nedá, keď napíšem niečo s odkazom, je to blokované, čo mám spraviť… Je to ale Pravda, čo som písal…

  71. K tým „pluskám alebo palcami“, to si rozdávate navzájom? Lebo to tak vyzerá a je to, no neviem ako to nazvať, úbohé.

  72. Sledujem S Tebou ma baví svet. Akurát tam si olizovali lízatko, chlapec z jednej strany, dievčatko z druhej strany… Kokos Covid 1982, ešte tam ukázali, ako tie deti spia spolu, zdravé a ako je to možné, žiadna karanténa… Irónia… Odborníci by poradili inak.

  73. Píše sa rok 1982, ľudia vedia,, aké sú pohlavie, píše sa rok 2025, ľudia sa správajú ako že ja som pes, daľší chce, ošči ma a podobne, Majú dúhovu vlajku a ževraj a je 72 pohľaví….

  74. Tak tomuto sa hovorí a nazýva sa to dekadencia… Pre jaja, si o tom niečo načítajte, keď ľudia jedli hovná a dávali sa vedúce pozície koňom… Predpokladám ale, že takýmtio vedomostami nedisponujete…

  75. a1, ty si podpisany? Ty bulo mamkin. To blbe meno a1 mas aj v zdravotnej karte? Lebo to je jediny doklad, co daju takemu hovadu ako si ty.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované