back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Montáž lávky k uzatvorenému mostu prebieha aj dnes

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Sereď | Aj v sobotu prebieha montáž lávky, ktorá bude pre chodcov slúžiť počas demolície súčasného a výstavbe nového mosta ponad železnicu.

Na stavenisku sme zastihli partiu montážnikov, už na prvý pohľad profesionálov. Výbava a ochranné pomôcky svedčia o pracovnej kultúre a bezpečnosti pri práci, ktorá žiaľ hlavne v takomto teple nie je v každej našej firme štandardom.

Prípravy na realizáciu nového mosta priebežne sledujeme a o pokračujúcich prácach prinášame najaktuálnejšie informácie.

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
-spot_img

Ďalšie články

  1. Nebolo by lacnejšie tam po zemi cez koľajnice spraviť prechod (chodník z dlažby )a dať rampu iba pre peších …podľa mňa na 100 % lacnejšie riešenie ako tá lávka ..

    6
  2. A cyklisty kade budú chodiť??? Stále sa spomínajú len peší. Budú môcť aj cyklisty vedľa s bicykla ísť po lávke alebo nebodaj cez koľaje,naokolo na Majer????

  3. Mate tusenie kolko stoji zabezpecovacie zariadenie pre chranene priecestie? Viete, kolko stoji uprava existujuceho zabezpecovacieho zariadenia aby to cele fungovalo? Asi nie, inak by ste nenapisali taku hlupost, ze zab. Zar. Je lacnejsie ako lesenarska konstrukcia…

    1
  4. Anonym 19. júla 2025, 19:30
    Mozno ze aj o 100 rokov, ked sa ukonci smeracka konsolidacia verejnych zdrojov.

  5. Dorotka, tušíš vôbec, že ak zosadneš z bicykla, v tom momente si chodec a môžeš chodiť kadiaľ chodia chodci?

    4
  6. Na demontáž mosta sa istotne prídem pozrieť. Ten nápad s casozbernym videom je super.

  7. A ako to bude s vlakovou dopravou? Budú chodiť Gáň-Sereď autobusy. Už by konečne mohli zverejniť harmonogram prác. Stovky ľudí nevedia, čo a kedy ráno zahlásia.

  8. Anna, vyluka bude len docasne, ked sa bude burat most, inak vlaky budu jazdit normalne. Pod mostom je akurat len neutralne pole. Takze vlak sa rozbehne a popod most prejde zotrvacnostou so zberacom dole.

  9. Ja v zásade súhlasím s pánom Vojtechom Černákom, ak by SMER nerozkradol verejné financie a nezadlžil krajinu, most sme už dávno mohli mať.

  10. Ja sa len čudujem niektorým príspevkom – tak by to bolo lacnejšie, bude sa tadiaľ dať chodiť na bicykli, je tam zamiešaná aj politika (smeráci, konsolidácia), bude výluka dopravy atď. Kto uvažuje normálne tak ľahko pochopí že všetko sa robí tak aby sa hlavne zabezpečila bezpečnosť či už na železnici alebo na lávke, na všetko sú predpisy a nariadenia ktoré treba rešpektovať. Nechajme odborníkov robiť svoju prácu a netvárme sa že my sme „odborníci na všetko“.

    3
  11. No tak sa netvar!
    Vidis, ze tupela vedia najlepsie kde je prauda, tak im nebran sdjelat kim to nesmazu.
    Nejaku radost zo zivota aj oni potrebuju.

  12. O aku legislativu? o taku aka je na priecesti v surovciach,H cepeni,leopoldove a v polovici slovenska,kde to funguje.

    1
  13. 20. júla 2025, 9:51 už by si mohol prestať piť čučo z nadrvených tabletiek, lebo zase píšeš hlúposti

  14. Pre: Stavbár 20. júla 2025, 12:56
    No len dufajme ze ti odbornici su naozaj odbornici, lebo v poslednej dobe na slovensku su odobornici napr na kolonskopiu co napustia 8 pacientov s formaldehydom …

    1
  15. pre MM 20. júla 2025, 13:09

    A ste si istý, že na základe tej legislatívy by to bolo lacnejšie? Vyššie už bolo vysvetlené.
    Ale spýtam sa: koľko takých prechodov cez koľaje ste už naprojektovali alebo zrealizovali? Aké s tým máte skúsenosti? (Nie, to čo ste si prečítali na internete sa naozaj za skúsenosti nepočíta.)

  16. len uvažujem,nebolo by možné požiť ods.3:
    § 14
    Križovanie dráh s pozemnými komunikáciami
    (1) Križovanie železničných tratí s pozemnými komunikáciami sa zriaďuje pre traťovú rýchlosť od 161 km/h ako mimoúrovňové. Križovanie železničných tratí s pozemnými komunikáciami sa zriaďuje pre traťovú rýchlosť od 121 km/h do 160 km/h spravidla mimo úrovne koľaje. Výnimku povoľuje cestný správny orgán podľa osobitného predpisu.6) Špeciálny stavebný úrad na základe tejto výnimky určí v rozhodnutí o stavebnom zámere podmienky jeho zhotovenia.

    (2) Pri modernizácii existujúcich železničných tratí pre traťovú rýchlosť od 121 km/h alebo pri modernizácii križujúcich pozemných komunikácií stavebník existujúce úrovňové križovanie spravidla prestavia na mimoúrovňové križovanie alebo ho zruší. Na ponechanie existujúceho úrovňového križovania podľa prvej vety je potrebný súhlas Ministerstva dopravy Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo“).

    (3) Dočasné úrovňové križovanie železničnej trate s pozemnou komunikáciou je možné zriadiť v špecifických prípadoch, najmä na účel prejazdu vozidiel pri modernizácii, obnove alebo údržbe trate alebo na odstránenie následkov prírodnej katastrofy alebo nehody so súhlasom ministerstva. Na zriadenie dočasného úrovňového križovania dráhy s pozemnou komunikáciou v rámci vnútropodnikových areálov súhlas ministerstva nie je potrebný.
    https://www.zakonypreludi.sk/zz/2009-513

  17. …najmä na účel prejazdu vozidiel pri modernizácii, obnove alebo údržbe trate alebo na odstránenie následkov prírodnej katastrofy alebo nehody so súhlasom ministerstva.

    Bohužiaľ žiadna z týchto podmienok nie je splnená.

  18. „je možné zriadiť v špecifických prípadoch,najmä…“
    čiže to slovíčko najmä je tam kvôli tomu,aby tam mohol byť zahrnutý aj špecifický prípad,ktorý nie je vymenovaný – pri modernizácii, obnove alebo údržbe trate alebo na odstránenie následkov prírodnej katastrofy alebo nehody.

  19. pre Marek 22. júla 2025, 12:50
    Áno, bolo by to podľa mňa možné.
    Ale:
    – určite by to nebolo o veľa lacnejšie ako nejaké trvalé križovanie. Väzby do stanice sú vždy rovnaké.
    – musel by to zaplatiť ten, kto by toto požadoval. Myslíte, že SSC na to má, keď ledva dostala peniaze od štátu na most? O meste ani nehovorím. Určite by to ale neplatili ŽSR.
    – mám obavy, že žiadny úradník z ministerstva ani zo špeciálneho SÚ by si toto na seba nezobral.

  20. Vyzerá to ako lešenie.Len dúfajme že nebude tuhá zima a nenasneží.Potom bude úrazov.

  21. Slovíčko najmä je síce fajn, ale vždy to súvisí s rekonštrukciou, opravou, údržbou, obnovou, modernizáciou trate. A trať sa neopravuje, nerekonštruuje, neobnovuje, nemodernizuje…

  22. Ráno za tmy som išiel okolo , bolo očut občasné kovové zvuky akoby tam dakto dačo robil, cudne v nedeľu alebo to už socky a fetky pomaly demonštrujú, aby náhodou do otvorenia 1 septembra nebola aj ta lavka v havarijnom stave

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované