ZSSK |MM| Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) si vás dovoľuje informovať, že z dôvodu čiastočného výpadku služby na platobnej bráne nášho zmluvného partnera môže dochádzať k zamietnutiu niektorých platobných transakcií pri online nákupe cestovných dokladov prostredníctvom e-shopu alebo mobilnej aplikácie ZSSK.
Náš zmluvný partner intenzívne pracuje na odstránení technického problému, aby bola čo najskôr obnovená plná funkcionalita platobného systému.
Dočasné riešenia pre nákup cestovných dokladov:
- online platby môžete aktuálne realizovať cez alternatívne elektronické bankovníctvo:
- Tatra Pay
- Sporo Pay
- ePLATBY VÚB
- KREDIT ZSSK
V prípade, že si cestovný lístok zakúpite v osobnej pokladnici ZSSK alebo priamo vo vlaku, poplatok za servis nie je účtovaný.
Za spôsobené nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme a ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.