back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Kto je úbožiakom a šíriteľom nenávisti medzi masami ľudí na Slovensku?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Z našej strany bez komentára – nechajme hovoriť fakty:

Robert Fico:

„Atentátnikovi som odpustil, na súdne pojednávanie som nechodil, nič od strelca nechcem.
Dnešný rozsudok som si samozrejme nemohol nevšimnúť. Atentátnik je v podstate úbožiak, je len nástrojom nenávisti, ktorú v ňom tak poctivo budovali médiá a opoziční politici. Je nespravodlivé, že kým on bude v podstate doživotne zatvorený v cele, jeho učitelia budú vykrikovať na námestiach a vyučovať ďalšieho nešťastníka, ktorý podľahne ich nenávisti a vykoná politickú spravodlivosť. Kto bude obeťou neviem, možno ja, možno niekto iný, ale obeť bude.“

Ako sa verejne vyjadril Robert Fico, niekoľkonásobný premiér Slovenskej republiky a osoba, ktorá je prakticky celý profesný život v politike a v top funkciách platená daňovými poplatníkmi?

Takto:

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. treba dodať že toto sú výroky len z posledných pár rokov…začalo to už niekedy pred 20 rokmi keď v kampani Majster poriadok(Fico) vypral špiny Dzurindu s Mečiarom. Paradoxne s Muftym nakonieč vládol a už mu ani nevadila Elektra z ktorej chcel spraviť školku….následne každá jedna kampaň bola zameraná len na okydávanie najvačšieho konkurenta…od Mečiara, cez Dzurindu, Radičovú, Kisku v prezidentskej kampani, až po Matoviča, Odora, Šimečku…nič žiadne riešenia, len 20 rokov kydov a špiny…..a dneska sa on a jeho fanúšikovia sťažujú akí sú na nich všetci zlí a nerešpektujú iný názor…pritom tu už 20 rokov takmer žiadny iný názor než ten Ficov nie je počut…

    13
  2. Co tak spísať aj „perly ducha “ z druhej strany, začať trebárs Galkom, pokračovať Matovicom a skončiť Nadom, či toto není ten správny smer?

    16
  3. Sopornan 22. októbra 2025, 15:52…a dalo by sa pokračovať – Blaha, Harabín atď, na jednej aj druhej strane…všetko sú to oproti Ficovi žiaci a nikoho z nich sme si nezvolili 4x za premiéra…žiadny iný politik na jednej či druhej strane nedostal tolko rokov priestoru tu totálne otráviť a rozdeliť spoločnosť…

    9
  4. Za všetko môže Fico,je to už otrepané, vymyslite niečo nové,napr.vyrok hlavného tribunálneho vrieskača,čo aj pozdrav,číta z papieru….Fico svojou vládou ťahá ekonomiku EU ku dnu ,kurňa,teda ten Fico má,ale dosah..

    6
  5. Anonym 22. októbra 2025, 17:49
    Vôbec to nie otrepané, naopak je to čím ďalej tým viac aktuálne. Nie nadarmo ho definitívne vylúčili z frakcie socialistov. On sa už tak radikalizoval svojou rétorikou a nekonečnou zlosťou, že je dobrý akurát extrémistom a krajne pravicovým.

    8
  6. Ratafak, ja ho nikde neobhajujem,ale je smiešne tváriť sa,že to robí iba on,že spoločnosť rozdelil iba Ficov smer.Nie robí to jedna aj druhá strana a dočítal sa iba o tej jednej,tá druhá je nedotknutelna..Dnes a denne počúvame bludy a klamstva s oboch táborov,ale dokola sa pisea nie iba tu,len o koalícii. Nečítal som žiadny článok trebárs o tom neuveriteľnom blabole simecku, že Slovensko ťahá ekonomiku Európy ku dnu. A takýchto prípadov je XY,a áno aj takto jednostranne zamerané plátky,ako je aj SO rozdeľujú spoločnost,či a to niekomu páči,alebo nie

    11
  7. Sopornan 22. októbra 2025, 19:36…ale veď nikto netvrdí že je to len Fico…ten je v tom len najlepší, robí to najdlhšie, najpodlejšie a potom ešte najviac vyplakáva že mu ostatní robia zle…
    a k tomu Šimečkovi – ty si presne prebral to čo Fico zavesil na FB, ono to bolo v tom kontexte že Fico dlhodobo kritizuje EU že je neakcieschopná a nekonkurencieshopná, no a my ako Slovensko sme v tej unií medzi najhoršími (pred Ficovými vládami sme boli krajina s najvyšším rastom)…čiže ten náš mizerný výsledok ešte zhoršuje ten europsky priemer a tahá ho dole (samozrejme nielen my), a namiesto toho aby ten geroj Fico všetkým ukázal ako sa to má robiť tým naším príspevkom ešte ťahá celkové europske čísla dole…
    takže v skratke: Ten čo najviac šíri nenávisť vyplakáva ako druhí šíria nenávisť, a navyše ten kto so svojou krajinou dosahuje mizerné ekonomické výsledky (jedny z najhorších v EU) kritizuje druhých s lepšími výsledkami že sú nekonkurencieshopní….bohužial ide to ruka v ruke – keďže nevie riadiť štát, jediná šanca ako sa udržať pri moci je klamať, zavádzať, útočiť, prekrúcať slová…20 rokov sa toto deje…

    9
  8. Anonym 23. októbra 2025, 0:08
    Ale ale, čo si taký nervózny, už si zistil že si volil arogantného alkoholika? Z tvojho príspevku ide nekonečná frustrácia, zlosť a nenávisť. Presne podľa tvojho vzoru, ktorý to chŕli na všetky 4 svetové strany.

    4
  9. Fico prežil atentát, frustráciu majú voliči opozície. Výroky Fica sú vporiadku, taká je politika.

    6
  10. Tie výroky nie sú v poriadku. To sú výroky 4. cenovej skupiny, nie vrcholového politka štátu, ktorý má voliť mierny tón, nepohŕdať ale vážiť si svojich oponentov, neurážať sa, mať nadhľad a držať si odstup, odpovedať na akékoľvek otázky opozície a novinárov a to slušne!
    Toto je slovník arogantného mrzutého alkoholika, ktorý burcuje ľudí k nenávisti, ktorý si už myslí že je majster sveta, pán vesmíru, ktorý sa nemusí nikomu zodpovedať. Toto je jeho politcká kultúra ktorá je ešte horšia ako Matovičove výstupy. Ani v tých Matovičových výrokoch nenajdete toľko arogancie a pohŕdania!
    On sa takto prihovára k primitívom ktorí potom majú pocit že je jeden z nich!

    3
  11. Anonym 23. októbra 2025, 9:48
    Takže, keď ti poviem, že si vyjebaná rusofilná kurva, tvoja žena je pojebaná suka, tvoje deti nakopem do hlavy a tebe ako čerešničku na torte jebnem vidličku do oka, tak to je v pohode, taká je politika?

    3
  12. Cital som jeden prieskum a tam boli, podla ich verejnych prejavov, za vulgarnych a nenavist rozosievajucich politikov oznacovani najma opozicni politici. Z vladnych v prvej desine nebol ani jeden. Aj disciplinarne priestupky ako nepristojne spravaie sa poslancov su cisto zalezitostou opozicie. Aj pokus o vrazdu predsedu slovenskej vlady prisiel odtial. Ja by som dovody tej nenavisti hladal medzi nimi.

    4
  13. Anonym 23. októbra 2025, 14:57..a kde nájdeme takýto parádny prieskum? a kto ho robil?

    4
  14. Tak určiteeeee, existuje a má výpovednú hodnotu prieskumov ministra spravodlivosti, podľa ktorého po novele TZ kriminalita klesá…

    2
  15. Čaputová a Kiska nikdy nebudú politikmi, sú to len marketingové produkty na jedno použitie, čo dokazuje aj realita. Nikto ich predtým na Slovensku nepoznal a zo dna na deň sa stanú prezidentami. Veď to je do očí bijúce, ale každý vidí len to, čo chce.

    8
  16. Anonym 23. októbra 2025, 19:31
    Tak to si poriadne vedľa, Čaputová bola najviac oceňovaná prezidentka v celej našej histórii, absolútne rešpektovaná a vážená aj v zahraničí. Na Slovensku mala tiež najvyššiu dôveryhodnosť spomedzi všetkých prezidentov. Kiska nám tiež nerobil hanbu a bol dobrý prezident ktorý nebol vláde poruke. Tragédiou je keď sa prezidentami stávajú politici, ktorí sú celý život prisatý len na štátny rozpočet.

    6
  17. anti dessolee 23. októbra 2025, 19:43:
    Súhlasím. Aby boli prezident a prezidentka oceňovaní a vážení, mali by byť riadne vyškolení a podporovaní nadáciami pána filantrópa Sóroša aby mali tie správne názory a presadzovali tie správne záujmy. Ešteže nevyhral pán Korček, ktorý ako bývalý smerák bol tiež prisatý na štátny rozpočet.

    1
  18. Progreso 24. októbra 2025, 9:04…a prezident Pellegrini s premiérom Ficom neboli celý život prisatý na štátny rozpočet?…
    Práve Kiska aj Čaputová na rozdiel od týchto dvoch niečo dokázali aj mimo politiku…

    3
  19. Dá sa povedať, že všetci politici sú prijatí na štátny rozpočet a teraz taka zaujímavosť z Česka..ministerstvo vnútra patriace stále Fialovej vláde, 10 dní po prehratých voľbách objednalo nábytok za 230 miliónov Kč.. aj tak sa dá..

  20. Fico a spol. nie sú prisatí na štátny rozpočet? 😀 😀 a čo kedy v živote robili okrem politiky? a čo presne spravili pre tento štát, okrem toho, že si pekne zarobili? Ak nerátam esá typu taraba, ktorý mal práčky dph s obvineným petrom. k, to je krásna kvalifikácia na ministra 😀

    2
  21. Ked sa pytas, ze kto co dokazal, tak napriklad Fico doviedol Slovensko do Eurozony a do Schengenu. Co si dokazal ty? Okrem toho ze ocividne rad ohovaras druhych uspesnejsich ludi. Aspon tu maturitu si zvladol? Tam niekde bude tvoje maximum?

  22. Aj vieš povedať co spravil aby doviedol Slovensko do Eurozóny a Schengenu? Ake reformy? Pomôžem ti – žiadne. Všetko mu pripravol reformami Dzurinda a Mikloš – inak na tie reformy strašne nakydal v kampani 2006, po výhre vo voľbách sa ich nedotkol, lebo vedel ze bez nich by vstup don Eurozóny nebol – zase typický príklad jeho dvojtvarnej politiky.
    Na a Fico v roku 2006 zvládol byrokraciu a neposxrat to…inak za 14 rokov by si ťažko hľadali nejakú ekonomicku reformu…na tie len kydal

    2
  23. Anonym 25. októbra 2025, 8:45
    Ty budeš asi nejaký mladík a vstup do únie si pamätáš tak akurát z kočíka inak by si takú hlúposť nenapísal. Pravdou však je že Fico mal jedinú úlohu a to hlavne neposrať to čo pred ním spravila pre vstup Dzurindova vláda. Nebyť Dzurindu tak nie sme ani v NATO ani v EÚ a Mečiar sa tu drží ako Lukašenko v Bielorusku.

    3
  24. Eee ak sa ti nepáči môžeš sa presťahovať do krajiny ktorá nie je v EÚ ani v NATO. Takých ako ty tu nechceme

    2
  25. Vyhnali ste svoje deti, vnucata a všetkých aspoň trocha šikovných ľudí do zahraničia za soplik z nosa v podobe trinásteho dôchodku ktorí vám aj tak budú musieť zobrať a áno aj keby bol birmovany komunista vo vláde bude musiet, alebo za krvavé oči v podobe pomsty ktorá sa napriek vášmu zelaniu nekoná… Naleteli ste na sľuby o nižších cenách a stabilnú vládu, avšak život na Slovensku sa stáva byť luxus za ktorý dostanete 0 (NIČ). Uverili ste ľuďom ktorý sú schopný klamať len keď sa chcú dostať k moci, čoho sú schopný keď im ide o slobodu? (Navozit dôchodcov počas covidu na protesty? Tvrdiť ze zem je plocha? Spojiť sa resp. stat sa extremistickou stranou, lebo ľudia s priemerným IQ ich už nevolia?

    HAMBA VAM

    1
  26. Hádam by si nechcel od voliča republiky rozmýšľať 2 kroky dopredu. Už ten prvý krok ich musí neskutočne bolieť.

  27. Obavam sa, ze ak by sme vystupili z NATO, tak ze by nam to nasi sucasni „priatelia“ z Berlina, Pariza a Londyna veru nezabudli a velmi velmi rychlo by si nasli dovod na zbombardovanie slovenskych miest a skol a nemocnic a mostov a peiemyslu. Ak by nasu neutralnu bezpecnost negarantoval niekto silny. Su spolky, z ktorych ludia zivi neodchadzaju.

  28. Anonym 26. októbra 2025, 7:00…ak by sme odišli z NATO či EÚ tak si to väčšina krajín ani nevšimne…
    Naše školy, nemocnice ani priemysel by nebolo treba bombardovať…bez peňazí z eurofondov a prístupu na západné trhy by sa zrútili samé…

    1
  29. Anonym 26. októbra 2025, 7:00…ak by sme odišli z NATO či EÚ tak si to väčšina krajín ani nevšimne…
    Naše školy, nemocnice ani priemysel by nebolo treba bombardovať…bez peňazí z eurofondov a prístupu na západné trhy by sa zrútili samé…

  30. Príslušníci Finančnej správy (FS) SR odhalili v spolupráci s políciou na západnom Slovensku nelegálnu linku na výrobu cigariet určených pre čierny trh v západnej Európe a zadržali sedem podozrivých Ukrajincov.

  31. Ratafak plachta 26. októbra 2025, 7:40
    Tiez aj mosty padaju same a priemysel sa povali coskoro. Nikto by si nas ani nevsimol.

  32. Nielen Slovensko ale Európu ako takú na 2-3 výnimky nemusí nikto bombardovať. Nám stačia unikáty v europarlamente na čele s von der Layenovou a verným poskokom Kalasovou a spol. Tí tu narobia viac škody ako atomovky. Len čo naplno prepukne kktina Green deal, ETS2, nútená elektromobilita a ďalšie pikošky, tak Európa sa zrúti ako domček z kariet. Ale možno by bol taký kolaps aj dobrý. Aspoň by sa konečne štáty mohli spravovať samé, žiadny bruselský byrokrati by už o ničom nerozhodovali a šli by si všetci vlastnou cestou. Nato aby sme obchodovali a spolupracovali nepotrebujeme budovu plnú darmožráčov.

    2
  33. Ratafak plachta 25. októbra 2025, 10:24
    Máš pravdu Raťafák, Miki s Miklošom spravili reformy. Bez ohľadu na ľudí. A vieš čo bola jedna z podmienok vstupu do EU? Odstavenie jadrovej el. v J. Bohuniciach. Veď načo vyrábať elektrinu, keď môžeme dovážať. Nie? Také západné.

    1
  34. Vidíš aký si sprostý? Nadávaš na EU parlament a pozri koho si zvolila Slovač, mysliteľov typu uhrík a mazurek, alebo nahluchlú beňovú, či mladého kaliho, to je reprezentácia jak vínko 😀 😀 😀

    1
  35. Tvoja znacka vinka je Matovic,Procko,Remisova,je to sice take jablcne cuco,ale jednoduchemu volicovi to uplne staci .

    1
  36. Truhlík, ktorý obhajuje fica a spol. ide hovoriť o jednoduchom voličovi 😀 😀 😀 dúfam, že keď si po nákupe lacnejších potravín bez zvyšovania daní spomenieš na dve pohlavia v ústave, tak sa ti aspoň postaví to úbožiatko v galotách, ty myslitel 😀

    1
  37. Anonym 28. októbra 2025, 20:30…bez ohladu na ľudí? Pred vstupom do EU cez 18% tých ľudí nemalo robotu, postupne sme sa dostali na 5%…
    PS: a ako sme sa teda dostali do tej EU ak podmienkou bolo odstavenie elektrárne ktorá stále beží? Ako to že tú elektrinu dokonca aj vyvážame?

    1
  38. Zo 4 reaktorov su funkcne 2. Nebyt spustenia JAE v Mochovciach tak by sme boli energeticky zavisli. Ide o princip, preco nieco funkcne odstavit? A este to klast ako podmienku.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
-spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Sponzorované