Mesto Sereď | Z dôvodu nefunkčnosti štátneho systému katastrálneho úradu nie sú zamestnanci mestského úradu schopní vykonať nebyrokratické overenia údajov, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie Vašich podaní a žiadostí.
Z tohto dôvodu si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste v prípade nasledujúcich agend doložili aj inak nevyžadované listy vlastníctva:
– prihlásenie sa na pobyt v obci: list vlastníctva nehnuteľnosti, do ktorej sa prihlasujete;
– daňové priznanie k nehnuteľnosti: list vlastníctva zdaňovanej nehnuteľnosti;
– žiadosť o vydanie územnoplánovacej informácie a záväzného stanoviska orgánu územného plánovania: list vlastníctva a kópia z katastrálnej mapy alebo kópia z mapy určeného operátu);
– akékoľvek podania pre stavebný úrad.
V ostatnom prípade bude napriek našej snahe možné Vaše podania spracovať a vybaviť až po sfunkčnení štátneho systému katastrálneho úradu.
Za pochopenie ďakujeme.
zdroj: Mesto Sereď
Akože nechápem… platíme dane štátu, platíme dane mestám a obciam… platíme z daní celý tento úradnícky kolos a ešte to nestačí ešte nám budú vznikať nové a nové povinnosti… za čo potom vlastne platíme tie dane? Čo tam vlastne robia tý ktorích platíme? … zdravotníctvo stoji za figu, školstvo podobne, cesty ako v šintave popri váhu, most deto, už ani zo soc poisťovni nebudú posielať listovou formou výšku odvodov… čo do pekla vlastne pre občanov tohoto štátu, mesta robíte za tie nehorázne dane a poplatky… ešte by nás veľmi potešila parkovacia politika ako v tt
Tela 4. februára 2025, 7:47
Netreba zabudnúť na vynaložené miliardy na digitalizáciu štátnej správy. Všetko malo byť prepojené, aby nás úradníci neobťažovali požadovaním papierových nezmyslov.
Vaša kritika je fajn, ale za nefunkčný kataster naozaj na MsÚ nemôžu.