V čase, kedy v kľude spíme, dávame si kávičku v kaviarni, alebo zarábame peniaze v práci, iba 250 km od našich hraníc na Ukrajine Ruská armáda na rozkaz vojnového zločinca Putina bombami vraždí deti.
Aj teraz, počas sviatkov. Vlastne už takmer štyri roky.
Napríklad v Ternopili, Sumi, Dnipre, Konstantinivke, Chersone, Odese, ale aj vo Ľvove a samozrejme že v hlavnom meste Ukrajiny Kyjev.
Nie sú žiaľ už výnimočné ani drony letiace ešte bližšie k hraniciam Slovenskej republiky na území Zakarpatskej Ukrajiny.
Hlavné mesto Kyjev a Odesa má zbombardované už aj niektoré cenné pamiatky.
Rusi sú skutočnými barbarmi a neberú ohľad úplne na nič. Prakticky denne do sveta hlavne cez sociálne siete idú zábery na horiace bytovky, nákupné centrá, železničné stanice, dokonca materské a základné školy.
Nepomáhajú ani výrazné označenia DETI – ruským vojakom je to jedno. Čuduje sa niekto snáď tomu, že Ukrajinci sa bránia? Že už po takmer štyri roky pri každodennom bombardovaní vlastného územia naozaj hrdinsky odrážajú otvorenú vojenskú agresiu armády vojnového zločinca Vladimíra Putina? Že chcú pomoc civilizovaných krajín proti stovkám tisíc vojakov, zločincov a chudákov naverbovaných do vojny z najchudobnejších oblastí Ruskej federácie, kde nepoznajú splachovacie záchody, umývačky riadu, či automatické práčky?
Je tak trochu pochopiteľné, že toto všetko nechápe časť populácie, ktorá podľahla cielenej propagande Kremľa šírenej prostredníctvom tisícov profesionálnych a Kremľom platených trollov na farmách, ktorých úlohou je zmagorenie časti obyvateľov civilizovanej Európy, rozdelenie spoločnosti a spochybnenie základných princípov morálky a etiky.
To však neznamená, že civilizovaná a základné hodnoty demokratickej spoločnosti uznávajúca väčšina sa nechá vtiahnuť do sveta nedôvery, hlúposti a konšpirácií.
No a pre obdivovateľov „krásneho a múdreho Ruska“ mám otázku: na ako telefóne čítate tento článok, aký televízor máte v obývačke, kam chodíte na dovolenku, či v akej mikrovlnke si ohrievate svačinu pred tým, ako si sadnete do pohodlia bezpečného domova, ktorú vám po desaťročia garantovala demokracia, Západ a naše členstvo v NATO?
Kludne napíšte do diskusie, čo máte doma z Ruskej federácie a či vôbec viete, kde sa Ukrajina a Rusko na glóbuse nachádza. Pýtať sa, čo z toľko obdivovaného Ruska, tak veľmi nenávidenej Ukrajiny či Západu, nebodaj USA ste videli osobne, dosť určite nemá zmysel.
– – –
Video z Ukrajiny zbombardovanej okupačnou Ruskou armádou nájdete tu:
Reportáže z Ukrajiny nájdete aj tu:
https://www.seredonline.sk/kategoria/vojna-na-ukrajine/
a v archíve:
https://www.archiv2.seredonline.sk/kategoria/vojna-na-ukrajine/





No jasné a ukrajinské zverstvá?Keď strieľali do vlastných ľudí?
Mobil mam Xiaomi, televizor Samsung,posledne zahranicne navstevy Shanghai,Peking, Montana,Petrohrad, a co sa tyka mikrovlnky,,,v dnešnej dobe si myslum,ze je dost informacii o tom co je mikrovlnka za zariadenie a aje ma ucinky na ludske telo,takze mikrovlnku nepouživam,,,,tak odpovedal som na vaše otazky,,,teraz by ma zaujimalo čo s tym teraz? Co si autor chcel dokazat takymito otazkami? Dakujem za odpoved a dufam,ze moj komentar nebude vymazany
Anonym 7:45,si pojedol nejaké huby ?
Mamíííí,kto je to pokrytec ?
No to je človek ktorý podporuje fašistický režim v Kyjeve ale tvrdí že je bojovník proti fašizmu
Anonym 8:06 kto je pokrytec???hajlujuci Turek(CZ)hajlujuci Musk(USA) ale maju plnu hubu mieru a tak.a tych a jeho podobnych podporuje nasa(resp vasa vlada)tak ako to teraz vysvetlis?jaaaaj vam je vsetko jasne a netreba vysvetlovat nic lebo na infovojne vam jasne napisali ako to je
Článok začne bombardovaním a končí otázkami výrobkov z Ruska.
Richard 28. decembra 2025, 7:34
Ty acohento, vidis ako rusaci oslobodzuju svojich na Donbase? Mesta im rovnaju so zemou, robia z nich sutiny a z rusky hovoriacich obcanov robia bezdomovcov. To je holy fakt.Je to v poriadku? Takto to chceli? Ano ci nie? Jednoducho odpovedz bez odvadzania temy. Ak si toho schopny, lebo v manuali to nemas.
Anonym 28. decembra 2025, 7:45
Ty tu zasa odvadzas pozornost na skodlive ucinky mikrovlnky…
Pritom v dnesnej dobe je dost doveryhodnych udajov o skodlivosti ucinkov ruskych okupantov na zivoty a zdravie ukrajinskych obcanov. Clanok je o tom.
A čo židovskí okupanti v Gaze ??? Tí sú „naši“,tí môžu ?
Propagande kremla, nikto na Slovensku nenaletel, nachádzať nejakých trolov je blbosť.
Anonym 28. decembra 2025, 9:19
Nie, tí naši sú presne tí, pre ktorých sa tu píšu zákony šité mieru. Máš v tom zmätok. V zásade sa jedná o úpravu trestného zákona.
Zdroj?Zachvilu bude clanok,ze rusi zabijaju uz v kosiciach deti.
Poprosim nove hoaxy tie stare sa stali praudou.
Video staré dva roky, už bolo všetko vyvrátené. Pán MM, mal by ste sa troška zorientovať a vidieť súčastný stav. Nepomôže každý deň vydávať článok, ako su Rusi zlí.. Keď teraz dňom za dňom vychádzajú informácie o Ukrajine, no nie príliš dobré, ale akosi o tom neinformujete… Radšej sem dáte rodinné fotky, ako ste tam bol a hneď, že ste tam bol, tak si uzurpujete Pravdu, že Vy viete všetko. Klamete ako sa práši.. Tým sme si už prešli, neverí Vám nikto. To čo píšete vôbec nie je, novinárčina, pretože tá by mala byť nezávislá, ale čo som si všimol, nie len ja, ale aj niektorí diskutujúci mi to tu nažnačili, Vy tu prezentujete stále len vlastný názor. Ak je niečo proti tomu, čo sa Vám nehodí, tak to v diskusii neprejde a komentár do diskusie je zablokovaný… A potom apelujete v článku, že nech pošlú ľudia, čo majú ruské… Napríklad ja si vážim Rusov, zato, že sú to féroví ľudia, brnká im po nose celá EÚ, okrem nas Slovenska, Maďarska, teraz už aj Česka. Úprimne obdivujem prezidenta RF, že tam neni ešte jadrová bomba zhodená, majú neskutočnú trpezlivosť… A tie rozprávky, čo sa týka zabíjania detí na Ukrajine Ruskom, ani hádam sam neveríte, keby chceli, tak je vojna, nie ŠVO… Práve preto je to ŠVO, pretože si Rusi nebudú zabíjať svojich bratov na Ukrajine, ktori majú spoločné zmýšlanie. Videl som videá ako ich ľudia na Ukrajine vítaju a tých svojich vlastných ľudí Ukrajinské vojska strieľajú, ktorí sa nepodvolili režimu na Ukrajine. Takže Rusko postupuje preto tak pomaly… Ale pomaly ďalej zajdeš a oni majú čas, pretože im funguje všetko napriek nezmyselným sankciám od EÚ, vyrábaju ako besní zbrane, bránia sa celému západu, keď sa to tak vezme, zatiaľ čo v EÚ sa boja niektoré krajiny aj usporiadať Vianočné trhy, aby niekoho neurazili…
Drvivá väčšina elektroniky pochádza buď priamo z Ázie alebo sa vyrába vo fabrikách s ázijskými vlastníkmi, napriek ich umiestneniu v Európe. Čiže neviem čo chcel básnik povedať. Ak sa nejaká dováža zo západu je to kvôli geografickému umiestneniu fabrík. Ale de facto sú z východu 😉 Z Ruska sme do nedávna mali ropu, plyn, železnú rudu a urán do reaktorov. Ale teraz sa hrdinsky strihneme a budeme kupovať to isté akurát to príde v dobrom potrubí alebo v dobrom tankeri a zarobí na tom xy ďalších krajín, mimo nás. Ale budeme kupovať dobré suroviny, od krajín, ktoré rešpektujú suverenitu iných krajín, neporušujú medzinárodné právo a v Bruseli alebo Washingtone nás pochvália, že poslúchame.
Video staré dva roky, už bolo všetko vyvrátené. Pre autora, mal by ste sa troška zorientovať a vidieť súčastný stav. Nepomôže každý deň vydávať článok, ako su Rusi zlí.. Keď teraz dňom za dňom vychádzajú informácie o Ukrajine, no nie príliš dobré, ale akosi o tom neinformujete… Radšej sem dáte rodinné fotky, ako ste tam bol a hneď, že ste tam bol, tak si uzurpujete Pravdu, že Vy viete všetko. Klamete ako sa práši.. Tým sme si už prešli, neverí Vám nikto. To čo píšete vôbec nie je, novinárčina, pretože tá by mala byť nezávislá, ale čo som si všimol, nie len ja, ale aj niektorí diskutujúci mi to tu nažnačili, Vy tu prezentujete stále len vlastný názor. Ak je niečo proti tomu, čo sa Vám nehodí, tak to v diskusii neprejde a komentár do diskusie je zablokovaný… A potom apelujete v článku, že nech pošlú ľudia, čo majú ruské… Napríklad ja si vážim Rusov, zato, že sú to féroví ľudia, brnká im po nose celá EÚ, okrem nas Slovenska, Maďarska, teraz už aj Česka. Úprimne obdivujem prezidenta RF, že tam neni ešte jadrová bomba zhodená, majú neskutočnú trpezlivosť… A tie rozprávky, čo sa týka zabíjania detí na Ukrajine Ruskom, ani hádam sam neveríte, keby chceli, tak je vojna, nie ŠVO… Práve preto je to ŠVO, pretože si Rusi nebudú zabíjať svojich bratov na Ukrajine, ktori majú spoločné zmýšlanie. Videl som videá ako ich ľudia na Ukrajine vítaju a tých svojich vlastných ľudí Ukrajinské vojska strieľajú, ktorí sa nepodvolili režimu na Ukrajine. Takže Rusko postupuje preto tak pomaly… Ale pomaly ďalej zajdeš a oni majú čas, pretože im funguje všetko napriek nezmyselným sankciám od EÚ, vyrábaju ako besní zbrane, bránia sa celému západu, keď sa to tak vezme, zatiaľ čo v EÚ sa boja niektoré krajiny aj usporiadať Vianočné trhy, aby niekoho neurazili…
Končím s diskusovaním sem, prečítam si o čom bol článok, idem zareagovať do diskusie a ani sa to tu neobjaví… A nič neporušené, žiadne pravidlo… Nezávislé internetové noviny… Sa môžete hanbiť. Ako troška nefér…
predam dve kozy na mlieko
Anonym 28. decembra 2025, 9:19
Neodvadzaj pozornost. Clanok je o vycinani rusakov v susednom state. Mas nieco k veci, acohento?
Ďalší koment neprešiel.. Keď som spravil screenshot, čo som písal… No krásna sloboda slova tu na SOL. Ešteže si to ukladám.
To je sila, ako sa tu blokuje… Ale cesta sa nájde…
Pán Majko, píšete si tu články, akoby to boli nejaké súkromné stránky… Takto novinár nepíše… Nechápete, že novinár sa má „odosobniť“ a písať pravdivo??? Máli by ste prinášať ľudom nezávislé info, čo sa vo svete deje, keď už o tom píšete.. Nie dávať rodinné fotky do článkov, kde ste boli a Váš názor… Je to úbohé, naozaj…
To sú iní fašisti tu, sa boja Pravdy akože dosť… Poslal som tri komenty, ani jeden neprešiel, bez porušenia pravidiel, ktoré tu majú a prečítal som si ich a aj pochopil… A však ľudia mi hovorili, ja som neveril, že to môže byť až takto vymleté…
Ako mne to je jedno, ľudia nápište čo si myslíte v komentoch, ja to mám všetko archivované, čo som sem písal… Povedzte mi niečo o autorovi… Lebo ako takto blokovať a cenzúrovať, tak to už je moc.
Načisto ti jebe alebo čo je s tebou? Prestaň brať to svinstvo.
Anonym 28. decembra 2025, 13:15
Teraz som si otvoril pivo, máš s tým nejaké problém??? Zajtra letím do roboty. Nemám rád ľudských hadov… A najviac neznášam, keď niekto má Pravdu a niekto ti to akože blokuje…
Už som tu raz písal. Napíšem to ale inak anonymovia, Omega, Raťafak, pán MM s redakciou. Vieme o vás… Žiadna vyhrážka… Vy blokujete veci väčšine… To čo si myslia ľudia myslia naozaj blokujete…
A ak si myslite, že sa Vás ako človek, jeden som, bojím, tak ste na omyle..
A1 28. decembra 2025, 13:22
A si si isty, ze to pivo ti neskodi?
Anonym 28. decembra 2025, 13:40
Ja si dám jedno pivo, pozri, čo sem píše autor, aké nepravdy… Tak sa opýtaj jeho, čo mu ublížilo. Keď každý deň píše článok za člankom a klame…
Anonym 28. decembra 2025, 13:40
Prečo to teda blokuje, premýšlaj… Nechápeš, že niečo napíšeš ako si mne napísal, že ci mi pivo neškodí, tak mne to ako obrana neprešlo??? Lebo to zablkovali?
Prehrávate a teraz keby prišiel Rus na hranicu, tak beriem a ideme na Brusel, vybavené… Taká je Pravda Väčšiny, Pán Majko…
Koho to zaujima
No a čo ukrofasisti?Strieľali svojich ľudí v krajine
Slava Russia
Veď majú Zelenskeho v lodičkách a minisukne nech to rieši on možno keď si dá super rùž tak jeho vojaci budú do neho
Čo chceli to majú. Vyhrážať sa Rusku alebo inej svetovej veľmoci sa nevypláca. Rusko, Čína , USA majú na to právo si svoje geopolitické rozhodnutia robiť.
Poprosím doktora Chocholouška, aby sa dostavil na pracovisko, utiekol mu pacient menom A1. Čo ti prosím ťa bolo zablokované, z 50 príspevkov bolo 48 od teba. Prečítaj si diskusiu prosím ťa od začiatku do konca a pošli sám seba na liečenie. Si mimoriadne nebezpečný pre svoju rodinu a okolie, rob s tým niečo, myslím to v dobrom.
Zeleny panak nechce mier tak budu umierat dalsie deti, kiezby ta ukrajina konecne kapitulovala
Chcu bojovat? Nech teda bojuju. Ale za svoje. A so svojimi ludmi. Najvacsia pomoc pre Ukrajinu by bola ta, keby vsetkych vratia naspat a obranuju svoju krajinu. Ale tym, ktori utiekli, to je jedno, lebo vidia od zaciatku, ze to nema vyznam a nikam nepostupuju, naopak, iba ustupuju. Cela ta europska pomoc je velmi nebezpecny precedens. Cim dlhsie to bude herec natahovat, tym vacsia je pravdepodobnost, ze budeme mat noveho suseda na vychodnej hranici.
Mir 29. decembra 2025, 10:08
Keby tvojho suseda Fera v jeho dvore napadli lumpi, povedal by si mu cez plot aby to nenaťahoval? Nech v záujme pokoja vydá čo môže, veď aj tak nepostupuje, chce sa schovať do domu…
Absolutne netrefne porovnanie hrusiek s jablkami. Ale ak chces pocut odpoved. Ano, nech vyda pretoze inu moznost nema. Mal moznost v minulosti sa pripravit lepsie, mat ochranne kridla nad sebou. Bohuzial, nevyuzil, tak bude zat co zasial.
Anonym 29. decembra 2025, 11:10 Mir 29. decembra 2025, 10:08 29. decembra 2025, 11:24
Dobre. Dá sa aj tak.
29. decembra 2025, 11:24…tí lumpi terorizujú celú ulicu, raz niekomu vyhodia do vzduchu kolnu, inokedy anektujú časť cudzej záhrady, občas ti nad hlavou preletí ich dron a ty nevieš čo nesie…doma si zakázali hovoriť o mieri, vyhrážajú sa každému na ulici…majú sa všetci prisposobiť a zakaždým dať to čo sa ľudom zažiada alebo sa spolu tým lumpom postaviť?
Zacinam mat pocit, vobec nie dobry, ze Zelensky to urobi na Hitlera, ked sa po Bankovej ulici v Kyjeve uz budu pohybovat samopalnici z Jakutska. Iny plan v jeho konani nevidim. Odmietanie reality az kym ta realita nepride k nemu do kancelarie.
Anonym 29. decembra 2025, 11:10
Dobrý príklad. Mám tiež jeden. Podobný grázli napadli Joža. A my nie, že sme mu nepomohli, my si s tými grázlami ešte podávame ruky a pcháme sa im do zadku. Malá nápoveda – nejedná sa o Rusko. Či to je už v poriadku? Nás zaujíma iba Fero? Ostatných môžeme ignorovať lebo to boli tí „správny grázli?“ Nemožno používať dvojité metre. Spravodlivosť musí platiť pre všetkých rovnako, alebo sa nehrajme na žiadnu.
Ratafak plachta 29. decembra 2025, 12:55
Občas si títo lumpi dosadzujú bábkové vlády, pri hľadaní zbraní hr. ničenia obsadia krajinu na 20 rokov, odnesie si to milión ľudí a nikomu to nevadí. Svet sa točí ďalej. Teraz si títo „naši lumpi“ vyhliadli ďalšiu krajinu lebo tam nesedí nimi vyvolený prezident a čo je úplne najhoršie – majú ropu. A čo s tým robí svet? Vymýšľa nové a nové sankcie na Rusko 😀 Lebo niekto môže všetko, druhí je za svoje činy trestaný. A komédia s názvom Spravodlivosť pre všetkých a Medzinárodné právo pokračuje ďalej. Menšie fakty na margo článku – počet obetí na UA za takmer 4 roky – podľa OSN cca 14000 zabitých – asi 750 detí a takmer 36000 zranených. Za polovicu času v Gaze zabitých cca 70 000, z čoho je 30% žien a detí. Viac ako 60% Palestíčanov stratilo rodinného príslušníka a 1,9 milióna ich bolo násilne vysídlených.
Oba konflikty sú hrozné a čísla ešte horšie, ale netvárme sa, že keď sa niečo deje od nás „daleko“ sa nás to netýka. V oboch konfliktoch sú známy vinníci. Bohužiaľ, zas a znova sa hráme na dvojitý meter. Môžete ma aj ukameňovať ale pravidlá Medz. práva a spravodlivosť musia platiť všade a pre všetkých. Vyvodenie zodpovednosti musíme vyžadovať nielen od Rusov ale aj od USA a Izraela. Keď to nevieme, tak sa nehrajme na nič, sklopme uši a naďalej sa tvárme múdro a vymýšlajme nové a nové emisné pi..viny, ktoré nám ruinujú Európu.
Ratafak, ale sak sa konecne postav tym lumpom, ci?
Historia ukazuje, ze kvoli jednemu vinnemu chmulovi musia vzdy trpiet iba nevinni…
Ústava hovorí jasne – čl. 26, bod 3 –
(3)
Cenzúra sa zakazuje.
V tej ámerike by dostal cenzúrnik riadne na frak. Ak pokutku cez 1.000.000 doláčov. A to len tu na Ovensku si dovolia periodiká s t r á c a ť príspevky, pravda? Totalitka ako vyšitá.
Vlado 29. decembra 2025, 13:48…stale dookola ta istá debata…mam zase vymenovať co všetko Putinovi prešlo bez sankcií?…je jasné že Európa nevyrieši všetky konflikty sveta ale asi ma právo reagovať ak ju niekto ohrozuje…alebo nie? Ma si tym Putinom neustále nechať skákať po hlave…uz máš niekoho ďalšieho kto sa voči Európe správa dlhodobo tak nepriateľsky ako Putin?
Vlado 29. decembra 2025, 13:48 – Vlado, pozname sa nejaky ten rok a tak si dovolim povedat, ze s niektorymi Tvojimi postrehmi suhlasim. Zdoraznujem – niektorymi!
Tvojim problemom (a to vychadzam z mnozstva Tvojich aj nepodpisanych prispevkov) je, ze si sa zasekol niekde v priestore, kde nechces verejne priznat svoje skutocne zmyslanie a politicku orientaciu a tak to cele sice intenzivne a vytrvalo, no uz pomerne komicky zaobalujes do nejakeho „rovnakeho metra“, spravodlivosti vo svete s odvolavanim sa na vojnove konflikty z minulosti, kedy si bol dieta. A konflikty, ktore sa nas tykali obdobne, ako genocida v Rwande, systematicke likvidovanie Kurdov a pod.
Ide o strasne veci, ktore sa stat nemali a schvalovat ich moze iba uplny mentalny a citovy kripel, alebo ten, kto z nich akokolvek profituje.
Ruskou federaciou uz takmer styri roky vedena spinava dobyvacna vojna na Ukrajine v style prvej polovice 20. storocia sa nas BYTOSTNE dotyka.
Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
Kedze Ty by si prijal Putinovu armadu aj v Uzhorode a nasledne pravdepodobne aj u nas, chapem Tvoje prispevky, v ktorych nemas problem obetovat zivoty obcanov a uzemie Ukrajiny.
Chcimirov ako Ty je hodne.
Problem ale nemame my, kto chce „len“ dodrziavanie medzinarodneho prava a dohod medzi statmi (ale aj obcanmi, firmami a pod.), ale ti ludia, ktori v zaujme svojho vlastneho prospechu radi obetuju cokolvek cudzie.
Nemaj obavy, neplanujem Ta presviedcat, len by som bol rad, keby si aspon tu respektoval principy, ktore nas pred viac ako desatrocim zoznamili.
A poprosim tu Tvoju odpoved, fakt na nu cakam.
Anonym 28. decembra 2025, 21:02
Tie príspevky boli uverejnené spätne, čiže si človek povie, že to neprešlo, aspoň vidíš načo som sa ohradzoval, že nič som neporušil, ale proste to tu nebolo, zato ja nemôžem… To aj ja tak môžem robiť, žeby som chcel vymazať niečo čo som nechcel napísať, keď to už bolo napísané… Problém je v tom, že ja tie diskusie neriadim, ale keď napíšem reakciu, potom sa rozpíšem do ďalšej reakcie, tá tu ešte neni, potom napíšem, kde je moja predchádzajúca reakcia a tá tu je, tak je jasné, že máš pocit, že to neprešlo… Na druhý deň tu je všetko, ako ok… Myslím ako časovo zoradené… O tom je premňa ten kontext, neviem a nemôžem reagovať, keď to tu ešte nieje vidieť a ja som už reagoval, rozumieš mi??? Ja som si povedal včera, že už sem prisipievať nebudem… Ale aspoň pre vysvetlenie, aby si tomu rozumel, ako to bolo…
Miloš rovnaký meter je komický? Čize to za čo odsudzujeme Rusov môžeme u iných v pohode prehliadať? S tým nesúhlasím. Otázka za milión, nebola by lepšia okamžitá dohoda medzi Ruskom a UA ak to bude znamenať okamžité ukončenie bojov a zabíjania? Medzi Južnou a Sev. Kóreou panuje 70 roku prímerie, nie mier. Nie je to ideálny stav, ale aspoň sa medzi sebou nevraždia. A kde si vyčítal, že nemám problém obetovať nejaké územie či niekoho život? Osobne s tým nesúhlasím ale som realista. My o tom nerozhodujeme. Rozhodnú o tom politici a ako vieme, ich nie vždy zaujíma blaho obyčajných ľudí. Dokonca a to je veľmi smutné, ani Európa už o sebe nerozhoduje sama. Najkrajšie to bolo vidno pred voľbami v USA. Európski lídri sa správali ako nesvojprávni. A čo sa mňa osobne týka, v prípade akéhokoľvek konfliktu balím rodinu a odchádzam. Dôvod som ti povedal. A názor nezmením. Zatykač na Putina, tiež poznáš môj názor. Zavrite ho, kľudne, zaslúži si to. Ale posaďme k nemu všetkých čo majú za ušami rovnaké porušenie medz.prava a napadnutie suverénnych krajín, či doslova genocídu. Spravodlivosť má byť slepá nie nevšímavá. Ale poprosím ťa, ako si predstavuješ, že má svet pristupovať ku konfliktom, ak sú spravodlivosť a rovnaký meter také komické. Lebo všetko ostatné sa ľudovo nazýva farizejstvo.
Anonym 28. decembra 2025, 21:02
Si myslíš, žeby som písal dva príspevky za sebou, keby tu ten jeden bol. Príklad:
A1 28. decembra 2025, 11:55 a druhý som poslal o minútu, lebo som myslel, že neprešiel, tak som ho upravil:
A1 28. decembra 2025, 11:56
Pretože tie príspevky tu jednoducho neboli, aj keď boli skôr napísané, ako toto:
A1 28. decembra 2025, 12:02
Pre vysvetlenie, to z 11:55 a z 11:56 tu vidieť nebolo, ale to z 12:02 tu vidieť bolo…
29. decembra 2025, 19:00
Odpísal som Miloš, ale asi to chce čas 😉
Už nech to zrovna Putin zo zemou a je pokoj.
Anonym 28. decembra 2025, 21:02
Ale ak si ma chcel odtiaľto vyhnať, podarilo sa ti to, ja som sa sem prišiel baviť argumentami. Iným názorom, ako má autor, predpokladám, no nieže predpokladám, ale snažím sa tu zastupovať mlčiacu väčsinu… Len zato sa tu domňa útočilo tak, že niekto by to len tak nepobral… Mne to je jedno, nemúsim sem prispievať, hádajte sa majte si svoju pravdu medzi sebou. Myslíš, že ma to baví, keď mi tu niekto nadáva? A potom mu to tu idem vyvracať a napíše mi jednou vetou argument s nadávkou? Tiež mám nejakú úroveň.. Sledujem tieto veci roky a myslím si, že k tomu viem povedať taký moj skromný názor, bez toho, aby som bol akýsi odborník z telky… Som človek, ktorého to baví, prečo by som si nemohol napísať to, čo ako vidím ja ako Pravdu a ideš mi zato nadávať a ubližovať? Neviem ako v tvojom svete, ale v mojom svete, by som ťa Chocholouškovi neposlal, kedže ťa ani nepoznám… Ale v pohode…
Miloš, odpoveď som napísal ale nejako neprešla. Snaď sa objaví. Kde súhlasím s odovzdávaním cudzieho územia či obetovania iných životov? Nikdy som nič také nepovedal ani nenapísal. Ak, niečo napíšem, tak to tak myslím. A ak je požadovanie spravodlivosti a rovnakého metra pre rovnaké činy komické tak potom pardon. Opakujem to a opakovať budem. Bez ohľadu ako si to vysvetluješ. Bridí sa mi jednanie z pozície silnejšieho – aj počínanie Ruska i keď nám to vadí, jedine ak tak koná Rusko. Oprav ma ak sa mýlim. Postoje politikov, články v novinách či hlasovania v rôznych rezolúciách sú toho dôkazom. Pekný večer.
Anonym 28. decembra 2025, 21:02
A len tak narozdiel od teba, dnes mám v nohách neviem koľko km, hádam si postrehol, že bol výpadok prúdu v Seredi, vypadlo všetko. Dnes som pomohol toľko ľudom aby im všetko išlo, že ledva stojím. Takže nabudúce sa obúvaj do niekoho iného… Ja neviem ani na teba zareagovať, si jeden z anonymov…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Vlado 29. decembra 2025, 13:48
Vladovi, pomôžem…A napíšem si svoje…Hlavná vec, čo som si všimol, vojnový zločinec, včera prechádzal lietadlom cez Francúzko, volá sa Netanjahu a bol mu povolený prelet…Či to je iný meter???
Zastanie Vlada… Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
A este na koho Netanjahuho??? Vcera preletel Francúzkom a nič sa neudialo…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Kedze Ty by si prijal Putinovu armadu aj v Uzhorode a nasledne pravdepodobne aj u nas, chapem Tvoje prispevky, v ktorych nemas problem obetovat zivoty obcanov a uzemie Ukrajiny.
Chcimirov ako Ty je hodne.
Ale my sme neni CHCIMIRI, este aj pocestene, nám su RUSI BRATIA…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Vlado 29. decembra 2025, 13:48
Ja Vlada nepoznám, ale položte mi tie isté otázky, odpoviem vám ich rovnako ako on…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
Lietadlo Netanjahuho letelo cez Francuzko a su odparkovane vedla seba so Zelenskych, chcete aj fotku???
Anonym 29. decembra 2025, 22:39
Ďakujem kamarát za podporu, viem, čo to je za lúza. 🙂 V živote to nevidelo nič reálne… Aj deti aby im muži rodili…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
Lietadlo Netanjahuho letelo cez Francuzko a su odparkovane vedla seba so Zelenskych, chcete aj fotku???
No neni to Pravda???
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
Lietadlo Netanjahuho letelo cez Francuzko a su odparkovane vedla seba so Zelenskych, chcete aj fotku???
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Pripominam, ze medzinarodny zatykac za vojnove zlociny nie je vydany na Zelenskeho, ale na Putina.
Povolenie pre prelet: Francúzsko potvrdilo, že súhlasilo s oficiálnou žiadosťou Izraela, aby Netanjahuovo lietadlo mohlo využiť jeho vzdušný priestor bez hrozby zatknutia v súvislosti so zatykačom Medzinárodného trestného súdu (ICC).
Decembrová cesta: Koncom decembra 2025 letel Netanjahu do Spojených štátov (konkrétne na Floridu) a jeho lietadlo preletelo cez francúzsky vzdušný priestor.
Predchádzajúce obchádzky: Po vydaní zatykača ICC v novembri 2024 sa Netanjahuovo lietadlo pri predošlých cestách, napríklad v septembri 2025 na Valné zhromaždenie OSN, vyhlo francúzskemu a španielskemu vzdušnému priestoru a namiesto toho obletelo Európu cez Gibraltársky prieliv.
Dôvod zmien trasy: Zmeny letových trás súvisia s obavami zo zatknutia na základe zatykača ICC za údajné vojnové zločiny a zločiny proti ľudskosti. Členské štáty ICC sú teoreticky povinné konať podľa zatykačov, hoci v praxi sa právne interpretácie líšia.
Decembrový prelet bol povolený s diplomatickými zárukami, čo umožnilo priamu trasu, na rozdiel od obchádzok, ktoré boli zaznamenané predtým.
Niekto to tu blokuje, chcel od Vlada odpovede, ja mu ich dám za Vlada. A to Vlada nepoznám.
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Kedze Ty by si prijal Putinovu armadu aj v Uzhorode a nasledne pravdepodobne aj u nas, chapem Tvoje prispevky, v ktorych nemas problem obetovat zivoty obcanov a uzemie Ukrajiny.
Písal Vlado. Kiež by tu už bola, aj ukrajinské dediny, mestá im pomáhaju…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Chcimirov ako Ty je hodne.
Aspon po slovensky, my chceme mier. Ty chces porazit Rusko…
Kedze Ty by si prijal Putinovu armadu aj v Uzhorode a nasledne pravdepodobne aj u nas, chapem Tvoje prispevky, v ktorych nemas problem obetovat zivoty obcanov a uzemie Ukrajiny.
Áno a áno, prijal by som to aj ja a aj Vlado…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Prijala by to väčšina Slovenska, pretože sme normalní… Obyčajní ľudia, nechceme prešívanie orgánov a podobné vecičky. Chceme chrániť svoju krajinu, aby na nás boli maminy a otcovia hrdi, to presne chceme. Chceme vychovávať deti tak, že si dievča, nie, že ty to nevieš, to ti poviem my, ako sa cítiš v škole… A chceme si zobrať chlapca naučiť chytať ryby, aby mal rád autá, nie aby nevedel, kým je. To chceme. Chceme normálne sviatky, nechceme tu dodávky, aby nám zabíjali mamy, ktoré nás vychovali, lebo on ma svoju vieru a potom sa povie, že je chory. To naozaj nechceme… Ty si tam choď… Som zvedavy ako sa ti tam bude pacit… Si vezmi aj tie ich prepytujem skurvene peniaze, si myslis, ze o tomto su Slovaci, sa pozri, ako makaju teraz v automobilkach… V zivote si to nevidel, ja som to videl… V zivote si nerobil, nevies co to je kolko slz obetuju ti ludia, ci je to chlap, ci zena… Nechapes elementarne veci.
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Nemaj obavy, neplanujem Ta presviedcat, len by som bol rad, keby si aspon tu respektoval principy, ktore nas pred viac ako desatrocim zoznamili.
A poprosim tu Tvoju odpoved, fakt na nu cakam.
Vlada tu odteraz tu chránim Ja… Poslal som ti odpovede, zablokoval si ich, ako chudak…
Miloš Majko 29. decembra 2025, 19:00
Nemaj obavy, neplanujem Ta presviedcat, len by som bol rad, keby si aspon tu respektoval principy, ktore nas pred viac ako desatrocim zoznamili.
A poprosim tu Tvoju odpoved, fakt na nu cakam.
Vlada tu odteraz chránim Ja… Nepoznáme sa. Poslal som ti odpovede, zablokoval si ich, ako chudak…
A1 29. decembra 2025, 23:09
Sorry ale ja by som cudziu armádu u nás nechcel. Žiadnu. Ja som za férovosť. A štve ma, keď sa hráme na spravodlivých ale pritom sa správame ako farizeji najhrubšieho zrna.
Miloš na odpoveď si musíš počkať až bude uvoľnená systémom 🙂
Vlado 29. decembra 2025, 23:29
Detto, ale vezmi si, prečo je všetko, načom som sa ako vojak učil, išlo na Ukrajinu… Však to bola moja zbraň moj samopal… Aby som chránil svoju rodnu zem… Vsak som bol na vojne a debilko to preda, o co sme sa roky starali a akoze nic sa nedeje??? Potom tu predpokladam, ze Majko nebol na vojne, intelektualne to neni moc dobre, blokuje tu dolezite veci, tak ako bojuj…
Ratafak plachta 29. decembra 2025, 17:42
Nie, Európa nevyrieši všetky konflikty sveta. Európa nedokáže spraviť poriadok ani doma. A čo sa Ruska týka, a už ma to nebaví ani opakovať, voči Rusku sme prijali sankcie, odsúdili ich, izolovali ich aj športovcov, čo nepovažujem za správne lebo šport a politika k sebe nepatria. No to čo vieme urobiť voči Rusku sa bojíme urobiť voči iným, ktorí rovnako porušujú medzinárodné právo a páchajú špinavosti. Zákon má platiť pre každého bez rozdielu. Prečo nie medzinárodné právo? A môžeš sa stavať na zadné a opakovať čo všetko prešlo. Faktom je, že všetko neprešlo. Možno mala byť Európa razantnejšia už dávno. Lenže voči všetkým. Je komické vidieť ako si počínajú USA v rešpektovaní suverenity krajín a čo nato Európa? Ani sudca, ktorí má pred sebou 10 zločincov nemôže vynášať rozsudky štýlom, toho odsúdim, toho nie.
Vlado 29. decembra 2025, 23:29
Máš oveľa lepší rozum ako MM. Ani keby má 39 skôl, nemá na teba, ja to chapem. Vsak mas hlavu taku, ako oni nebudu mat nikdy…Sam vies, ze to co robi MM sa citat neda.. Je to tak tupe, intelektualne chudobne, ze ta to ako cloveka uraza a on si mysli, ze ako to robi dobre…
A neviem ako ty, ale ja som sa rozhodol bojovat…
A o to ide, o co tu bojujem, pan MM si tu uzurpoval pravo, ze on ide stihat ludi za komenty, to fakt pisal.. Ako nejaky fasista, daj ho doporiadku Vlado.. Neraz to tu zaznelo… A ide pisat proti Rusku, no tam on skoncil, tam sa postavi moja cela rodina a vzdy pojdeme za Rusku a sovietsku vlajku… A taki sme vacsina Slovakov… Ak sa mu to nepaci, tak nech nevypisuje, vsetko proti Rusku. Slava RUSSIA. A ano vyhravame a ano vyhrame…
A1 29. decembra 2025, 23:45
V niektorých veciach s Milošom nesúhlasím, v niektorých sa zhodneme ale to je normálne. Sto ľudí, sto chutí. Len jednoducho mám názor, že ak máme nastavené nejaké pravidlá, ktoré sa doteraz rešpektovali, mali by platiť aj naďalej a samozrejme pre všetkých. Nemyslím, že je to komické. Faktom je, že posledných 26 rokov si veľmoci robia čo chcú a zvyšok sveta im pri tom panáčkuje. Jedných odsúdime, s druhými sme kamoši. A tvárime sa, že je to v pohode.
A1 29. decembra 2025, 23:53
Radšej nech vyhrá zdravý rozum a ľudskosť.
Vlado 29. decembra 2025, 23:40…ale prečo by mala byť Europa sudca pre celý svet? Nestačí že si bude strážiť hlavne svoje záujmy? Je toľko konfliktov po celej Zemi že venovať sa riešeniu každému z nich a sankcionovať každého agresora by bolo úplne kontraproduktívne…u každých sankcií sa zvažuje prínos vs. náklady…..
tak ešte raz – keď si rusi robia bordel niekde na Afganistane, Čečensku, Kaukaze atď tak sa do toho nezasahovalo…dokonca ani v Moldavsku…no keď už 10 rokov ukrajijú z Ukrajiny, pretláčajú do krajín EU migrantov – Polsko, Fínsko; kupujú si v kríkoch novinárov, vyhadzujú do vzduchu muničné sklady tak raz príde tá hranica a Europa sa musí brániť – nie zbraňami, ale aspoň sankciami…čo je na tom nepochopiteľné? ak sa niekto iný bude správať voči europe tak ako rusko prečo by nemal dostať sankcie aj on?…ešte raz a snáď naposledy: Europa nepotrebuje byť sudcom pre celý svet, tých konfliktov je toľko že nemá vojenskú ani ekonomickú silu ich všetky vyriešiť, prečo je ale problém ak si háji svoje zaujmy a bezpečnosť po x opakovaných útokoch zo strany Ruska?
A1 29. decembra 2025, 23:45
Inak to poviem, ja respektujem vsetko, nic som neporusil… Pozri media, pozri, co je mainstream, ja si idem sam.. Nemam FB, nemam ani Whatsapp. A potom pridem sem a clanok, aki su Rusi zli? Ako naozaj? Tak ako potom dalsie clanky. Keby som chcel, tak ho rozbijem, ale ma moznost blokovat… To je nefer… Co sa tyka zdraveho rozumu, o mna sa neboj, boj sa vo vlastnych radoch… Faktom je, že posledných 26 rokov si veľmoci robia čo chcú a zvyšok sveta im pri tom panáčkuje. Jedných odsúdime, s druhými sme kamoši. A tvárime sa, že je to v pohode. Toto je klamstvo..
Izrael si akosi vynechal..
Vlado 29. decembra 2025, 23:56
Tí môžu rozbit Gazu???
Vlado 29. decembra 2025, 23:56
Fakt si ma tu chcel vyučovať? Ja to proste nemám rád, že vždy je vynechané, že Izrael…
Vlado 29. decembra 2025, 23:56
A1 29. decembra 2025, 23:53
Radšej nech vyhrá zdravý rozum a ľudskosť.
Vsak co nenapisete Netanjahuovi…
Sa spojte Vlado s MM a napiste Netanjahuovi, preco vrazdi palestincov… A potom preco to Rusi robia inak??? A poklepkajte si na hlavu pri zamysleni…
Vlado 29. decembra 2025, 23:30
To som nevedel, že si had. 🙂 Teraz to už viem. 🙂
Vlado 29. decembra 2025, 23:30
Mal som spolužiaka z Trnavy, pochádzal zo Serede, silnejší ako ja, Vladis sme ho volali, doteraz mu môžem zavolať a došieľ by premňa…Tak si prehral s tym Majkom, prepac Vlado.
Ďakujem ľuďom za sympatie. A1 tu napriek klamstvám.
ten a1 musel mat uz babku chuja. Ten tupy nebetycny ony sa uz okotil blby, aby zasieral diskusie tymi svojimi vygrckami.
Asi by tu mali admini dovoliť maimálne 3 príspevky pod článok z jednej IP adresy. Nie je možné aby tu tupci spamovali neodmedzene priestor normálnym.
A1 je tu pre všetkých, ktorí si myslia, že infovojna a badatel sú prorusské hovnomety, tak nám dáva aspoň nejaký prehľad, čo sa píše na russofilných hovnometoch, aby boli dezoláti „informovaní“ a vedeli kde je praUda, kým ju nezmažú.
A1 je tu niečo ako seredský Lolo. Jeho treba len ignorovať a nereagovať na neho. Vytvoril si vlastný svet v ktorom všetko chápe. Nechajte ho, je vážne postihnutý. Jeho rodina by vedela hovoriť…
Aj sliepky a ošípané sem tam
Ratafak plachta 30. decembra 2025, 0:01
Nemusíme súdiť celý svet, nato je OSN, ale konflikty za posledných 30 rokov majú rovnakých aktérov. Rusko, USA a Izrael. A keď sa ako v prípade Iraku v 2003 do konfliktu zapojí európska krajina, člen NATO a vtedy ešte aj člen EU tak sa nás to týka všetkých. Veď vďaka likvidácii režimov v Iraku aj v Líbyi je násobný nárast nelegálnej migrácie. A kde všetci končia? V Európe. Ani to sa nás netýka? S Greendealom chce EU spasiť svet pričom si len kope do nôh. Keď máme pomenovať veci pravým menom tak to nejde? Rusko je prvé, pri ktorom to Európa dokázala ale povedzme si na rovinu, že vďaka USA za chrbtom. Ale zrejme aj posledné, keďže Gaza a aktuálne aj Venezuela nikoho netrápia. Prečo tomu tak je asi nemusím vysvetľovať.
Infovojna a dennikn sú rovnako spoľahlivé 😁😁
pre A1 a Vlado, súhlasím s Vami možno v 99%. Píšete, že veľmoci si po stáročia robili čo chceli a ja tvrdím, že budú si robiť čo chcú. Nezabráni im v tom ani M.M., ani Ratafák a jemu podobní, ba dokonca ani taký Macron a jeho tzv. partia ochotných. A1, ja si nemyslím, že vyhrávajú v súčasnosti Rusi a že vyhrajú. S určitosťou v tomto konflikte vyhráva a vyhrá USA.
Vlado 30. decembra 2025, 12:36..ja súhlasím bolo by krásne ak by sa pri akejkoľvek agresii kdekoľvek na svete dokázal cely svet spojiť, vyriešiť to k spokojnosti ľudí ktorí na predmetnom území žijú a potrestať vinníkov…bohužiaľ zatiaľ to takto nefunguje a mocnosti si raz za čas riešia svoje záležitosti vojensky a nikto na svete sa do toho nestará pokiaľ sa ho to priamo netýka..ani Čína, ani Rusko, ani USA..ty dnes chceš po Európe niečo co nerobí žiadna veľmoc a ani na to nemá zdroje…pokiaľ si Rusko robilo bordel napríklad v Ázii ci na Kaukaze tak tiež boli všetci ticho,..teraz však je v nepriatelskom vzťahu voči Európe a roky podnika nepriateľskekroky, tak uz to predsa Európa musí riešiť, už si to nejde nevsimať ako keď boli rusi napríklad v Cecensku…ak bude takto proti Európe vystupovať napríklad USA alebo Čína, tiež sa dočká protiopatrení…lepšie to uz vysvetliť asi nejde…každý si chráni svoje záujmy, vrátane nás a ani na Slovensku nie je žiadna relevantná politická sila, ktorá by chcela na USA či Izrael uvalovat sankcie, naopak súčasná vláda s nimi vzťahy chcu skôr rozvíjať
Ak by bol, Putin, zločinec, Tramp, by ho určite dal zatknúť. Senior 80+má pravdu.
Zločinci zločincov nezatýkajú. Trump je taká istá hanba sveta ako je aj Putin. To by si už mohol vedieť.
Pan Majko, viete že na Ukrajine je S. Bendera narodný hrdina? Čo tak napísat niečo aj o nom nech to máme také farebné. Či je to podla teba úplne v poriadku že z neho nedávno spravili Boha?:) toto sa ti písat nechce? Si tiez sympatizant však?
Senior 80+ 30. decembra 2025, 15:22
Ja si myslím, že Amerika je naopak v koncoch…Ale som rád, že ste sa ozval, bojujeme aspoň takto.
smerohlas 30. decembra 2025, 9:34
Infovojnu som naposledy sledoval ešte keď bol Covid, ale nikdy som nepočúval ich relácie a podobne, mám svoju hlavu. Snažím sa čerpať informácie z kníh, niečo už viem, čo si pamätám aj zo svojej minulosti, že čo sa dialo a viem si to prepojiť, ako sa hovorí vieš si zložiť mozaiku. Čo sa týka Bádateľa, to si spomínam, že o tom Matovič tuším hovoril, v živote som odťial nečítal článok..Ale však ty vieš lepšie ako ja…
K Anonymom, ktorí mi nadávali, v pohode, sám sa čudujem, že toľko o mne viete, normálne viac ako ja sám…
Pre odľahčenie, všetkým pekného Silvestra, chcem zdôrazniť všetkým, či je človek na jednej, či inej strane… A Štastný Nový Rok.
Nech sa na mňa nehnevá nikto, spravil som tam chybu. A tiež by som to obmedzil podľa IPčky, ako to tu navrhoval diskutujúci… Ja som mal problém s tým, že „systému trvá“, kým prehodnotí koment. Čo sa mi zdá, že nerobi „počitač“…
Ale ešte zareagujem, konečne mám voľno, tak ma nechajte.
Anonym 30. decembra 2025, 9:59.
A1 je tu niečo ako seredský Lolo. Jeho treba len ignorovať a nereagovať na neho. Vytvoril si vlastný svet v ktorom všetko chápe. Nechajte ho, je vážne postihnutý. Jeho rodina by vedela hovoriť…
Anonym 30. decembra 2025, 10:55
Aj sliepky a ošípané sem tam
Čítaš sa???
Ako toľko intelektu som teda nepobral, to čo ty, to ti poviem narovinu. Ale ako nadávať z Anonymu niekomu na rodinu, to by som si nedovolil teda k nikomu… Vieš nie každý to znesie a niekedy by si mohol naraziť, ja to považujem za nevydarený vtip… Skús si dať nato väčší pozor…
A tá oprava: Šťastný Nový Rok.
Anonym 30. decembra 2025, 9:07
Písal: Asi by tu mali admini dovoliť maimálne 3 príspevky pod článok z jednej IP adresy. Nie je možné aby tu tupci spamovali neodmedzene priestor normálnym.
Súhlasim… No tiež sa teším na článok, ktorý by som si prial tiež aj ja.
Ahoj Majko 30. decembra 2025, 19:22.
Napísal: Pan Majko, viete že na Ukrajine je S. Bendera narodný hrdina? Čo tak napísat niečo aj o nom nech to máme také farebné. Či je to podla teba úplne v poriadku že z neho nedávno spravili Boha?:) toto sa ti písat nechce? Si tiez sympatizant však?
Hádam to bude Silvestrovský špeciál od SOL… Ja osobne sa nechávam prekvapiť.. 🙂
Ahoj Majko 30. decembra 2025, 19:22
Pan Majko, viete že na Ukrajine je S. Bendera narodný hrdina? Čo tak napísat niečo aj o nom nech to máme také farebné. Či je to podla teba úplne v poriadku že z neho nedávno spravili Boha?:) toto sa ti písat nechce? Si tiez sympatizant však?
Čakal som, že to dá ako Silvestrovký darček…
Som mu to napísal, že nech napíše, že počkám..
Ahoj Majko, u nás je národný hrdina zlodej, vrah zbojník Jurko Jánošík.
A1 tak na koment na tvoju anonymnú rodinu si citlivý, ale vyhrážať sa dokonca smrťou rodine Čaputovej, Šimečkovej a ďalším, to je už v poriadku, že? Tak to má tá tvoja hlavička pomýlená nastavené?
Anonym 31. decembra 2025, 13:48
Neviem, ale nikdy som také nič nepísal… Tak ja neviem, prečo to mieriš na mňa…To si si ma zrejme s niekym pomýlil…
Skuska. 🇸🇰A1🇷🇺
Skuska dva
Krása.
Kedže je nový rok, tak som si zmenil takto meno… Je tam slovenská vlajka, pretože som Slovák a bojujem na strane Ruska…
Ďakujem.. Tiež to isté aj Vám a aj celej rodine… Myslím, že to je paradný nick.
Anonym 31. decembra 2025, 22:31
Asi spia… Ale vidiš.. Dá sa to..
Mamí, kto je to pokrytec? Ten, kto označuje Ukrajinu za fašistickú a pritom podporuje fašistu putlera.
Niečo ako keď sa j*bnuty hej-slovák smeje z korupcie na Ukrajine.
A ozaj, ked už sa rusko vybralo robiť poriadky s fašistami na Ukrajine, tak doma si už s tymi fašistami spravili poriadky?
dezolatny filozof 31. decembra 2025, 23:14
Odpoveď, kto bojoval a proti bol fašizmus?? Aká krajina mala byť napadnutá?
No ale to sa pytaj Pana Majka. Fasista ako vysity, teraz, je ticho, vypisuje proti Rusku vsetko zle.. A mas Pravdu, asi si to tam budeme spravit poriadky…
“asi si to tam budeme spravit poriadky”, že ty píšeš z ruska, si rus a prekladá ti to z azbuky prekladač?
Slovak by mal, podla mna, bojovat len na strane Slovenska. To je o krvi. A po slovenskej zemi by nemal chodit ziadny iny vojak, nez slovensky. Ako v Rakusku. Cudzi vojaci ani najomnici nikde dobre nerobia.
Anonym 1. januára 2026, 16:35
Keby sem raz opäť napochodovali Rusi ako dobyvatelia, tak Slováci by boli okamžite zaradení do ich prvých radov ako mäso do mlynčeka pri obsadzovaní nových území.
Anonym 2. januára 2026, 10:05:
Vyvetraj si. Evidentne si priotraveny vlastnym bioplynom 😀
17:16, vyvetraj si ty, ty nevzdelaný tupec. Naštuduj si dejiny a zistíš, že aj Slováci z južného Slovenska sa stali mlynčekom na mäso na strane fašistického Nemecka.
Anonym 2. januára 2026, 17:16
A nejaky protiargumet mas, alebo si mal iba nutkanie nieco napisat, nech vidno ze ovladas klavesnicu?
Ze ty si bol triedny sprt.
A1 31. decembra 2025, 23:18
Skús ešte raz a po slovensky, ďakujem. Inak pri tupcoch, ako ty, mi napadá, že prečo najväčší „vlastenci“ väčšinou neovládajú ani svoj rodný jazyk? Veď naše najväčšie osobnosti z histórie boli ľudia, ktorí bojovali za náš jazyk a takisto je vlastný jazyk jedným z hlavných znakov suverénneho štátu, či národa.
On, ten blb bojuje za svoj jazyk. Za jazyk tupeho nebetecneho huja. Je to kreten z dlhej rodovej linie kretenov.
Zatiaľ čo pre mnohých novinárov existuje iba Ukrajina, prebieha na opačnej strane Atlantiku bezprecedentný útok USA na Venezuelu. Bez rezolúcie OSN ale načo formality, že 😀 A zrejme je veľmi naivné očakávať prijatie akýchkoľvek sankcií voči USA a podpory napadnutej krajine. Bohužiaľ aj Venezuela má smolu, že nie je Ukrajina. Spadajú do konceptu večného alibizmu typu „sú ďaleko, nie sú to naši susedia, napadol ich náš spojenec“. Pekný deň všetkým objektívne naladeným prajem.
dezolatny filozof 3. januára 2026, 7:25
Ono ten A1 je tu za tú chvíľu čo tu trolluje známy extrémista. Jeho rodina sa za neho hanbí, môžem to potvrdiť. Inak môžeme si o ňom písať, ale nereaguj na neho priamo. Je tak trochu retardovaný a začne to tu spamovať jeho nezmyselnými textami.
Vlado čo sa čuduješ, boj proti drogovým kartelom vyzerá tak, že napadnem bombardovaním danú krajinu. Potom sa nacucnem na ropu a na drogy aj zabudnem. Ale Trump prehlásil, že všetko je v súlade s americkým právom. Sám netuší s akým.
3. januára 2026, 11:23
Nejakú rozprávku treba mať po ruke. Zbrane hromadného ničenia by už svet nezožral. I keď ani tomu by som sa nedivil. Objektívne spravodajstvo o tomto konflikte neočakávam. Ale som náramne zvedavý na reakciu OSN či neschopákov v Europarlamente. To zas bude žvástov. Ale nikto sa neodváži vyvodiť voči USA žiadnu zodpovednosť. Pritom teraz spravili to isté čo Rusko v 2022. Ale ako som napísal, majú smolu. Mimo Ukrajiny nikoho nič nezaujíma. Ani politikov, ani novinárov. “ Vždy objektívnych a nezaujatých“ 🤣🤣🤣
https://www.seredonline.sk/2026/01/03/na-uplne-ovladnutie-diskusie-mu-stacilo-zopar-dni/
Vlado a spol, šak Trump je nášho zemepána filcka kamarát, tak čo vyskakujete, nech to teraz filcko s orbánom vysvetlia, kde sú ich ohnivé tlačovky?
pre Vlada, keď tzv. demokratická veĺmoc robí to čo tzv. totalitná veľmoc, nie je to vždy to isté!!!!! Spomínam na diskusie medzi tzv. demokratom / o tom potom/ Bélom Bugárom a tzv. totalitárom Vladom Mečiarom. Jednalo sa o ten istý problém, pričom keď bol vo vláde Mečiar nazýval politiku „bojom o moc“, no keď bol vo vláde demokrat tak sa vyjadril – politika „nie je hra o fazuľky“. Tak sa to praktizuje aj v geopolitike, čiže keď demokrat a totalita robí to isté, nie je to vždy isté!
dezole sa vytesovali ked Trumpeta vyhral, teraz je uz zasa zly 🙂 dezole placu ked USA napadne Venezuelu, smeju sa ked ruSSko napadne Ukrajinu…jeden tu nado mnou place, ze pre novinarov existuje len Ukrajina, pritom si otvorim, sme, aktuality, pravdu vsade na titulkach Venezuela…toto je mentalny svet dezole…
Ked sa nad tym zamyslis, tak ludia, ktorych ty nazyvas dezole, chapu realitu okolo nas mozno lepsie, nez ty. Kto hovoril v roku 2022, ze nakoniec sa Rusko a USA medzi sebou dohodnu a ze Ukrajine ostanu len hladne oci na plac? Kto hovoril, ze medzinarodne pravo je zdrap papiera? Ti podla teba tzv. dezole, alebo ti, co si o sebe myslia, ze su mudrejsi a nutia aj ostatnych okolo seba si to o o nich mysliet? Aj ked z tych ich zboznych zelani nic nevychadza. Ale ze vobec nic.
Lubo 3. januára 2026, 16:28
Aj o Lochnesske sa napísalo veľa, ale…..Keď budú spravodliví požadovať vyvodenie zodpovednosti voči USA, uvalenie sankcií a pomôžu napadnutej krajine, potom sa môžeme baviť ďalej. Aj o Gaze sa veľa popísalo ale v realite každý sklopil uši a šúchal s nohami. To len voči Rusku s USA za zadkom sú všetci geroji. Ale aspoň si amíci vymysleli inú zámienku na napadnutie. Už to nie sú ZHN ani prínos demokracie ale drogy. Asi sa Maduro nechcel s nikým deliť 😃😃 I keď hlavná príčina je rovnaká ako pri Iraku, ropa.
To čo vyviedol ma vôbec neprekvapuje. Trump je kráľom dezolátov, bohužial legitímne zvolený do úradu, aj keď dnes s jeho podporou by ho porazil už aj Mickey Mouse. Naopak Maduro je nelegitímny prezident ktorého strana získala v roku 2025 až 85% podporu. V krajine kde už neplatí domáca mena, kde doslova nefunguje asi nič, len vraždy a únosy na dennom poriadku má údajne takú podporu obyvateľstva.
Tak najnovšie sa Trump vyjadril, že chce pre venezuelský ľud demokraciu. A už je po drogách. O chvíľu prekoná Putina, ktorý tiež nemal jasno z akého dôvodu vlastne vtrhli na cudzie územie a každý chvíľu mal inú verziu. Začína sa strácať rozdiel medzi Trumpom a Putinom.
Anonym 3. januára 2026, 17:02…iba žeby to bolo úplne ináč…tí „ľudia co chápu realitu lepšie“ este pár dni pred útokom v 2022 opakovali ten ruský narativ ze Rusko nikdy nezautoci a že je to iba cvičenie na ich hraniciach…no a ked Rusko zaútočilo tak boli 3-4 týždne ticho až kým sa im v hlavách neusadila ďalšia verzia ruskej propagandy o ochrane ruskojazycneho obyvateľstva, podzemných biolaboratoriach atď…dneska v tom preberaní ruskej propagandy pokračujú,…mimochodom, tí istí ľudia sa tešili z víťazstva Trumpa, lebo veď zatočí s tými liberalmi a progresivcami podobne ako Putin v Rusku…no tak tu to máte – starý, „dobrý“, konzervatívny svet v ktorom sa kašle na nejaké práva a poriadky a platí zákon silnejšieho…rozvrat svetového poriadku na čele s Putinom a Trumpom…idolmi tých „ktorí chápu realitu lepšie“…už len počkať kto príde na radu ďalší..
Obaja sú egoistickí starí darebáci ktorým sa nedá veriť a už vôbec nemajú na to aby zmysluplne viedli nejaký národ. Tam rozdiel nie je.
Mňa teraz zaujíma premiér či bude verejne tlačiť a vyjadrovať sa na Venezuelu aby sa vzdala bránenia svojej krajiny a zabránila krviprelievaniu.
Zatiaľ to vnímam ako bohapustý únos, resp. zavlečenie dvoch ľudí z domovského štátu do inej krajiny. Je zaujímavé sledovať vyhlásenia amerických predstaviteľov, ktorí bohorovne tvrdia svetu, že ich jurisdikcia sa vzťahuje na celý svet. Čiže riadna spolupráca v rámci medzinárodného práva, žiadne administratívne a dlhodobé procesy, repatriácia, oficiálne vydávanie osôb na základe medzinárodných zmlúv. Proste dôjdem do inej krajiny, zdrapnem dvoch ľudí rovno zo spálne a unesiem ich k nám.
pre Anonym 3. januára 2026, 17:02 samozrejme ze sa raz dohodnu skor ci neskor…nato nemusis byt hadam genius, to pochopi aj priemerny dezole s iq 80…Medzinrodne pravo je zdrap papiera od Iraqu a osn je aktulne najzbytocnejsia organizacia s nulovymi kompetenciami…skoda ze si nenapisal nieco k veci, takto si sa len zaradil k ostatnym dezolé…
O tom že Usáci napadli Venzuelu kvôli rope sa tu písať nebude,že ? Už zasadá olympijský výbor o tom že športovcov tejto krajiny vylučuje zo všetkých športových súťaží ??? Ja viem len Rusko je zlé !
Je zaujímavé, že tí čo poukazujú v konflikte Rusko – Ukrajina na agresiu, tentoraz akosi nemajú na konflikt USA – Venezuela žiadny názor. Zvláštny fenomén toto.
3. januára 2026, 21:28
To nie je fenomén. To je pokrivená realita, ktorú médiá a zbabelí politici prezentujú ako skutočnosť, kde dvojitý meter, farizejstvo a nekonečné pokrytectvo sú novým pracovným nástrojom. Stačí si prečítať akékoľvek noviny, či príspevky na soc.sieťach a porovnať ako všetci štekali keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu a to neskutočné ticho teraz. A ešte sa nájdu idioti, ktorí tomu tlieskajú. Pričom sa jedná o rovnakú špinavosť akurát v inom obale.
A teraz som zvedavý aké sankcie uvalí únia na USA. Alebo by bolo zaujímavé vidieť reakciu Bruselu keby pán Putin uniesol feťáka v zelenom tričku do Moskvy ! Ale Trump môže všetko,že ?
Ruska ropa a plyn je krvava komodita tak ju neberieme resp. nesmieme kupovať lebo sa najskor zacala zabijat ruska mensina ale usa ropa a plyn nebudu krvave
Vlado 4. januára 2026, 0:16 – Vlado, ale blaznivy a nevyspytatelny Trump so svojim mancaftom je vas favorit.
Ja sa radim do casti ludi, ktori VOPRED a VEREJNE upozornovali na nebezpecenstvo opatovneho obsadenia stolicky najsilnejsieho muza sveta prave takto vysinutym jedincom. Este k tomu trestne stihanym – vlastne, ako vo vedeni nasho statu.
Paradoxne, ani Putinovi Trump zrovna uplne nevyhovoval – ono pri takychto individuach chces vediet, koho mas za nepriatela a co kedy od neho mozes ocakavat. V pripade Trumpa – to asi vieme vsetci…
Protisystemovi truhlici si myslia, ze autoritarsky alfasamec je spravnou volbou. Ano, chapem jednoduchych ludi, ktori su radi, ak za nich rozhoduje iny a oni mozu len pindat, ako je vsetko stale a vsade zle.
Pricetny jedinec si uvedomuje, co pre svetovy poriadok znamena Putinova vojna proti suverennej Ukrajine, Izraelske riesenie Palestinskej otazky a uzemia Gazy, ci vylet Trumpovych specialnych jednotiek vo Venezuele a nasilny transport Madura s manzelkou pravdepodobne do USA.
Tak trochu mi to pripomina unos vietnamca a jeho transport zneuzitim statneho aparatu do Vietnamu. Nasledne zlata vana a navstevy na najvyssej urovni prave vo Vietname.
A to vieme uplne velke hovno, co vsetko este a ako dolezite a pre Slovensko skodlive.
Tak, ako povedal Cibulka, Ukrajina mala byt vyzbrojena uz v 2014, Putin mal byt eliminovany pri anexii Krymu a nebol by ani problem s vojnou 2022 a dost urcite by sa veci vyvijali inak aj v USA a EU.
K moci sa vdaka hlupym tupelam demokraticky – ano, volbami dostavaju chrapuni, ktori robia vsetko preto, aby uz volby bud neboli vobec, alebo aby aspon neboli ferove a transparentne.
Tupela uz nezaujima ani program stran, stacia jednoduche slogany, ktore dokazu pochopit – ze ide o nezmysly, to riesia az ked uz je neskoro. A aj to len recami pri pohari chlastu so sebe rovnymi.
Zial, ak sa znovu neda dokopy pricetna cast obcanov a nezachrani svet pred uplnym rozkladom – ano, aj pre tie tupela, ktore to aj tak nepochopia – nastanu take zmeny, pre ktore nam budu nase deti a vnucata chodit mocit na hroby. Presne preto, ze sme tomu nezamedzili.
Pamataj, ked je vo svete individualny prospech, alebo akykolvek ciel vynucovany vojensky, ci hrubou silou nezalezi, ci si na jednej alebo druhej strane. Nikto z nas totiz nebude sediet pri stole, ale vsetci totiz budeme potravou v niektorom z chodov – mozno bude lepsie mat stastie a byt uz predjedlom.
Zijeme dobu, kedy sa meni svet rychlejsie, ako tlacove agentury stihaju vydavat spravy.
S najvacsou pravdepodobnostou Studena vojna bola len predohrou tej skutocne neprijemne az neznesitelne ladovej…
A tu mas vyjadrenie, ktore hovori za vsetko:
https://www.youtube.com/watch?v=Y9KZwEsF6PA
Nepripomina Ti to nieco a niekoho?
4. januára 2026, 2:51
Miloš, mojim favoritom nikdy v živote žiadny americký prezident nebol. A Trump už vôbec nie. Uvedomuješ si to ticho v médiách aj u politikov? Nikde ani zmienka o tom, že by malo OSN či svetové spoločenstvo tvrdo voči takémuto porušeniu medzinárodného práva zareagovať. Žiaden kritický článok akých bolo vo februári 2022 neúrekom. Nič. USA zase niečo spravili a všetci sa budete tváriť, že je to v poriadku ale zlé je iba Rusko. Nie, Miloš, opakujem 1000x buď svet záujme rovnakú pozíciu voči každému kto poruší princíp medz.práva a budú platiť pravidlá a rovnaký meter pre všetkých, alebo je..e na to a žime si vo vlastnej bubline a tvárme sa, že 5,5% svetovej populácie zachráni zemeguľu zničením vlastnej ekonomiky. Všetko medzi tým je obyčajné farizejstvo a zbabelosť.
Simecka hovoril,ze Maduro nebude nikomu chybat,tak som pokojny.
Netreba podliehat panike. Situacia vo svete je stabilna. Rusko, USA aj Cina spolupracuju, nekonkuruju si a davaju si volne ruky vo svojich sferach vplyvu. Nie je dovod na vojnu. Len treba menej pocuvat tie rozpravky o medzinarodnom prave a to, co vypravaju slepice von der Leyenova a Kallasova, tak to uz pocuvat netreba vobec. To uz madarsky prezident ma vacsie slovo nez tie dve. V Cine von der Leyenovu nalozili do uradnickeho autobusu, ked tam priletela.
Miloš Majko, 4. januára 2026, 2:57
Nepripomína. Nemýľte si dojmy.
Panike podliehať netreba ale ani si súčasnosť kresliť na rúžovo. Putin má vojakov v Gruzínsku, Moldavsku, na Ukrajine rozpútal najvačší konflikt od druhej svetovej na europskom kontinente, Europe sa vyhráža atomovkami, do Polska posiela drony a ničí ploty aby tadiaľ pretláčal utečencov…
Trumpové USA včera uniesli prezidenta iného štátu, poškuľujú po Grónsku či panamskom prieplave, prostredníctvom cieľ rozpútava obchodné vojny…
Čína pred pár dňami začala obrovské cvičenie okolo Taiwanu, na ktorý si robí nárok…inák pohodka, všetci chcú mier, reči o medzinárodnom práve sú rozprávky a situácia vo svete je „stabilná“ a doležité je že Leyenová v Číne išla autobusom…
Isteze to vela hovori o nedolezitosti mocenskych struktur EU vo svete. Ked hlupa Kallasova bola na navsteve v USA, tak na americkom ministerstve zahranicnych veci nevedeli, ze kto sa s nou ma vlastne protokolarne stretnut. Nechapali, ze koho ta pani vlastne reprezentuje a aky je uzitok z toho sa s nou bavit. Rusko si berie Ukrajinu, USA si zoberu Venezuelu a Gronsko, Cina nakoniec presvedci Tchajvan, ze im bude lepsie zivym pod Pekingom nez mrtvym pod pieskom. Nic nove pid Slnkom. Vsjo normalno.
4. januára 2026, 11:16
Ratafak, veď podľa teba je kontraproduktívne aby Európa riešila všetky konflikty. A vidíš zase tu máme bezbrehé porušenie medzinárodného práva, dokonca únos prezidenta suverénnej krajiny a počuješ to ticho? Žiadne zasadanie v OSN, žiadne spoločné odsúdenie tohto zločinu, novinári neštekajú ako pri Rusku, nikto nepožaduje žiadne sankcie, žiadne vyvodenie zodpovednosti, nič. Pohoda klídek tabáček. Razíme starú známu politiku, ukazuje a kričí sa len na východ, západ môže všetko. Nádherné farizejstvo.
pre Vlado, de facto de jure, lepšie sa to nedalo napísať. Taká je skutočná realita vo svete.
Vlado 4. januára 2026, 14:01…v médiách to ide nonstop…čo som videl tak to odsúdila vacsina politikov…ale toto si predsa musia riešiť štáty Južnej Ameriky, ved nech navrhnú sankcie, zvolaju zasadnutie OSN a podniknú rovnaké kroky ako Európa ked ju ohrozuje Rusko…ja sa rozhodne nemienim zastávať Trumpovej administratívy, bohvie čo este vymyslí, už keď ho zvolili som písal že to bude problém…ale rozhodne nečakaj že Európa bude riešiť vestky problémy sveta, ma svojich dosť…očakávam podobné jednanie ako zaujali štáty južnej Ameriky k vojne na Ukrajine…
Čo očakávaš ty? Že Europa rozohra nejakú diplomatickú či ekonomickú vojnu s najväčším obchodným partnerom za niečo čo sa jej absolútne netýka a neohrozuje aby získala….nič? Ktorý štát toto robí? Stále nedokážeš pochopiť ze Európa si háji stráži svoje záujmy a bezpečnosť, tak ako všetci ostatní? Že to co od nej očakávaš nerobí žiadna mocnost?
Vlado 4. januára 2026, 14:01
Vlado podľa teba vo Venezuele vraždia civilistov? Útočia na energetickú infraštruktúru? Unášajú deti do krajiny agresora? Útočia dennodenne stovkami rakiet a dronov? Obsadil agresor nejaké územie a vyhlásil za svoje? Alebo len ty tam silou mocou chces vidieť podobnú vojnu akú vedie Rusko voči Ukrajine už štvrtý rok! Mal by si si zrovnať misky váh pretože porovnávaš neporovnateľé a zároveň klameš že médiá a politici mlčia. Nemlčia, to len ty a tebe podobní chcú aby to tak bolo, aby si tu mohol písať tie svoje drísty.
16:47
Milý zlatý anti dessolee, vieš čo sa píše? Médiá informujú o útoku a únose ako takom. Viacerí lídri z EU sa vyjadrili, že máme byť zdržanlivý a počkať na viacej informácií. Viacerí sa ponúkli ako komunikačný kanál medzi Venezuelou a USA. Sorry, odsúdenie ako také sa spomína v zmysle, že je to v rozpore s medzinárodným právom a tam to haslo. A ak chcete dávať niečo na misky váh, máš čo. Bol tu Irak s podobným scenárom. Necelých 23 rokov dozadu.
Nech už to dopadne akokoľvek, hlavne dúfam, že sa veci už viacej nezvrhnú. Dvakrát za storočie to stačilo až až. Šťastný nový rok i keď moc šťastne nezačal.
Mam silny dojem, ze dvaja starci Trump a Putin su dohodnuti, ze kazdy si bude robit vo svojej sfere zaujmu co chce a nebudu si do toho navzajom kafrat….USA si uprace Latinsku Ameriku podla seba a RF Vychodnu Europu. Nemam z toho dobry pocit.
fanúšikovia fica a putina oslavovali, ked v USA zvolili trumpa, potom trump začal zvyšovat clá voči EU a zrazu medzi našimi dezolé už nebol taký obľúbený a teraz sa strašne zavzdušňujú, čo si to dovolil voči suverénnemu diktátorovi madurovi, toľko mentálnych kotrmelcov, čo musia dezolky predvádzať, ja vás obdivujem 🙂
Vlado 4. januára 2026, 17:10
Súhlasím s tebou, čiastočne. Bolo opäť porušené medzinárodné právo a unesený prezident s manželkou. O tom píšu. O čom inom majú? Média ponúkajú reakcie politikov z celého sveta ktorí odsudzujú útok, odhadujú počet obetí, píšu a predikciách vývoja, o Trumpových ďalších vyjadreniach, o čom viac majú písať podľa teba, čo ti tam chýba? Ja nie som na strane Trumpa pretože si myslím že ak by taký človek vyhral voľby v krajine ako Rusko, bol by možno ešte horší ako Putin s tým jeho pokryveným videním sveta. A ako má reagovať podľa teba EÚ? Koná zdržanlivo, nepostavila sa za Trumpov útok a to bolo správne ale ani doteraz neodsúdila čo sa tam stalo. Máme proti sebe teroristické Rusko, potrebujeme podľa teba nasrať vyjadreniami ešte aj toho egoistického maniaka za oceánom? USA je spojenec a Trump je tam dočasne kým ho vystrieda opäť niekto pri zmysloch. Je to demokracia, nie ako v Rusku kde si Putin zmenil ústavu spôsobom že sa udrží pri moci do konca života.
5. januára 2026, 8:41
Anti dessolee, je dobré, že niektorí lídri zareagovali. Len na čo narážam a opakujem, že mám pocit akoby Európe ušiel vlak. Síce sme sa postavili Rusku ale mali sme reagovať skôr aj na ostatné udalosti. Bez ohľadu či boli ďaleko alebo blízko. Hodnoty, ktoré bránime a zastávame sa musia vedieť brániť stále a jedno či Rusko, Čína alebo USA, ak sa deje neprávosť a medz.pravo je krivené, Európa má dať najavo nesúhlas. Lebo ak sa.na niečo reaguje a na niečo nie, potom to naozaj vyzerá tak, že nám to porušovanie pravidiel nie vždy prekáža. To je všetko na čo od začiatku narážam. Dúfam, že zavládne zdravý rozum ale úprimne sa obávam opaku. A čo sa Ukrajiny a Ruska týka, ak by vojna skončila včera, nemá víťazov. Len porazených. Nechcem byť prorok ale ani za tento konflikt sa zrejme nikto zodpovedať nebude, max.ekonomicky. Rusko Putina nevydá, to by sa muselo stať neviem čo čiže dopadne to ako vždy. Veľkí sa dohodnú a chudáci utrú nos.
Vlado 5. januára 2026, 10:18
Súhlasím s tým čo si napísal, vidím to rovnako.
Vlado 5. januára 2026, 10:18…ja myslím, že sa bohužial aktuálne vraciame o 1-2 storočia naspať…to že si v Rusku nemožu zvoliť nikoho iného je bohužiaľ smutné, že si ale v amerike dobrovoľne zvolia odsúdeného a nevyspytateľného klamára je možno ešte smutnejšie…neviem či v najbližšom čase zavládne zdravý rozum a obávam sa že toto s Venezuelou nemusí byť posledná agresia…sám som zvedavý ako zareaguje Europa ak sa Trump rozhodne vziať si Gronsko…
Prezident USA očakáva od vlády v Caracase zastavenie drogových tokov, obmedzenie vplyvu zločineckých gangov a za tým účelom žiada prístup Spojených štátov k zanedbanej venezuelskej ropnej infraštruktúre 😂😂
To je hňup. Svetoví lídri síce hryzkajú, ale nemôžu si predsa dovoliť nasrať spojenca. A takto vyzerá politika. Keď bude anektovať Grónsko, tam už taký postoj spojencov stačiť nebude.
Pokrytec je ten, čo vtrhne s armádou na cudzie územie, zrovná so zemou pätinu krajiny, vyvraždí stotisíce ľudí, zniči infraštuktúru cudzej krajiny a potom je “hlboko rozhorčený”, že iná krajina, momentálne jeho priateľ, si dovolí uniesť komandom diktátora z cudzej krajiny. To je ťažká situácia pre ubolenú dušu dezoláta. Anonym 1:30 si smiešny, radšej nič nepíš, lebo ešte nemáš poriadne noty, tak čakaj na pokyny.
Anonym 5:45
Si len progresívna tupá ovca s modro – žltým hovnom v hlave ! Nevieš ani čo slovo pokrytec znamená. Vy ste všetci pokrytci čo skáčete tri metre od zeme ako som to napísal nad tebou. Všetko ostatné je nepodstatné.
Ja sa smejem z vás ako všetko žeriete z „našich“ médií ! Sú aj iné zdroje,len treba trošku rozmýšľať… pravda bolí,že ? Napíš nám kde ťa to zabolelo a ja ti možno poradím akú tabletku na to treba
Anonym 6. januára 2026, 8:05
Máš aj niečo k téme alebo ťa len urážajú fakty a argumenty na ktoré nevieš zareagovať?
Slniečko to ja vás slniečkárov urážam ako vidím. Alebo doslova vytáčam ! A to je účel
Anonym 6. januára 2026, 8:05
Ty radšej nerozmýšľaj, lebo keby ti aj niekto s tým pomohol, iba by si zistil jak zas a znovu si sa nechal oklamať a uveril si neuveriteľné.
Mocni mozu vsetko. V malom meradle to vidime na domacej politickej scene. Vo velkom meradle to vidime na svetovej politickej scene. Trump velmi posunul hranice toho co si dovolili USA voci Venezuele. Zatial mu to prechadza, reakcie sveta su vlazne. Ak by chcel anektovat Gronsko, spoluclena v NATO, musel by mat aj doma vacsiu podporu ako ma teraz. Aj viac financii na spravu Gronska. O prevzati Gronska sice hovori uz roky, zatial ma mozno este v sebe brzdu, ale do hlavy mu nikto nevidi. Navyse je posmeleny ze mu unos Madura vysiel. A zatial presiel.
Gronsko je, podla mna, uz rozhodnuta vec. Jedneho dna tam pristane 20 americkych C5 Gakaxy a uz odtial neodidu. Som zvedavy, ci Dansko, ako clen NATO, poziada alianciu o aktivovanie clanku 5 v pripade napadnutia clenskej krajiny NATO zo strany najvacsej clenskej krajiny NATO.
Anonym 6. januára 2026, 11:52 – mate to v hlave pomylene. Ucelom diskusie nie je niekoho cielene vytacat, ako pisete, ale diskutovat na temy, ktore vnimame rozne a mame na ne odlisne nazory.
Nebranim Vam svoje zvratene myslenie aplikovat aj verejne, avsak inde. Tu Vase cielene destruktivne konanie tolerovane nebude.
Pochopil?
Anonym 6. januára 2026, 16:42 – keby ste poznal problematiku vedel by ste, ze nie je potrebne, aby tam niekto pristaval. Gronsko je v NATO a USA v Gronsku svoju zakladnu maju.
Americka zakladna sa nachadza v blizkosti Severozapadnej namornej trasy.
Pre americky system vcasneho varovania pred balistickymi strelami ma tato zakladna strategicku polohu a teda pre USA mimoriadny vyznam. Gronsko sa totiz nachadza v najkatsej spojnici medzi Europou a Severnou Amerikou. Predmetna zakladna bola vystavana este v roku 1943.
USA su uz dnes teda sucastou vojenskej obrany Gronska.
Sucasny prezident USA vsak ma ine plany. Vychadzaju z podstaty jeho celozivotneho konania a existencie. To dokazuje uz rok v urade a nasledky na svet su cim dalej horsie, az sa pravdepodobne stanu tragickymi.
Samozrejme, ze tam USA maju uz 80 rokov svoje letisko a zakladnu. To od 2. svetovej vojny. To bolo vtedy kvoli dotankovavaniu lietadiel pri preletoch lietadiel z USA do Britanie cez Atlantik. V com sa ako mylim, ze tomu nerozumiem, podla vas? V tom, ze ine je mat niekde zakladnu a ine oficialne tu zem prehlasit za svoju? Vy v tom rozdiel nevidite? Ja teda ano a velky. Vznika nam fakt srandovna situacia, ked po Grecku a Turecku tu mame opat raz dvoch clenov NATO, ktori si chcu brat uzemia. Nie je to len vysada Rusov, ocividne.
Trump sa snažil o získanie nobelovej ceny za mier. Dnes paradoxne napadol Venezuelu a svojím vyhrážaním ostatným štátom vrátane Grónska, ktorého prípadné anektovanie by viedlo k rozpadu NATO, ohrozuje bezepčnosť krajín už po celom svete.
A teraz sa ukazuje, že absencia európskej armády je chyba. Nemám na mysli, že by v prípade obsadenie Grónska prišlo ku konfrontácii armády EÚ s NATO, ale v prípade rozpadu NATO je Európa v riti čo sa týka obrany. Chybou je, že dlhé roky sa Európa spoliehala na USA, potom stačí jeden pomätený in White House a problém je na svete. Európske inštitúcie nestoja za nič, treba sa poďakovať politikom v Bruseli. A Putin sa môže rehliť. Určite už rozmýšľa, ako to všetko využije vo svoj prospech. EÚ je zraniteľná viac ako si chceme priznať.
O tej armáde sa hovorí už dávno. Len si neviem predstaviť ako to hlavné proruské deštruktívne duo Orbán-Fico sa budú stavať k tak zásadnej veci ako je spoločná armáda.