back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

V súčasnosti sa rozhoduje, z ktorej strany novej Železnej opony budeme

- Inzercia -spot_img
-spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Či sa budeme cez plot pozerať na východ, ako sa pozerali občania Rakúska a NSR do Československa, alebo ako sme sa desaťročia „pozerali“ my závidiac slobodu a pre nás nedostižný pokrok. A kvalitný tovar len v TUZEXe.

Povedané inak – totalitný východ, alebo demokratický a slobodný západ. Tretej cesty niet.

Akékoľvek blúznenie o politike na všetky svetové strany bolo potrebné zavrhnúť  hneď, ako s ním začali súčasní predstavitelia súčasnej vládnej koalície. Nie sme totiž krajinou, ktorá čo do veľkosti a významu má reálnu možnosť čokoľvek iným dlhodobo diktovať. A to ani v EÚ a NATO.

Technicky sa ľudia v práci, pri pive či káve môžu baviť o čomkoľvek. O počasí, ženách, môžu sa vadiť o politike, názoroch na to, či viac kradne Slovák, Maďar, alebo Ukrajinec, či je krajšia pláž v jednom alebo druhom chorvátskom letovisku, no sú témy, v ktorých by principiálne mali mať v hlavách aspoň ako tak upratané prakticky všetci. Teda minimálne tí, komu sa k mentálnemu zdraviu verejne nevyjadria stovky psychológov a psychiatrov.

Vysoké percento ľudí ale nemá v hlave upratané dnes už ťažko hovoriť, že pre nedostatok informácií. Opačne, tých je hodne. Dôležité je, aké kto prijíma, keďže v RF, na Ukrajine či v iných štátoch drvivá väčšina ľudí nielenže nikdy nebola, ale nenájde ich ani na mape. Ak teda okrem googlenia na nete má na akej…

Už aj z diskusie pod článkami na SoL vidíme, ako neskutočne narástol počet trollov reagujúcich stále na všetko a to jednoduchými ľahko pochopiteľnými frázami bez akýchkoľvek argumentov len spochybňujúcich stále a všetko. Už dlhšiu dobu dezinfoscéne totiž nejde  o presvedčenie ľudí v záujme určitého cieľa argumentami – to nedajú. Nejde ani o top, aby neverili jednej strane, prioritou je neveriť nič a nikomu!!  Až potom je totiž osprosteným masám možné podsunúť čokoľvek, hlavne že to je jednoduché a dobre sa to počúva.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Štátny tajomník Melicher verejne vyhlásil, že pre Slovensko a dobré ceny surovín, by podľa neho bolo najlepšie, aby iný suverénny štát bol pod vplyvom – rozumej občania v otroctve Ruskej federácie. Či to hovorí z dôvodov vlastnej obmedzenosti alebo na základe dobrej motivácie, nevedno. Následky pre štát a občanov, ktorí ho extrémne dobre platia, sú však rovnaké.

Žiaľ, dnes už hodne jednoduchých ľudí si ani len nevie predstaviť, o čo by prakticky okamžite prišli preorientovaním Slovenska SMERom k autoritárskemu či totalitnému režimu, nehovoriac v prípade, že by sme sa dostali priamo pod vplyv RF.  Slovensko je totiž čo do počtu občanov a významu na úrovni jednej europskej metropoly, resp. jedného z predmestí napr. Moskvy. Tak by k nemu bolo pristupované.

Reálny zmysel pre Kremel naša krajina má iba za predpokladu, že pôsobí ako deštrukčný článok v demokratickom svete a dovtedy, pokým sa tým bezvýznamným kúskom zeme nestane…

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. autor by sa mal zamyslieť nad svojimi článkami. Všetci čo majú opačný názor sú pre neho jednoduchí, trollovia a čo ja viem ešte čo. Proste šíri „dobrotu“ vo svojich článkoch. Ľudia majú už toho dosť a preto reagujú tak ako reagujú. Proste provokujú liberálnu stranu. Len treba ešte pripomenúť, že už tu bolo, že treba ísť napr. s Matovičom a Budajom a zistilo sa, že sa opäť stúpilo do h*vna. Najlepšie by bolo ich vymeniť všetkých a dať tam novú krv, ktorá by to naozaj so Slovenskom myslela vážne. Verím, že najbližší článok bude už pozitívny a bez urážok jednej či druhej strany.

    18
  2. V tom socializme nám bolo tak super, že nás museli obohnat ostatným drôtom, aby nám sem zo západu nik nevnikol.🙊

    5
  3. Anonym 23. novembra 2025, 18:28 – mylite sa, nik zo Zapadu nas ziadnym ostnatym drotom neobohnal. To my, aby odtialto ludia neutiekli.

    Obohnanie ostnatym drotom nam zo strany Zapadu hrozi az teraz. Ono sa to totiz obratilo, staci sa pozriet, co uz urobili krajiny ako Litva, Lotyssko a Estonsko a samozrejme Finsko.

    Ved o tom to je – v minulosti bolo na nas, ci zmenime svoj osud a v buducnosti to bude na tom demokratickom Zapade, ci nas / nase deti, mozno az vnucata pustia zase medzi seba. Skor si myslim, ze nie, lebo rozdiely pre nevyhnutnu izolaciu budu uz tak velke, ako keby teraz propagandou zmagoreni ludia zo Severnej korei dosli do Londyna, ci Mnichova.

    4
  4. Lomonosov 23. novembra 2025, 18:15 – v zasade nemozem za to, s cim z mojho pohladu sa kto osobne stotozni.

    Suhlasim s nazorom: „Najlepšie by bolo ich vymeniť všetkých a dať tam novú krv, ktorá by to naozaj so Slovenskom myslela vážne.“

    Problem ale je, ze aktualne je zvolene to co je a v dalsich volbach (ak ovsem budu ferove a demokraticke ), znovu budu volit len volici. Preto zalezi na tom, nakolko budu zmagoreni, lebo hlupak zvoli len to, co mu je blizke – spravidla hlupaka.

    A kazdy nech si do rovnice dosadi to, co si mysli, ze dosadit v suvislosti so svojou mentalnou vybavou dosadit ma, alebo musi.

    To nie je o urazkach jednej ci druhej strany, ale ZIAL len o konstatovani faktov.

    Ja mam len jeden hlas obdobne, ako kazdy obcan.

    Co sa tyka videnia nevyhnutneho kontextu , to uz nie je u kazdeho z nas rovnake. Ale to by bolo nadlho a tolko casu zase venovat diskusii nechcem. Viem ho vyuzit aj lepsie…

    5
  5. Anonym 23. novembra 2025, 18:57 – zle postavena otazka. On totiz uz stoji. Len zatial sme zo strany, odkial je navrat medzi pricetnu – povedzme to ze demokraticku a slobodnu cast sveta, je este mozny.

    Ten plot bude len presunuty tak, ako bol budovany za Meciarizmu – staci sa pozriet na colnicu na D2 medzi Cechami a Slovenskom. Uz vtedy civilizovany zapadny svet so Slovenskom nepocital. Nebyt dvoch Dzurindovych vlad, dnes by sme boli na tom obdobne ako Bielorusko a to aj vo vztahu k Ukrajine. Ak by teda v tejto suvislosti nedoslo k dalsim pohybom, ktore tazko spätne predvidat.

    4
  6. Pan MM, uz mam nieco popisane na commodoroch, spectrumoch, takze nepouzivam diakritiku, uprimne, sa mi to nechce a som len obycajny clovek. Ale ako co si dovolejute vo Vasich clankoch, ako dehonestujete ludi, ktori proste vidia veci inak ako Vy a len a len Vy mate tu jedinu pravdu. O to tu tym ludom ide, preto, ked Vam nieco niekto napisal, ste reagovali, ako ste reagovali na cloveka, ktory si nieco dovolil napisat, co si skutocne mysli, mysli si to vacsina slovakov. Inak by skoncili volby, keby to tak nebolo. Nazvali ste ma jednoduchym len preto, ze akoze clovek vidi veci ako naozaj su? Rusi proste vyhravaju, to ani nemusim byt prorusky clovek. Ale ani nebudem na seba vesat vlajky Ukrajiny, len preto, ze z duse nenavidite Rusko. A nepodcenujte ludi, najdu si na mape, presne to co potrebuju. Ste totalne pohlteny progresivnou vlnou a vsetci, ktori su ini a maju ine zmyslanie ako Vy, tak su ti, co ich oznacujete za trollov. Ked si po Vas precitam clanky, stale je to o tom istom, len v inom sate, stale to iste dokolecka, dokola… Uz mi je to aj trapne citat, tak som napisal, proste stale dokolecka to iste, akoby ste stale nechapali, ze ludia mozu mat aj iny nazor, ako je ten Vas. Dalsia vec, ze citame ruske narativy, vsak nam to tu vsetko blokli, ja neviem, ked sa nato tak pozriem celkovo, mate v TV nejaku Rusku, pripadne Sovietsku tvorbu, teda ked neratam Mrazika, pretoze je to oblubena vec, lebo to ukazuje tu ludskost, ktoru vie ukazat len Rusko. Dalsia vec, pocujete v radiu nejaku rusku hudbu, no ja akosi nie a to mame stanic vela… Tak ja neviem, hlavne, ze sme nazvani dezinfo scenou, len preto, ze chceme vidiet svet aj z inej strany, ako nam tu vnucujete kazdy den podla Vas…

    21
  7. Este otazka pan MM, videli ste rusku tvorbu, filmy, rusku hudbu??? Terajsiu? Co tam robia a ako ta hudba a tie filmy vyzeraju??? Si myslite, ze Rusko je ZSSR? Kto tu blokuje ruske veci, rusi, ci EU? V EU zakazali aj RT, Russian Today a zaco, ze informovali inak ako CNN a BBC, teraz je BBC obvinena, ze vysielala uplne nieco ine, co Trump povedal a vela ludi stratilo kontext, riaditel BBC akosi podal demisiu… Nieje tak?

    6
  8. Pan MM, toto ako myslite vazne??? Nebyt dvoch Dzurindovych vlad, dnes by sme boli na tom obdobne ako Bielorusko a to aj vo vztahu k Ukrajine. Ak by teda v tejto suvislosti nedoslo k dalsim pohybom, ktore tazko spätne predvidat.

    Vsak predal vsetky strategicke podniky Slovenska… Si to pamatam… Nasluboval dvojnasobne platy, volali ho bicyklista… A rozpredal vsetko na zapad, co bolo nase…Spolu s panom Miklosom…

    10
  9. Pan MM, si nastudujte historiu, kto a ake strategicke podniky predal a za akej vlady… Normalne Vam chybaju elementarne veci, co mnohi ludia chapu a vedia o nich… Ja si to teda pamatam osobne, akoby to bolo vcera… Mozem to aj dokazat odkazmi ak treba… Oni nase veci predali zapadu… Uz neboli Slovenske Telekomunikacie, ale Slovak Telekom, teraz Telekom, nebol Globtel, teraz Orange, neboli. Doteraz su Slovenske Elektrarne, vlastnik taliansky Enel, mohol by som pokracovat.

    12
  10. Tiez pan MM napiste clanok, kam idu dividenty, ktore tu tieto firmy zarobia, trebars po novom, mozeme hovorit o Kauflande, pripadne Lidl, ten isty vlastnik, kam ide ich zarobok, do nasej ekonomiky??? „Tak to asi nie, si to beru presne tak, ako to mysleli, si to beru domov, na zapad, v tomto pripade do Nemecka.“ A takato je pravda…

    8
  11. A1 23. novembra 2025, 20:30 – ako som napisal vyssie, neriesim kto sa s cim z mojho clanku osobne identifikuje.

    K Vasim otazkam ohladom sucasnej ruskej tvorby:

    – NEzaujima ma, aku tvorbu ma krajina, ktora stat v ktorom zijem oznacila za nepriatelsky
    – je mi uplne jedno, akeho mileho Mrazika ma ten, kto sa v statnej Kremlom kontrolovanej TV verejne vyhraza pouzitim jadrovych zbrani na nasu krajinu, ci ine staty, ktore sa samotne rozhodli, akym smerom sa po pade totalitneho systemu v ZSSR rozhodli ist inou cestou, ako Putin v 2014 tom
    – je mi uplne jedno, co sa deje v RF – jedno mi nie je, ze agenti ruskej tajnej sluzby vyhadzuju do vzduchu zariadenia v CZ, ohrozuju civilnu letecku dopravu lasermi v GB, lietaju svojimi vojenskymi lietadlami nad krajinami NATO, teda NASIMI SPOJENCAMI
    – odmietam rezim, ktory dlhorocnym vezenim tresta uz len drzanie harku cisteho papiera na verejnom priestranstve
    – odmietam rezim, ktory civilne lietadlo krajiny EU prinuti pristat v Minsku, aby si nasilim z neho vybral oponenta rezimu
    – je mi uplne jedno, co sa deje s krajinou, ktora vojensky OKUPUJE inu suverennu krajinu a cielene vrazdi deti a zeny na ich uzemi.
    – odmietam politiku „ochrany“ rusky hovoriacej mensiny tym, ze tym rusky hovoriacim ludom pre ich ochranu zbombarduju domy, byty a infrastrukturu miest, kde dovtedy zili.

    a mozem takto menovat este hodinu – nestoji mi to za cas straveny pri tom, kedze nedavam zrovna sancu na pozitivny vnem ci odozvu.

    Vyjadrujem svoj nazor a podkladam ho vzudy argumentami a faktami.

    Uz prvy prispevok v diskusii vygrcal troll, ktory tym istym pravdepodobne zaspamoval stovky diskusii v inych mediach a na socialnych sietach.

    Pre mna nech si kazdy sniva svoje sny o mieri podla vzoru Putina – moj nesuhlas s chorymi predstavami tychto ludi a posahanych politikov je legitimny

    7
  12. Slovenské elektrárne vlastní štát spolu s českým EPH (J&T). Globtel bola súkromná spoločnosť a Slovenské telekomunikácie by podľa mňa neprežili nástup mobilných telefónov a internetu, ale budiž.
    Ďalej nemám silu už na to reagovať. Motať ruské pesničky s kremeľským režimom. To, že sa vám nechce písať diakritiku o vás vypovedá viac ako si myslíte. Nedôslednosť vo forme aj obsahu.

    4
  13. Mečiar nechcel predať strategické podniky do zahraničia, hlavne preto sme mali byť v čiernou dierou, a keďže majetok štátu, Dzurinda, za facku predal, hneť nás všade chceli, aj do paktu NATO.

    7
  14. Pan MMM, ja to prejdem teda po bodoch, aby som to mal jasne..
    1. Bod. Kto robi nepriatelske body k Rusku? Obycajni slovaci su to neni, nezijeme politikou, ale asi pozeram, ked niekto obvinuje Rusov zo vsetkeho na svete… Vidte PS a pohrobkov Covidu.
    2. bod. Ja neviem, ako co ma spravit, ked sa mu vyhraza cela EU, ako sa ma branit, ked bolo dohodnute, ze sa NATO nebude rozsirovat??? O tom su tie knihy, aby sa chapal kontext.. K tomuto bodu, nebola to pani Nulandova, ktora sa neskor pochvalila, ze tam nechali 5 miliard, na prevrat a Janukovyc usiel helikopterou? Vtedy som to sledoval, co sa deje…
    3. bod. Vsetko je to podvod, totalne Rusko zautoci na Europu a naco, vsak si pozrite HDP krajin EU… Co by z toho mali??? Jediny spojenec, ktory na nas zautocil, tak to boli USA, ked zhodili bomby, aby sme ich ako Ceskoslovensko, taka Plzen, si nacitajte…
    4. bod. Nevadi Vam väzba za knihu???
    5. Myslite Prisacenka, ci ako sa volal, ale ako zapad obvinoval Rusko, ze moze za vsetko, kazdy kauzu v Anglicku, Skripoval a podobne???
    Tak piste fakty, nie Vase nazory, pretoze tie fakty sa nezakladaju na Pravde…

    Moj nazor je presne opacny, ja si myslim, ze SVO je spravna vec, pretoze to raz nas uz Rusko oslobodilo, neviem, ci to spravia druhy krat, aby sa nam vratil zdravy rozum, propaganda je silna…

    8
  15. Omega. S tebou skoda reci, Paegas si pamatas v CZ??? Globtel by to nedal? Jasne Eurotel to dal, a kto vlastnil Elektrarne, ked ich Dzurinda predal Enelu??? Vsak si sprav nejaku casovu mapu, to od Enelu odkupil Fico…

    3
  16. Este drobny dodatok z mojej strany:

    – do otvorenej vojny Ruskej federacie proti Ukrajine som do RF mimoriadne rad cestoval a nebyt COVID-19, dnes by som mal za sebou prakticky cely juh asi 10 000 km cez 10 casovych pasiem, Jakutsk, Sachalin, Kamcatku a na severozapadnej strane Murmansk, Zapoljarnyj, Solovetske ostrovy, Vorkutu a dalsie z mojho pohladu top destinacie.
    Zial, opatrenia nam (mal som ist spolu so synom) zrusili uz zakupene letenky, pozicovne aut a cele plany. Povedane inak, patril som a po pripadnej zmene rezimu v RF aj patrit budem medzi ludi, ktori RF chcu vidiet a zazit osobne.

    Obdobne som precestoval aj Bielorusko a dalsie staty byvaleho ZSSR.

    3
  17. Tak potom pan MM, nekydajte, sa pozrite, ako je to na tom zapade… Na Rusko utocia ti, co su sfazisovani, to su tie pobalstske staty a presne do toho ich EU vedie. Nerozumiem jednej veci, co vam akoze Rusko urobilo, ked do neho tak utocite a stale branite ten zapad, ktory sa o to snazi cely cas, 1 sv. vojna, 2.sv vojna, vzdy proti Rusku… Nebola to otvorena operacia, dobre to viete pan MM, Ukrajinci tam zapalili dom v Odese, potom sa bojoval Donbass a podobne, nebolo to zo dna na den, zase neklamte citatelov, zacalo to v roku 2014… Tak napiste tym ludom pravdu, ako to naozaj bolo a o com sa klame…

    5
  18. A1 23. novembra 2025, 21:06
    Omega. S tebou skoda reci, Paegas si pamatas v CZ??? Globtel by to nedal? Jasne Eurotel to dal, a kto vlastnil Elektrarne, ked ich Dzurinda predal Enelu??? Vsak si sprav nejaku casovu mapu, to od Enelu odkupil Fico…

    Nebudem reagovať na tie otázky, som na to príliš sprostý, aby som ich pochopil. Skopírujem sem iba tvoj text.

    Doteraz su Slovenske Elektrarne, vlastnik taliansky Enel

    A ja som napísal, že vlastník je EPH a štát.

  19. Omega, ja som premyslal, co sa stalo v tom roku, som troska zapremyslal, vratil som sa v case… Prepac mi to.

    Omega. S tebou skoda reci, Paegas si pamatas v CZ??? Globtel by to nedal? Jasne Eurotel to dal, a kto vlastnil Elektrarne, ked ich Dzurinda predal Enelu??? Vsak si sprav nejaku casovu mapu, to od Enelu odkupil Fico…

    Nebudem reagovať na tie otázky, som na to príliš sprostý, aby som ich pochopil. Skopírujem sem iba tvoj text.

    Doteraz su Slovenske Elektrarne, vlastnik taliansky Enel

    A ja som napísal, že vlastník je EPH a štát.

    1
  20. Omega, inak povedane, ja to nemusim hladat, lebo si to pamatam, ty si iba pozrel aka je aktualna situacia… Ak som sa mylil prepac, medzitym som riesil ine veci, ako tieto, ktore mi teraz vycitas…

    1
  21. Pre A1

    A preto píšem, že si veľmi nedôsledný. Nebudem ďalej reagovať, fakt to už nedávam. Pre mňa je to príliš deštrukčné a musím ešte pracovať.

    1
  22. A1 23. novembra 2025, 21:25 – tak rozmyslam, ci fakt nedokazete citat s porozumenim, alebo sa pytate len preto, aby ste nieco napisali…

    A este rozmyslam, na zaklade coho Vy mne hovorite, co a ako mam pisat napriek tomu, ze mne je uplne jedno co a ako pisete Vy.

    2
  23. A1 23. novembra 2025, 21:50 – menovite som nikoho za trolla ja neoznacil, uz asi stvrty raz len tu pod clankom konstatujem, ze fakt nemozem za to, kto sa s mojim textom do akej miery stotozni.

    Ale som rad, ze ste sa nasiel, evidentne teda moj text je aspon z casti zrozumitelny.

    A drobnost, mam takmer 57 rokov a tie udaje si hladat nemusim, ja som tu dobu zazil.
    Ba konkretne na Ukrajine, v Moskve a Saratove (+ siroke okolie) som osobne bol dokonca za socializmu, teda ani zivot v ZSSR mi uplne cudzi nie je.

    Pisal som si s desiatkami rovestnicok z centralneho ZSSR a nasledne som s mnohymi aj telefonoval a komunikoval. Teda, az ked za poskytnutie pravdivych informacii neskoncili v Gulagu. 😉

    https://www.seredonline.sk/2024/12/27/na-kazdy-list-sme-sa-tesili-boli-od-deti-z-roznych-kutov-aj-vtedy-tazko-dostupneho-zssr/

    Ja vazne nepisem nezmysly a vazne mam to co pisem podlozene faktami. Otazkou je, ze ci mam zaujem niekomu nieco dokazovat.

    2
  24. Asi to hapruje, ja mam tiez skusenosti, vidim, co sa deje na zapade, som obycajny chalan, ktoreho stretnes pri Vahu, neriesim. Ale ked vidim, ako su na zapade zdrogovani ludia, ci uz je to USA, ci uz ako zapad pada, tak akoze sa pozri, kto tu riadi celu EU, ani sa neviem o jej SMS, co tu klamala cez Covid a podobne sracky… Doteraz to neni vysetrene… Tak ver tomu. Ale nikoho nenavidim, keby som mal web ako ty, nenadavam, ty len nadavas na vsetko ruske, akokeby ti nejako ublizili. A otravujes tym ludi. Ti ludia vedia ako bolo, maju vlastnu hlavu.

    8
  25. Kvalitne potraviny, to bol zaklad. Vojencina, aby naucila chlapcov, ako sa maju spravat ku svojej krajine a boli vychovani aj k discipline.. Potraviny boli kvalitne, ziadne GMT sracky zo zapadu… Nase, pekne sa oberali… Nemali sme tu omyli, ze ja som 68 pohlavie… Baby sa ucili nieco ine, chalani pozerali po babach a baby sa chceli lubit tym chalanom, neriesili kraviny… Lepsie ako na zapade nie, kde chalanko si poviem ze je zena potom jej v zapase, v sporte, ze zabojuju, ona odchadza s otrasom mozgu, toto je cesta?

    8
  26. MM, to su tvoje skusenosti, ja mam zase take, ze jej kupujem ruske knihy, ktore su zakazane a Rusko ich teda nezakazalo, tak si sprav nato nazor sam a je starsia od teba… Mimochodom, co spravila, ze ma prorusky nazor, ci co spravila? Lebo tak to prezentujes, ze akoze Ukrajinci su na tej spravnej strane pravdy… A tak to tlacis do hlavy ludom. Ale to neni Pravda a to ty robis…Si proste ukrajinsky PSkar, proste to takto robis na tomto webe…A vsetci to tu vidia.

    13
  27. A1 23. novembra 2025, 22:50 – kazdy dalsi prispevok zamotanejsi, neprehladny a z mojej strany tazko rozlustitelny.

    Obycajny chalan od Vahu, mam radu – kasli na moje prispevky. Zi si svoj svet, v ktorom nedokazes identifikovat ani jasne a zrozumitelne definovane zlo.

    Skus jednu cestu na Ukrajinu, alebo zo zaciatku si pozri moje reportaze z vojnovej Ukrajiny. A to ja mam to najsetrnejsie, co z Ukrajiny je mozne priniest.
    Pripadne chod pozriet do RF mimo Moskvu a St Petersburg.

    Nasledne napis, co si videl.

    2
  28. Není som zástancom rusov,ani hlúposti o vystúpení z EU ci NATO,ale ani tohto idealizovania západu. Vymyvanie mozgov funguje z oboch strán,netreba spomínať tie hlúposti,že rusi kradnú záchody čipy atď…Ale,čo je podstatné a je okolo toho hrobové ticho,je to,čo sa stalo v Turecku a hlavným hrdinom je Johnson, toto je ten skvelý západ a jeho hodnoty ?Alebo sa budeme tváriť,že vlastne je to ôk,ved to je nás spojenec?

    2
  29. Ten A1 si po každom svojom príspevku asi niečo šľahol. Čím ďalej, tým sa viac zamotával, ten má už dobre vymytý mozog ruskou propagandou. Najviac som sa zarehotal nad jeho výplodom, že načo by rusom bola EÚ s jej HDP. A na čo im je Ukrajina s ukrajinským HDP? Začal tým, že robil na commodoroch a spectrumoch a skončil obyčajným chalanom pri Váhu, to sa nejako časovo vylučuje, alebo sa zamotal v kopírovaní. Aj ja som niečo napísal na PMD85 a Didaktik, teda mám svoj vek, ale takto sa nechať zmagoriť ako A1, to sa len tak nevidí. Alebo je za to platený…

    5
  30. k akému dnu, ty vieš kam to ťahá rusko? Rusko si žije iba v mieri, to nebojuje, že? Dúfam že si iba automat a nemáš volebné právo.

    4
  31. Kto chce rozhodnúť na ktorej strane budeme, keď sa už zrejme rozhoduje? Fico nás nikam neťahá, počúvať prihoreté reči frustrovaných buričov opozície, o neslobode a Fico nás ťahá do Ruska je blbosť.

    5
  32. My budeme na tej dobrej strane novej zelezno-dronovej opony. Sme v NATO, sme v EU, sme v Schengene, sme v Eurozone. Sme integrovanejsi nez Cesi alebo Rakusania. To skor Ukrajinci sa budu pytat, ze naco vlastne bola ta vojna, ked sa NATO neudeje s urcitostou a clenstvo v EU mozno niekedy v buducnosti.

  33. Anton 24. novembra 2025, 10:49
    Môžeš sem vypísať tie argumenty ktoré uviedol A1? Pretože podľa mňa nevieš čítať alebo nechápeš písanému textu.

    2
  34. Eú ani NATO už nespĺňa svoju funkciu akú mala pri vzniku,resp.pri našom vstupe ale pravy opak. Treba to opustiť Kim je čo

    3
  35. Opustat to netreba, ale netreba hned ani bez premyslania robit vsetko, co nam hovori nejaka nemecka alebo estonska zena. Sme mala krajina. O to viac je dolezitejsie spravat sa chytro a mat dobre susedske vztahy so vsetkymi nasimi susedmi a mocnostami, nielen s milionarsky platenymi uradnikmi z Bruselu.

    3
  36. Ján 24. novembra 2025, 11:59
    A v ktorej časti konkrétne EÚ a NATO zlyhalo, že by sme si vystúpením polepšili?

    2
  37. Anonym 24. novembra 2025, 12:57
    Takže podľa vás Ukrajincov nezabíjajú ruské guľky a rakety a drony, ale pakt NATO do ktorého môže krajina vstúpiť ak si to jej obyvatelia želajú?

    3
  38. Ešte raz. Tu o Ukrajincou vôbec nejde od začiatku. USA a Rus… A ty aj rozhodnú. A tie žvásty kto a prečo a načo si dajte za klobúk. Nech berú čo im núkajú,lebo nakoniec už im núkať nebudú.

    2
  39. A1 23. novembra 2025, 22:32
    Asi to hapruje, ja mam tiez skusenosti, vidim, co sa deje na zapade, som obycajny chalan, ktoreho stretnes pri Vahu, neriesim. Ale ked vidim, ako su na zapade zdrogovani ludia, ci uz je to USA, ci uz ako zapad pada, tak akoze sa pozri, kto tu riadi celu EU, ani sa neviem o jej SMS, co tu klamala cez Covid a podobne sracky… Doteraz to neni vysetrene… Tak ver tomu. Ale nikoho nenavidim, keby som mal web ako ty, nenadavam, ty len nadavas na vsetko ruske, akokeby ti nejako ublizili. A otravujes tym ludi. Ti ludia vedia ako bolo, maju vlastnu hlavu.

    A1 23. novembra 2025, 22:41
    Kvalitne potraviny, to bol zaklad. Vojencina, aby naucila chlapcov, ako sa maju spravat ku svojej krajine a boli vychovani aj k discipline.. Potraviny boli kvalitne, ziadne GMT sracky zo zapadu… Nase, pekne sa oberali… Nemali sme tu omyli, ze ja som 68 pohlavie… Baby sa ucili nieco ine, chalani pozerali po babach a baby sa chceli lubit tym chalanom, neriesili kraviny… Lepsie ako na zapade nie, kde chalanko si poviem ze je zena potom jej v zapase, v sporte, ze zabojuju, ona odchadza s otrasom mozgu, toto je cesta?

    Stručný návod, ako v dvoch komentároch ukázať, že si tupý cocot 😀 A potom sa čudujete, že vás ľudia majú za debilov a dezolátov…

    4
  40. Ján 24. novembra 2025, 14:27
    Ján ale ja tomu vôbec nerozumiem. Takže tvrdíte že o Ukrajincov vôbec nejde ale o USA a Rusko. Tak prečo potom Rusko nenapadlo ja neviem Aljašku ale napadlo práve Ukrajinu, keď o Ukrajinu tu nejde?

    3
  41. Anti desole potom si naivný idiot čo omiela dokola to isté. Ale fajn.jedno je isté pre ua to nedopadne dobre.si dilino? Kam sa NATO rozťahuje? Na aliasku?

    2
  42. Ján 24. novembra 2025, 16:58…prečo nezautočili aj na Fínsko keď ohlásilo že chce do NATO? Je ich nemej ako ukrajincov a taký Petrohrad ako výkladná skriňa je určite viac ohrozený z Fínska ako z Ukrajiny….

    4
  43. Fico je chory na hlavu, asi od nadmiery alkoholu. S uzasom som sledoval jeho vystup, ked v TV obhajoval ten paskvil, co je akoze mierova zmluva medzi RF a UA…to akoze Ukrajinci maju darovat agresorovi 1/5 svojho uzemia? Maju znizit armadu? Strapnil sa v celej EU. Je to cisty blazon, zurvalec a rusky poskok.

    4
  44. Fico o ničom nerozhoduje, to len blbec fantazíruje, ala baba vanga. Nó a potrebuje podchytiť somárov čo mu naletia.

    2
  45. Ján 24. novembra 2025, 16:58
    Nerozumiem prečo na mňa útočíte a ste agresivny A čo ja omielam dokola? Veď ja sa pýtam. Vy ste napísali že nejde o Ukrajincov, tak sa pýtam prečo ich potom Rusi vraždia? A myslíte si že Rusko má na to právo a takto je to podľa vás v poriadku?

    1
  46. No fajn, vyskúšam bez linku 😀
    Miloš Majko 23. novembra 2025, 20:50
    Miloš, nič v zlom ale, ak odmietaš režim, ktorý väzní ľudí za držanie čistého hárku papiera na verejnom priestranstve, potom ako hodnotíš režim, ktorý držal vo väzení viac ako 10 rokov novinára, ktorý zverejnil vojnové zločiny Británie a USA z Afganistanu a Iraku? Podotýkam, jedná sa o novinára, ktorý mal na rozdiel od drvivej väčšiny novinárov „gule“. Bohužiaľ, keď ho režim zatvoril – „demokratický“ režim, a keď P. Weisenbacher organizoval petíciu na jeho podporu a prepustenie z väzenia, tak kto z kolegov novinárov ju podpísal? Dokonca ani býv. prezidentka nenašla v sebe toľko slušnosti aby podpísala férovú petíciu. Takže v čom je rozdiel? Lebo sme pevne ukotvení v západnej prdeli? Ktorá pomaly ale isto padá vďaka idiotským bruselským byrokratom na hubu?

    4
  47. Miloš Majko 23. novembra 2025, 20:50
    Miloš, nič v zlom ale, ak odmietaš režim, ktorý väzní ľudí za držanie čistého hárku papiera na verejnom priestranstve, potom ako hodnotíš režim, ktorý držal vo väzení viac ako 10 rokov novinára, ktorý zverejnil vojnové zločiny Británie a USA z Afganistanu a Iraku? Podotýkam, jedná sa o novinára, ktorý mal na rozdiel od drvivej väčšiny novinárov „gule“.

    Do tretice vyskúšam takto, lebo úprimnosť sa asi adminovi nepáči.

    2
  48. Pardon, za opakovanie príspevku ale snažil som sa ho dať do pre admina vyhovujúcej podoby. Spamovanie diskusie určite nebol úmysel. Za opakovaný príspevok sa ospravedlňujem.

  49. Anonym 24. novembra 2025, 7:05. Reakcia. Aspon si zadaj meno, kludne pouzi A2, aby som vedel komu pisem. A hej stratil som sa v tom, pretoze medzitym mi pisal Omega a pan MM o tom, ze to tu tak nebolo, no to by mi islo proti hlave, co si pamatam a ja si to pamatam dobre. Cize som musel reagovat na viacerych, do toho telefon a prispevok rozpisany a ako snazil som sa nadviazat kontext. Co sa tyka tych Commodorov, to bolo prave o tom, ze nebudem pisat s diaktritikou. Vzdy tu boli taketo, dakedy sa tomu hovorilo flame wars, Amiga vs Apple, Android vs OS a stale to je, PS vs Xbox, nikto sa ale nezabijal a nestrielal…Bralo sa to s humorom, teraz co sa deje, ved za kazdu blbost sa ludia volaju na namestia, naposledy nevysli kriedy, krasne zaprsalo. To len Vase pochopenie.
    smerohlas 24. novembra 2025, 15:27. Ja to co som pisal tak za tym si stojim, nemusis/te mi zato nadavat, neviem ako… To si nemozem napisat svoj nazor, ci ako, bez toho aby ste ma castoval takto, nikomu som tu nenadaval…
    Poviem to ale inak teda, predvcerom som pisal tie komenty a na druhy den pozeram tlacovku na TA3 a tam nejaky predstavitel kultury, povedal na plnu hubu, ze slovaci nic nemaju… Je to tak.. A ty/vy mi tu idete nadavat, do K, zato, ze akoze som si nieco dovolil napisat. A co sa tyka EU, co sa stara, nie je to jej vojna, ani ich tam nepozvali, asi vedeli preco…

    3
  50. Anonym 24. novembra 2025, 7:05

    Platia mi, kazdy tyzden dostavam 20000€, len nech napisem sem. Ako sam tomu neveris, ale tu mas aspon aplikaciu, na pozeranie tych zlych rusov, nakolko EU zablokovala len informacne kanaly, ze akoze ovplyvnuju… Je to podla teba propaganda, premna je to vidiet nieco, co mi zakazuju. Teraz to zakazuje EU, nie Rusko… Je to iba hudba… A ich tvorba, su na kilometre daleko od nas…

    3
  51. smerohlas 24. novembra 2025, 15:27
    A1 23. novembra 2025, 22:32
    Asi to hapruje, ja mam tiez skusenosti, vidim, co sa deje na zapade, som obycajny chalan, ktoreho stretnes pri Vahu, neriesim. Ale ked vidim, ako su na zapade zdrogovani ludia, ci uz je to USA, ci uz ako zapad pada, tak akoze sa pozri, kto tu riadi celu EU, ani sa neviem o jej SMS, co tu klamala cez Covid a podobne sracky… Doteraz to neni vysetrene… Tak ver tomu. Ale nikoho nenavidim, keby som mal web ako ty, nenadavam, ty len nadavas na vsetko ruske, akokeby ti nejako ublizili. A otravujes tym ludi. Ti ludia vedia ako bolo, maju vlastnu hlavu.

    Ano hapruje to, pretoze sem nevies zadat ziadny odkaz… S tym mal problem aj Vlado, ktory sa o to snazil, preto to, napisem to pre teba HAPROVALO aj mne.

    1
  52. smerohlas 24. novembra 2025, 15:27…Ano hapruje to, pretoze sem nevies zadat ziadny odkaz… S tym mal problem aj Vlado, ktory sa o to snazil, preto to, napisem to pre teba HAPROVALO aj mne. Vidis, co sa pisalo kedy…

    Odkaz sa sem vobec neda vlozit..Externy, chcel som tu dat odkaz na TA3, co sa hovorilo, hotovo, neschvalene.

    2
  53. Admin, uz sa ako rozbehat web, ked ti ho bloknu, nie, ked mas niekoho blokovat…
    Ak sa takto bude blokovat, nema cenu sem chodit do diskusii.. Pokazite si celu SOL… Ale ako chcete, pretoze ja sem uz nenapisem…

    2
  54. To nariekanie nad cenzúrou je zbytočné. Je to tu bežné že keď niečo napíšete tak sa to zverejní niekedy až o niekoľko hodín. Čo sa týka odkazov, radšej napíšte ako ich vyhľadať. Hlavne už neplačte že vám niekto niečo zakazuje. Odstraňovanie odkazov je bežná vec ktorú robí admin fóra alebo algoritmus z viacerých dôvodov: prevencia spamu, ochrana pred škodlivým obsahom (malware alebo pishing), odkazy bývajú na reklamy a propagácie vlastných projektov alebo na pirátsky, nelegálny obsah alebo na obsah ktorý porušuje autorské práva. Už je to jasné?

  55. A1 a Vlado, ťažký je život ruských frustrátov. Raz darmo… keď je blbý mozog, trpí celý človek. Mám pre vás radu: dodržujte pitný režim. Myslím tým: pite vodu. V dostatočnom množstve. Hovorí sa, že voda dokáže privádzať ľudí späť k príčetnosti. Najmä studená.
    Nie, nejdem s vami polemizovať, to by sa vám páčilo. Ja v tom však potešenie nenachádzam. Prínos vašich blábolov je rovné nula. Som ochotný diskutovať len s príčetnými. Ako tak čítam tie vaše splašky, som čoraz viac presvedčený, že tu je akákoľvek snaha o osvetu zbytočná, pretože infekcia už robí svoje. A admin robí dobre, že tie nainfikované výplody zadržiava v karanténe. Tu už je nutná odborná pomoc.

    3
  56. Pre A1
    Zbytočne to tu spamuješ. Podľa mňa si prešiel procesom indokrinácie a tie „názory“ ani nie sú tvoje.

  57. Mam ti to pisat s diaktritiou a aby si sa ucil aj Slovensky jazyk, ci mam ta rozbit? Ked to tvoj tatko nezvladol?

  58. tomáš 25. novembra 2025, 11:15
    Bohužiaľ sme to nechali zájsť priďaleko. Ešte niekedy v polovici 80tych rokov dával rozhovory prebehlík KGB Jurij Bezmenov o ideologickej subverzii. Dá sa to nájsť na Trubke.

  59. Tomáš, ako to co tu predvádzate??? O splaskach?? Vam uz nacisto sibe??? To co predvadzate??? Vy mi chcete davat osvetu a vy ste kto? Vsak sa pozrite sam na seba do zrkadla… Mam poslat, co mam nacitane a nebyt tym ci ste sa stal vy, sa pozrite na seba, total hlupak, mysli si to cela Sered, ja zato nemozem… Ja Vas nepoznam…A ani nechem, to si myslia ludia, ktorych som stretol.

  60. Omega, sorry, si to nezvladol a ani to teraz to nezvladnes, nie si omega… Ja mam v usiach teraz Elan a takychto chudakov ako si hovorili Omega sme chytali, dostali … a bol pokoj…

  61. tomáš, Chocholou
    ška volaj na nich, ja som nič nerozbil… Odbornu pomoc by si mali vyhladat oni, nakolko blokoju a cenzuruju. To znamena, ze sa im akosi PRAVDA nepaci.

    1
  62. A1 a Vlado, ťažký je život ruských frustrátov. Raz darmo… keď je blbý mozog, trpí celý človek. Mám pre vás radu: dodržujte pitný režim. Myslím tým: pite vodu. V dostatočnom množstve. Hovorí sa, že voda dokáže privádzať ľudí späť k príčetnosti. Najmä studená.
    Nie, nejdem s vami polemizovať, to by sa vám páčilo. Ja v tom však potešenie nenachádzam. Prínos vašich blábolov je rovné nula. Som ochotný diskutovať len s príčetnými. Ako tak čítam tie vaše splašky, som čoraz viac presvedčený, že tu je akákoľvek snaha o osvetu zbytočná, pretože infekcia už robí svoje. A admin robí dobre, že tie nainfikované výplody zadržiava v karanténe. Tu už je nutná odborná pomoc.

  63. tomáš 25. novembra 2025, 11:15
    A1 a Vlado, ťažký je život ruských frustrátov. Raz darmo… keď je blbý mozog, trpí celý človek. Mám pre vás radu: dodržujte pitný režim. Myslím tým: pite vodu. V dostatočnom množstve. Hovorí sa, že voda dokáže privádzať ľudí späť k príčetnosti. Najmä studená.
    Nie, nejdem s vami polemizovať, to by sa vám páčilo. Ja v tom však potešenie nenachádzam. Prínos vašich blábolov je rovné nula. Som ochotný diskutovať len s príčetnými. Ako tak čítam tie vaše splašky, som čoraz viac presvedčený, že tu je akákoľvek snaha o osvetu zbytočná, pretože infekcia už robí svoje. A admin robí dobre, že tie nainfikované výplody zadržiava v karanténe. Tu už je nutná odborná pomoc.

    Fakt, nie si nahlavu skor ty???

  64. Wow, on to skopíroval pre istotu hneď dvakrát? Prosím vás, už niekto volá toho Chocholouška?

    1
  65. Výborná správa z EU. Táto krajina je povinná uznať manželstvo občanov a občaniek Únie rovnakého pohlavia. Vďaka EU nie je naše smerovanie na východ až také rýchle tak ako by si to dezoláti priali.

    1
  66. Zle to mas Tomas, nie WOW, co ides pozerat wrestling, ale Vau…Panko si pomaha umelou AI, parada, aki ste mudri… To akoze naozaj??? Nie, necitate ziadne splasky, pretoze nechapete kontext, vsetko davate precitat AI… Ako toto uz je moc co predvadzate MM.

    4
  67. Potrebuje to ešte nejaký komentár? Nepotrebuje. To sa komentuje samo. Ale ak bolo zmyslom tvojho komentára ukázať, že máš IQ až 85, tak to ti vyšlo. Gratulujem.

    1
  68. Progreso 25. novembra 2025, 11:58 – tak EU nariadila, tak potom už nie sme SR ale europska republika ale to zrejme tí z s vyšším IQ schvaľujú a tí s nižším by chceli byť SR.

  69. Bezzaujatosti 25. novembra 2025, 12:42
    Progreso 25. novembra 2025, 11:58 –
    …vyšším IQ schvaľujú a tí s nižším by chceli byť SR.

    Nebude to skorej EQ?

  70. Omega 25. novembra 2025, 13:03 – Ver mi že pochopiť iných ľudí je mojou silnou stránkou možno niekedy až na moju škodu. Pokiaľ mi ale bude niekto niečo prikazovať a nariadovať Tak to pokladám za určitú formu diktátu a je mi jedno či si to ty, Fico alebo EU. A v týchto prípadoch ide o nariaďovanie suverénnemu štátu, alebo už nie suverénnemu.

  71. Ja som rád že nám to EÚ nariadila, pretože naša vláda už nevie rozoznať dobré od zlého. Je to spolok skorumpovaných zločineckých skupín a kolaborantov, ktorý všetky svoje rozhodnutia ktoré sú proti zdravému rozumu a európskym hodnotám, skrýva za akýsi termín „národnej suverenity“, ktorý akože má reprezentovať ich zvrátené hodnoty.

    1
  72. Bezzaujatosti 25. novembra 2025, 13:24
    Takže tebe je jedno, či ti prikazuje fico alebo EU, lebo je to diktát? A keď ti ficova vláda dvihne dane, lebo kradnú jak po nebohom, to je tiež diktát? Alebo vďaka ficonezmyslom behajú zlodeji po slobode, tomu hovoríš ako? Alebo keď platíš za diaľnicu ako v Rakúsku, ale viac než polovica z toho ide miesto štátu súkromníkovi? Aj za to môže EU diktát? Alebo keď sem z EU idú miliardy cez fondy a tie si pekne rozdelíme medzi „našich“, aj za to môže zlá EU, že sme banda skorumpovaných zlodejov?

    4
  73. smerohlas 25. novembra 2025, 21:16
    On asi chcel povedať že diktát od Bruselu je špatný, pretože celá EÚ sa spriahla proti Slovensku, ale diktát od vlastných, obvinených, odsúdených, aj dočasne nestíhnaných, je ten pravý a úprimný ktorý to s nami myslí dobre.
    Pretože iba zlodej, ktorý nás pravidelne okráda zo spoločného rozpočtu a žije ako papaláš to s nami myslí najlepšie.

    3
  74. Preco autor clanku cielene klame a zavadza, siri strach, demagogiu, dezinformacie? O nicom takom sa momentalne nerozhoduje. Je rozhodnute. Patrime na Vami nazyvany zapad. Ci je to vyhra, nech posudia obcania. Ak by zelezna opona aj padla, sme na tej zapadnej strane. Preco? Sme v europskej unii aj v NATO. A ak by si nahodou aj vacsina priala, ine smerovanie, je tu institut referenda a je nutne najprv vystupit z vyssie spominanych institucii. Takze v skratke. Nerozdelujte nadalej spolocnost ale naopak. Spajajte.

    3
  75. Kde je pravda? 26. novembra 2025, 15:25
    Áno sme ešte na demokratickom západe ale smerujeme na totalitný východ. Myslím si to, pretože táto vláda neustále útočí na západných spojencov, útočí aj na vlastné inštitúcie, políciu, prokuratúru, súdy a kontrolné úrady. Keď si nevie pomôcť tak ich jednoducho zruší pod zásterkou reorganizácie. Výsledkom je však vždy nové vedenie loajálne tejto vláde. Takto skončila NAKA, ÚŠP a najnovšie aj úrad na ochranu oznamovateľov. Poslanci sa chovajú absolútne totalitne, zarezávajú rozpravy, nedovoľujú vystúpiť opozícii v pléne, blokujú otvráranie parlamentných výborov, takmer všetky zákony už idú v skrátenom režime bez medzirezortného pripomienkovania. Tajná služba sa zneužíva na politický boj, odkladajú sa odvolávania ministrov a v neposlednom rade aj oddiaľujú hlasovanie o vyslovení dôvery vláde. O krytí korupcie a iných špinavostí na všetkých rezortoch ani nehovorím.

    1
  76. Kde je pravda? 26. novembra 2025, 15:25
    Ako si vysvetľujete Ficov obdiv k totalitným vládcom ako Putin, Si-Tin Pching, Kaddáfí, Orbán vietnamský prezident? Už sa sám vyjadril že si vie predstaviť žiť v totalitnom systéme podobnom tomu Čínskemu. Neblikajú vám všetky výstražné kontrolky?

  77. Ta kontinuita moci ma svoje vyhody z hladiska moznosti realizovania dlhodobych modernizacnych projektov krajiny. Ako napriklad vysokorychlostna trat Bratislava-Kosice s dobou jazdy jeden a pol hodiny. V Europe sa tieto vysokorychlostne trate moc nerozvijaju. Cina postavila za uplynulych 5 rokov 10,000 km vysokorychlostnych trati a ma ich uz 50,000 km celkovo. V EU sme za ostatnych desat rokov postavili 2,800 km a celkova siet je 9,000 km. Kazdemu v pripade monokratickych rezimov napadne, samozrejme, korupcia a uzurpacia moci. Ale to sa deje aj vtedy, ked su volby kazde styri roky a aj castejsie. U nas to kulturne nie je mozne. Nie sme Cina ani Vietnam. Ale ja by som videl ako lepsi system dvoch velkych stran. Aby ta strana, ktora vyhra volby, mohla svoj vitazny program realizovat. Nie ako teraz, ze musia skladat vladu z minimalne troch stran, ak nie piatich. Kvorum by som kludne zvysil na 7% a pre koalicie dvoch a viac stran 15%.

    2
  78. Anonym 26. novembra 2025, 18:46
    Len pre tvoju informáciu, v Číne sa stavia rýchlo z 2 dôvodov, pretože tam sa nekašlú s vlastníckymi právami a keď ti inžinier nakreslí trať cez tvoj pozemok, tak máš jednoducho smolu zo dňa na deň. Druhá vec je že tam sa nezaoberajú dopadmi na životné prostredie a zamestnanci tam majú také práva ako európania na začiatku 19. storočia.

  79. To s tou kontinuitou moci sú zasa len Ficové ťalafátky..keď sa pozrieš na mapu vysokorýchlostných tratí v europe tak zistíš že na západe, kde nemali vládu jednej strany ich už dávno majú a naopak na východe kde dlhé desaťročia vládla jedna strana nejak chýbajú…
    Fico vládne už 15. rok, mal 8 rokov v kuse a kam to dotiahol, aký dlhodobý projekt realizoval? ani tú diaľnicu do Košíc čo mala byť do roku 2010 nie, o naších železniciach sa ani nemusíme baviť…naopak stav infraštruktúry dostal do stavu kedy polovica mostov je na spadnutie…tolko k jeho „dlhodobých projektom“…sú to zase len kecy pre jeho voličov…vo finále zase budú voliť človeka čo namiesto investícií do infraštruktúry dá peniaze na úplacanie voličov vo forme xtého dochodku….v Číne tie 13. dochodky nemajú, ani podobný sociálny systém ako v EU…takže treba začať voliť ludí čo hladia do budúcna a neprežerú všetky peniaze hned…

    3
  80. Anonym 27. novembra 2025, 0:33
    Ale mňa nenapadá nič, začo by som ho pochválil. A ver mi, že už si pamätám dosť.

    1
  81. Hlavne my tu v diskusii nerobíme politiku ale politikov čo sú dlhodobo pri moci a doviedli Slovensko na dno Eu kritizujeme…to je demokracia..

    1
  82. Dezoláty nemajú argumenty a preto sa uchyľujú k homofóbnym urážka slušných občanov a občaniek len preto, že majú správne názory. Tak ako v prípade študenta Mura, ktorý len slobodne vyjadril svoj vlastný názor.

    1
  83. Fico vola po respektovani ineho nazoru. A kto ho nahodou prejavi, tak toho uraza a chrli siru ako cert z pekla.

    1
  84. Nehnevajte sa tak na mna. Ale toto sa vyhlasuje v EU?
    Za posledné storočie Rusko napadlo viac ako 19 krajín a nikto nenapadol Rusko — Kaya Kallas

    Týmito slovami šéfka európskej diplomacie pravdepodobne definitívne potvrdila svoje profesionálne kvality:

    „Za posledných 100 rokov Rusko napadlo viac ako 19 krajín, niektoré z nich 3-4 krát. Žiadna z týchto krajín nikdy nenapadla Rusko. Preto sa v akejkoľvek mierovej dohode musíme sústrediť na to, ako dosiahnuť ústupky zo strany Ruska.“

    A ideme dalej, co nam zase povedala potom: Veľmi rýchla cesta k mieru je pre Ukrajinu nevýhodná – vysoká predstaviteľka EÚ pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku Kaja Kallasová

    „Naozaj by sme sa mali zamerať aj na ústupky z ruskej strany, ktoré si určite vyžadujú čas,“ povedal šéf diplomacie EÚ

    No dalsia správa prisla: Ukrajinské úrady v Chersone, ktorý je v súčasnosti pod kontrolou AFU, začali tajnú evakuáciu štátnych inštitúcií.

    Tak, dakujme EU, parada. Dalsia sprava: Ukrajinské zdroje hlásia masový ústup jednotiek OZ Ukrajiny zo svojich pozícií.

    Veliteľstvo skupiny OZ Ukrajiny „Juh“ potvrdzuje, že vojaci svojvoľne opustili svoje pozície na jednom z úsekov frontu pri Huliaipole, v dôsledku čoho jednotky OZ RF zašli do boku nepriateľským silám a rozvíjajú úspech.

    Prezident Ruska Vladimír Putin dnes už ohlásil zrútenie frontu pre Ukrajinu v Záporožskej oblasti.

  85. Ževraj gen. Macko odkázal niečo Ficovi, ale nikto to nepreprepísal… Tak Vám to prepisem ja:
    Robert Fico tvrdi, že jedna tretinu protestújucich su Ukrajnci. My vieme, ze nenavidi Ukrajincov, podobne ako Tiso nenávidel židov. Rovnako vieme, ze kolaboruje s Ruskom, tak ako Tiso kolaboroval s nacistickym Nemeckom… A dalej sa mi to nechcem prepisovat, staci mi, ked som to videl… Chcel by som pozdravit pana, ktory sa tu takto podpisal, Oldmana.. Mali ste total Pravdu a nebojte sa ju nikdy napisat… Nech sa Vam vyhraza hocikto…

  86. Takze, co nam vymyslela EU, pani Kallasova, povedala toto, citujem, v preklade:

    Za posledné storočie Rusko napadlo viac ako 19 krajín a nikto nenapadol Rusko — Kaya Kallas

    Týmito slovami šéfka európskej diplomacie pravdepodobne definitívne potvrdila svoje profesionálne kvality:

    „Za posledných 100 rokov Rusko napadlo viac ako 19 krajín, niektoré z nich 3-4 krát. Žiadna z týchto krajín nikdy nenapadla Rusko. Preto sa v akejkoľvek mierovej dohode musíme sústrediť na to, ako dosiahnuť ústupky zo strany Ruska.“

    Ale pokracovala:

    Veľmi rýchla cesta k mieru je pre Ukrajinu nevýhodná – vysoká predstaviteľka EÚ pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku Kaja Kallasová

    „Naozaj by sme sa mali zamerať aj na ústupky z ruskej strany, ktoré si určite vyžadujú čas,“ povedal šéf diplomacie EÚ

  87. Menovite

    Japonsko 1904
    Ukrajina 1918
    Azerbajdžan 1918
    Poľsko 1920
    Mongolsko 1924
    Čína 1929
    Ukrajina 1937
    Azerbajdžan 1937
    Japonsko 1938
    Poľsko 1939
    Fínsko 1939
    Japonsko 1945
    Čina 1946
    Severná Kórea 1950
    Čína 1950
    Východné Nemecko 1953
    Maďarsko 1956
    Laos 1960
    Vietnam 1961
    Alžírsko 1962
    Egypt (Spojená arabská republika) 1962
    Jemen 1962
    Sýria 1967
    Československo 1968
    Čína 1969
    Kambodža 1970
    Bangladéš 1972
    Angola 1975
    Etiópia 1977
    Libanon 1982
    Afganistan 1979
    Azerbajdžan 1988
    Gruzínsko 1991
    Tadžikistan 1992
    Moldavsko 1992
    Gruzínsko1992
    Tadžikistan 1992
    Azerbajdžan 1992
    Ingušsko 1992
    Čečensko 1994
    Azerbajdžan 1994
    Dagestan 1994 a 1999
    Gruzínsko 2008
    Ukrajina 2014

  88. Omega. Výborne, tu máš aspoň prečo sa to stalo v minulosti… To čo sa deje teraz, nieje výnimkou, to aj blbec si dokáže takto nájsť a prekopírovať. Tak to spravím ako ty, aby si vedel, že to neni len tak o čom rozpráva p. Kallasová.. Všakže.
    Ani vojnu na Ukrajine 2014 nezačalo Rusko.

    ✅ 1904. Rusko zradne napáda Japonsko v ruskom Port Arture.

    ✅ 1914. Útok na Nemecko v západných provinciách Ruskej ríše.

    ✅ 1918. Rusko útočí na Anglicko v Murmansku, na USA v Archangeľsku, na Francúzsko v Odese, na Japonsko a USA vo Vladivostoku a Sibíri.

    ✅ 1919 osobitne zdôrazním. Rusko útočí na mladé nezávislé Estónsko pri Pskove a ešte nezávislejšie Poľsko pri Kyjeve.

    ✅ 1941. Vrchol zrady: útok na bezbranné Nemecko v bielych poliach pri Moskve.

    Môžeme ísť ešte hlbšie.

    ✅ 1854. Rusko zaútočilo na územia Anglicka a Francúzska v Sevastopole a Petropavlovsku-Kamčatskom.

    ✅ 1812. Ohrozovalo francúzsku suverenitu pri Borodine.

    ✅ 1709. Agresia proti Švédsku pri Poltave.

  89. Len taka otazka na zaver, kedy boli na Ukrajine volby a kedy naposledy v Rusku… Pretoze to vela napovie, ako sa veci maju. A kto vyhral tie volby na Ukrajine a kto vyhral v Rusku?

  90. Volby sa naposledy konali na Ukrajine v aprili a v juli 2919. V aprili 2019 v druhom kole prezidentskych volieb vyhral Volodymyr Zelensky so ziskom 73%. V juli 2019 sa konali parlamentne volby, ktore prvykrat v historii Ukrajiny vyhrala jedna strana nadpolovicnou vacsinou. Bola to uplne nova Zelenskeho strana Sluha naroda pomenovana podla toho televizneho serialu, kde hral Zelensky. V 450 clennom parlamente ziskali 246 kresiel a vsetci ti ludia sa stali poslancami prvykrat. Stvorrocne mandaty im vyprsali v roku 2023 a prezidentov patrocny v roku 2024. Kedy budu volby na Ukrajine zasa? Po podpise mierovej dohody s Ruskom, povedal by som. Chaos seriozny to bude tie nove volby. V Rusku boli parlamentne volby v roku 2021 a dalsie budu v septembri 2026. Tesnu vacsinu 226 zo 450 kresiel ma Putinova strana Jednotne Rusko a dalej su tam komunisti, liberali, nejaki Novi ludia a Spravodlive Rusko. Prezidentske volby boli v Rusku v marci 2024 a dalsie budu v roku 2030.

  91. Stvorrocne mandaty im vyprsali v roku 2023 a prezidentov patrocny v roku 2024. Sama to napisala AI, jednoducho povedane, Zelensky uz neni prezident, pretoze nema mandat a to je jedno, v akej situacii je krajina… Hotovo, preto, co sa podpise s Ukrajinou uz nebude pravne zavazne… A o tom to je, neboli tam volby, tak akoze zase okabatit Rusko… Uz stacilo po Minskoch… Podpise to niekto, az ked budu volby, dovtedy si Rusi vezmu, to co budu chciet. A moze si EU ukradnut aj ruske aktiva, predpokladam, ze im je to jedno, nerozhoduju o tom taky pajaci ako Merz, ked maju chalanov v terene…

  92. Takze takto to dotiahla EU na cele s Von Leyenovou, EU bez zdrojovom, podpisana zmluva s USA, tusim 500 miliard im slubila, migrant na kazdom kroku, vidiet v Nemecku, ze ani nevidia spravit normalne Vianocne oslavy, Francuzko ani nekomentujem, tam su total tupi… Fajnovo v tej EU napredujeme, pre pana MM, Bielorusko taketo problemy nema… A ludia si tam vazia veci, ako aj my dakedy na Slovensku, zeby sme takto dopadli, sa pozrite na Nemcov, ako dopadli, im znicili Nord stream 1,2. A hotovo, skoncili.. Merkel sem navozila, co navozila a mame krasnu duhovu Europu. To ste chceli??? Ved ani poriadne neviete p. MM o com bol 17 november, ale vypisujete tu clanky, ako keby ste to vedel, Vam poziciam knihu a sa Vam zruti svet.

    2
  93. Omega, MM, si myslis, ze pojdeme proti Rusku? Pojdeme, ale ked mi daju zbran do ruky, tak neutocim na Rusov… A takych je 90% slovakov a mozete presviecat ako chcete…

    1
  94. Uz volby v roku 2019 na Ukrajine boli realizovane v obmedzenom formate. Z hlasovania bolo vynatych 26 z celkovo 225 volebnych obvodov. To boli uzemia v tej dobe kontrolovane vtedy este obcanmi Ukrajiny, ale loajalnymi Rusku. Donecka ludova republika a Luhanska ludova republika sa to volalo. Volby boli oznacene za platne. Takze ono mozno aj v tejto situacii by Ukrajinci mohli uvazovat o vypisani volieb v podobne obmedzenom formate. Teda tam, kde sa Rusi zatial nedostali. Dalo by sa to technicky zvladnut, ak by to bola priorita politickeho vedenia krajiny. Opytat sa ukrajinskych ludi, ze co chcu.

  95. B3
    Najprv napíšeš čo povedala Kallas a keď dám k tomu zoznam, tak tam tresneš bitku pri Poltave. Pre mňa tie tvoje príspevky postrádajú akúkoľvek logiku.

  96. Mam pocit, ako keby ta Kallasova bola ruska agentka. To jej tvrdenie, ze rychla cesta k mieru je pre Ukrajinu nevyhodna, to hra Putinovi do kariet. Na frontovej linii Rusko ziskava uzemia a Ukrajinu caka tazka zima, ked velke mesta nie su schopne zabezpecovat obyvatelom stabilne dodavky tepla, elektriny a vody. Toto Rusi chcu. Aby Ukrajina klakla zvnutra a vzniklo tam bezvladie. Na dedinach si ludia zakuria drevom. Ale co ak pride -20 na Charkov, na Kyjev s milionmi ludi a nebude prave vtedy fungovat kurenie a nebude elektrina? Sialena predstava.

  97. Anonym 29. novembra 2025, 9:53
    Mam pocit, ako keby ta Kallasova bola ruska agentka. To jej tvrdenie, ze rychla cesta k mieru je pre Ukrajinu nevyhodna, to hra Putinovi do kariet.

    Na tej tlačovej konferencii nič také nezaznelo. Celý výstup je na stránkach Diplomatickej služby EU. Ak reaguješ iba na príspevok od B3, tak žiadaj od neho odkiaľ má takú informáciu. Podľa úrovne príspevkov iba preberá ruskú propagandu a detailami sa príliš nezaoberá.

    1
  98. A1 až B3 už máš aktualizovaný manuál, už o tých voľbách na UA kvákaš ako včera Putin. Ty by si riskoval voľby, keď sústavne hrozí, že na tú volebnú miestnosť plnú ľudí spadne bomba? A ako by asi volili tí ukrajinci na okupovaných územiach? Dozerali by tam na to rusi so samopalmi? A čo tie milióny uzečencov, tí by asi ako volili? Vrátili by sa do tých so zemou zrovnaných dedín? Nikde na svete nie sú voľby počas vojny, to iba papagájuješ putinovu ruskú propagandu, ty ovca. Alebo čo si vlastne, AI alebo ruský agent alebo trol? Aha, vlastne áno, obyčajný chalan od Váhu.

    2
  99. Anonym 29. novembra 2025, 10:49 – zle polozena otazka. Ta spravne je asi takato:

    „Ty spolu s rodinou, detmi a blizkymi by si isiel volit do miestnosti, kde hrozi bombardovanie a smrt vsetkych pritomnych?

    Lebo kazdy chcimir z pohodlia domu alebo bytu v relativnom bezpeci krajiny chranenej NATOm bez najmensich problemov povie, ze Ukrajina by sa mala vzdat svojich uzemi v prospech okupantov a to napriek tomu, ze on sam by nikomu nedal ani kusok napolitanky, ktora mu spadne na zem.

    Ono je to asi tym, ze nema problem zobrat si, co mu nepatri. Alebo korumpovat, aby ziskal neopravnenu vyhodu.

    Tak mysli a zial kona hodne Slovakov – nezabudajme, naucili sme sa takto zit!

    3
  100. Aj v 2014 chceli volit rusi zijuci na ukrajine boli bity zabijany sikanovany,tak nech pocitia ukrajinci silnejsiu past a nech nam povedia ake to je,len sa nepoucili,aj japonci robili ramena na americanov a vieme ako to dopadlo,ak sa maly stat vyhraza,napada,zabija obyvatelov akej kolvek svetovej velmoci tak je cisty psychopat a musi celit tvrdemu zdrvujucemu uderu,treba sa poucit.
    S velmocami sa vyjednava a obchoduje nie ich napada a zabija.

    3
  101. Debilko, že by si ty nestrieľal na rusov neznamená, že by rusi nestrieľali na teba. A vy čo tu píšete o voľbách na Ukrajine: vidieť že neviete čo obnáša usporiadať voľby. Že vy ste vo volebnej miestnosti 3 minúty, neznamená, že toľko trvá aj ich príprava.

    1
  102. rusko cina amerika 29. novembra 2025, 13:1o9
    To tvrdí Rusko, ale keď tam boli medzinárodní vyšetrovatelia tak po bitých a zabitých rusoch žijúcich na Ukrajine ani stopy.

    2
  103. Snad by to priznali,nesranduj.Takze putin sa jedno rano zobudil buchol po stole,dal si deci vodky a vyhlasil ,ideme obsadit ukrajinu, tejto rozpravke uz neveria ani v BBC.

    2
  104. Ak mám veriť tvrdeniu človeka ktorý je hlavou režimu, kde človek nemôže ani nahlas vysloviť svoj názor, kde ľudia vypadávajú z okien a miznú niekde na sibiri alebo veľkému počtu vyšetrovateľov z rôznych krajín, kde ľudia stále môžu robiť svoju prácu slobodne a nebyť prenasledovaný ak poukážu na pravdu, tak potom si vyberám tých vyšetrovateľov.

    1
  105. Anonym 29. novembra 2025, 17:50..ono to skor vyzerá na dlhodobý plán minimálne od 2014 ked obsadil Krym a klamal že nie…alebo naozaj mysliš ze chráni menšinu tym ze im kompletne vybombarduje ich mestá?

    1
  106. Omega, Anonymovia, problem je v tom, ze ja neviem reagovat, ak nechapes kontext, tak sa tazko bavit. Rozpravam tu o tom, ze moje niektore prispevky boli zablokovane… A nie, ziadna ruska propaganda, citam si podla seba, nie to co by som mal citat podla nich… Jedine kto tu robi propagandu je EU, ako vsetko je v poriadku a pritom su veci uplne naopak ako su podavane v mediach… O to tu ide. Nech hovoria Pravdu, nic viac, nic menej, ja si viem utvorit nazor aj sam, nepotrebujem aby mi len povedali, takto to je a to si mysli. Mimochodom ruska propaganda je tu zakazana, ci mas tu nieco ruske? Pokial viem, tak nic ruske tu neni, zato tu mame paradne veci z Bruselu, vidim, ako to prekrasne funguje v takom Francuzku, Nemecku, vidim, ako im rastie ekonomika vsetko ide naparadu, este aj Cina si tu z automobiliek robi srandu… Ale ano, uz nemame peniaze pre Ukrajinu, tak ukradneme Rusku, co natom, ze to polozi celu doveru v EU, ze nevie ochranit financne aktiva, vsak? Takze kludne sa bavme, ale ked unika kontext, nieje to moja vina, nakolko som pisal par prispevkov a neboli uverejnene… Potom sa tazko reaguje…

  107. Pre pana MM..

    Lebo kazdy chcimir z pohodlia domu alebo bytu v relativnom bezpeci krajiny chranenej NATOm bez najmensich problemov povie, ze Ukrajina by sa mala vzdat svojich uzemi v prospech okupantov a to napriek tomu, ze on sam by nikomu nedal ani kusok napolitanky, ktora mu spadne na zem.

    Ono je to asi tym, ze nema problem zobrat si, co mu nepatri. Alebo korumpovat, aby ziskal neopravnenu vyhodu.

    Tak mysli a zial kona hodne Slovakov – nezabudajme, naucili sme sa takto zit!

    Keby sem prisla vojna, tak sa cele NATO zoserie, za Ceskoslovenska sme mali jednu z najlepsich armad na svete, nemuselo nas chranit ziadne NATO… Si myslite naozaj, ze oni nam pridu na pomoc, ked sa pozna historia, ako sa na nas vykaslali??? Pisete o korupcii, Zelensky, Jermak a spol, to je ako co?! To je vsetko koser, vsetko naporiadku?
    A k tej napolitanke, samozrejme, zeby som mu nepodal ten kusok, ktory spadol na zem, ale z toho co mam v ruke… To je rozdiel, ako my chapeme veci…

  108. Anonym 29. novembra 2025, 10:49.. Mysli si co chces, som obycajny clovek, tak ako ty, len mam iny pohlad na veci, pretoze sa snazim tie veci vidiet nie len z tej strany, ktora mi ju podava… Mas pocit, ze je tu v spolocnosti nejaka plularita nazorov, ja ten pocit nemam, ak mas na nieco iny nazor, ako by mal byt, tak si nazvany ruskym agentom, si toho prikladom…

  109. Omega: Ber to ako chces… Ja tu pisem veci, ktore su Pravda, nie propaganda, ci uz ukrajinska, ruska, ci akakolvek… Takze ja si myslim to co si myslim a zmier sa s tym. Co sa tyka tvojej otazky, konfirmacneho skreslenia, to ti asi vyvratila ta propaganda… Nieco v tom zmysle, ze teda my ako ludia mozeme za oteplenie planety, tak ti to odbornici potvrdili a obycajni ludia ti kaslu na ich primitivne studie… Presne to sa stalo aj pri Covide, plne media toho, ze si musis dat jednu, potom si si dat druhu davku, potom booster a tak si tomu uveril, ze ten co si nedal nic, tak je zdravsi ako ty, ako je to mozne?

  110. B3 fúkol som do ChatGpt túto diskusiu a otázky na teba, pridal som tam požiadavku antiNATO, antiEU, bez diakritiky a proruska propaganda a čuduj sa svete, vypľulo mi to presne tvoje reakcie, ešte aj s trojbodkami a bodkami. Skončil som s tebou, si obyčajný podvodník, daj sa liečiť!

  111. Ak by mal ten hnusny vyjebanec Zelensky pouzit vsetky tie sta miliardy na nakup modernych zbrani tak znicia nielen zaostale rusko ,ale cely svet,len bohuzial,aj nase peniaze skoncili korupcne v rukach ukrajinskych uradnikov a ludi blizkych zelenskemu,nedat tomuto skurvenemu nakazenemu choremu zdecimovanemu rezimu ani cent,len tak na okraj ,zena zeleneho vyjebanca si kupila bugati chiron,pytam sa z coho? ma firmu ktora extra prosperuje?urcite nie,len jebliny s EU sa jej na luxusne auto a nie len jej poskladali.

    1
  112. Anonym 30. novembra 2025, 13:02, fakt?? Hadam si mal teda radost, co ti vyplula ta AI. Ake antiNato a antiEU ti tam vyskocilo??? Smejem sa. Omega 30. novembra 2025, 13:38 Omega, intelekt 85%. konceptualne myslenie 0%.. Pouzivas tu odborne nazvy, ale konceptualne myslenie sa ti rovna nule a o tom to je, preto nechapes obycajnych ludi… Resp. chapes ako ovce, ale to tak neni. Presne ste preto mimo realitu…Si ako MM, ze on ma tu Pravdu, ze pretoze pise, tak vie vsetko. Ale to takto neni… Dakedy boli herci obycajna zabavka pre ludi, ktori vladli… Chudaci, teraz su novinari akoze ti, co prinasaju Pravdu, nadherne to je vidiet, ze to tak neni, do vsetkeho sa miesaju a nevedia ani kde je sever. Popracuj na sebe Anonym a aj ty Omega.. Mas tam male t, pretoze mas nacom makat.

  113. Skuska, ci mi to bude fungovat, cakam Anonymovia, cakam Ratafaka Plachtu, Omegu, aj MM. Ludia, kludne piste vsetci, ako viete… Je to len debata…

  114. A1 1. decembra 2025, 21:56:
    To je prokremeľská propaganda. Zaostalý štát, kďe 30 percent občanov a občaniek nemá prístup k splachovacím záchodom asi tažko porazí demokratickú krajinu, ktorú navyše podporujú západné vyspelé krajiny.

  115. B3, môžem sa ťa opýtať? Úprimne povedz, fetuješ alebo piješ? Neber to ako urážku, ja neodsudzujem nikoho, poznám dosť užívateľov, len pre vyjasnenie situácie.

    1
  116. smerohlas 2. decembra 2025, 8:39. Uprimne ti odpoviem. Pijem, raz zacas si dam pivo, niekedy k futbalu plechovku, dve, tvrde som naposledy pil niekedy tohoto roka v juni s partiou, co sme boli na rybach a kamos priniesol flasu na narodeniny. Co sa tyka fetu, mam taku vychovu od malicka(moj otec pracoval ako statny zamestnanec) a povedal mi, ze by ma zbil ako hada, keby nieco taketo robim… Drogy, co sa tyka drog, nikdy som si do seba nedal nic, ihlu som naposledy videl ako darca krvi, zaco mi aj poslali nejaku medailu. Potom ako skoncil Covidterror, tak mi chodili sms, nech pridem darovat, odvtedy som nebol a zanevrel na lekarov… Ale tiez by som mal otazku, preco sa nepytas poslancov, ktori su momentalne v opozicii, ved ti fetovali, drogovali, nebudem menovat, dohladaj si sam. Ja som len pisal ako veci naozaj su, nie ako nam to tu predstiera mainstream, ja si robim usudok podla seba, to je akoze take zle?

  117. Progreso 1. decembra 2025, 23:09.. Co ti mam napisat, mysli si co chces, nebudem s tebou stracat cas.. Pises bludy, ze vyspele zapadne krajiny. Tie su tak vyspele, ze Rusko musi pouzivat cipy z praciek, aby tie vyspele krajiny este idu kradnut tomu Rusku, ako ozaj??? Vyspela bola aj ta nemecka ministerka, ze ona sa otoci o 360 stupnov. Kallasova je nieco podobne… Pocuj Progreso, nereaguj na mna, mysli si co chces, ja riesim realitu, co sa naozaj vo svete deje…

  118. List The Telegraph přiznává, že Rusko vyhrálo a nyní bude diktovat podmínky.

    Vladimir Putin diktuje podmínky míru na Ukrajině, protože válku vyhrává na bojišti, a protesty šéfky evropské diplomacie Kaji Kallasové na tom nic nemění. Evropané sice mohou navrhovat své plány, ale konečné slovo má Moskva, která postupuje vpřed a ničí ukrajinskou energetickou síť. Jediný způsob, jak Putinovi vnutit podmínky, je porazit ho, ale Ukrajina, navzdory svému hrdinství a stovkám miliard západní pomoci, to nedokázala.

    Evropa pokrytecky povzbuzuje Ukrajince k boji za svou bezpečnost, ale odmítá plně uvalit sankce na ruskou ropu a plyn. Kyjev čelí rozpočtovému deficitu a pokusy Kallasové získat 40 miliard eur naprosto selhaly, stejně jako myšlenka reparační půjčky z ruských aktiv v Belgii. Evropa odmítá Putinův plán, ale nenabízí žádnou reálnou alternativu – pouze nekonečnou válku, kde čas pracuje ve prospěch bohatšího a mocnějšího protivníka.

    Asi takto… To som len tak prekopiroval, kedze novinari este asi spia, zabite ma teda zato, ze som si to dovolil tvrdit este predtym…

  119. ECB blokuje Ukrajině multimiliardovou půjčku z ruských aktiv

    Evropská centrální banka (ECB) odmítla plán EU poskytnout Ukrajině půjčku ve výši 140 miliard eur s využitím zmrazených ruských aktiv. Centrální banka odmítá působit jako ručitel, protože návrh překračuje její mandát, uvedl deník Financial Times. To EU ztěžuje získání „reparační půjčky“, která by byla kryta zmrazenými aktivy drženými ruskou centrální bankou.

    Proti plánům EU se staví i američtí zástupci. Když šéf sankcí EU David O’Sullivan letos v létě cestoval do Washingtonu, vysocí američtí představitelé mu podle Politica jednoznačně dali najevo, že po uzavření mírové dohody hodlají vrátit zmrazená aktiva Rusku

    Takato je PRAVDA…

  120. Osobitný vyslanec amerického prezidenta Steve Whitkoff a Trumpov zať Jared Kushner po rokovaniach s Vladimirom Putinom v Kremli odleteli priamo do USA a odmietli sa so Zelenským stretnúť v Európe.

    Skoda reci, chcel som napisat, ze si ho mate pozvat pan MM…

    1
  121. A1, B3, C5, D8 počúvaj, ten plátok The Telegraph, to nie sú náhodou tiež novinári, ktorými ty tak s chuti pohŕdaš? Prezradím ti jedno tajomstvo, dokonca je to britský mainstream. Tak nechápem, prečo sa na nich teraz odvolávaš? No a po druhé, píšeš, že si to „len tak prekopíroval“. A ty naozaj nevieš, že The Telegraph vychádza v angličtine? Ty si prekopíroval tak akurát, bohvie odkiaľ, niekoho český preklad. Ty si strašný pako D8. Ani nevieš narábať so zdrojmi, ani ich správne citovať. Hlavne, že poznáš praUdu a vieš ako to všetko funguje. Zhrniem to: tvoje mylné mienky o sebe ťa uviedli do strašného bludu o svete. Venuj sa radšej rybárčeniu, tam napáchaš menej škôd, ako keď budeš tieto svoje bludné predstavy vytrubovať do éteru.

  122. A1, B3, D5, C8, počúvaj, a ten The Telegraph, to nie sú novinári? A prezradím ti aj jedno tajomstvo, je to dokonca britský mainstream. A ja sa pýtam, ako si si dovolil použiť niečo od takýchto „novinárov“, keď nimi, ako z tvojich komentárov vyplýva, opovrhuješ, lebo veď ty sám predsa najlepšie vieš, čo je praUda, veď ty si celý alternatívny. Čudujem sa ti, že sa oháňaš The Telegraphom. Vyzerá to to s tebou tak, že aj ty si tú svoju praUdu predsa len tvoríš na základe novinárskej činnosti, akurát to z nejakých dôvodov nepriznávaš, prekrúcaš alebo s ňou pracuješ veľmi selektívne, lebo pre určitý typ zakonšpirovaných ľudí, je normálna novinárska činnosť málo sexi. No a za druhé, píšeš, že si „to len tak prekopíroval“. Ty naozaj nevieš, že The Telegraph vychádza v angličtine? Takže ty si prekopíroval iba ak nejaký, ešte navyše aj český, preklad bohvie čoho a bohvie odkiaľ. Ty si neprekopíroval originál úryvok, lebo to by si si musel dať tú námahu, čo si si nedal, prečítať si to v prvom rade v angličtine. To by si ale musel po anglicky jednak čítať a jednak rozumieť. Takže ty ani nevieš korektne pracovať zo zdrojmi a ani ich správne citovať, ale hlavne, že poznáš praUdu o fungovaní celého sveta, galaxie i vesmíru. Zdá sa mi, že mylné mienky o sebe, ťa uviedli do bludov o svete. Venuj sa radšej tomu rybárčeniu, tam aspoň nenapáchaš toľko škody, ako keď budeš vypúšťať svoje bludy do éteru.

  123. A1 3. decembra 2025, 8:17:
    To som čakal keď nie sú argumenty tak nastupujú urážky že píšem bludy. A to je rozdiel od slušných občanov a občaniek. Fakt je že pani Layneová ako prdsedníčka EU potvrdila, že Russko rabuje čipy z pračiek a mikrovlniek. Putin si myslel že dobije Kyiv za tri dni a potom dva roky obsadzuje nejakú osadu kďe sú tri rozbité domy by si tiež vedel keby si sledoval overených análnitykov a nie dezoléscénu.

    1
  124. A1 dokedy tu budeš kopírovať články z dezinfowebov? Kopíruješ články z ruského Telegramu. Inak ten istý zdroj uviedol, že mimozemšťania ktorí žijú medzi nami už stáročia sa chystajú prevziať moc nad planétou. Tak sďjeľaj kim nesmažú. Je mi ľúto že si len ďalšia pomýlená obeť tejto ruskej hybridnej vojny. Maj sa krásne a želám ti skorý návrat do reality.

    2
  125. Pán kolaboranti,to kde nájdem tie ruské weby ? Stále to tu vy sčaputizovaní omieľate ale ja som nič také nevidel ani nenašiel. Okolo nás tu zúri židopropaganda starého Sereša zo všetkých strán.
    Daj nejaký link alebo čo !

  126. Anonym 3. decembra 2025, 15:42:
    Je to presne o tom ako dezolé občania a občianky čítajú všelijaké telegramy a potom veria dezinfoscéne a staviavajú sa proti západným hodnotám ako je green deal, emisné povolenky, LGBTIQ+-, veterné parky, migrácia, inflácia, covid očkovanie, podpora Ukraine, CHAT control, digitálne EURO a tak ďalej. Potom jasňe že zaostávame za vyspelími civilizovaními krajinami.

  127. Vyspelé,civilizovane krajiny. To su ktoré,tie,kde sa na vianočných trhoch stavajú betónové zátarasy, alebo tie,kde existujú no go zóny?
    Usrsula povedala,že kradnú čipy z pracok,tak to tak musí byť,čo na tom,že tá istá Usrsula je podozrivá z korupcie,ved je v čele Únie, ona vie.
    Tak ma logicky napadá,keďže všetci tí,čo nás nazyvate dezolátmi a pod.,tvrdíte,že Ukrajina bojuje za nás,aby nás rusi nenapadli, s čím by tu bojovali? Lopatkami? Hádzali by do nás kamene,alebo by nás bili palicami?
    Neschvalujem vojnu,každá je zlá a je jedno kto ju začal ci teraz rusi predtým Američania Izraelčania ci ktokoľvek iný,a práve preto by malo byt v záujme všetkých,aby to zabíjanie čím skôr skončilo. Má niekto z vás pocit,že Európa chce aby ten konflikt skončil?

  128. Sopornan 3. decembra 2025, 16:23
    Áno, samozrejme Európa má záujem aby konflikt skončil SPRAVODLIVO! odchodom Ruských vojakov z okupovaných území.
    Naopak vy všetci chcimírovia chcete aby konkflit skončil kapituláciou Ukrajiny a zabratím územia Ruskom.
    TO JE TEN ROZDIEL

    2
  129. No to držím palce…Myslel som ,že kallas je jedinečná,vidím,že vás je viac. To v akej galaxii funguje,že porazený dáva podmienky víťazovi? Ukrajina,čím dlhšie bojuje tým horšie skončí,toto chape hádam každý pricetny.

    1
  130. Hlavne toho sfetovaného tajtrlíka v zelenom tričku by pán Putin mal chytiť a verejne s ním zatočiť… nejak tak ako to robí krokodíl. Roztrhnúť na polovičku…

    1
  131. Sopornan 3. decembra 2025, 16:36
    Aký porazený? Veď tá vaša 3 dňová operácia trvá už pomaly 4 roky. Vráť sa už do reality. Je všeobecne známe že Slovensko je najviac postihnuté ruskou propagandou. To je smutný fakt.

    1
  132. Sopornan 3. decembra 2025, 16:36…rusi po takmer štyroch rokoch trojdňovej operácie získali 2 regióny oproti stavu z pred 2022…podarilo sa ich vyhnať od Kyjeva, od Charkova aj z Chersonu…aktuálne maju návrh, to áno…nech sa to uz skončí ale ze by boli v stave aby si diktovali aj odovdzanie regiónov ktoré ani nedobili, ci určovali veľkosť ukrajinskej armády (aby ich ďalší trojdňový vylet bol úspešnejší) to asi nie…ci áno? Mali by im ukrajinci dat vsetko co si zmyslia?

    2
  133. A1 3. decembra 2025, 6:16
    Páči sa mi, ako selektuješ informácie. Menuj poslancov z opozície, ktorí mali skúsenosti s drogami a akými konkrétne? Než vysypeš ďalšiu porciu nezmyslov, tak si spomeň na dve smerácke celebrity kali & strapatý, plus sa vo svojich informačných kruhoch skús popýtať na legendárny nitriansky hotel pod zoborom, kde sa vraj stačilo chytiť klučky na dverách, aby si mal na rukách „nejaký biely prášok“ 😉
    Keby vedeli steny toho hotela rozprávať, asi by sme dnes o smerohlase počúvali len z Leopoldova.

    1
  134. Matovic psychofarmaka,Truban heroin,SAS Ciganikova alkohol nasledne bitka v bare s Tabak,Poliacik heroin tanecky pri Dunaji,to si vazne tak naivny a myslis si,ze fetuju len koalicne prasata? ja som si isty,za aj opozicny dobytok si neodoprie drogovy exces. len ty smerohlas zijes v nejakej dedinskej zaostalej diere.

    1
  135. Ratafak,nie ja samozrejme neschvalujem, aby všetky ruské požiadavky, boli prijaté, ale naozaj žasnem,nad logikou niektorých nepricetnych,ktorí napíšu,že riešenie je jednoduché, nech rusi idú domov….mose tomuto niekto veriť? Môže sa kallas správať,ako by oni mali určovať pravidlá? Treba sa realisticky pozerat na svet. Jednoducho rusi majú prevahu, treba im ustúpiť,alebo si myslíš,že to rozmrazenie ruských aktív pomôže mieru? Občas mám pocit,že by sme boli prekvapení, kto všetko sa kúpe v tom miznuti peňazí na Ukrajine

  136. Sopornan 4. decembra 2025, 6:46
    Tak ako som neveril Putinovi ked vravel že nezaútočia na Ukrajinu, pričom mal na hraniciach desiatky tisíc vojakov, tak ako som tesne pred inváziou neveril Ficovi a jeho bande kolaborantov, ked tvrdili, že Rusko určite nezaútočí, tak ani dnes neverím Rusom ani tejto vláde keď šíria rovnakú propagandu o tom že Ukrajina prehrá. Ich mier znamená defakto kapituláciu a voľné ruské ruky na ďalší útok. Faktom je že Rusko nemôže dobyť Ukrajinu, zmierte sa s tým rusofili. Z 3 dňovej operácie budú 4 roky a Rusi nič významné nedosiahli. Už dnes prehrali na plnej čiare. Ekonomicky sa pochovali, medzinárodne izolovali. Navyše ešte desiatky rokov bude na Ukrajine taká nenávisť voči Rusom, že si to nedokážete ani predstaviť.

  137. Ja som tu nikoho nenalepkoval,ocením,keď sa budeš chovať rovnako. Kde píšem, že verím Putinovi,alebo Ficovi? To tvrdia americký generáli, nie ti dvaja,ktorých spomínaš ty. A komu teda veríš ty? Predstaviteľom EU? Napríklad také Kallas,ktorú Rubio druhy x neprijal,tým,ktorých nikto nepozve za rokovací stôl? Prečo asi? Ze by preto,že namiesto reality si žijú v ideologickej bubline?

  138. smerohlas 4. decembra 2025, 0:23. Kde selektujem informacie a vyberam si podla seba, sam vidis, ake maju ludia rozne nazory na jednu vec. Co sa tyka toho, kto co berie, bral z opozicie, jasne som ti napisal, dohladaj si to sam, preco by som mal menovat, su to verejne dostupne informacie, uz ti to tu aj ludia do komentov napisali, nejake priklady. Ty si tu zacas na moju osobu, ci fetujem, pijem a neviem co, predtym si mi nadaval do coco… Len zato, ze som napisal nieco co sa ti nepaci… Ako sorry, ale troska cez ciaru, nemyslis, ja tu nikomu nenadavam…

  139. Len upozorním, že diskusia s dezolátmi prebieha tak, že vás stiahnu na svoju úroveň a tam vás porazia skúsenosťami.

  140. kolaboranti 3. decembra 2025, 12:48. Uz nebudem kopirovat nic, len ze informacie su velka moc. A darmo ti nieco budem pisat, je to vsetko propaganda, na druhej strane, to co pocuvas a co hlasas ty, je tiez propaganda… Kazdy nech si veri comu chce, niekto veri na mimozemstanov, iny neveri, niekto veri v Boha, iny neveri. Je to kazdeho vec… Ale ked sa nato pozries inak, kto koho blokuje, kto tu vsetko hovori naopak, kto tu kradne koho peniaze-aktiva? Samozrejme, ked nechapes kontext a zapojis sa do toho v strede, tak ides s vlnou, ktora uz je dana… A mna ti nemusi byt luto. Mam oci i usi, tak si viem vyhodnotit, aka je realita.

  141. A1 4. decembra 2025, 9:42
    V poriadku, je to tvoj názor na vec. Ja ti ho neberiem. Moje informácie sú z mainstreamu, nie z alternatívy. Pre mňa predstavuje mainstream novinárov ktorí živia svoje rodiny, pod články sa podpisujú svojím menom a do práce vkladajú svoju povesť pretože zodpovedajú za to čo napíšu. Svoju prácu vykonávajú slobodne a profesionálne. Podotýkam slobodne, nie sú ovládaný tajnou službou ani štátnymi orgánmi a nepíšu pod hrozbou väzenia alebo sankcií zo strany štátu. Dokonca majú vyštudovanú žurnalistiku resp. vedia čo znamená písať objektívne. Na druhej strane sú tu alternatívne média ktoré znamenajú presný opak. A je mi úplne jasné, že aj ten mainstream má vlastníka tak ako všetko na tejto planéte, čo však neznamená automaticky predpojaté informovanie. A nepíšem o Novom Čase ani o Plus7dní a podobnom bulváre.

  142. Omega 4. decembra 2025, 9:39. Neviem, ale ako nazyvat ludi dezolatmi, len preto, ze si pisu svoje nazory, tak to ano. Preco je kto dezolat, lebo to povedali na Markize, ze niektori ludia sa nedali zaockovat??? A ano, skusenosti vyhrali a aj vyhraju… Hadam mi tu nebudes tvrdit, ze ako nezaockovany som mal byt davno pod zemou…No akosi som neni a zijem. Takze co ti poviem, ty tu nadavas ludom do dezolatov a co si ty sam?

    1
  143. Omega 4. decembra 2025, 9:39
    O akú úroveň ide? Len mi ukáž tú úroveň, na ktorej si Ty sám, aby som ju videl a ukáž aj ľudom na ktorú úroveň spadnú. Dúfam, že to tu pekne ukážeš, ako si na úrovni.. A samozrejme, že ľudia Ťa porazia skúsenosťami, keď riešiš úroveň…

  144. Sopornan 4. decembra 2025, 6:46…nie je to ľahká situácia, aktuálna prevaha je jasná to sa nedá poprieť, na druhú stranu ak zase začneme meniť hranice silou tak je to cesta do pekla…mier chvíľku možno vydrží, ale do budúcna to je jasná zelená pre všetkých ktorí sa rozhodnú si zobrať kus cudzieho územia/alebo celé….aj toto začalo Krymom, pokračovalo Donbasom a uz sa bavíme o Zaporožskej oblasti atd…za cca 11 rokov je to 20% ukrajiny…

  145. Áno, ja tomu rozumiem, ale ako z toho von,bez toho,aby zomierali tisíce ľudí? Je jasne,ze vojensky Ukrajina nemôže vzdorovať rusom a v tejto opotrebovavacej vojne,už vôbec nie. Myslím,respektíve, dúfam, že nikoho nenápadne myšlienka,že zautocime na rusov,to by malo asi fatálne následky minimálne pre celú Európu,tak ako z toho von?

  146. Ratafak plachta 4. decembra 2025, 12:30. Ze silou… Aspon po sebe citas??? To zapad tam poslal ich najlepsie zbrane a aj tak Ukrajina prehrava. Si myslis, ze tie uzemia, ktore, dobily silou, krvou, si nechaju len tak vziat, lebo EU povie??? Asi ti tak trosku sibka na hlavu, Rusko si povie, co je jeho, co je Ukrajiny… Momentalne sa hra o Odesu, len pocuvajte Zelenskeho, ako vyhravaju….Je to naopak, dostavaju na hubu…

    2
  147. Sopornan 4. decembra 2025, 12:39..bohužiaľ ak sa niekto rozhodne zaútočiť na druhú krajinu a zabíjať tam ľudí tak sa da buď brániť alebo podvolit…a ak je ten agresor väčší a silnejší tak je to o to horšie…a bohužiaľ s jedlom mu rastie chuť,..

  148. Ako sa ma medzicasom prefackovany makaron v diktatorskej Cine? Ci len isiel urobit fajku mieru so Si-tim?

  149. Ak nevieš prečo tam išiel tak si prečítaj mainstream. Určite tam nešiel obdivovať ako Čína drží svojich občanov na uzde cez porušovanie ľudských práv a slobôd. To môže len ten náš kolaborant.

  150. S tym porusovanim ludskych prav to nie je take iste,v europe to moze byt porusovanie ludskych prav,no v cine len prisna disciplina.

    1
  151. Čím viac ľudských práv ľudia majú, tým väčšia je kriminalita. Kde je tá zlatá stredná cesta?

    1
  152. Neviem o tom, ze by mu tu cestu za Sitipingom schvalila jeho stara. To nevesti nic dobre… Nechcem ani len pomysliet ake hromy blesky tresky plesky mu nachysta ta jeho ropucha ked ho zbada medzi dvermi. Chudak Emo. Chce upratovat vo svete a pred vlastnym prahom to nedokaze. A takychto slabych vodcov ma unia. Cest vynimkam.

  153. tomáš 3. decembra 2025, 9:48, kolaboranti 4. decembra 2025, 10:37.

    Chalani, ja by som vam aj odpisal, ale neboli este vase komenty zverejnene… Kludne si to mozeme niekedy rozdat v inej debate, ja tu koncim, pretoze mi tu vela ludi nadavalo a niekedy aj za nic. Ked sa najedujem, zareagujem urcite, ale neni to moja priorita. Ja som sem nenapisal nato, aby mi tu niekto nadaval do cocotov a podobne. Iba som chcel ukazat aj druhu stranu mince. Nie som B3, bol som, ani B8 a ani neviem co, ten nick som menil kvoli tomu, ze mi neprechadzali niektore prispevky, nakoniec som to tu aj napisal, ze som to pisal ja…Proste som nechcel pisat ako anonym. Ako som napisal, stojim si za vsetkym..

    1
  154. Anonym 4. decembra 2025, 0:49
    HH, to si peknú sračku vypotil, 0:49 si musel mať tiež pekne vypálené, či to bolo legendárne seredské biele? Keď teda hovoríš, že rovnaké prasatá sú vo vláde, aj v opozícii, tak chceš povedať, že nám vládnu prasatá s desaťtisícovými platmi, ktoré pod vplyvom chodia do práce, resp. viac nechodia ako chodia? A na to si hrdý, či ako? A keď rátaš medzi drogy aj alkohol, čo je samozrejme správne, tak ako hodnotíš, že premiér tejto krajiny je pod vplyvom úplne bežne, aj pri verejných vystúpeniach? A členovia strany SNS na čele s ich vedúcim sú tiež známi „pijani“, takisto v poriadku? Ešte ma zaujíma, že prečo nedovolili Kalimu zobrať krv, keď chodil dávať rozhovory vystrelený ako kozmonaut? Veď čistý človek sa nemá čoho báť? A krvné testy sú presné 🙂
    To je podobná situácia, ako keď sem príde kontrola z EU kvôli eurofondom a celý smerohlas sa trasie, nadáva a kope na všetky strany, ako všetci ubližujú. Pritom stačí položiť logickú otázku, keď je všetko bez problémov, prečo sa tak bojíte kontroly? Ale čakať od voličov smerohlasu logické úvahy, ach 😀

  155. Na tom fantastickom západe akým je aj Nemecko sa dejú krásne,doslova až úžasné veci. Jeden chlap daroval na ulici druhému chlapovi mobil,celú peňaženku aj drahé hodinky…Ten druhý mal u seba iba nôž a stačilo ho iba ukázať “
    Nie je to báječné ? Progresívni liberáli bežte tam aj vy niekoho obdarovať ! Blížia sa predsa vianoce.

    2
  156. Roduverného Slováka trápi, že niekto v Nemecku ukradol peňaženku, ale že sa na Slovensku v zdravotníctve tvrdo rozkrádajú peniaze, to je nad jeho mentálne sily.

    2
  157. Ona ta Zelezna opona nas kedysi oddelovala od zapadnej Europy, ktora v roku 1990 predstavovala 25% celosvetoveho HDP. V sucasnosti predstavuje EU hospodarsky uz len 14% a trendy sa zhorsuju. Ved sa len pozrime na krajinu vyrobcu domacich spotrebicov, oblecenia, obuvi, kuchynske riady, celkovo vybavenie domacnosti. Vsetko to kupujeme z Azie. A oni si tam potom stavaju 5,000 km vysokorychlostnych zeleznicnych trati rocne a Cina ma este k tomu aj svoju vlastnu trvale obyvanu orbitalnu stanicu. Z tych triciek, co od nich kupujeme. My mame akurat tak vysoke ceny vsetkeho.

    1
  158. Miloš Majko 29. novembra 2025, 11:24
    Ale Miloš, že si takéto starosti nemal keď Srbom padali na hlavu bomby a vzali im v rozpore s medzinárodným právom Kosovo. Prečo? Lebo to bolo dávno a ďaleko? Sranda, že napr. Vojvodina je bližšie než hranice s UA. Vtedy nikoho netrápilo čo sa deje, veď to spískalo NATO a keďže cyklista Miki bol až po členky v Clintonovej riti, tak sme sa na tejto špinavosti pričinili.

    3
  159. kolaboranti 3. decembra 2025, 16:29
    Prestaň trapošiť, ktorá vojna za posledných 200 rokov sa skončila akože spravodlivým mierom? Ten kto má vojensky navrch určuje pravidlá. Tak to bolo je aj bude. Zelenský môže akurát tak podpísať papier, ktorí mu amíci alebo Rusi doručia a držať hubu. On nerozhoduje už o ničom. Je tam iba dočasne trpený personál.

    3
  160. Vlado 6. decembra 2025, 19:09 – ako vies, co si ja myslim a co som robil?

    A co si urobil Ty preto, aby Srbom bomby na hlavu nepadali a aby Kosovo zostalo Srbske?

    2
  161. Ktora vojna ma logiku?ale urcite pre svetove velmoci ma kazda vojna logiku a hlavne tucny zisk,tam treba hladat logiku o nejakych ludi vobec nejde aj ked ich bude 10mil.,nikoho to nezaujima.
    Dovod je jednoduchy,co je lacnejsie a jednoduchsie vyrobit? cloveka,alebo raketu,stihacku?

    1
  162. pre A1 – obdivujem Váš prehľad triezvosť a trpezlivosť, keď zvážim že bojovať argumentovať, viesť zmyslplné debaty s naivitou a hlúposťou je takmer nemožné. Nevzdávajte to. Vladovi odkazujem len toľko, že aj neznášam farizejstvo.

    1
  163. Senior 80+ 7. decembra 2025, 12:15
    Ďakujem, že si napísal. Napĺňa ma to optimizmom, že za pár rokov táto „triezvosť“ [sic] bude mať význam maximálne niekde „pri Váhu“

  164. Omega 7. decembra 2025, 14:05. Ako clovek mam aj neduhy, na Vah chodim rad, Vah ale neni len Sered a okolie, to by si mal brat do uvahy… Ja mam napr. Vah najradsej na Slnave, su tam krasne ryby a prekrasna priroda. A hej, cloveku nezostava toho vela, pri tej propagande v TV, v radiu, ze stale mas pretlacane len to jedno… Tak clovek radsej ide vypnut a pozerat do vody.

  165. Keď Srbom padali bomby na hlavy? Aj si niekedy čítal niečo o tom, čo sa tam dialo, alebo stačí, čo napísali na infohnojne, že bububu kakané NATO, dobré Srbsko?

    Anonym 6. decembra 2025, 17:30
    A kto ti káže kupovať to z Ázie? Všetko, čo si vymenoval, sa vyrába aj u nás, prípadne v okolitých štátoch.

  166. 7. decembra 2025, 19:37
    Dialo sa tam to čo 8 rokov svet toleroval na Donnbase. A kto dal NATO právo na svojvoľné rozhodnutie napadnúť suverénny štát? Veď keď už máme merať tak fajn, ale rovnakým metrom.

  167. 6. decembra 2025, 22:35
    Toto je čudná otázka. Čo si spravil aby…..Čo som mal spraviť? Bombardovanie bolo porušenie medzinárodného práva nakoľko o ňom nerozhodla OSN. Odtrhnutie Kosova detto. Nikto sa nepýtal Srbov či s tým súhlasia. Ani Slovákov sa v 1999 nikto nepýtal či nad nami môžu lietať lietadlá krajín NATO. A čo spravili slovenskí novinári aby sa zastali a žiadali spravodlivosť pre svojho kolegu Assangea. Ktorého väznil demokratický režim za zverejnenie vojnových zločinov. Farizejstvo a dvojitý meter do žurnalistiky nepatria.

  168. Senior 80+ 7. decembra 2025, 12:15. Ďakujem Vám za podporu… Skúsim to napísať bez chyby, nakoľko si vážim ľudí, ktorí niečo budovali pre nás. Chápem Váš pohlaď, mladí ľudia namiesto toho aby niečo budovali, tak od výmyslu sveta si radšej prešívajú pohlavie… Dekadencia. Dialo sa to aj v minulosti, je to nevedomosť. Naozaj si vážim, že ste zareagoval/i, budem bojovať, nemusím mať zbraň. Ďakujem.

  169. smerohlas 7. decembra 2025, 19:37
    Bez šance. Reagujú iba na pár aktuálnych slov, ako planktón na svetlo.

  170. A1 7. decembra 2025, 19:28
    Omega 7. decembra 2025, 14:05. Ako clovek mam aj neduhy, na Vah chodim rad…

    A kde presne chodíš chytať tu v Seredi?

  171. Omega 8. decembra 2025, 12:31. A toto je ten problem, preposielas len to, co ti vyhovuje. Kam, kde chodim, je hadam jedno, nie? Nechapes kontext, pretoze ty ludi, co su od Vahu, pri Vahu si myslis, ze su to socky… Alebo ako to povedat. Chodim z kazdej strany Vahu, ci uz co sa tyka Seredi alebo Sintavy, Vahoviec… To iste aj Slnava… Niekedy nechytis miesto nikde… Ale naozaj ti nebudem hovorit, kam presne chodim, chodim aj na trnavske vody, chodim aj na Liptovsku Maru, proste ako normalny rybar… Preto si kupujem celoslovensku povolenku… Ale aby som ti hovoril, kam presne chodim, kde som co chytil, to odomna nechci. Pretoze niekedy chytis miesto, kam chces ist a niekedy je to obsadene…

  172. Chápem, keď tu človek nebýva nevie ako sa to tu volá. Z mapy sa dajú vyčítať iba mestá a obce. Inak na Sĺňave je celoročný zákaz lovu rýb. A kde teda bývaš? V Omsku či Petrohrade?

  173. Omega 8. decembra 2025, 15:38. Kde byvam, uz vies… Odkedy je na Slnave celorocny zakaz ryb? Mas chybne informacie…

  174. Omega 8. decembra 2025, 12:31. Pisem priamo z Kyjeva, pomoc, ktoru si mi poskytol, som samozrejme odovzdal ozbrojenim silam… Slava Ukrajine… Asi tak nejak by si si to predstavoval??? Som s tebou skoncil… Ako pise Dado, nevies ani, ze na Slnave sa chyta, tak ako vsade, nie ze je zakaz lovu ryb… Info si prever a potom pis…

  175. Anonym 8. decembra 2025, 20:20. V com ma nachytal, ze si viete blokovat a selektovat to, co chcete a nasledne to nechat citat? Ci v IPcke, ved ja som sem preto takto pisal, vobec sa nemam zaco hanbit… Nie neznervoznel som, naopak, s tym zamerom som sem pisal, vedel som, ze ste zakerni.. IPcku mam staticku mozno od roku neviem akeho, toho som sa akoze mal zlaknut, ze si zistite, nedaj sa vysmiat…

  176. Len tak mimochodom, pre Omegu a pre Anonyma z 20:20. Chlapci, hrana zakona a ten porusujete… proukajinski chudaci…

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované