Mestský úrad |
č. spisu: 9651/2025
Mesto Sereď
so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom
o z n a m u j e ,
že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:
Funkcia (pracovná pozícia): referent/referentka školského úradu pre materské školy
Názov zamestnávateľa: Mesto Sereď
Organizačný útvar: oddelenie školstva, športu a kultúry/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď
Počet voľných miest: 1
Možnosť nástupu do práce: 01. 09. 2025/dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Platové náležitosti:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 8 – platová tarifa v rozmedzí od 1.098,00 € do 1.291,00 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z..
Náplň práce:
Zabezpečenie kompletnej agendy preneseného výkonu štátnej správy na úseku materských škôl, najmä
– rozhodovanie v druhom stupni vo veciach, v ktorých v prvom stupni rozhodol riaditeľ školy v obci združenej v spoločnom školskom úrade
– zabezpečovanie kontroly dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti výchovy a vzdelávania okrem kontroly v kompetencii Štátnej školskej inšpekcie, a to vo všetkých školách a v školských zariadeniach, ktorým je zriaďovateľom mesto alebo obec združená v spoločnom obecnom úrade na úseku školstva a v oblasti školského stravovania
– vydávanie organizačných usmernení a metodických pokynov pre riaditeľov škôl a školských zariadení, ktorým je zriaďovateľom mesto alebo obec združená v spoločnom obecnom úrade na úseku školstva a v oblasti školského stravovania
– poskytovanie odbornej a poradenskej činnosti školám a školským zariadeniam, ktorých je zriaďovateľom mesto alebo obec združená v spoločnom obecnom úrade
a ďalšej agendy:
– tvorba a sledovanie rozpočtu mesta, jeho zmien a čerpanie za oblasť spoločného školského úradu,
– zabezpečovanie štátnej správy v prvom stupni vo veciach ohrozovania výchovy a vzdelávania maloletého alebo zanedbávania starostlivosti o povinnú školskú dochádzku žiaka a povinné predprimárne vzdelávanie dieťaťa,
– vedenie evidencie povinného predprimárneho vzdelávania a povinnej školskej dochádzky,
– spracúvanie správy o činnosti spoločného školského úradu, výkaz o činnosti v IS SOU,
– príprava podkladov a stanovísk k schvaľovacej činnosti mesta za školy a školské zariadenia pre MsZ a komisie v súlade s platnou legislatívou,
Kvalifikačné predpoklady: minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre učiteľa materskej školy alebo učiteľa základnej školy v súlade s vyhláškou MŠVVaŠ SR č. 173/2023 Z. z. o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov
Požadovaná prax: najmenej päť rokov pedagogickej činnosti v materskej škole
Iné predpoklady: Bezúhonnosť
Spôsobilosť na právne úkony
Zdravotná spôsobilosť
Jazykové znalosti: Slovenský jazyk – pokročilý
Ostatné znalosti: Znalosť právnych predpisov v oblasti škôl a školských zariadení
Microsoft Office, Internet – pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť,
– precíznosť, kreativita, asertivita,
– pružné reagovanie na zmeny v legislatíve,
– zvládanie záťažových situácií,
Ponúkané benefity:
– zaškolenie odborným zamestnancom,
– možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
– možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
– odmeny pri životných jubileách,
– týždeň dovolenky naviac,
– odborné vzdelávanie,
– príspevok na rekreáciu a príspevok na športovú činnosť dieťaťa,
– pružný pracovný čas.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia tieto doklady:
– žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
– motivačný list,
– profesijný životopis,
– kópiu dokladov o splnení kvalifikačného predpokladu a dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
– doklad o dĺžke pedagogickej praxe,
– čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, zdravotnej spôsobilosti a spôsobilosti na právne úkony,
– písomný súhlas uchádzača k spracovaniu osobných údajov v súvislosti s uchádzaním sa o predmetnú pracovnú pozíciu podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Požadované doklady je potrebné doručiť
– písomne poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi v obálke s označením „Referent školského úradu“ alebo
– mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy „Žiadosť o prijatie do zamestnania -referent školského úradu“ v termíne do 18.08. 2025 vrátane.
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov a potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti.
V Seredi, dňa 01.08.2025
Ing. Ondrej Kurbel, v.r.
primátor mesta