back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

spot_img

Ďalšie platené parkovisko v Seredi

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Bezplatne si už na dlhšiu dobu auto nezaparkujete ani na parkovisku priamo susediacom s OD Jednota. Menšie, bočné parkovisko vedľa obchodného domu bolo dlhodobo používané na parkovanie áut nielen zákazníkov nakupujúcich v Jednote. Práve na tomto parkovisku takmer nebolo možné nájsť voľné miesto, čo sa osadením rámp a jeho spoplatnením významne zmenilo. Aj v priebehu dnešného dňa bola väčšina kapacity parkoviska voľná. Znamená to teda, že parkovisko bolo využívané hlavne rezidentami z bytoviek nachádzajúcich sa v blízkosti obchodného domu.

Parkovisko pred OD Jednota je naopak plné tak, že vozidlá sú odstavené aj v jazdnej dráhe a mnohokrát zavadzajú autám cez parkovisko prechádzajúcim.

Aj z tohto prípadu je vidieť ako sa možnosti zaparkovať v meste bezplatne rýchlo míňajú. Obchodné domy sa snažia pre vlastných zákazníkov parkovanie zabezpečiť na dobu nevyhnutnú k nákupom, no ľudia bývajúci v činžiakoch si musia parkovanie zabezpečiť na miestach, ktoré zatiaľ spoplatnené nie sú.

Stále väčším problémom je zaparkovať aj na kratšiu dobu v prípade, že občan ide na nákup do obchodov, ktoré vlastnými parkovacími plochami nedisponujú.

S najväčšou pravdepodobnosťou sa situácia aj v Seredi bude zhoršovať a vyzerá to tak, že aj tých zopár metrov štvorcových potrebných na odstavenie auta v meste sa stane ďalším pravidelným finančným výdavkom z peňaženiek vlastníkov áut.

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
-spot_img

Ďalšie články

  1. Spravne robia. Parkovisko Billa by mohli este poriesit. Polovica parkoviska je buela dodavka. Nech si parkuju na sidle firmy.

    10
  2. 1 hodina je zdarma alebo je to ako na starej tržnici ? Začneš hodinu a platíš 2 eura aj keď si parkoval len 5 min ?

    1
  3. a co sa v jednote okrem potravín neda kupit online?
    a na potraviny staci aj 30min, ostatne sa da kupit online a prinesú domov

  4. A konečne by sa malo spoplatniť parkovanie v celom meste. Rezidenti a cudzí. Už je to skoro všade. Čím skôr tím lepšie. Prečo má niekto zadara parkovať na cudzom pozemku, aj keď mestskom. Konečne by bol poriadok.

    4
  5. Steffi 19. júna 2025, 17:07

    Co vyriesi spoplatnenie parkovania v celom meste okrem toho ze mesto bude mat z kazdeho miesta peniaze?

    2
  6. Ze sa konečne uvoľní množstvo miest, množstvo ľudí sa konečne prihlási na prechodný pobyt a začnú platiť dane za odpad a pod. A ešte mnoho mnoho ďalšieho… Stačí takto..?

    10
  7. Steffi 19. júna 2025, 17:07 – ak je pozemok mestský tak nie je cudzí, mesto predsa patrí nám všetkým. Či?
    Ľudia mne naozaj nedáva zmysel aby som platil za užívanie verejného priestranstva, ak je to raz verejné má to slúžiť všetkým a starať sa o to majú z našich daní. Spoplatnené parkovanie nie je nič iné než ďalšia daň. Aký zdravý človek môže byť za zavedenie ďalších daní?
    A spoplatnia aj parkovanie pred domami v Čepeni? Pred každým druhým domom je zaparkované auto priamo na verejnej komunikácii, skasírujú aj týchto ľudí?

    7
  8. Parkovisko pred labužníkov za 5 min 2e je to zle vymyslené raz som tam parkoval a už viac nebudem za 5 min je to veľa. Majú prázdne to parkovisko,ale ak by som platil za počet minút čo tam stojím tak to využívam pravidelne no 2 e im nedám.

    1
  9. Som zástanca platenia. Každý kto má v Seredi auto by mal platit ročne minimálne 500€. Je mi zle ked vidím tie šroty ktorým ľudia hovoria auto a majú to zaparkovane pred barákom. každý kto chce vlastnit auto by mal mat hybrid alebo elektrické. A hneď by Sered nemala problem s parkovaním. Našťastie v BA to pochopili a maju skoro všetko spoplatnené. To je ten rozdiel vedenia. Bratislave to riadia ľudia z PS a nie ako tu že mosty nám padajú tráva nepokosená.

    6
  10. Ono to bolo myslené skôr tak, že aj ľudia, ktorí nemajú minimálne prechodný pobyt v Seredi, tu parkujú a zaberajú miesta pre obyvateľov…ja napríklad uznávam platené parkoviská pred obchodmi…na čas potrebný na nákup je to parkovisko zdarma a aspoň mám kde zaparkovať, keď tam neparkujú tí, čo si tam odložili auto na celý deň

    2
  11. ten 1:40 nie je žiadny pravičiar zo západu, je to ficov provokatér a trol. Keby tam nebol to PS spomenul, tak by to bol aj celkom uveriteľný príspevok, ale takto sa prezradil.

    4
  12. Treba jak v Trnave nie ? a dostanete 100 hodín ročne pre navštevy! ked prišla na tyžden rodina z Talianska a dojde vam potom učet za parkovanie sa aj poserete ..alebo ostanete chorá a dojde vam ja neviem decka postražit ..brat…otec ..teta..mama…? na niektorích miestach to parkovanie okej malo by byt spoplatnené lebo to ludia využivali ako Lidl ale v celom meste je to hlupost !

  13. Idiotsky komentar !! ja mam staré auto ! mam dve deti a moj manžel bohužial nas opustil do nebička ! ja nedokažem zarobit tolko aby som si kupila eletrické auto a vyžila z toho plus zabezpečila decká aby mali všetko čo mali mat ! ale toto napíše len hlupak ktorý nemá žiadne predtuchy ako život funguje

    14
  14. Ok tak ked tu uz ma byt vsetko spoplatnene tak mi nechajte celu vyplatu a ja si budem vsetko platit!!!Nie ze mi stat zobere 50% a este vsetko 5x zdanene a eate aj parkovne plat atd…ludia uz vam ozaj j.be?

    6
  15. 20. júna 2025, 8:37 – presne toto napadlo aj mňa, čo ak mi príde návšteva na týždeň alebo na dva? Alebo ak mám priateľku mimo mesta a bude chcieť u mňa prespať x krát do týždňa, mesiaca, roka?

    Pre 20. júna 2025, 7:56 -Za každú nehnuteľnosť si majiteľ odvádza daň bez ohľadu na to či v nej býva on alebo tam má nájomníka. Teda ak je niekde 100 bytov je úplne jedno či v tých 100 bytoch bývajú majitelia alebo tam majú nájomníka, budovanie parkovacích plôch by malo byť viazané na nehnuteľnosti za ktoré si majitelia riadne platia (počet bytov, obchodov, škola, škôlka, úrady v danej lokalite a pod.) a tieto parkovacie miesta by mali byť pre všetkých. Akože za to, že je niekto z Trnavy tak nemôže parkovať v Seredi a prespať tu kľudne aj niekoľko krát do týždňa? Tie parkovacie plochy predsa nie sú vybudované len z miestnych daní (daň z nehnuteľnosti, za psa, automaty atď…) ale z peňazí ktoré vyzbiera štát (nie len na DPH) a následne ich rozdeľuje samosprávam, obciam či mestám. Teda ak ja zaparkujem a prespím v Trnave lebo tam mám frajerku tak by som to mal mať tiež zadarmo, veď DPH platím pri každom nákupe aj ja. Chápem, že štát tieto peniaze rozdeľuje aj na základe počtu obyvateľov a ak niekto nemá nahlásený trvalý pobyt v Seredi tak mesto stráca, no toto nemôže slúžiť ako zámienka na zavedenie poplatkov za parkovanie, skôr treba nejaké kontroly a sankcie ak si takýto ľudia (nájomníci) nevybavia aspoň prechodný pobyt.
    Jednoducho ak je raz niečo verejné, teda nás všetkých, vybudované a udržiavané z našich daní tak to má slúžiť nám všetkým a „zadarmo“, úvodzovky preto lebo to v podstate zadarmo nie je keďže sme si to už zaplatili, ako píše Anonym 20. júna 2025, 16:32, nech mi nič nestrhávajú z výplaty, nech neplatíme dane za cigarety, alkohol, pohonné hmoty atď., potom môžu pýtať za parkovanie či za diaľnice a pod. Slovensko má dosť výkonnú ekonomiku aby sme si v mestách ako je Sereď mohli dovoliť postaviť verejné parkovacie domy napríklad pri autobusovej a železničnej stanici či na väčších sídliskách ak je to treba. No to by sa nesmelo kradnúť od tých najmenších až po najväčších úradníkov či politikov. Veď neprejde mesiac aby sa neodhalila nejaká korupčná kauza, a je jedno kto je práve pri moci.

    Na záver pre Pravičiar zo západu 20. júna 2025, 1:40 – ty si riadny chmuľo! Nič viac sa ti napísať ani nedá.

    5
  16. Martin, ze ty si v skole nemal financnu gramotnost sni ekonomiu?
    Takto podielove dane urcene pre obce nefunguju.
    Uc sa, aby si neumrel sprosty.

    2
  17. Podielove dane vieme ako funguju.A kazdemu je jasne ze v meste zije x Ukrajincov Srbov atd ktory su tu neny nahlaseny.Ale ako tu je spomenute tento stat len dane a dane a poplatky!!!Dokedy to ludia budu tolerovat?Ako uz je toho ozaj moc.A to patrim ktym lepsie zarabajucim.Cudujem sa ludom co chodia za 100-1200 do roboty ako mozu stoho prezit?

    2
  18. Anonym 20. júna 2025, 19:56 – všetci zomrieme sprostí, ak si myslíš, že ty nie len pre to, že vieš viac o podielových daniach, tak už si v skutočnosti sprostejší než ja. No kľudne mi sem niečo o podielových daniach napíš, hnevať sa nebudem.
    Či tak podielové dane fungujú alebo nie až také podstatné nie je. Ide o to, že poplatok za parkovanie je v podstate len ďalšia daň, ty si možno taký bohatý, že ti to je jedno ale mne to jedno nie je. Keď prídem do Trnavy, Nitry, Bratislavy alebo kamkoľvek, chcem mať právo využiť verejný priestor bez toho aby som za to musel platiť, to je celé. Dnes pýtajú za zaparkované auto, zajtra budú pýtať za vstup do parku, veď sa musí kosiť, v zime sneh odhrnúť či posypať a v noci svietiť, všetko to stojí peniaze tak ak sa chceš prejsť po parku zaplať… dokedy?
    Ja si proste myslím, že už platíme dosť na to aby sme v mestách mali dostatok parkovacích miest bez toho aby sme opäť siahali do vreciek. Aj tak tie vyzbierané peniaze rozkradnú.
    Možno som sprostý keď neviem toľko o podielových daniach ako ty, ale ty zas nebuď naivný a never tomu, že ak budeme za parkovanie platiť tak to pre nás bude lepšie a problémy s parkovaním sa vyriešia.

    2
  19. Sered je diera, všetko sa spoplatnuje, všade dvíhate poplatky, potom sa cudujte ze ľudia odtialto utekaju

    2
  20. Pre Martin
    uz len jedno – ty si riadny chmuľo! Nič viac sa ti napísať ani nedá.

  21. Martin 20. júna 2025, 22:03

    Príjem z podielovych dani klesá a bude klesať. Vláda pripravila samospráve možnosti ako ho nahradiť. Vláda odporúča samosprávam tieto možnosti využívať, núti ich. To sú zákonne možnosti na výber daní a poplatkov a ich výška. Martin, nežiješ na západe. Pozri si príbeh grécka, aby si bol lepšie pripravený na to, čo príde. To, čo ty chceš nie je vôbec kompatibilné s krajinou a dobou.

  22. Platiť za parkovanie je úplne normálne v západných krajinách. Chceš ísť všade len autoom, tak plať !

    3
  23. Rudo 21. júna 2025, 10:57 – ano, suhlasim.

    Ma to ale svoje ALE.

    Dolezita je cena a k tomu poskytnuty servis. Podmienky. Nie len vyberanie penazi za nieco, o coho vybudovanie (existenciu) sa spoplatnovatel nijako nepricinil.

    Presne to je nutne porovnavat so zahranicim.

    Aj uplny debil vo funkcii dokaze spoplatnit vsetko, co este nahodou (mozno aby sa vyhol hanbe) nespoplatnil iny debil pred nim.

    Nepotrebujeme ziadneho poslanca ani primatora, ktory vie LEN rozhadzovat peniaze, minat dane pre svojich vernych bez setrenia a rozdavat odmeny, aby sa aspon nejako zapacil.

    Nepotrebujeme volenych zastupcov, ktori sa o verejny zaujem a potreby obcanov zaujimaju LEN PRED VOLBAMI !!

    Konecne chcem ludi aspon v komunalnej politike kde to vieme aspon nejako ovplyvnit takych, ktori budu hladiet na rozvoj mesta a nie svojich penazeniek a firiem spriaznenych s nimi.

    Povedane este inak – mesto ma penazi dost. V prvom rade s nimi nesmu plytvat!!

    1
  24. Pan Majko mimoriadne svamy suhlasim!!!Vsak platme aj za vzduch vsak aj ten je statny….ako pridu ktomu ludia ako ja?Za min rok som dal statu 27000e a hadajte co som dostal?Platbu u zubara….kam idu moje peniaze???Vsak tu nic nefunguje

    2
  25. Zlatí komunisti ! Nedostávali nijaké dotácie ani nič podobné zo špinavej EU a všetko fungovalo ! Zadarmo pre občanov…
    Títo zlodeji demokracie chcú peniaze úplne za všetko ale nič za ne nedávajú

    6
  26. Anonym 21. júna 2025, 15:35

    Ti komunisti len brali, zobrali ti fabriku, pozemky, stroje, zakazali podnikat, zavreli ta,vyhnali na sibir alebo rovno zabili. V menovej reforme ukradli vsetkym vsetky peniaze. Ak by si potreboval este pomoct s komunistami, kludne napis, rad ti pomozem. Bola to zgerba, ktora nas znicila tak, ze dodnes to este nie je minulost. Inak vcera bol pamatny den odchodu OKUPACNYCH vojsk sovietskej armady.

    4
  27. Ty 15:45 máš len popletenú hlavu z „našich“ médií,nič viac ! Kto nič nemal tomu nič nezobrali. To plačú len kadejakí zbohatlíci,kulaci a podobná čvarga,že im všetko vzali. Bola väčšia sloboda slova ako dnes ! A všetko čo vybudovali rozkradla „demokracia“,zapredala nás západu a mimochodom väčšina ľudí ešte stále býva v komunistických činžiakoch a ešte dlho bude ! Prajem pekný deň !

    6
  28. 17:40 ty choď s tými tvojimi komunistami do prdele. Čo takí Rakúšania, Holanďania a celý západ, kde nebola tá komunistická čvarga, čo oni žijú v zemliankach? Aj im tam postavili byty komunisti? Vďaka komunistom sme v týchto sračkách a navyše vychovali zmýšľaním takých ako ty, ty hnilá lenivá zlodejská čvarga.

    4
  29. Tito zmrdi, bolsevicke hovada a bezzemci sa este dnes tesia z toho, ze komari okradli tych zlych gazdov, kulakov a burzujov.
    A kedze sa im, hajzlom z toho neco uslo, tak to bolo ,,spravodlive,,.
    Mali sme to v 89. povesat.

    2
  30. Gazdov, ktori uz 50 rokov pred komunistami chodili do ameriky makat, aby si gazdovstvo budovali, tak uz len kvoli nim sme ich mali zavesit. A to by sme este mohli pisat o tom co spravili s vedou a talentmi. A co s podnikatelmi a remeslom. Kde sme mohli byt.

    2
  31. Sered ide priserne dole vodou, dane sa zvysuju, kvalita sluzieb tomu vobec nezodpoveda. Kazdy byt by mal mat vyhradene parkovanie pre jedno auto zadarmo. Cely den nech tam stoji kto chce ale po 17stej nech vypadne aby bol k dispozicii tomu komu je pridelene. MHD je nefunkcne. Autobus co vozi deti do skoly je mizerny, to fakt nemoze mat sered autobus co deti rano po trase pozbera a vysadi pri skolach? A nie, ze na hlavnej pri krcme, ale normalne pri skole, nech sa rodicia nemusia bat.

  32. “ že aj tých zopár metrov štvorcových potrebných na odstavenie auta v meste sa stane ďalším pravidelným finančným výdavkom z peňaženiek vlastníkov áut“ – pár metrov? Pomaly každá domácnosť už má minimálne 2 autá, kto má na auto nech si platí aj za parkovanie, prečo by sa malo všetko prispôsobovať šoférom…

    Jedno auto/domácnosť parkovanie zdarma – každé ďalšie už poplatky za parkovanie v 100kách eur. Potom sa možno niektorí spamätajú a začnú používať bicykle či nohy v takto malom mestečku.

    Sám auto vlastním a využívam takmer denne, ale parkovanie naozaj nepovažujem za pomaly svoje ľudské právo a rád si zaň zaplatím.

    3
  33. Držba auta je ekonomicky nezmysel a pre tých co najazdía 15 – 20 000 km ročne tak totálne.

    Keď si všetko zrataju tak zistia že sa mohli nechať voziť taxíkom a byť v kuse pod parou ako milionar a nemať starosti s plechovkou.

    Ešte dlho potrvá kým my a ďalšie východné mentality pochopia že nie autom sa meria úspech a prestíž.

    3
  34. Výborne..nic v zlom ale cigani si parkuju po celej Seredi..ani tam nebyva..a jeeeb 3 auta pred vchodom…uplne v p×ci..idu si svoje..zgerba asocialna…

    3
  35. S takouto mentalitou, keď s prepáčením aj na WC musíte ísť autom sa západným krajinám ako Holandsko, Dánsko naozaj nikdy nepriblížite, lebo krajinu robia predovšetkým ľudia svojím správaním a mentalitou. A naša mentalita zostáva stále rovnaká, či v komunizme, či v kapitalizme. Absolútne nič sa nezmenilo a ani sa nezmení, na to som už dosť stará a životom skúsená.

    3

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované