ISSN 1337-8481

piatok, 26. apríla, 2024

Útok na mladistvú osobu podnecuje nenávisť a šikanu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Prezídium PZ SR  |MM|  Medzi dlhodobé činnosti Policajného zboru patria osobné návštevy našich preventistiek a preventistov priamo v školách, kde so žiakmi diskutujú na rôzne témy – vrátane oblasti šikany na internete.

Na túto problematiku upozorňujeme roky – nielen osobne na prednáškach, ale aj prostredníctvom našich oficiálnych stránok na Facebooku. Pripomeňme si, že poslednú nedeľu sme po čase zopakovali jednu z hlavných myšlienok kampane proti online šikane – že komentáre na internete môžu zabíjať. Hovorili sme o tom viac tu: https://www.facebook.com/policiaslovakia/photos/4886673861362797

Šikana v online priestore je reálny problém, ktorý trápi každú krajinu sveta. Šikana tu bola, je a bude, vždy sa prispôsobí aktuálnym trendom – technológiám. Bohužiaľ, vždy si za rok vyberie niekoľko obetí, ktorým nikto nedokáže pomôcť.

My v rámci Policajného zboru budeme robiť všetko preto, aby bolo toto číslo minimálne. Podstatná časť zodpovednosti leží na pleciach rodičov, súrodencov, učiteľov či rovesníkov… To oni môžu včas rozpoznať príznaky a zasiahnuť.
Počas pandémie prípady šikany vzrástli. A to nielen k deťom. Dennodenne sledujeme prípady verejných lynčov významných lekárskych či vedeckých kapacít. Na základe absurdných tvrdení občanov, ktorí nemajú nič spoločné s medicínou sú atakovaní tí, ktorí naše životy chránia. Situácia je v (nielen) online priestore neúnosná.

A potom sa na internete objaví status od osoby, od ktorej by sme útok smerom na mladistvé dievča nemali očakávať.
V rámci našej činnosti na sociálnych sieťach nekomentujeme vyjadrenia politikov, prípadne ich kroky, a to je jedno, z ktorého politického tábora pochádzajú. Ak sa dopúšťajú konania, ktoré môže napĺňať skutkovú podstatu trestného činu, túto časť práce prenechávame našim kolegom – vyšetrovateľom.
Avšak v tomto prípade boli prekročené akékoľvek hranice. Osoba, ktorá by mala byť vysokou autoritou, sa rozhodla podhodiť na verejný lynč mladistvé dievča, ktoré nemá ani 18 rokov. Je úplne jedno, o koho dcéru ide. Je to bezbrehý útok na dieťa len kvôli jeho vzhľadu.

Je to exemplárny prípad šikanovania cez internet. Je to stredovek. Je to niečo, proti čomu Policajný zbor roky bojuje. Je to názorná ukážka toho, že bezcitné správanie na internete môže dosiahnuť taký rozmer šikany, ktorý môže viesť k tej najväčšej ľudskej tragédii.

Zdroj: https://www.facebook.com/tomastaraba.sk/posts/343685750889848

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Na jednej strane v podstate nenapisal nic urazliveho. Na druhej strane, kto sleduje jeho spravy, statusy, si povie – nic prekvapujuce, provokujuce. Ono tazko povedat, co je sikana…skor podnecovanie jeho fanusikov aby nadavali kde komu. Osobne nechapem tu zlobu v celej spolocnosti. Tu nejde o Matovica, koronu,a lebo tak… sme naozaj tak zly narod? Tolko nenavisti, co je na fb, ze cloveku sa to az hnusi. Asi idealne bude zrusit socialne siete, prestat sledovat vulgarne spravy a venovat sa rozumnejsim cinnostiam.

  2. Vážený,Taraba napísal len tieto slová “ na Slovensku máme novú top modelku“ Všetok bulvár píše už dva dni to isté,všade je vycapena jej fotografia.Tak mi pre pána Boha vysvetlite,čo sa stalo.Zaciname byť už ozaj všetci mesuge.?

  3. cital som diskusie na mnohych strankach a vsade to iste, Toto dievca nema nato byt modelkou. Priznajme si skodi jej aj to koho je to dcera, kedze Caputova neni moc oblubena medzi ludmi, darmo media ju vychvaluju aka je oblubena. A po druhe jej tvar neni moc pritazliva, viem ze zato nemoze ale je to proste tak. Dievca by sa malo nato pozriet triezvym pohladom, modelka s nej asi nebude. Ale prajem jej vela stastia do buducna.

  4. Seredan, máme šťastie, že máme takú prezidentku. Čo povie, vyargumentuje, nikoho neuráža. Kto je obľúbený, Fico, Blaha??

  5. A vidíš seredan, toto je presne to, čo spôsobil ten poslanec. Vypustil džina v podobe takýchto tupých komentárov, aký si sem dal ty. Toto je presne tá šikana, ale ťažko to takému ako ty vysvetľovať. Čaputová je stále najobľúbenejšia politička na Slovensku, či sa ti to páči alebo nie. Neobľúbená je iba u teba a tvojich súkmeňovcov, a za takými jej nemusí byť ľúto.

  6. najväčšia sranda je, že sedláci typu seredan idú kritizovať ako niekto vyzerá, akú má tvár a postavu… radšej nechcem vidieť, aký si krásny ty, stačí mi, ked podla tvojich komentárov vidím aký si sprostý primitív, ale určite si najkrajší model s vypracovanou postavou a nie nejaký bravčový prefajčený opilec z papuče…

  7. Čo tak aj rozum používať ?
    Fakt je že dcéra prezidentky dobrovoľne s požehnaním jej matky sa rozhodla že bude robiť modelku.
    A ako má človek sväté právo na názor napríklad na 4 ročného herca či herečku alebo cca 17 ročného herca tak ma bohom právo aj na názor dákej modelky ktorá sa rozhodla pózovať.
    To rovno zrušiť Miss lebo ľudia budú mať názor na vzhľad….
    V prvom rade matka mala predvídať že ľudia sú aj kritickí a pokiaľ to ona a jej dcéra nezvládajú tak jej nemala vôbec dovoliť vystúpiť na mólo.
    Alebo čakala že keď má mama status prezidentka tak jej poddaní občania nebudú mať právo na svoj názor ?

  8. „Nevidím absolútne žiadny dôvod, prečo by mali cudzí ľudia zverejňovať na svojich facebookoch deti verejných činiteľov,“ povedal Heger. tak tu je pes zakopaný.keby to nebola dcéra prezidentky,tak je to OK? taká choroba „nenyje“

  9. Takže mladých športovcov môžeme kritizovať za ich výkony ale ako náhle je to športovec poslanca alebo prezidentky tak už nie ?
    Stačí pozrieť SuperStar a tam porota nemá problém povedať dieťaťu ktoré nemá ani 16 rokov že nemá talent alebo dokonca že nemá krásu aby prerazila. A to už nie je šikana ? Stavím sa že potom na finále SuperStar v hľadisku budú hlavne poslanci vládnej koalície aby si spravili selfie.
    Toľko falošnosti

  10. Caputova politicka určite nie je. Je len marketingový produkt našich médií. Kým nekandidovala na prezidentku nikto o nej nič nevedel. Ale masívna propaganda z nej urobila viac celebritu ako politicku a táto pokračujúca propaganda jej pomáha aj naďalej v obľúbenosti. Kopec prázdnych reči, ktoré pekne znejú a nikoho neurazia a to je asi tak všetko… Smutnejšie je už len to, že to nie je z jej hlavy….

  11. je jedno koho je dcera,ale bohuzial cindy crawford to nie je,aj ked ma mega bradavicu.pravne ako urazil,sikanoval taraba svojim vyjadrenim mladu modelku?rad by som pocul odborne stanovisko.take,ze citaj v kontexte si mozeme tvrdit jedine pri pive.

  12. tony on nikoho nesikanoval, on tu sikanu cielene spustil v diskusiach. Napriklad tvoj dementny sikanozny prispevok by tu nebol, keby ten status on neuverejnil. O tomto to je.

  13. tony. asi tak nejak. ešte ak by dal do úvodzoviek „top modelku“.to by sa dalo nejako ukecať. ale toto je len búrka v šerbly

  14. jaro dementny je tvoj stvoritel,uz ked sa tu chceme urazat.ake su dokazy ze to spustil cielene?v tej vete co napisal taraba nie je ani jedna urazka ani hanlive slovo,dokonca nehodnoti ani vizaz modelky a to co kto napise, taraba urcite nemoze.
    nabuduce ak p.majko tu da nejaky clanok a uboziaci si tu zacnu nadavat,tak dufam jaro,ze p.majka pomenujes dementnym.

  15. „Politici“ a to dnes uz vo vacsej miere odidenci od Kotlebu a ich trollovia snaziaci sa zaujat tu „svoju“ mentalne nevyzretu skupinu volicov dlhodobo a systematicky prekladaju pomyslenu latku politickej NEkultury stale do vycsieho extremu.

    Taraba tymto ukazal, ze pouzit deti k skrytej forme utokov na autority nie je ziadnym problemom a – znovu zial musim napisat, ze bude horsie.

    Pripravujem seriu materialov o NEkonani policie a prokuratury v obdobnych pripadoch a o tom, ake nasledky taketo NEkonanie prislusnych organov v spolocnosti ma.

    Samozrejme, ze za svoje prispevky zodpoveda kazdy jedinec, no su podprahove metody, ktore su niekedy ucinnejsie, ako priame osocenie – Jaro ma zial pravdu.

  16. p.majko evidentne dobre poznate tie podprahove metody.dufam,ze to nekonanie prokuratury sa bude tykat aj plackovej,kisku a im podobnym.
    zrazu p.majko za svoje prispevky zodpoveda kazdy jedinec?no to mi je novinka na SOL,ale mate pravdu aj za prispevky pod tarabovym statusom si zodpoveda kazdy sam a nie autor,ako sa tu tiez mnohokrat aj vy ohanate.

  17. Či sa na to dívam zľava,alebo správa,alebo zvrchu,stále mi vychádza len jedno.Kto vycapil jej fotku na internet,aké články k tejto téme boli v novinách? To nikomu nevadilo?Až keď Taraba zdieľal foto a napísal k tomu tri slová,vtedy sa strhla besna mediálna naháňačka.Pani prezidentka to pekne posolila,a ešte k tomu polícia.To kde sme vy hnusni farizeji.Co sa nerozculujete nad bulvárom,ktorý jej fotku uverejnil.?To je v poriadku.?Strašná faloš a farizejstvo

  18. Všetci sa máme zblázniť,lebo je to dcéra prezidentky?keď na to raz nemá tak je zbytočný každý komentár.ci ona je nedotknuteľné ako jej matka?

  19. zamyslel sa tu niektorí z tých jeho obhajcov z akého dovodu to asi ten Taraba spravil? prečo sa zrazu má potrebu vyjadrovať k nejakej modelke?…pretože má rád modeling? pretože pomáha mladým talentom?…ani hovno…čo som chvílku prebehol jeho FB tak nikoho iného na svojom profile takto nezviditeľnil – žiadneho mladého športovca, speváka, umelca, modelku…jediný u koho mal potrebu vycapiť fotku na svoju stenu bola úplnou náhodou dcéra prezidentky…na prehliadke, na ktorej pravdepodobne ani nebol a boli tam desiatky iných dievčat a jeho zaujala jedna jediná do takej miery že to proste musel dať na facebook…a ako na potvoru to zrovna bola mladá Čaputová…a jeho stádečko mu toto žere…pretože on presne vie koho oslovuje a ako to má spraviť….vycapí si na profil rozmazanú fotku Čaputovej dcéry z modnej prehliadky a pridá k tomu jemne ironický text a už len sleduje ako sa jeho stádečko chytá…on ju priamo uraziť nemusí, na to tam má dosť prispievateľov, ktorý to spravia za neho…dneska je tento poslanec, ktorý pre krajinu nikdy nič nespravil a ani nespraví a má preferencie nula nula nič najdiskutovanejším poslancom…a využil na to neplnoletú dcéru prezidentky….v tom je to svinstvo,…hoci si mnohí myslíte, že to asi spravil pretože sa zrazu nadchol pre modeling….

  20. Caputova chcela zviditeľniť svoju dcéru a to sa jej podarilo. Len asi nie podľa predstav. Darmo tu útočíte na Tarabu, na diskutujúcich. Nikto nič zle ani vulgárne nepíše. To že si Caputky myslia že o nich len nebickovo modre budú všetci hovoriť je ich problém. Ľudia majú rozdielne názory a tak to bolo, je aj bude. Ľudia majú svoje názory, to im nik nemôže zobrať, či sa to liberálom a slusnosracom ľúbi alebo nie. Každý má právo sa vyjadriť. A pokiaľ sa vyjadruje slušne, bez utokov a vulgarizmov môže napísať čokoľvek.

  21. Oni to majú asi v rodine ukazovať sa za každú cenu.mlada má ešte dosť času sa ukázať čo dokáže,ale nie ako tlačenka,ale tak normálne ako obyčajný človek čo si musí všetko poctivo vydobit ale poctivou drinou a bez protekcie.ziadny p.taraba nieje bavíme.

  22. Deti politikov sú také isté ako každé iné a každý kto ich bude obhajovať je asi za to platený troll.
    Politici nie sú chránení druh a ani ich rodina. Dobrovoľne a priam za účelom peňazí a slávy sa rozhodli ísť na politickú kariéru.
    Tak nech potom neplačú že sú objektom ľudí.

  23. A sme doma, podľa niektorých príspevkov už vieme nielen, čo napísal, ale čo si aj myslí. Pokrok ako hrom, čítame myšlienky…

  24. Anonym 19. októbra 2021, 23:49 – suhlasim, deti politikov su rovnake, ako deti kazdeho z nas.
    Preto sa pytam – je v poriadku zatahovanie neplnoletych deti do sporov medzi rodicmi?

  25. Chlapík napísal svoj názor a už ho niektorí tzv.užitoční idioti lustrujú,na FB,na iných forach a hľadajú každú maličkosť,aby na neho liali vedrá špiny.Prezidentka dobrovoľne vystavila svoju neplnoletú dceru na verejnosť a teraz vyplakáva.Zverejnenie realnej fotky je šikanovanie? To nevymyslíš..to je Progresívne Slovensko.. Alebo skôr Agresívne Slovensko ukázalo svoju tvár..

  26. modelka sa prezentuje dojmom akym predstavuje produkt, ak neunesie to ze je pre niekoho neatraktivna, tak by sa mala venovat inemu remeslu.. modne casopisy neustale hodnotia vzhlad a fyzicku kondiciu modeliek a u niektorych dokonca pomaly formou prenasledovania, to je v pohode.. ale ako nahle mas mamku prezidenku, tak uz nie.. pre mna je fyzicky neatraktivna a ked tu niekto napise, ze kto vir ako vyzeram ja, tak majte na pamati ze trepat sa po mole a ukazovat sa nieje moja praca, pravo na svoj nazor ma hadam kazdy…

  27. rozpoznať iróniu dokážu už deti na základnej škole, dokáže to priemerne inteligentný jedinec…na to nepotrebuješ vedieť čítať myšlienky a ani byť génius, stačí byť naozaj priemerne inteligentný no niektorí to naozaj nedajú ani v dospelosti…s tým už nič nespravíme…je smutné že u nás može mať podporu poslanec, ktorý sa neprezentuje nejaký programom alebo riešeniamy pre Slovensko, ale tým že zdiela a ironizuje deti iných politikov…a stádečko mu za to tlieska….spoločnosť kde si politik stavia kariéru takýmto sposobom a ktorá toto akceptuje alebo dokonca obhajuje (šak týpek len asi z nudy zdiela fotku nejakej modelky) je chorá, vážne chorá…

  28. V bulvári sú stále niekoho deti vyfotene.Ratafak nekonspiruj a drž sa faktov.Ked nechce byť niekto zviditeľneni,tak nepolezie na mólo,a ešte sa k tomu nechám vyfotiť.To ostatné už zariadi liberálna spoločnosť.Je to farizejstvo odporné.

  29. No teraz som z toho úplne mišuge,že kto viac zhovadil tú nedospelú dievčinu : je to ten,čo povedal o novom objave v modelingu,alebo ten,čo ju nafotil a zverejnil,alebo ten dvorný návrhár,čo robí z mladých dievčin chodiace fosílie,alebo jej rodičia,ktorí vycítili príležitosť jej propagácie vzhľadom na svoju popularitu.

  30. Pani prezidentka išla dobrovoľne do úradu, tak musí rátať s tým, že sa bude verejnosť zaujímať nielen o ňu, ale o celú rodinu. Holt, to je osud politika, ktorý ide s kožou na trh, keď je už raz verejný činiteľ.
    V Tarabovom statuse nevidím nič zákerné, skôr tí sú zákerní, ktorí úplne zbytočne rozpútali tento cirkus okolo dievčaťa. Lebo normálny človek by to neurobil .A dievčaťu ublížili ešte viac, ale účel asi svätí prostriedky.
    A koniec koncov, dievča je celkom sympatické a milé.

  31. takže politik sa má správať ako nejaký bulvárny plátok alebo ako porotca v superstár? namiesto riešení pre fungujúcu krajinu bude zdielať modelky, ale teda len pokiaľ sú to deti iných politikov, ostatné si ani nevšimne…toto naozaj chceme, takúto politickú kultúru postavenú na zdielaní rozmazaných fotiek detí politikov s iným názorom? ..za mňa nie ďakujem….ale rozumiem tomu že časť národa toto potrebuje, potrebuje sa niekomu vysmiať aby sa sama cítila viac hodnotná…..

  32. politika si nezastavam… ale tiez moze mat aj osobny zivot, nie len profesny… najhorsie je to ze ludia su sprosti a na vsetko reaguju, teraz je taka doba ze vdaka internetu ma aj uplny hlupak silny hlas a dostatok priestoru

  33. pre Ratafak plachta 19. októbra 2021, 16:30, ty si bud spadol z marsu a rovno na hlavu alebo alebo si sa uz taky naivny truhlik narodil!

  34. pre Miloš Majko 19. októbra 2021, 21:13, pan majko napiste mi jedneho meno rozumneho cisteho spravodliveho politika tu u nas! budem povdacny!

  35. Anonym 20. októbra 2021, 9:17…asi som vážne naivný ak si myslím že politik by mal riešiť problémy ľudí a nerozdelovať spoločnosť…to máš pravdu…..ale vidím že mnohým stačí ak politik zdieľa modelky (teda iba jednu konkrétnu),…skladáme sa mu tisíce eur aby nám ukazoval fotky deti iných politikov, šak to je u nás normálna politická kultúra…a ja som spadol z marsu…

  36. Ratafak,bulvár ju vyfotil,bulvár sa vrhol na Tarabu,prezidentka sa zamiešala,ešte aj polícia.Tak správ milý Ratafak rebríček,kto tej dievčine ublížil najviac.Farizejstvo,ako veľa iných veci,ktoré máme na dennom poriadku.

  37. bulvár nesledujem, sledujem politiku a dúfam v ňom neuvidím bulvár…..ale ako vidím vám vyhovuje ak sa politik správa ako bulvárny plátok…každý v tej politike hladáme niečo iné…

  38. jojco 20. októbra 2021, 9:22 – zostat citlivym, cestnym a spravodlivym politikom v takto neskutocne vysokej politickej NEkulture je problemom.

    Kde vagabundi, zlodeji a mafiani nastavuju latku politickej kulture za aktivnej pomoci trollov na nete, tam je prakticky NEmozne zostat slunym a kulturnym.

    Slusnost, moralka, etika a kultura zo svojej podstaty nikdy NEprerazi v spolocnosti vyzadujucej a tolerujucej zlodejinu, korupciu, nekulturu a system, kde mnozstvo ludi neodsudi zlodeja, ale toho, kto na zlodeja poukazal.

    Chyba je v ludoch, ich zvratenosti a v tom, ze „mudrejsi ustupi“.

    Nasledne nam budu vladnut hlupaci a gauneri…

  39. Ratafak,prestaň kľučkovať,Sme,Denník N,a podobne sleduješ nie? Pre niekoho to je bulvár,pre niekoho zákon,takí rozličné sú ľudia.Si hladký a klzky ako uhor.To už vieme.

  40. vám vážne nevadí že sa nejaký politik chová takto bulvárne? že namiesto nejakých riešení radšej zdiela fotky modelky-dietata a to len preto že je to dieťa prezidentky?…toto je to čo od politika očakávate?

  41. Slušnosť, morálka, etika NIKDY NEPRERAZÍ v spoločnosti kde množstvo ľudí neodsúdi zlodeja, ale toho kto na zlodeja poukázal. Vážený p. Majko, vám a vašim to stačí, mne nie. Ten čo poukazuje nemôže byť, takým istým /ak nie väčším/ zlodejom. U mňa stále platí PADNI komu PADNI.

  42. A to Vám nevadí že matka pošle dieťa robiť modelku…aspoň citovo nevydierajte, každy nesieme zodpovednosť
    Za svoje skutky…

  43. ratafak,modelky-dietata?aj ja mam dieta a myslim si,ze dieta sa ma pripravovat do skoly a chodit na kruzky,tanec,atletika ,turistika atd,no ak sa mlada rozhodla vplavat do vod dospelych,dat si vyholit hlavu,namalovat sa ako vyrajcovana kurvicka,nechat sa fotit a fotky zverejnovat a to aj so suhlasom rodicov,tak argument,ze je to este dieta, vyznieva minimalne smiesne.

  44. A čo takto okomentovať madoninu dcéru, tá si aspoň sama priznáva že sa nemusí páčiť každému… aj keď krása je u každého iný pojem: niekomu sa páčia veľké cicky a inému IQ jedinca

  45. pre hehehe :
    účel svätí prostriedky : Taraba bude mediálne zlynčovaný, aj keď h…o urobil, ale už bude zapísané v hlavičkách, že je hajzel, bezohľadne pomstiaci sa na deťoch, slzičky pani prezidentky, hon policajtov na neho; čo tam po dievčinke; veď za pol roka už začneme pomalinky novú volebnú kampaň (možno 🙂 ) , a luza má čo riešiť, no nie

  46. To je zas hnevu v pokrokovom ľudstve. To je zase morálneho pózerstva. Sa divím, aká zástupná, nepodstatná, v podstate bulvárna kravina dokáže vytrhnúť tunajšie duše z inak absolútnej letargie. To už to niektorým dobre hrabe. V príspevku poslanca Tarabu nenachádzam nič, prečo by mal byť ukameňovaný. Prečo by nemohol vyjadriť, hoc aj ironicky, svoj názor, veď predsa sa tu od rána do večera zaklíname, že v liberálnej demokracii má každý právo na názor a ostrým humorom to tu sviští na každom rohu. Alebo poslanec Taraba nemá právo na názor, iróniu? Zase hráme starú hru rovní a rovnejší? Toto, čo predvádzajú niektorí pokrokári na tomto poslancovi, je šikana oveľa horšieho zrna. Akí sú niektorí voľnomyšlienkari zrazu útlocitní, keď sa niekto obtrie o ich ikonu, ale keď Zomri alebo Cynická obluda urážajú bez zmilovania všetkých, kto nemajú blonďatú šticu (tiež ma x-krát zasiahli na citlivé miesta, ale ako demokrat im odpúšťam a beriem to ako síce sprostý, ale názor), tak kto sa vtedy ozýva? Nebuďte smiešni, priatelia. Nerobte z komára somára.

  47. pre Miloš Majko 20. októbra 2021, 7:22
    Miloš, denne sú šikanované stovky detí. V školách, v kluboch, v športových združeniach. Ale o žiadnom sa nikdy nenapísalo toľko, čo o prezidentkinej princeznej za 3 dni. Takže nie, ani na deti politikov neplatí rovnaký meter. Besnenie okolo Tarabu je toho dôkazom. Ale na SK je dvojitý meter na všetko, takže niet divu, že liberáli a demokratický demokrati sa idú posrať, ž niekto si dovolil napísať niečo negatívne na slečnu prezidentovú. Ale verím, že košielkári z kaviarní už frčia na plné obrátky aby sa do neho pustili a dali mu to vo svojich plátkoch vyžrať 😀

  48. Bavíme sa o tomto konkrétnom príklade kde dcéra prezidentky dobrovoľne sa išla propagovať verejne s remeslom nazývaným modeling ktorého jediná pointa je prezentácia.
    Takže ľudia majú právo povedať svoj názor.
    Samozrejme je iná vec keby dieťa prezidentky alebo iného politika bolo v riešení z jeho súkromného života ktoré by nesúviselo s prejavom propagácie samého seba. Na to už je bulvár a nie politici.
    Ale keďže bulvár je veľa krát ruka v ruke s politikmi tak výsledok bude stále rovnaký.
    Každý rodič ktorý sa chce napojiť na dojnu kravu a nazvať sa politikom musí rátať že konkurencia bude vysoká a bude sa hrať všetkými kartami proti nemu.
    Žiadne zľutovanie pre politikov a ani ich rodiny pretože žijú z našich peňazí.

  49. to je vtipné ako si niektorí tú demokraciu predstavujete…tak pán politik úplne nezmyselne vyvesí ironický status na adresu dcéry prezidentky, na čo on má samozrejme v demokracií právo ale všetci ostatní by mali asi držať hubu lebo sa pán politik, ktorý to celé rozpútal cíti šikanovaný…vážení, je to inák, rovnako ako on má právo si na svoj profil vyvesit čo chce, tak aj jej mama má právo sa voči tomu ozvať a brániť svoje dieta a aj tá časť spoločnosti pre ktorú je takáto forma politického boja za čiarou má právo sa k tomu ozvať a označiť to za svinstvo, a samozrejme vy čo vám nevadí ťahať deti do politického boja máte právo ho obhajovať..o tom je diskusia….úplnou obludnosťou ale je že zatiaľ čo tomu dievčatu v diskusií jeho priaznivci vulgárne nadávajú, čo jeho vobec netrápi, tak on sám čo to celé rozpútal sa cíti byť ako obeť..ja neviem čo čakal, že si len tak do niekoho kopne a nikto si to nevšimne?…politika je špinavá hra ale naozaj neviem či si niekto iný do toho dovolil ťahať deti a získavať tak lacné politické body…osobne mi to príde už cez čiaru a poriadne svinstvo, ale vidím že niektorým nie, veď na slovensku sú šikanované stovky mladých, tak jedno navyše už nevadí….len by som bol zvedavý či by vás to nechalo chladným ak by sa vaše dieta ocitlo na profile nejakého politika – napríklad Matoviča, Kollara či Kotlebu….mna nie, ale ja som asi spadol z marsu…

  50. Keby si sledoval politiku v Amerike tak by si vedel že tam bežne kongresman riešil najmladšieho syna Donalda Trumpa. Demokrati dokonca používali Trumpove deti na antikampan proti nemu. Stačí požívať Google a hneď si to môže človek uveriť.
    Takže ako hovoria niektorí politici a hlavne naša prezidentka “ Amerika je pre nás vzor demokracie “ tak potom sa nemôže čudovať že ľudia chcú vyjadriť svoj názor aj na deti politikov.
    Ona vedela do čoho ide keď kandidovala a rozhodla sa dobrovoľne obetovať svoje deti verejnosti. Peniaze a sláva u nej prevládli takže nech nevyplakáva teraz ako ju všetci ľudia na SVK nemajú radi …

  51. Ratafak plachta.ked sa bude týkať kyberšikana tvojho dieťaťa, tak Policajt ani nechytí pero do ruky.A to píšem z vlastnej skúsenosti. toto čo napísal Taraba je len homeopatikum v porovnaní s tým čo nám policajti zamietli

  52. Ratafak,Tvoja zaslepenost nemá konca kraja.Este raz ti to zopakujem.Bola to sama Caputova,ktorá verejnosti oznámila,že ide podporiť módnu prehliadku a pozvala na tento akt media,bola to ona sama,ktorá dovolila,aby jej dcéra bola dva dni vystavovaná vo vsetkych možných a nemožných médiách,a bola to ona sama,ktorá tým vystavila svoje dieťa mediálnemu tlaku,a bola to ona sama,ktorá si myslí,že ju všetci milujú,a že budú tým všetci nadšení.A vína Tarabu?tri slová? a fotka?a ešte sa do toho zamieša polícia.To čo je.Smrdi to u mňa veľkým papalasizmom.To by sme museli odsúdiť jedným dychom aj všetky médiá,ktoré o Tom písali.Nevidite tu náhodou veľké farizejstvo.?

  53. Anonym 21. októbra 2021, 10:02….ja ti to skúsim ešte raz zopakovať aby to pochopila aj kapacita tvojích rozmerov…nemyslím si že by bol Taraba právne vinný, je to proste len od neho ľudská svinárna že na svoje zvidetelnenie sa použil dieta iného politika, to je všetko..on ju proste len predhodil svojmu publiku, medzi ktorých patria ludia čo blokujú dopravu aleb napádajú lekárov a on to dobre vie že takáto fotka je pre nich ako červené súkno pre býka, tak prečo to nevyužiť….a naplno sa to v tej diskusií prejavilo..doteraz som to u nás u žiadneho politika nezaznamenal, ale možno sa to stane štandardom že si politici budú navzájom ironizovať svoje deti, ja som dúfal že už sme ako spoločnosť dalej…áno média občas informujú ak sa objaví nejaký športový/umelecký talent, ak niekto získa medialu, ak sa niekde objaví nejaká osobnosť – ako napríklad prezidentka na prehliadke…od toho sú média, vačšinou bulvárne, za to majú príjmy z reklamy atd….a vieš od čoho sú poslanci?..no možno ťa to prekvapí, ale do ich práce nepatrí zrovna prezentácie nových modeliek…ty platíš dane od toho aby robili prácu médií?….vieš už aký je rozdiel medzi médiami a poslancami?…to je práca poslanca aby ironicky informoval o nejakej novej modelke?…ja mám na poslancov iné nároky, ale už viem že časti občanov tento štýl politiky vyhovuje…proste by mali poslanci doplňovať prácu bulváru…pretože ako sám Taraba napísal – zverejnil to pretože to bolo všade…to je geniálne zdovodnenie….PS: možeš mi ukázať kde Čaputová pozývala novinárov na „tento akt“?..verím že si si to nevymyslel…díky

  54. Ratafak najmúdrejší, najspravodlivejší, naj slniečkár daj seriozny koment na útok, šikanu, policajtov na invalidného človeka v Prievidzi. To teba asi nezaujíma, tak ako celé SOL, či …

  55. serte na Ratafaka, to je strateny pripad. Ten to v hlave nema v poriadku. Skoda s nim aj diskutovat. Od neho sa clovek inteligentnej a zmysluplnej odpovede nedocka. Ludia uzivajte si den a nezahadzujte ho komentovanim s ludmi ako je Ratafak a riesenim urazenej Caputky. Taraba nic zle neurobil, len neni slnieckar, liberal a nepcha sa do riti spravnym ludom, tak ho treba nicit. Ale dako im to nevyslo, ludia su skor na jeho strane.

  56. sereden neviem či som na teba niekedy slovne zaútočil tak ako si to predviedol ty teraz..namiesto argumentov prichádzajú urážky a je vidieť že nejaká rozumná diskusia asi nie je možná..tá Čaputka to odbila jedným krátkym statusom a už to nechala tak, zatial čo Taraba už stihol dať k tomu statusy 4 + video, takže asi to nie je tá čaputka čo tú „kauzu“ živí, ale si na tom honí karieru doteraz neznámy poslanec….asi by som to ukončil tým že proste pre mňa sú nejaké hranice za ktoré by politik ísť nemal a je jedno či v amerike, rusku či na slovensku…a tou hranicou je ťahanie neplnoletých detí do politiky…ak máš iný názor akceptujem ho a urážať ta nebudem….pekný deň

  57. Ratafak plachta 21. októbra 2021, 14:42 A ťahanie detí do biznisu(modeling, superstár,talent) je už OK?porípade vybaviť im malú protekciu.kto chce žiť svoj nenápadny šedý život, nech si ho žije.Ale kto chce byť v „tieni fotoaparátov“ nech sa nečuduje že ludia môžu byť aj zlý.

  58. Bohuš…pokial ho tam ťahajú rodičia, určite to OK nie je…ak si samo vybere dráhu speváčky, herečky, umelkyne čo je sen snád polovice dievčat tak je to jej voľba a samozrejme musí počítať aj s negatívnymi recenziami či bulvárom…..s čím asi nepočíta je, že si na nej nejaký politik postaví karieru a nechá ju svojimi voličmi vulgárne dourážať a pritom sa tvári že šak on nič, on len zdiela jednu fotku….k modelingovej kariére bulvár bohužial patrí, no myslím že politika nie a určite nie v takomto mladom veku…a hlavne si myslím že politik by mal byť rozumovo, hodnotovo a eticky niekde úplne inde ako bulvárný novinár či porotca superstár…..

  59. Problem nie je v modelingu, mediach, dokonca ani v bulvari. Problem je v zakonodarcovi, ktory musel vediet, co jeho status sposobi. Jasne, je to tazko dokazatelne – on nic, on „len“ pochvalil. Treba sledovat koho obdobne „pochvalil“ dovtedy.

    Zakonodarca (jeden zo 150) ma byt elitou naroda zvazujucou, co, kedy, kde a ako povie, napise, dokonca s kym sa stretne.

    To, ze zakonodarcovia sa pred verejnostou stali tym, cim su, je faktom a mozu si za to do znacnej miery oni samotni. A to napr. nekontrolovanou komunikaciou cez socialne siete predbiehajuc sa, ktory z nichkolko potencialnych volicov akym sposobom zaujme.
    Ak to konci pri takychto sposoboch neostava nic ine ako konstatovat, ze sme uplne v prdeli…

  60. Miloš.Ty mu vidíš do hlavy ako to myslel? takúto otázku som tu dostal keď som povedal že Matovičove ospravedlnenia sú falošné.“Zakonodarca (jeden zo 150) ma byt elitou naroda“ na SK je príslovie Mudrejší ustúpi.Preto nám tu už celé roky vládne odpad spoločnosti. a každé voľby sa to zhoršuje. Miloš ešte chvíľu bude ZLE a potom už nikdy lepšie

  61. Bohuš 21. októbra 2021, 17:33 – nostalgicky spominam na dobu, kedy poslanec NR (niekedy Federalneho zhromazdenia) nieco v spolocnosti znamenal…

    Podari sa este niekedy vratit tomuto vyznamnemu volenemu postu vaznost, ktoru by mal mat?

    Nie, nevidim nikomu do hlavy, no kontext vyjadreni a smerovania strany ktoru reprezentuje (nechapem co robi v NR SR, kedze nevidim medzi vysledkami volieb obdobny nazov) je zrejmy. A to prosim pekne skutocne sledujem pomerne podrobne.

    Ak nastupime na hru „mudrejsi ustupi“, onedlho nam budu vladnut skutocne len tupci, hlupaci a extremisti.

    Nie, nechcem aby mudrejsi ustupil. Chcem, aby mudrejsi vymenil vo vedeni statu hlupaka…

  62. Bulvár sa dá čítať, ostatné je na nás, aby sme pochopili o čo komu ide. Bulvár vie, že aj hlúposť môže zaujať a zarobiť pre bulvár peniaze. Bulvár treba čítať s porozumením.

  63. pre Miloš Majko 21. októbra 2021, 17:43
    Onedlho? Už nám vládnu, od 1.3.2020 A doplácame nato všetci. Teda tí, ktorí nie sú na nich nalepení.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img