PRÁVE TERAZ: Tragická dopravná nehoda pri Šintave – AKTUALIZOVANÉ

- Inzercia -
- Inzercia -
- Inzercia -

Prezídium HaZZ |MM|  Hasiči zo Serede momentálne zasahujú pri tragickej dopravnej nehode, ktorá sa stala na št. ceste I/62 v katastri obce Šintava, okres Galanta.

Osobné motorové vozidlo zo zatiaľ nezistených príčin zišlo z vozovky, pričom narazilo do stromu. Hasiči vytiahli zranenú osobu z havarovaného vozidla a začali s okamžitou resuscitáciou.

Aj napriek veľkej snahe zasahujúcich zložiek utrpela osoba zranenia, ktorým na mieste podľahla.

 

Foto: HaZZ

 

– – –

AKTUALIZOVANÉ – tlačová správa KR PZ Trnava + fotografie

 

K dopravnej nehode 45 ročného vodiča na aute Škoda Kodaq došlo na rovnom úseku od Šintavy smerom na obec ŠOPORŇA (okr. Galanta).

Vodič prešiel z nezistených príčin, bez spomalenia a brzdenia, mimo cestu a narazil do stromu. Vážnym zraneniam, aj napriek rýchlej pomoci svedkov, na mieste nehody podľahol.

Okolnosti, za ktorých došlo k nehode, polícia vyšetruje ako prečin usmrtenia. Za účelom presnej príčiny smrti bola nariadená pitva.

Dávajte si na cestách pozor!

 

– – –

AKTUALIZOVANÉ – tlačová správa Vrtuľníkovej záchrannej zdravotnej služby ATE

K dopravnej nehode, ktorá sa stala dnes popoludní na ceste pred obcou Šintava v smere zo Šoporne (okres Galanta), bol na pomoc privolaný aj záchranársky vrtuľník z Nitry. Na miesto boli vyslané všetky zložky integrovaného záchranného systému. Vodiča (45) museli záchranári zo zakliesneného vozidla najskôr vyslobodiť. Zranenia, ktoré utrpel, boli, žiaľ, nezlučiteľné so životom a lekár mohol na mieste skonštatovať už len úmrtie. Záchranársky vrtuľník sa so svojou posádkou vrátil na základňu prázdny.

 

foto: HaZZ

 

foto: KR PZ Trnava

foto: KR PZ Trnava

foto: KR PZ Trnava

- Inzercia -
  1. AKTUALIZOVANÉ – pridaná tlačová správa Vrtuľníkovej záchrannej zdravotnej služby ATE zo strediska Nitra

  2. Bola to tlačová správa KR PZ, nie správa média SOL.
    Chyba sa stane. Žiaľ, jedna chyba stála život človeka.

    Úprimnú sústrasť rodine.

  3. Ste všetci slepí, že informácie zaslala polícia? Snáď ti to vedia najlepšie keď boli na mieste ne?

  4. Kazdeho strateneho zivota je luto, a tie stromy pília az ked sa nieco stane hmm skoda😔odpocivaj v pokoji🕯️

  5. Úprimnú sústrasť rodine,bola som tam ale Bohuźial nedokazali sme mu pomoct,je mi to veľmi lúto.

  6. Úprimnú sústrasť rodine,neviem kto píše tie správy,išiel od Šoporne na Šintavu a bola to škoda karoq.

  7. Ta dolina si už zobrala veľa životov a teraz aj teba môjho najbližšieho priateľa je to neuveriteľne krátko pred tým sa rozprávame a ani jeden z nás vôbec netuší že to je naposledy …

    Ked som nabral silu a šiel sa tam večer pozrieť bolo tam niekoľko krížikov s horiacim kahancami čo ma bolelo este viac .

    Bratku nájdi svoje miesto v nebi raz sa tam spolu dúfam stretneme a o synov sa neboj budem ich chrániť ako vlastných ..

  8. Máte pravdu, v tej doline padlo už pár životov.. Ale viniť “dolinu” a stromy mi príde padnuté na hlavu.
    Kto tade jazdí vie, že dopravné predpisy, či 90-ka sú pre 99 % vodičov veľká neznáma.
    Sám sa priznám, že 90-ku nedodržujem a preto nechápem idiotov, ktorí aj tak idú rizkantne obiehať.
    A to väčšina pričiň tých krížov a kahancov.
    Je mi ľúto každého, no skoro každého zmareného života.
    Ale treba sa zamyslieť nad tým, aký psychopati sedia za volantom, ako sa u nás jazdí.. A nie tu obviňovať stromy a doliny.
    Úprimnú sústrasť pozostalím.
    A nech je už táto zbytočná smrť zamysleným pre tých, čo nás zbytočne ohrozujú.

  9. Vodič súhlasím, chodím touto trasou každý deň,ale čo robia vodiči je des,v zákaze predbiehajú a smerovky pre nich neexistujú, stromy nie sú na vine ,veď je vyznačená vozovka jasne, všetko je v ľuďoch

  10. škoda ďalšieho života, no neviňte stromy, veď nerastú na ceste. Vysádzali ich pri cestách ako vetrolamy aj aby tieňom ochladzovali vozovku. Cestu lemujú kríže kvôli tomu, že sme nepoučiteľní a porušujeme predpisy

  11. Ked sa stane nehoda neobvinujte hned isiel rychlo, nemohol mat napriklad zdravotne problemy!?

  12. Práve som chcela podotknúť, že tie dva posledné prípady, čo sa stali, boli kvôli zdravotným problémom šoférov.

  13. treba vyrubat stromy pri cestach, pre istotu aj ostatne predmety, telefonne a elektricke stlpy, domy, vsekto vyrubat a nechat aspon 50m volny priestor, mudro, lebo stromy za to mozu ze sa clovek nevojde na cestu … treba sa naucit soferovat (nemyslim nikoho konkretneho), nejazdit rychlo, nepredbiehat riskantne, ockavat, ze moze do cesty vbehnut aj zviera…. nemoze byt kazda cesta v SR bez okolitych stromov a roznych veci preboha

  14. a toho cloveka mi je luto bez ohladu na to, ci za to mohol on alebo niekto/nieco ine … ale nemozu za to stromy pri ceste …

  15. X krat sa mi na tej ceste stalo, chodim z Paty do Serede. Presne v tej dolinke pri tej panenke smer do Serede ma objeha auto a to idem 90-95km a ide potom tankovat na benzinku, 200m alebo 1sekundu nemoze ten clovek pockat a musi riskovat…

  16. V USA sa poucili z chyb Europy aj v stavani ciest a dialnic. Siroke niekolko prudove cesty a dialnice bez statickych prekazok a stromov s moznostou ich rozsirenia o dalsie pruhy do buducnosti. Obmedzenia rychlosti tam, kde si to bezpecnost cestnej premavky vyzaduje a nekompromisne tresty pre frajerov, ktori si myslia, ze mozu vsetko.
    Na druhej strane ziadne buzerovanie zastavovanim len tak, lebo mozu. Nemozu. Zastavia az vtedy, ked na zastavenie maju skutocny dovod.

    Ano, stale viac vyrastkov bez skusenosti pri soferovani hlavne v krizovych situaciach na stale silnejsich autach. Potom staci jednoducha krizovatka pri Lidli alebo sintavska dolina a tragedie su na svete…

  17. Pán Majko, trefa..
    Budeme sa tu vyhovárať na stromy, nekvalitné cesty, cestárov, kamióny atď..
    A ako píšete, stačí jedna križovatka v meste a retardácia sa ukáže na svetlo.
    Úplne stačí pozrieť sa parkoviská, čo tam ľudia stvárajú.. Dementi s platním vodičským preukazom a nevedia ani zaparkovať. O paralernom parkovaní sa radšej ani nebudem vyjadrovať.. Tak ako chcú svoje svoje auto zvládnuť v krízovej situácii alebo vo vysokej rýchlosti??
    Máme stále modernejšie, bezpečnejšie autá a napriek tomu stúpa pomer ťažkých alebo smrteľných zranení na počet nehôd.
    Prečo? Lebo stromy? Tie tu boli ak vtedy, keď sa o deformačnej zóne hovorilo iba v teoretickej rovine a pneumatiky mali priľnavosť asi ako drevo na koľajnici..
    Lenže to boli časy, keď sa vodičák dával len tomu, kto na to mal schopnosti!
    Za všetko hovorí fakt, že na Slovensku patrí medzi rizikové úseky niekoľko častí R1 a D1.. Bez stromov, kvalitný asfalt a rovná cesta. Ešte stále si myslíte, že vinný je strom, či dolina??

  18. Dialnice a ani jednoduché široké cesty nevyriešia nehodovosť.
    U nás dialnice nie sú dialnicou. Hlavne medzi TT a BA. Každú cestu do BA a z BA trniem, aby som náhodou nedostal defekt a tobôž poruchu motora a aby som nemusel zastaviť na tejto “dialnici”.
    Ano, budúcnosť možno vyrieši jednoduchosť, ale nevyrieši to, aby sopliaci čo dostanú vodičák mali aj dostatočný rozum a disciplínu, nehovoriac o zodpovednosti k sebe a ostatným účastníkom na ceste a pri predbiehaní “myšičkou”, keď vidím ako to “bravúrne zvládne s rozhojdaným” autom a potom ide pomalšie ako za mnou…asi sa posral..kým si nerozbije hubu o volant, tak dovtedy mu to v tej sprostej hlave nedojde že nie je na ceste sám.
    Zabudnú aj na jednoduché križovatky, ako pri Lidli.
    A to je problém. Nevedia zadiť mestom. Nevedia rýchlo vyhodnotiť situáciu a križovatku. Radenie v jazdných pruhoch a ak počujú sanitku – veď tá počká, nie?
    Na rovnej ceste to zvládne aj malý chlapec presne tak dobre, ako v lunaparku na autíčku.

  19. ….zas je strom na vine,ze donho nejaky somar napalil……choreeeeeeeeeeeeeeeeee…..

  20. Somár ťa ráno obúval. Ked dostaneš mikrospánok alebo nejakú príhodu za volantom a máš si hodiť mincou ci strom alebo pole, chcel by som vidieť tvoj zbožný výraz a zúfalú snahu zvýšiť si svoje šance na prežitie.

  21. Anonym, pre nejaké “príhody” máme teraz akože všetci prestať jazdiť po ceste, chodiť po chodníku, odstrániť všetky budovy, stožiare , mostné piliere atď pri cestách, aby si ty v prípade “príhody” do niečoho nenapálil??
    Ľudia by si mali uvedomiť, že pokiaľ pôjdeš po ceste v rámci zákona plusmínus 10 KMH a pripútaš sa bezpečnostným pásom, máš veľkú šancu, že náraz do stromu prežiješ bez trvalých následkov. Na to sa robia kdejaké bariérové testy, udeľujú viac či menej relevantné hviezdičky autám.
    Pokiaľ letí jak debil a pás nepoužívaš (lebo “príhoda” o tom ako môžeš náhodou zhorieť), tak sa kľudne radšej práskni o ten strom. Lebo nabudúce to môže byť nevinný človek v protismere alebo na chodníku..

  22. testy sa robia.
    Nezabudajte, ze ked v 90tke ta pevne zastavi strom, stlp ci dom, tak pretazenie je tak silne, ze ti nemusi ani rychly sacik na volante pomoct.
    A ak ta chyti srdcova slabost v podobe infarktu, chcel by som vidiet tvoj vyraz tvare, ako to vsetko bravurne zvladnej a vyhnes sa smrti.

  23. Vela ludi si tuto zradnu kolajovu a hrbolatu cestu myli s rychlostnou cestou, taka 120ka a viac je bezny jav.
    Ako som pisal vysie objeha ma auto v dolinke a potom odboci na benzinku, to moze spravit len debil alebo naopak, ked idem smerom domov po pod most na dialnicu, stoj daj prednost zo Soperne nikomu nic nehovori a viac krat som tam mal na male.
    Chodime v aute 3ja za pracou a vsetci sme sa zhodli, ze doba covidova priniesla aj viac agresie na cesty a ludom jednoducho viac j..e na hlavu…

  24. Pre Smer=….môžete sa hanbiť. Ten pán bol chorý…naozaj chorý !!ale Vy ste tupec najhrubsieho zrná! Hlupaaaaaak!

  25. pre Seredanka ty tupa krava,reagoval som na viacero komentov,z ktorych vychadzalo,ako keby stromy boli zodpovedne za havarie….a ak bol chory,naozaj chory,ako pises,tak co potom robil sam v aute??????!!!!!….este dobre,ze nenapalil do ineho protiiduceho auta,napr.s rodinou s malymi detmi,alebo by som bol zvedavy,keby napalil do tvojich pribuznych,by som bol zvedavy,ci by si ho aj vtedy obhajovala…..

Pridať komentár

Zadajte svoj komentár!
Zadajte vaše meno

- Inzercia -
- Inzercia -
- Inzercia -
- Inzercia -

Ďalšie články