Vynovená Taxana

- Inzercia -
- Inzercia -
- Inzercia -

Finančná správa SR |MM|  Finančná správa znovu vylepšila svoje služby pre klientov. Zabezpečila technický a obsahový rozvoj svojho chatbotu. TAXANA je schopná zasielať formuláre, softwarningové upozornenia, doplnený má aj ďalší konverzačný obsah. Za uplynulý rok použilo TAXANU ako zdroj informácií 113 988 unikátnych používateľov, ktorí zaslali viac ako 745 375 dopytov.  

Finančná správa spustila vynovenú TAXANU. TAXANA sa viac približuje potrebám moderného občana. Od dnes poskytuje zjednodušený prístup k vybraným formulárom a tlačivám a v rámci rozšírených služieb občanom na vyžiadanie zašle zvolený dokument priamo na zadanú e-mailovú adresu. Pre zlepšenie užívateľskej skúsenosti poskytuje TAXANA od dnes aj služby pripomínania dôležitých dátumov, ako je napr. dátum odovzdania daňového priznania vo forme softwarningových upozornení.

Finančná správa zlepšila a doplnila aj nový konverzačný obsah – TAXANA sa naučila odpovedať na rôzne verzie spôsobu komunikácie užívateľov a prispôsobila sa jej. Zlepšila komunikáciu v oblasti funkčných dopytov, ktoré je potrebné riešiť priamo na call centre alebo so správcom dane, nakoľko obsahujú príliš špecifické osobné otázky – napríklad žiadosti o potvrdenia, žiadosti o zmenu záznamu v profile a pod.

Za rok 2019 TAXANA spracovala 745 375 dopytov. Denne tak spracovala priemerne 2 042 dopytov.  Medzi najdopytovanejšie témy patrili otázky týkajúce sa podávania daňových priznaní, eKasy, všeobecné informácie z oblasti dane z príjmov a dane z pridanej hodnoty.

Finančná správa spustila túto novinku v oblasti proklientskych opatrení finančnej správy – chatbot TAXANU v septembri 2018. Chatbot aplikácia slúži na zabezpečenie automatizovanej komunikácie medzi občanmi a finančnou správou, a to tak prostredníctvom portálu finančnej správy, ako aj na Facebooku. Aj v tejto oblasti digitalizácie a automatizácie bola finančná správa priekopníkom medzi štátnymi inštitúciami. Finančná správa bola totiž prvá štátna inštitúcia, ktorá takýto automatizovaný chat zaviedla do komunikácie so svojimi klientami a na vylepšení bude ďalej pracovať.

- Inzercia -

Pridať komentár

Zadajte svoj komentár!
Zadajte vaše meno

- Inzercia -
- Inzercia -

Ďalšie články