ISSN 1337-8481

štvrtok, 28. marca, 2024

“Je hovorcom mesta,a snaží sa dať podľa svojej mienky dať veci podľa svojho uváženia na pravú mieru.” – píše občan v diskusii o Veselickom.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Sereď / Keby citovaný príspevok nebol svojim obsahom pre správu vecí verejných a nás občanov tak tragický, určite by sme sa na ňom radi zasmiali.

V čom problém spočíva? Diskutujúci píše konkrétne:

Presne tak to je!Keďže úplne hystericky spôsob ,akým sa tu mnohiy vyjadruju o ňom,ja sa mu čudujem,že sa vôbec zapája do tejto diskusie.Je hovorcom mesta,a snaží sa dať podľa svojej mienky dať veci podľa svojho uváženia na pravú mieru.

Diskutujúci  teda úplne kľudne verejne a „s chladnou hlavou“ vyhlási fakt, že Veselický je „hovorcom mesta„, no v zápätí „s rovnako chladnou hlavou“ napíše a teda v záujme jeho obhajoby akceptuje, že hovorca platený a teda živený nami občanmi, sa „snaží sa dať podľa svojej mienky dať veci podľa svojho uváženia na pravú mieru.

Nebudem sa vyjadrovať za ostatných obyvateľov Mesta Sereď, no hovorcom mojej rodiny, mňa a minimálne stovky mojich známych Veselický určite nie je. Neželáme si, aby sa pasoval do funkcie nášho hovorcu, pretože  nehovorí za nás (napriek tomu, že ho platíme aj my), ale ako napísal diskutujúci, Veselický koná  podľa svojej mienky  a podľa svojho uváženia.

Veselický je teda v prvom rade hovorcom samého seba. Problém by som v tom nevidel, keby za to z daní občanov nepoberal  1350.- Eur mesačne, ktoré mu nadelil primátor Tomčányi. Vzhľadom na výšku platu to skôr vyzerá, že Veselický je hovorcom primátora Tomčányiho plateným z verejných finančných zdrojov. (vychádzajúc zo skúseností v komunikácii s Veselickým v minulosti)

Je tu ale ešte ďalší problém, o ktorom zdá sa, že Veselického mimoriadne aktívne obhajujúci diskutujúci ani len netuší. Tým problémom je pracovná náplň Veselického, ktorú má zverejnenú na odiciálnej stránke Mesta Sereď.

Postavenie zástupcu primátora

Zástupcu primátora na celé funkčné obdobie v zmysle zákona 369/1990. Zb. o obecnom zriadení v platnom znení vymenúva primátor a určuje mu aj rozsah právomocí a úloh. Viceprimátor má na funkčné obdobie 2018 – 2022 v písomnom poverení určený okruh úkonov a činností v tomto rozsahu:

A/ počas prítomnosti primátora mesta

  •  koordinuje činnosť komisií MsZ a zúčastňuje sa ich zasadnutí podľa pokynov primátora,
  •  koordinuje, prerokováva a rieši interpelácie poslancov, ich návrhy a podnety predložené na zasadnutiach komisií,
  •  zúčastňuje sa previerok, kontrol a vybavovaní sťažností a oznámení, ktoré uskutočňujú orgány mesta,
  •  schvaľuje pracovné cesty primátora mesta a poslancov MsZ,
  •  podieľa sa na zmenách koncepcie rozvoja jednotlivých oblastí života v meste,
  •  je oprávnený zastupovať mesto v oblasti spoločenskej, kultúrnej, voči médiám plní funkciu hovorcu mesta,
  •  koordinuje prípravu a priebeh volieb do NR SR, samosprávnych orgánov a pri vyhlásení referenda,
  •  zabezpečuje spoluprácu mesta so športovými klubmi a záujmovými združeniami,
  •  vykonáva dohľad nad plnením zmluvných vzťahov,
  •  plní úlohy podľa uznesení MsZ,
  •  spolupracuje na príprave rozpočtu mesta,
  •  dohliada na webovú stránku mesta,
  •  plní aj iné úlohy podľa pokynov primátora.

B/ počas neprítomnosti primátora mesta

  • vykonáva úkony a činnosti uvedené v bode A/,
  • podpisuje záznamy v zmysle Registratúrneho poriadku na správu registratúry Mestského úradu v Seredi, pred svoj podpis pripojí skratku v.z. (v zastúpení),
  • podpisuje žaloby a podnety odosielané správnym orgánom, súdom, prokuratúre a orgánom PZ SR,
  • rokuje so štátnymi i neštátnymi orgánmi, fyzickými i právnickými osobami v oblasti majetkových vzťahov, administratívno-právnych vzťahov s výnimkou právomocí primátora, ktoré sú vymedzené v § 13 zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v platnom znení,
  • zabezpečuje v spolupráci s prednostom úradu prípravu zasadnutí MsZ,
  • udeľuje plnomocenstvo na zastupovanie mesta v právnych záležitostiach.

Zdroj: sered.sk

– – –

Pri najväčšej snahe nájsť svojvoľné konanie, či podľa svojej mienky  a podľa svojho uváženia sa v popise práce Ľubomíra Veselického nenachádza. Jedine ak by mu takéto konanie bolo uložené priamo primátorom mesta Tomčányim v odvolaní sa na bod „plní aj iné úlohy podľa pokynov primátora.“ To by ale primátor u občanov obhajoval asi dosť ťažko.

Vychádzajúc z uvedeného, teda ak Veselického diskutujúci pozná osobne a jeho verejne prezentované vyjadrenie sa zakladá na pravde, tak Veselický koná v rozpore s pracovnou náplňou a keďže aj príspevok v diskusii je verejný a primátor napriek tomu nekonal (ak konal nedal o tom vedieť),  je možné, že Veselickému takéto svojvoľné konanie za peniaze nás občanov toleruje.

Poznámka na záver: Primátor a štatutár mesta Tomčányi, ako aj jeho zástupca Veselický sú verejnými činiteľmi a zákon im nielenže ukladá povinnosti, ale vo svojich funkciách nesmú prekročiť právomoci. Zásadne nesmú konať svojvoľne a konať „podľa svojej mienky  a podľa svojho uváženia“ nad rámec platných zákonov, podzákonných noriem či štatútu mesta.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Viete čo pán Majko,skúste si dať do poriadku vaše nenávistné,priam chorobné city a pocity,ktorymi ste ovládaný od určitého času k určitým osobám,a nesnažte sa neustále udávať v spoločnosti ton a regule,lebo na to nemáte ani nebudete mať,a je to jednoduché,klik a nemusím sa unuvat a čudovať,ako ten človek chce svojou ješitnosti určovať,čo a kto je v spoločnosti dobrý a kto zlý.

  2. Haló. 21. januára 2020, 13:13 at 13:13 – prosim uvedte, co konkretne je nenavistne az chorobne na citovani :

    – obsahu Vasho prispevku Vami uverejneneho na SOL
    – pracovnej naplne Veselickeho stiahnutej z oficialnej stranky mesta

    To mam chapat, ze Vy ste pisal o sebe, alebo primatorovi – ten totiz ulahami ktore som citoval poveril Veselickeho.

    Vy ste snad nesvojpravny v konani, alebo Vas niekto nutil prispevok s citovanym obsahom uverejnit?

  3. obyvateľka mesta 21. januára 2020, 14:01 at 14:01 – citaciu prispevku ineho diskutujuceho a citaciu pracovnej naplne voleneho zastupcu Veselickeho (ktory je plateny z dani obcaov) verejne oznacujete za zle, zlobu a nenavist?

    Nie som autorom nicoho citovaneho v clanku, len aplikacie do praxe. Nerozumiem. Ale necham si vysvetlit…

  4. Haló. 21. januára 2020, 13:13 at 13:13 – videte, kam sme sa po 30 rokoch od revolucie dostali? Vidite, co s Vami urobila sloboda slova, socialne siete a pocit, ze v demokracii mozete uplne vsetko?

    Napisal ste Vy anonym mne menovite – citujem:

    „Viete čo pán Majko,skúste si dať do poriadku vaše nenávistné,priam chorobné city a pocity,ktorymi ste ovládaný od určitého času k určitým osobám,a nesnažte sa neustále udávať v spoločnosti ton a regule,lebo na to nemáte ani nebudete mať,a je to jednoduché,klik a nemusím sa unuvat a čudovať,ako ten človek chce svojou ješitnosti určovať,čo a kto je v spoločnosti dobrý a kto zlý.“

    Nikto Vam prispevok nezmazal napriek tomu, ze ste si pojem demokracia zamenil za pojem anarchia. Tam si robi kazdy co chce nehladiac na moralku, etiku a zakony. A nehladiac na to, ze Vase prava koncia tam, kde zacinaju prava moje. (uz neriesim moju zjavnu nevyhodu z toho, ze Vy ste anonym a ja nie)

    V samotnom clanku, ako aj v diskusii som Vam vysvetlil, resp. dokazal, ze clanok je VYLUCNE o CITACII Vas a Veselickeho povinnosti urcenych primatorom a co Vy na to?

    Napisal ste toto – citujem: „Pán Majko dovidenia,Vaša logika je úžasná.Prajem pekný deň.J a už mám takých nekorektnych ľudí dosť.“

    Takze teda moja logika? Priatelu, zamyslite sa nad sebou. Nie kvoli mne – ja netusim kto ste a nezaujima ma to. Pre seba, lebo takymito nazormi a konanim nicite normalnu buducnost nasim (Vasim) detom.

    Cely zapas uz 12 rokov zvadzany na SOL skutocne nie je o mne a mojich ambiciach, kedze ja nebudem ten, kto tu nahradi ludi, ktori sa zpreneverili moralke, slusnosti a pri sprave veci verejnych systematicky ignoruju / porusuju jeden zakon za druhym.

    Netusite, ako ma hneva, ze nemozem pisat dalej a musim cakat na moment, kedy budu dalsie texty mat zmysel. Ale nemajte obavy, cas sa blizi.

    A inak vdaka za relativne slusnu diskusiu. Vam mozno nepomoze, no pre mnohych bude ponaucenim rovnako, ako prave pripravovany clanok, v ktorom analyzujem demagogiu pouzivanu primatorovym hovorcom Veselickym.

    To je sice znovu o tej istej osobe, no tentokrat o jeho vstupoch v ktorych zabuda, kto, ho za co plati. Aj ked teda poslednych 8 rokov s porusenim niekolkych zaonov…

  5. je vidieť že vám stačí od primátora a hovorcu len kvetinka na deň dôchodcov. Ostatné už ide mimo vás. Však načo by mal robiť svoju robotu, keď tie peniaze dostane za to či robí alebo nie.

  6. Som poctený, ale nie dosť. O nespustenej vlajke na pol žrde napísal M. M. päť článkov. O mne v tomto mesiaci iba jeden. To ma uráža.

  7. Ľubomír Veselický 21. januára 2020, 18:21 at 18:21 – Lubos, o nespustenej vlajke?
    Srandicky?

    Je to tak „trosku“ inak. Rec je o hrubom poruseni zakona a ignoracii nariadenia Vlady SR.
    A o vlajkach a dalsom nedodrzani zakona v tejto veci, rovnako ako o Tebe, este (nie fyzickej osobe, ale funkcionarovi a verejnom cinitelovi platenom z dani obcanov) rec bude.

  8. Pán Veselický nech vás to neuráža. Tá vlajka a tí zosnulí si zaslúžia oveľa viac úcty a pozornosti ako vy. Nenamýšľajte si o sebe že ste bohvie kto. Ste len …. veď viete čo a viete kde.

  9. To je úžasné toľko idiotov ako sa tu prezentuje na čele s Veselickým nemá žiadne mesto, len Sereď.
    Ale to sú prisluhovači a vedenia mesta, lebo ak niekto poukazuje na nespravodlivosť a niekto sa do nich obúva sú to inak sa povedať nedá len idioti.
    A Veselický to neje idiot ale korunovaný chumaj a primitív, keď si ide robiť posmech že vlajka nebola na pol žrde spustená v deň štátneho smútku a nebola vôbec vyvesená ani v deň štátneho sviatku. Pre primitíva – to bol vyhlásený štátny smútok za tragédiu ktorá usmrtila viac ľudí Ty primitív. Ty keď zdochneš tak tvoj hrob ani pes neoští. Síce máš titul Bc – to je bachnutý cicvor. Vyjadrenie učiteľov je také že v tej škole za posledných 30 rokov väčší chumaj nebol. A teraz môžeš písať.!!!!!!!!

  10. Každý to vidí tak, ako to chce. Nikdy som neúctu k obetiam nehôd neprejavil a neurobil som to ani v tomto prípade. Faktom ale je, že Miloš Majko vyrobil bezmála zločin z toho, že pred našim úradom nebola vlajka na pol žrde. Nemohla byť, lebo ani deň predtým nebola žiadna vlajka na žiadnom z troch stĺpov. Žiaľ stalo sa. Faktom ale je , že na SOL sa všetko točilo o sekundárnych následkoch nehody a nie o príčinách. Dodnes nebolo pokiaľ viem nikde zverejnené o koľko ton bolo preťažené vozidlo s drevom, a akou rýchlosťou vodič s nákladom dreva v najvyššom bode vozovky išiel. Lebo tam treba hľadať príčinu nehody. Všetko ostatné sú iba tragické následky. Vyhlásenie štátneho smútku na vykonanie pietnej spomienky na osoby, ktoré tragicky zahynuli pri dopravnej nehode autobusu pri Nitre 13.11.2019 bola iba povinná jazda Vlády SR. Rovnako ako aj vyhlásenie štátneho smútku v roku 2010 v súvislosti so streľbou v Devínskej Novej Vsi. Dôležité je odstraňovanie rizík. Ak tie rozumnými opatreniami vlády ako aj všetkých ostatných zodpovedných orgánov robené nebudú, garantujem, že tých štátnych smútkov budeme mať viac. Vlajka na pol žrde nikomu život nevráti. Ale zodpovedné nakladanie dreva dopravcom, primeraná rýchlosť vozidla, pripadne preváženie toho kamióna s drevom na ceste, nehode zabrániť mohlo.
    K príspevku občana z 22.1.2020 20:29 iba toto. Ľudia nie sú primitívnejší ako v minulosti. Len vďaka internetu majú možnosť šíriť informáciu o svojej plytkosti ďalej. Občanovi sa to dnes podarilo.
    Príjemný večer!

  11. hovoríme o nehode v Nitre 13.11.2019?Správa z tlače:
    Príčiny nehody zatiaľ nie sú známe. Podľa neoficiálnych informácií nákladiak prešiel do protismeru. Hoci sa mu vodič autobusu snažil vyhnúť, zrážke nedokázal zabrániť. „Preťažený kamión schádzal dolu kopcom, rozkýval sa pod váhou a narazil do autobusu,“ povedala ministerka vnútra Denisa Saková. Nákladné auto narazilo do zadnej časti autobusu, ktorý odhodilo do priekopy. Nákladné auto bolo podľa polície naložené kamennou zmesou.
    Aké drevo?

  12. Máte pravdu. Keď kamenná zmes, tak kamenná zmes. V podstate je jedno, či to boli betónové kvádre, tehly, železo, drevo, štrk, alebo kamenná drť. Ľudia prišli o život pre hrubú nezodpovednosť a to je to podstatné.

  13. Zaujímavé porovnanie ,ani neviete čo bolo naložene v tom aute,ako môžete pracovať ako hovorca p.primátora ,nechcete ísť už na dôchodok ?

  14. Ľubomír Veselický 21. januára 2020, 21:24 at 21:24 – Lubos, teraz fakt uprimne – nehanbis sa?

    To Ti nie je ani trochu blbo z toho, co pises? Ty Vasu NESCHOPNOST a nespochybnitelne PORUSENIE ZAKONA obkecavas pretazenym autom a pod.?

    Vase ZLYHANIE s havariou NEMA V PODSTATE NIC SPOLOCNE. Vy ste ZLYHALI a rovnaky vysledok by bol, keby auto islo o sekundu neskor a bus s ludmi by bol presiel, no zomrel by niekto fakt vyznamny a bol by statny smutok vyhlaseny na jeho uctenie a pamiatku.

    Ale to nie je len o statnom smutku, o ktorom si sa inak pre Vami platenu TV vyjadril mimoriadne cynicky v zmysle, ze ste nemohli tusit, ze bude havaria a tolko ludi zomrie…

    To je o vlajkach pocas statneho sviatku, ktory do prdele je napisany v kalendari a PLATI PRE CELY STAT !! To len Vy sa tu mylne domnievate, ze pre Vas plati ina legislativa a ze prepisete dejiny, lebo si to mozete dovolit.

    IGNOROVALI STE ZAKON nie ako fyzicke osoby (to by po Vas nestekol pes), ale ako INSTITUCIA, ktoru my obcania platime !! Lubos, Vy ste sa proste vys*ali na 30. vyrocie Neznej revolucie, ktora sposobila, ze aj Vy ste mohli byt do funkcii zvoleni standardnymi volbami.

    Lubos, ja zasnem, kde sa v Tebe berie tolko povrchnosti a ignoracie k pravu a plneniu si povinnosti ULOZENYCH VAM ZAKONOM.

    Snazis sa bagatelizovat porusovanie zakonov presne ako pri tepelnom hospodarstve, sposobe volby kontrolorky, odmenach pre prednostu, predaji mestskej budoby sukromnej firme, pri verejnom osvetleni, neodhrnani snehu, nedostatocnom koseni travy, spine v meste, pre obcanov ponizujuco odflaknutom chodniku pred Hokejkou, odflaknutej cyklotrase, porusovani zakonov primatorom, obhajovani porusovania zakonov, Tebe nezakonne udelovanych odmenach a pod.

    To, ze zatial nie je vola prislusnych organov konat neznamena, ze nebude po zverejneni dalsich veci, ktore podla mna zatrasu verejnou mienkou podstatne viac, ako si myslis.

    Lubos, ja som neurobil z vlajok kauzu – to Vy. A Vy za nu nesiete aj plnu zodpovednost.
    A namiesto vyhovarania sa, by sa mal primator a statutar mesta Tomcanyi VEREJNE OBCANOM OSPRAVEDLNIT. A za vsetky porusovania zakonov konstatovane hlavnou kontorlorkou porucat sa do historie. Pokym este ma sancu odist s akou takou uctou…

  15. V meste sa vseobecne zvýšila vlna kritiky a odporu voci vedeniu mesta a ich rozhodnutiam ako su zvysenie dani a poplatkov o 100 % a dalsie zle rozhodnutia a to hlavne bez komunikácie s obyvatelstvom tak uz vidia ze im tečie do topanok tak sa nasadil na sol Veselicky akoze doteraz mlčiaci hovorca. Je to usmevne. Ale som rad ze ste pan Veselicky nabral odvahu. Myslím si ze jedina rozumna cesta vedie cez transparentnosť a komunikaciu a nie to co sme tu videli doteraz. Asi si neuvedomujete ze ta vasa arogancia sa skôr ci neskôr obrati proti vam a celemu vedeniu

  16. Myslím že Tomčányi a ani Veselický už nie sú schopní žiadnej sebareflexie. Radšej budú klamať o tom, že stožiare boli nefunkčné a podobné nezmysly. Každý normálny človek by bol povedal, mrzí nás to, bola to naša chyba. Bolo by sa na to za pár hodín zabudlo. Oni však už tohoto nie sú schopní. Radšej budú vymýšľať bájky, prečo tie vlajky neviseli. Arogancia moci jak vyšitá. Ja som primátor a ja mám pravdu. Čo sa mi do toho petú nejakí plebejci.

  17. Pán Veselický, dajte si už pohov. Vy fakt nemáte kúsok sebareflexie? By som chcel vedieť, či by ste sa ako kliešť držali vo svojom veku zamestnania, keby ste stáli za pásom. Už ste prežitok. Doba sa mení aj názory ľudí. A ten Váš je už ďaleko za realitou. Už dávno ste sa mali na to vybodnúť a nerobiť zo seba šaša. Na staré kolená sa zosmiešňujete a pritom sa cítite taký dôležitý. Keby sa budete venovať dôchodcovským radostiam? Či čakáte, kedy Vás z úradu vynesú. Nemáte súdnosť. Ja viem, že po toľkých rokoch dôležitosti je ťažké si povedať, som starý, to najlepšie zo seba som odovzdal, je čas sa pobrať. Ale tento Váš štýl života Vám pobyt tu nepredĺži. Vyskakujete, štekáte, driapete, hryziete. A za čo? Za mizerných 1350 euričiek? To Vám stojí za to robiť nárazník a niekoho toaleťák? To už naozaj nemáte kúska hrdosti? Alebo ste jeden z tých, čo si myslí, že bez nich by to tam padlo a Vy ste ten najdôležitejší článok? Máte mylné predstavy.

  18. Obyvatelovi
    21.1.2020 o 22: 53 píšete: Prave mesto ma a ma mat rozhodujuce slovo k poziadavkam a potrebam obyvatelov a najst uspokojive riesenia dotknuteho obyvatelstva.
    Odpovedám. Ak by to bolo naozaj tak, potom by aj obyvatelia bytových domov na Cukrovarskej ulici mohli žiadať odstránenie autobusových zastávok, ktoré sú pod ich oknami. Veď im narušujú pohodu bývania. Podľa Vás by v takomto prípade malo mesto nájsť uspokojivé riešenie. Teraz gratulujem ja. Príďte potom poradiť komisii pre rozvoj a životné prostredie.
    22.1.2020 o 7:07 píšete: Donutili ste sa odstahovat dalsiu slusnu rodinku z tohoto mesta a uvolnili tak cestu pre spekulantov co skupia ten pozemok pre srbov, rumunov ci ukrajincov.
    Odpovedám: O donútení hovoríte vy a je to váš názor. Neúspešná žiadateľka o odstránenie označníka autobusovej zastávky sa rozhodla pozemok predať sama. O tom, že je v Seredi dostatok miest na výstavbu ubytovní pre cudzincov som hovoril už na stretnutí s obyvateľmi Serede 5.2.2018 v kine NOVA, kde som okrem iného povedal toto:
    Zamedzí nezmenený Územný plán mesta ubytovávaniu cudzincov v meste? NIE. Pretože aj na území Serede je dostatok priestoru pre výstavbu ubytovacích kapacít a tieto reálne pribúdajú. Teraz nehovorím iba o nadstavbe budovy vedľa bývalého Hutníka, prístavbách a prerábkach rodinných domov, v ktorých sú ubytované mestu neznáme osoby, ale aj o urbanistickej štúdii Polyfunkčnej zóny Prúdy prerokovanej v zastupiteľstve 9.11.2017, podľa ktorej by medzi Stredným a Horným Čepeňom malo vyrásť v bytových a rodinných domoch okolo 600 bytových jednotiek pre viac ako 1 800 ľudí.

    Vaše osobné útoky z 22.1.2020 o 6:51 sa ma nedotkli. Ak moju snahu niečo vysvetliť vnímate ako vyskakovanie, štekanie, driapanie a hryzenie, tak je o opäť iba váš pohľad a v tom vám naozaj neviem pomôcť. Práca poslanca ma baví, pretože okrem útokov niektorých anonymov na SOL zažívam oveľa častejšie príjemné chvíle. Zajtra napríklad budeme o 17. hodine v obradnej sieni odovzdávať ocenenia Čestný občan mesta Sereď a Cenu mesta Sereď. Ak by som pracoval za pásom, tak by som pracoval podľa svojich možností čo najdlhšie. Lebo lepšie je zodrať sa ako zhrdzavieť. Máte pravdu, že doba sa mení. Do samosprávy je potrebná mladá krv. Lenže. V roku 2010 kandidovalo na post poslanca 72 záujemcov. V roku 2014 to bolo 67 záujemcov a v roku 2018 iba 37 záujemcov.
    Na SOL sa skoro denne prezentuje množstvo odhodlaných ale žiaľ väčšinou neznámych diskutérov. Ale keď príde k voľbám do samosprávy, tak záujem neprejavia, alebo počtom získaných hlasov nepresvedčia dostatok voličov. O ich účasti na verejných rokovaniach zastupiteľstva ani nehovorím.

  19. Ľubomír Veselický 22. januára 2020, 9:22 at 9:22 – Lubos, nerozsiruj sa tak, lebo uz som chcel publikovat clanok a na zaklade Tvojho dalsieho vyjadrenia ho musim doplnit.

  20. Presne,keby p.hovorca mal stáť pri páse a za pár € ,nie za 1350€ ,100% by sedel v teplej izbe pri krbe ,ak má, a čítal dobrú knihu a nemontoval by sa do ničoho čomu už viac menej nerozumie,a nerozozná drevo od betónovej sute .

  21. Tomu neverí nikto že by ste sa pri páse zodrali,nevyzeráte na to ,a čudujete sa že je čím ďalej menej kandidátov na poslancov ? Pokiaľ bude kandidovať p.primátor Tomčányi určite sa tam nepohrnú ,a svoj hlas si necháme pre schopného primátora a poslancov ,asi toľko.

  22. poznal som tvojho otca i matku boli to slušní ľudia, ale ž splodil také hovädo tak a asi teraz v hrobe otáča. Robíš hanbu celej rodine a čo tvoja žena ťa žerie alebo osiera ?, asi sa nikomu nepredstaví lebo sa za to meno čo nosí hanbi. Spamätaj sa vole!!!!

  23. Pan Veselicky neprirovnavajte jablko s hruškou. Nieje to to iste. Ten označnik a mozne zastávanie tam atobusov priamo v tesnej blizkosti priamo pred sukromnym pozemkom je obmedzujuce a obtazujuce majitela pozemku. Co narusuje a obmedzuje jeho vlastnicke pravo a pohodu byvania. A ta zastavka na Cukrovarskej je od cinziaku cez pozemok mesta asi kolko, 15 metrov ? A narozdiel do toho cinziaku nechodi nikto autom keďže je to nemozne, cim sa neomedzuje pravo vlastnikov, a prave naopak mesto vyšlo v ustreti obyvatelov toho cinziaku ze im tam na zaklade ich pozadaviek bezplatne zriadilo šikmé parkoviská, za ktore nic neplatia mestu a na nie ich pozemkoch az cez chodnik a to vsetko bolo financovane dokonca aj z dani majitelov pozemkov a rod. domov. Takže pan Veselicky vase porovnanie je absurdné a zavadzajuce.

  24. Pán Veselický a z čoho asi pramení, ten nezáujem mladých ľudí kandidovať do mestského zastupiteľstva? Veď všetci dobre vidíme akým smerom sa naše mesto uberá. Gro financií smeruje na futbal a všetko ostatné zaostáva. Viem, Vy a ľudia vo vedení si myslíte, aké je naše mesto super vyspelé, moderné a vybavené a ako parádne sa vyvíja. Sklamem vás. Ako mladý človek Vám píšem, že zo Serede robíte dieru a to aj v porovaní s dedinami. Budeme mať megaštadión za niekoľko miliónov eur ale nie ste schopní ani ochotní niečo urobiť preto, aby vyše 600 žiakov na Fándlyho nemuselo behať po vyše 30 ročnej antuke, ktorá je v dezolátnom stave. Máme tu rozbité chodníky aj cesty, neustále problémy s vodou a kanalizáciou, chátrajúci kaštieľ, i keď ten vás nezaujíma. Viete mi povedať 1, len jednu jedinú vec, ktorá by mohla byť v Seredi ťahákom pre návštevníkov z okolitých miest, príp. zo zahraničia? Lebo ani do Barcelony, či Mníchova alebo Trnavy, nechodia návštevníci kvôli štadiónom. Teraz neporovnávam mestá ale smerovanie investícií. A tu samozrejme bude Vaša odpoveď, že veď si to schválili poslanci. Áno, lenže Ste jedným z nich. A mimochodom, v ďalších komunálnych voľbách budete zase kandidovať za obvod kde nemáte trvalé bydlisko, ako tomu bolo naposledy? Z 8 kandidátov, volení 6. To len k tej dôvere a presviedčaní voličov. Ide Vám to čoraz horšie ale teší ma, že ľudia si uvedomujú, čo vlastne zvolili. A tým nemyslím len konkr. Vás. Robíte politiku ale nie pre všetkých občanov. Len bohužiaľ, sa na ňu všetci skladáme.

  25. prečo sa nezverejní aké prijmi a pre koho plynú ? asi veľké nie keď tam v priemere chodí cca 60 ľudí !!!!!!!!! Tak pre koho a začo to chcú budovať ????? jednoducho pre seba lebo na takej zákazke sa dá ľahko kradnúť !!!!!!!!!!

  26. Obyvatelovi 22..1. 2020 o 23:17.
    Kúpte si byt pri zastávkach SAD na Cukrovarskej ulici s oknami do ulice a uvidíte aké príjemné je počuť najmä v lete, keď napríklad spíte pri otvorenom okne, množstvo autobusov, ktoré prichádzajú na tieto zastávky, a naštartované stoja, kým cestujúci vystúpia a nastúpia. Ak toto neobmedzuje pohodu bývania a hluk a smrad výfukových plynov kompenzuje možnosť parkovania pred bytovým domom, tak by mali tí na Cukrovarskej byť nakoniec radi za to, že tam môžu bývať. Porovnajte časy a počet liniek prechádzajúcich po Cukrovarskej ulici a tých, ktoré prechádzajú po Čepeňskej. Asi toľko k tým hruškám a jablkám.

  27. Čiže na Námestí slobody kde je autobusová stanica a chodí tam omnoho viac busov je to v pohode. A parkovacie miesta im nik neprirobil a ešte ich obsadzujú ľudia čo cestujú busom.

  28. Určite sa obracajú v hrobe,tiež som ich poznala,pani Veselicka bola ozaj Pani ,milá,ústretová ,vždy usmiata ,súhlasím s Vami .

  29. Pan Veselicky stale pletiete a porovnavate jablko a hruškou. Na tej Čepenskej okrem narusovania pohody byvania je narusene a obmedzovane aj vlastnicke pravo co na Cukrovarskej nieje. Ale pre vasu spokojnost zareagujem aj na Cukrovarsku zastavku kde im mesto na mestskom z dani aj rod.domov a pozemkov zriadilo bezplatne nezdanovane parkovacie miesta. Myslim ze im skôr vadi mestom nerieseny problem, hluk nočných piratov jazdiacich 100 vkou ako bus na zastavke. Lebo ta cakaren vytvara ciastocne aj protihlukovu barieru. Na vasej ulici ste si piratov ošetrili excelentne a to tak ze ste si zabezpecili osadit retarder ale druhemu pred dom a nie pred váš. Takze hluk prechodom retardera a mnozstvo smogu z rozbehu áut nieje pred vasim domom ale inde. Znovu vam gratulujem. A ta Cukrovarska zastavka sa da tiez riesit k spokojnosti priamo dotknuteho obyvatelstva. Zriadit aspon dizajnovo normalnu protihlukovu zastennu barieru alebo obyvatelom 1 ci 2 vchodu co su priamo vedla nech im mesto da ako kompenzaciu 50% na dani z bytov. Ale namiesto takehoto riesenia ste im tie dane zvýšili a to o100% Tak tomu sa povie charakterne a seriózne riesenie vedenia mesta vcetne vas pan Veselicky znovu gratulujem

  30. Anonymovi z 22. januára 2020 o 12:12
    Píšete, že nikto neverí tomu, že by som sa pri páse zodral. Ale vy prekrúcate! Ja som predsa nenapísal, že by som sa pri páse zodral, ale že by som pri páse pracoval čo najdlhšie. Argumentácia, že sa na posty poslancov kandidáti nepohrnú kvôli M. Tomčányimu je iba vaša domnienka, ktorú ste ničím nepodložili. V troch komunálnych voľbách po sebe získaval M. Tomčányi stále viac hlasov.27. 11. 2010 – 1 725 hlasov, 15.11. 2014 – 3 797 hlasov a 10. 11.2018 – 3 885 hlasov. Zloženie poslaneckého zboru sa ale vždy menilo, lebo každý oprávnený volič volil jemu blízkeho kandidáta na poslanca i primátora.

  31. Obyvateľovi z 22.januára 2020 o 12:36
    Že prevzatie ocenení bolo nich cťou, vyjadrili vo svojich poďakovania po prevzatí ocenení všetci. Ceny už viac ako 20 rokov odovzdáva vždy štatutár. Doposiaľ sa nestalo, že by z jeho rúk niektorý z ocenených občanov odmietol ocenenie prevziať. Ako obyvateľ môžete ale pokojne spávať. Nominácie podávajú navrhovatelia za celospoločenský prínos pre Sereď. Nie za anonymné vypisovanie na SOL.

  32. Obyvateľovi z 23. januára 2020 23:27
    Hluk nočných pirátov je mestom neriešený problém? Mesto už naozaj zodpovedá aj za dážď a sneženie. Meranie rýchlosti na cestách môže vykonávať iba hliadka PZ SR. Pokojne sa v tejto veci obráťte na príslušný Dopravný inšpektorát. O umiestnení spomaľovača na Športovej rozhodol DI PZ SR v Galante a nie ja. Vozidlá idúce od Kapustnísk sa rozbiehajú práve pred našim domom. Ak chcete o niečom písať zodpovedne, tak si preverte situáciu na mieste. O možnostiach a podmienkach postavenia protihlukových stien si najprv pohovorte s nejakým architektom a potom sa prihláste na komisii rozvoja mesta a životného prostredia s návrhom na „dizajnovo normálnu protihlukovú stenu“. Dôvody zvýšenia daní z nehnuteľností sú uvedené v materiáloch zastupiteľstva, ktoré sú zverejnené na stránke mesta (Samospráva/Volené orgány mesta/Zastupiteľstvá/Materiály pre mestské zastupiteľstvo zo 14.11.2019/ bod 5 Návrh VZN mesta Sereď o miestnej dani z nehnuteľnosti/. Odporúčam dobre prečítať. Zvýšenie u bytov v bytových domoch z 0,175 €/m2 na 0,24 €/m2, u stavieb na bývanie z 0,131 €/m2 na 0,24 €/m2. U pozemkov ako orná pôda, záhrady trávnaté porasty a stavebné pozemky nebola napríklad daň zvýšená ani o cent. Ak ale máte odvahu, zmeňte to! Kandidujte na post primátora alebo poslanca, a ak budete úspešný , a nájdete väčšinu rovnako zmýšľajúcich poslancov, znížte dane, alebo ich rovno všetky zrušte. Zopár naivných na nejaký čas potešíte. A potom sa nerovnováha príjmov a výdavkov rozpočtu ukáže rýchlo so všetkými dôsledkami.

  33. Ľubomír Veselický 25. januára 2020, 9:34 at 9:34 – Lubos, vyzyvam Ta do verejnej diskusie, aby si mal moznost vysvetlit a obhajit to, co si napisal. Akceptujes debatu a trufas si argumentami podlozit svoje tvrdenia?

  34. Miso 25. januára 2020, 13:45 at 13:45 – vdaka za pokus polodebilovi citajucemu len nadpis a aj ten nie cely vysvetlit, kde ma text povod. Ja som to neurobil len preto, lebo mi za stratu casu nestoji. U tychto ludi bola zanedbana vychova rodicmi, s najvacsou pravdepodobnostou namiesto skoly fetovali na zachodoch a autority po cely zivot odmietali. Vysledok vidime v tom koho volia (ak maju mentalnu vybavu na to, aby pochopili aspon to), ako sa spravaju a ze namiesto citania su schopni registrovat len obrazky a aj to nie vo vacsom pocte za sebou.

    Myslim si, ze kazdy normalny citatel vsetko vratane nadpisu pochopil.

  35. Pan Veselicky pokial by ste rozumne hospodarili tak by ste tie dane zvyšovať nemuseli. Napriklad Šintava vraj dane nezvysovala lebo tam vedia hospodarit rozumnejsie ako v Seredi. Ale ked štedro rozdavate napr. futbalistom a dalsim tak vam samozrejme nestaci rozpočet. A to uz viete ze musite zvyšovať dane lebo treba financovat sukromnemu klubu novy štadión. A co keby ste zvysili najskôr aj za prenajom priestorov mesta napr. V kine nova. Ved piceria primátora dobre zaraba tak preco sa aj tam neupravuje prijem mesta formou zvysenia prenajmu priestorov ktore ma za simbolicky nizku cenu na 50rokov?

  36. Pan Veselicky, nedostal som odpoved od vas tak este raz. Obyvatelom a podnikatelom v meste ste podstatne zvýšili dane z nehnutelnosti (az skoro o 100 %) tak preto sa vas jasne pytam o kolko percent ste zvýšil najom v mestskej budove kina nova za priestory ktore ma v lacnom prenajme na 50rokov primator?

  37. Josef no mozno popletene je to u teba v hlave ale ja viem o com pisem. Mat zafixovany najlacnejsi najom na 50rokov v budove mesta je riadna vychcanost a strata pre mesto. Ake dane z nehnutelnosti on plati? V tejto budove ziadne. Ake investicie na vystavbu, rekonstrukciu a podobne on v tejto budove ma? Ziadne. Ani nevieme ci vobec plati a kolko na prevadzkovu réžiu budovy. A najom ma najlacnejsi a smiesny v celom meste zabetonovany na 50rokov. Staci porovnat s trhovou cenou – 10% aby bola cena stale najnizsia a lukrativna a mame vypocitanu cistu stratu pre mesto mestsky prijem a to za 50rokov. Lebo presne tolko to ma primator zabetonovane. Aj toto je prijem do rozpoctu na strane prijmu. Že pan Veselicky. Len skoda ze stichol a neodpoveda. Takto sa produkuje strata pre rozpocet mesta ktoru treba nahradit zvysenim dani a poplatkov od obyvatelov a podnikatelov v meste.

  38. Miloš Majko, vysvetlite mi koho ste nazvali polodebilom, u koho bola zanedbaná výchova rodičmi a kto s najvačšou pravedpodobnosťou namiesto školy fetoval na záchodoch. Čo si to vlastne dovolujete?
    Ste na seba hrdý ked sa na vlastnom „médiu“ vyjadrujete takto v diskusii? Myslíte si, že vaša mentálna výbava je väčšia ako u ostatných ľudí? Myslíte si, že len Vy máte návod koho voliť? Čo to tu preboha trepete dve na tri, snažíte sa rozdávať rozumy a ešte k tomu aj arogantne a urážlivo?

  39. Pre Obyvatel,Veselickeho nepoznám,v Seredi nebývam,ale keď niekedy sledujem tento blog,tak sa mu nečudujem,že Vám neodpovedá,lebo je Vám to jedno čo odpovie,a tak by to pokračovalo do nekonečna.

  40. Pre Haló ale nechapem naco mi odpovedas ked som sa teba nic nepýtal a priznam sa ze na tvoju odpoved a tvoj nazor ani nie som zvedavý. Ono Veselicky vie preco neodpoveda ale hadam da odpoved a to nie len mne ale hlavne to bude odpoved pre vsetkych obyvatelov a podnikatelov v meste

  41. Nejak si tu prevzal iniciatívu,začínaš rozhodovať,kto má čo a kedy písať,a ešte nebola téma,ktorú by si neosral,takže takto,ja budem písať,kedy chcem a ako chcem,jedine,že by to bolo odstránené.

  42. Haló mna nezaujimas a pis si kde chces a co chces ale neodpovedaj pod moje prispevky ked ta o to neziadam lebo na to niesom zvedavý. Pytal som sa pana Veselickeho tak tu nezasieraj debatu

  43. Obyvatel,chod na úrad,a opýtaj sa,prečo by mal hocikto a vôbec niekto na niečo odpovedat práve Tebe cez medium?Čo Ty si praješ,alebo neprajes,na to sa ja môžem vykašľať.Raz vypisuješ do médiá,tak musíš aj zniesť,keď Ti niekto odpíše.

  44. Lebo potrebujete zrejme niekoho,kto nie je tak chorobné zaujatý a málinko nestranný.Ale keď.Vas to takto baví,nech sa páči.Okrem toho do toho Vás nič,prečo ja robím toto lebo hento.

  45. Halo 30. januára 2020, 6:42 at 6:42 – napisal ste:

    „Okrem toho do toho Vás nič,prečo ja robím toto lebo hento.“

    Mam Vam pripomenut Vase prispevky, v ktorych VAS OSOBNE je hoooodne do toho, co robia ine fyzickle osoby?

    Ani trosku Vas nenapadlo, ze Vase prava koncia tam, kde zacinaju prava inych?

    Ano, pytajte sa a kritizujte! Ja to robim a mal by to robit kazdy obcan. Ale voci VOLENYM ZASTUPCOM, uradnikom a tym, ktori su povinni obcanom sa zodpovedat za svoju pracu a konanie, nakolko su nimi plateni.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img