ISSN 1337-8481

piatok, 29. marca, 2024

Onedlho by malo na nadjazde pribudnúť nové zábradlie. Staré zničil náraz auta pri havárii.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Sereď  /  Ešte pred vianočnými sviatkami (24. decembra 2019)  došlo na nadjazde ponad železnicu v Seredi k dopravnej nehode. Vodič osobného motorového vozidla narazil do zábradlia a toto asi do polovice nadjazdu v podstate zničil.Písali sme o tom tu:https://www.archiv2.seredonline.sk/2019/12/24/aktualne-opravuju-zabradlie-na-nadjazde-poskodene-rannou-havariou-z-ktorej-vodic-usiel/

Už predpoludním správca komunikácie poškodené zábradlie odstránil a z nadjazdu odviezol. Na komunikáciu bolo osadené mobilné dopravné značenie a úsek bez zábradlia bol opáskovaný bielo červenou páskou. Písali sme o tom tu:https://www.archiv2.seredonline.sk/2019/12/24/chodci-pozor-na-nadjazde-ponad-zeleznicu/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Už v deň havárie bolo jasné, že nové zábradlie počas sviatkov vyhotovené nebude. Od zajtra prakticky končia dovolenky a začínajú firma pracovať, preto je predpoklad, že k osadeniu zábradlia príde už čoskoro.

Čo dokáže náraz osobného auta do zábradlia spraviť a že je nespanutie zábradlia, prípadne aj samotného auta na koľajnice len určitým šťastím, možeme vidieť na fotografiách vyhotovených pred jeho demontážou.

Foto: Ladislav Šurek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Most je v dezolátnom stave, ale namontuje sa nové zábradlie.
    Zaujímavé, keď sa robí rekonštrukcia od konca 🙂
    Ešteže nestavaju barák. To by začali komínom?

  2. Most sa bude robiť až keď bude naozaj v dezolátnom stave.. Zatiaľ „drží“ no nie? A ľuďom nič iné neostane len si kúpiť diaľničnú známku a prechádzať po diaľnici alebo objazdom na Gan 😀

  3. Ked uzatvarali most, uvadzalo sa ze termin opravy mosta je april 2021. Medzitym sa statici vyjadrili, ze dovtedy bude nutne most opatrit zeleznou kontrukciou, spominali tam nosnost cca 17 ton. Zospodu som ho nevidela tak neviem ci to je zospodu alebo ako ma ta konstrukcia vyzerat a ci sa na to vykaslali. Ale kazdy den po nom chodim autom minimalne 2x a modlim sa aby ostal stat. Priznam sa ze ak by siel predo mnou kamion po moste (este stale sa stane ze daky tadial prejde), tak asi ostanem stat dolu az kym neprejde na druhu stranu a prejdem az po nom. Neviem aku to ma aktualne stabilitu ake taky plne nalozeny kamion tomu mostu podla mna odratava dni. A radsej sa necham vytrubit ako spadnut dolu spolu s kamionom. Videl niekto tem most odspodu alebo vie o jeho AKTUALNOM stave?

  4. Problém so železničným mostom je známy min. 1 rok. Nechce sa mi pátrať odkedy presne. Takmer týždenne sme svedkami obdobných situácií v iných mestách SVK alebo na dopravne významných križovaniach ciest s inými prekážkami (rieky, cesty, ..)Pred pár mesiacmi som sa zaujímal o problém ako taký a dozvedel som sa od ľudí zo št. správy, že je nutné riešiť ešte závažnejšie stavy ako je ten náš most. Ak mám dobré info (?) tak problém so sereďským mostom nie je vyriešený ešte ani na papieri. Preto si myslím, že postup v odstraňovaní aktuálne nebezpečného stavu so zábradlím zo strany SSC je krajne NEZODPOVEDNÝ. Pretože tak či tak, toto bude len provizórium, tak pri oprave mosta, až k tomu príde, bude pri oprave odstránené. Ale na SVK nič nové.

  5. Rekonštrukcia je totálne zbytočná, ak je poškodená mostovka. Lepidlom to nespevní, ani nevyrovná. Kým prídu nato, že najlepšie je most odstrániť a uložiť nový, tento zatiaľ spadne aj sám. Možno pred vlakom, lepšie by bolo až po prejdení vlaku 🙂
    Asi čakajú čo bude skôr, a či to bude tento alebo budúci rok. A potom ešte pár päťročníc, kým prejde obstarávanie a až sa politici dohodnú ktorá strana za drobnú, povedzme 30percentnú províziu to zadá už dohodnutej firme.
    Rád by som sa mýlil. Či?

  6. anonym meskaci urcite nerozhoduju o tom, kedy bude most opraveny. Most spravuje tusim VUC tam sa treba pytat preco je to v stave akom to je.

  7. Nemyslím si, že mestskí policajti tam stoja s radosťou. A že to je takto, je smutné. Ale peniaze do rozpočtu tečú. Tešme sa, že sa ešte nestalo nešťastie a modlime sa, aby sa ani nikdy nestalo. To, že tam stoja policajti, tragédii nezabráni.

  8. Mudrujete ,mudrujete,ako sa opravujú mosty,a kedy sa mosty búrajú?Postaví sa provizórny most,a potom sa starý zbúra,keď sa opravuje,tak polovička,atď.

  9. ano pamatam, ale tam bolo dost priestoru pre pesich z oboch brehov. Tu nie je. Jedina moznost by bola az pri vyhybkarskej budke, ale len uzka lavka pre pesich, a prilis vysoka, kvoli trakcii. Ale to zas neriesi dopravu.

  10. Pocas doby dokumentacnej a technickej pripravy rekonstrukcie nadjazdu, by mala spolocnost zabezpecit vysporiadanie sa so zmrdmi, ktori po dlhe roky (volebne obdobia) brali velke peniaze za spravu veci verejnych a namiesto efektivneho vyuzitia verejnych penazi, tieto tunelovali a infrastrukturu sluziacu verejnosti nechali schatrat do stavu – havarijny.

    To len aby ti sucasni vedeli, ze verejne financie sa nesmu zneuzivat na osobny prospech, prospech spriaznenych firiem, sponzorov a pod., na zabavku zopar kamaratov, ci zvyhodnovanie vlastnych firiem v najme nehnutelnosti ktore maju v sprave.

    Odstavenie nadjazdu znevyhodni cast obyvatelov platiacich dane mestu a budeme prvi, kto bude pozadovat kompenzacie za problemy, ktore im tymto vzniknu.

  11. Pre Majko,už sme doma,buďte aj trošku konkrétny,moc to všetko politizujete,o Trnavskej samospráve píšete po voľbách samé dobré veci,prečo asi?

  12. Milujem tieto frázy. Vecí verejných a volení funkcionári. Tak funkcionárči, spravuj veci verejné. Máš možnosť, ako hocikto. Podstata je niekde inde. Most je v dezolátnom stave a je treba niečo robiť a nie hľadať toho, na koho to hodíme. To nám nepomôže a vec nevyrieši. To, že tam nie je tak dlho žiadna zábrana po demontovaní zábradlia je hotová tragédia. Pod mostom ide vedenie so 40 kilovoltmi. Nechcem si ani predstaviť, čo sa môže všetko stať.

  13. Ako som už spomenul vyššie, stále pribúdajú „nové a nové“ mosty, ktoré sú v dezolátnom stave. Naposledy som zaregistroval z podobných dôvodov ako v Seredi, uzatvorenie mosta v Kežmarku. Asi nikomu neuniklo, že SSC jeho obchádzku navrhla čiastočne po Tatranskej magistrále (územie s najvyšším stupňom ochrany) a to bez konzultácií s ľuďmi zo samosprávy. „Od zajtra to bude takto a hotovo..“ Ak s takýmto postupom nesúhlasíte, môžete svoj postoj vyjadriť v petícii tu: https://www.peticie.com/p_eticia_za_zmenu_obchadzkovej_trasy_veducej_cez_mesto_vysoke_tatry_a_za_zruenie_doasneho_dopravneho_znaenia?s=66027850

  14. obyvateľ 10. januára 2020, 7:22 at 7:22 – netreba dalsich funkcionarov s vysokymi platmi.

    Treba ich kontrolu obcanmi, ktori pracuju z kazdeho roka polovicu na to, aby funkcionari mali svoje platy a mali dost penazi na rozdelovanie.

    Kontrolovat treba ucelnost rozdelovania tychto penazi a ich investovanie vo verejnom zaujme.

    A ano, je velmi DOLEZITE POMENOVAT, kto je za sucasny stav zodpovedny. Skus do vlastnej nehnutelnosti neinvestovat 30 rokov ani floka, prachy si namiesto toho uzi alebo ich min v bordeli a nasledne sa cuduj, ze zanedbane za 4 roky dohromady nedas.

    Viem o com hovorim…

  15. asi ste mysleli Cestu Slobody,Tatranská magistrála je turistický chodník:
    Tatranská magistrála je červeno značený turistický chodník, prechádzajúci južnými svahmi Západných a Vysokých Tatier. Je najdlhším súvislým turistickým chodníkom vo Vysokých a Západných Tatrách. Jeho názov bol vytvorený v 30-tych rokoch 20. storočia. Celková dĺžka je okolo 72 kilometrov a optimálny čas prechodu je 3 – 4 dni./Wiki/

  16. „Onedlho by malo na nadjazde pribudnúť nové zábradlie“ Koľko je onedlho? Od publikovania článku prešiel týždeň a nič sa neudialo. Tešme sa z toho, že žiadne auto na moste nedostalo šmyk a nevyletelo mimo cestu. Na trať. Žiadna pevná zábrana tam nie je. Nedá sa tam dať nejaká prenosná zábrana? Toto je nebezpečnejšie, ako to poškodené zábradlie.

  17. obyvateľ 13. januára 2020, 7:18 at 7:18 – smutny stav dokumentujuci smutnu spolocnost tvorenu cim dalej, tym vacsim poctom smutnych ludi…

  18. Smutná krajina,obchody idú prasknúť,sú preplnené,áut a akých,až priveľa,ľudia cestujú po celom svete,mladí ľudia majú všetko,čo sa im zaziada reality skoro nedostanete kúpiť,ľudia neustále niečo oslavujú,v Seredi nedostanete sálu,keď chcete niečo oslavovať smutná krajina?

  19. seredan 13. januára 2020, 13:30 at 13:30 – dalsi „prispevok“ s primitivnym obsahom bude povazovany za spam v diskusii a bude jednym z administratorov zmazany.
    Predpokladam ze jednoducho a priamo napisany text bude Vami pochopeny bez nutnosti dalsiieho doplnania.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img