ISSN 1337-8481

Kampaň na bicykli do obchodu bola ukončená. Medzi výhercami bola aj Seredčanka

- Inzercia -
- Inzercia -
- Inzercia -

V termíne od 1.9. do 30.9. 2019 prebehla na území Slovenska súťažná kampaň Na bicykli do obchodu. Organizátorom bolo seredské OZ Mám rád cyklistiku. Základnou myšlienkou kampane je motivovať ľudí k využívaniu bicykla ako dopravného prostriedku so zameraním na využitie pri nakupovaní. Zaregistrovať sa mohol každý, kto uskutočnil bežný nákup v obchode, platbu v reštauráciách, u kaderníka, v servise až po platbu za ubytovacie služby využil dvojkolesový nemotorový dopravný prostriedok. Súťažilo sa o hodnotné ceny ako štýlový bicykel, športové hodinky a pod.

Samotná návšteva predajne na bicykli je veľmi jednoduchý, rýchly a lacný spôsob ako prispieť k zdravej mobilite vo vašom meste alebo obci a zároveň urobiť niečo pre svoje zdravie, prírodu a celkovú dopravnú situáciu.

Siedmy ročník kampane máme v týchto chvíľach už za sebou. Organizátori spočítali všetky nákupy, najazdené kilometre a ostatné dôležité údaje a vyhlásili víťazov tohto ročníka kampane Na bicykli do obchodu:

V kategórii zákazníci:

Ceny za najviac zaznamenaných nákupov:

1. Daniela Suchoňová, Trnava, 2. Ildikó Csiba, Komárno, 3. Jana Vašková, Sereď, 4. Veronika Chorvatovičová, Trnava, 5. Katarína Zelenayová, Bratislava

Cena za najviac zaznamenaných nákupov u registrovaných predajcov:

1. Buga Fridrich, Komárno

Cena pre zákazníka s najviac najazdenými kilometrami na bicykli do obchodu:

1. Farkasová Silvia, Komárno

Cena pre náhodného registrovaného zákazníka:

1. Monika Hudáková, Levice

V kategórii predajcovia:

Cena za najvyšší počet nákupov od zaregistrovaných zákazníkov:

1. PIKO-BIKE, Komárno, 2. Dm drogerie markt s. r. o., Sereď, 3. Mäsiarstvo Sedlak, Hybe

Cena pre náhodného registrovaného predajcu:

1. Špajza, Nitra

- Inzercia -

Ďalšie články

- Inzercia -
- Inzercia -