Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | SOL archív | Reportér 24

Najhoršia je mlčiaca väčšina
Označenie inzercie
Sereď Online

ISSN 1337-8481   Dnes je 26. 6. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Wifina - internetove pripojenie pre verejnost
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
FOTO
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
EXPEDICIA BALKAN 2014
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
Lekáreň
Údaje o lekárskej službe na dnešný deň nie sú dostupné.

Kino Nova
Múzeum Sereď
Farnosť Sereď
Označenie inzercie
Historické fotografie
Sereď
Označenie inzercie
Linky
Videá

ZSSK chystajú zmenu v novom grafikone od decembra 2017

redakcia SOLDátum04. 10. 2017 14:09:57TémaRedakčná pošta
200

Jedno dôležité upozornenie nám dnes zaslal čitateľ Vlado. Týka sa chystajúcej zmeny v železničnej doprave, čo určite ocenia cestujúci vlakom z Bratislavy:

"chcel by som upozorniť ľudí, ktorí pracujú resp. študujú v Bratislave a na dochádzanie za prácou/školou využívajú vlaky ZSSK na chystanú zmenu v novom grafikone od decembra 2017.

V aktuálnom grafikone (2016/17) odchádzajú rýchliky z BA hl. stanice cca každé dve hodiny ( napr. 7:55, 9:55, 11:55....), kde po príchode do Trnavy v 27. minútu (8:27, 10:27, 12:27, 14:27, 16:27, 18:27, 20:27...)  čakajú na tieto rýchliky prípoje osobné vlaky smer Galanta (Sereď) s odchodom v 30. minútu danej hodiny (8:30, 10:30, 12:30, 14:30, 16:30, 18:30, 20:30.....) T.j. po príchode rýchlikov do TT majú hneď prípoj (do troch minút) smer Sereď.

V novom grafikone sa vyššie uvedené rýchliky posunuli z odchodom z BA hl. stanice na 3. minútu (8:03, 10:03, 12:03......) s príchodom do Trnavy v 32. minútu (8:32, 10:32, 12:32, 14:32, 16:32, 18:32, 20:32...), ale vlak, ktorý bol doteraz ako prípoj odchádza z Trnavy smer Galanta (Križovany nad Dudváhom, Sereď, Gáň) tri minúty pred príchodom každého dotknutého rýchlika (8:29, 10:29, 12:29, 14:29, 16:29, 18:29....)

Keďže s vlastnej skúsenosti viem, že sa uvedená zmena dotkne veľa ľudí, ktoré tieto prípoje v súčasnosti využívajú a po zmene stratia kvôli trom minútam minimálne hodinu na ďalší prípoj, chcem aby sa aj ostatní zapojili a pripomienkovali na e-mailovej adrese cestovnyporiadok@slovakrail.sk pripravovanú nelogickú zmenu. Prečo sa ide meniť, čo už dlhé roky systematicky funguje?

Vlado"


Video k článku:


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹
seredcanko | 08-10-2017 13:11:56
Ano da sa cestovat aj cez GA, je tam tych luxusnych 49 minut, no netyka sa to ludi pracujucich 24/7 (zdravotnictvo, vnutro, energetika, telekomunikacie, technika...) tam, ked rano clovek konci nocnu sluzbu vacsinou 7:00 nema sancu vlakom prist domov v rozumnom case. Teraz to riesil 8-my rychlik s prestupom v TT... Ale samozrejme Sered neni pupok sveta, obchadzaju nas autobusy, tak preco nie aj vlaky...
Marek L.Guspan | 08-10-2017 13:00:43
Je to marný, je to marný, je to marný...

Pokiaľ sa budete neustále držať toho, že z R MUSÍ byť v TT prestup na Os do Serede, tak sa nikam nepohneme. Ja Vám tvrdím, že NEMUSÍ. Nič nie je tajné, už v mojej prvej odpovedi som Vám \"jednoducho pomenoval\", prečo tomu tak nemusí byť. Prečítajte si prosím ešte raz body 1 a 3. A naznačil som aj to, prečo to, čo bolo niekoľko grafikonov, sa teraz mení. Pokiaľ to však nie ste schopní alebo ochotní pochopiť a budete prehlasovať moje tvrdenia za scestné, nemá naozaj význam Vám niečo vysvetľovať. Tvorba GVD sa na vysokej škole učí možno aj celý jeden semester, tak snáď Vám tu nemám z toho písať elaborát...?
A pokiaľ si niekto myslí, že \"keď ten počká 3.minuty,tak to neovplyvní nic\", tak žije vo VEĽKOM omyle.
Až keď budete mať ochotu pripustiť, že Sereď nie je stred sveta a prestup v TT nie je nosným problémom slovenskej železnice, až potom môžeme ďalej spolu diskutovať o tejto veci.
Mimochodom - prečo ste sa nepozreli do cestovného poriadku poriadne? Možno by ste zistili, že luxusných 49 minút z BA do Serede máte aj s prestupom v GA, na čom sa ani v nasledujúcom grafikone nič nemení.
Pre Marek l.guspan | 07-10-2017 22:09:36
Lež skončím tuto diskusiu ešte poslednú vec,ktorú zrejme nechápete Vy.TU SA nejedná o ten rýchlik,ten nech si chodí ako chce,aby to teda vyhovovalo tým cestujúcim na strednom a východnom Slovensku,tu sa jedná o ten osobak,lebo keď ten počká 3.minuty,tak to neovplyvní nic.
s.i.n. | 07-10-2017 21:38:46
M.L. Guspan, namiesto tej niekoľkokrát opakovanej vety \"a ja Vám to tu vysvetlovať nebudem\" stačilo celkom jednoducho pomenovať a aspoň naznačiť v čom je problém. Ale od Vás je to len zastieranie akéhosi tajomného problému, ktorý tu nebudete vystvetlovať. Tak si ho nechajte pre seba! Nie je snáď pravda, že hlavná a tiež nosná vetva žel. dopravy je BA-ZA-KE? Ak je, tak všetky nadväzujúce trate sú jej podriadené. Už som to tu vlastne naznačil v predchádzajúcom príspevku. Ale pozrime sa na vec trochu inak. Cestujúci je konzument a ten chce mať služby (prepravu) na patričnej úrovni. To isté platí aj o iných produktoch iných výrobcov. Napr. taký automobil. výrobca, aby bol úspešný u kupujúcich, tak si robí prieskumy o tom čo od jeho áut očakávajú a tomu podriadi svoje výsledky. Už som naznačil, aký je vzťah medzi traťou TT-GA a severným a južným ťahom z BA do KE. Prečo to, čo po niekoľko po sebe platných GVD vyhovovalo cestujúcim, ONI SÚ Tí KONEČNí KONZUMENTI sa má odrazu zmeniť? Viem, že ste už napísal, že tu nebudete nič vysvetlovať. O.K. tak si to nechajte pre seba ale aspoň s Vašimi \"múdrymi rečami\" nedráždite ľudí.
Marek L.Guspan | 07-10-2017 19:41:06
3 minúty nie sú problém železníc, ale niekoľkých sereďanov, ktorí si myslia, že iba oni cestujú rýchlikom z Bratislavy. Opakujem - grafikon nie je robený len pre Vás zo Serede, ale aj pre oveľa väčšie množstvo ľudí zo severného a východného Slovenska. A aj ten rýchlik je viac určený im, ako Vám. Tak mi skúste veriť, že to logiku má. Malá pomôcka - čo sa deje, keď sa vybuduje nový úsek koridoru a vlaky tam začnú jazdiť rýchlejšie ako doteraz?
S tým najlepším odborníkom by som bol opatrný. Miloš značne preháňa.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 07-10-2017 19:19:06
Pre Marek l.guspan | 07-10-2017 19:09:44 | - zial, je to logicke, no to nemusi trapit cestujuceho. Na hladanie najlepsich rieseni tam maju tie desiatky \"odbornikov\" riaditelov.

Marek ma zial pravdu - verte mu, je jednym z najlepsich (mozno uplne najlepsim) odbornikom na urcitu cast zeleznicnej problematiky a fakt vidi aj do grafikonov a problematiky s nimi spojenej.

Opakujem ale, problemy zeleznic nemusia zaujimat platiaceho cestujuceho.
Pre Marek l.guspan | 07-10-2017 19:09:44
Trnava-Galanta,3 min.predtym,lež príde vlak z Bratislavy,čo majú s tým spoločne cestujúci vo Vrutkach,alebo kdekoľvek inde.Je to logické?
Marek L.Guspan | 07-10-2017 17:43:08
Tento nový stav odporuje Vašej logike. Lenže grafikon nie je robený iba pre Vás. Ale aj pre ďalších 10, 20, 50, 100 a viac ľudí, ktorý prestupujú v Žiline, Vrútkach, Poprade, Kysaku a pre ktorých tento posun má logiku. Že tomu nerozumiete? Nevadí, napriek tomu to logiku má. Vy ju však nepotrebujete vedieť a ja ju tu vysvetľovať nebudem. Lebo zjavne tu má každý svoju jedinú pravdu a skutočné argumenty počuť nikto nechce.
Pre Marek l.guspan | 07-10-2017 13:17:05
Je mi ako cestujúcemu úplne jedno,ako vznikajú grafikony,a cestovné poriadky.Je aj chvályhodné,že sa vyznáte v tejto problematike,mňa,ako cestujúceho,ktorý využíva služby železnice,zaujíma najviac,ako výhodne prídem z bodu A do bodu B.A ak doteraz môj spoj nadväzoval na iný spoj a teraz nie,a to len o 3 min.nie je tu niečo v poriadku.Zeleznica,v prvom rade poskytuje služby občanom,a to by mala byť najväčšou prioritou.Ja ako obyčajný človek síce nechápem,ako sa robia grafikony,ale viem,že tento nový stav odporuje veskerej logike.
s.i.n. | 07-10-2017 08:53:36
p. M. Guspan, nechcem tu naťahovať diskusiu, pomocou ktorej sa nič nevyrieši a žiaľ ani neobjasní (aspoň princípy). Myslím že pod iným článkom v SoL http://www.seredonline.sk/clanky/chyba-im-135-rusnovodicov-maju-135-riaditelov/
som našiel vysvetlenie a odpoveď prečo vlastne vznikla diskusia ku tomuto článku!
Marek L.Guspan | 06-10-2017 23:09:06
Ja si myslím, že nakoniec spoločnú reč predsa len nájdeme. Veď obaja sme v tomto smere amatéri. :-) Už ste totiž pripustili, že všetky nuansy tvorby GVD nepoznáte. A keďže nepoznáte ani všetky vstupné podmienky jeho tvorby, nepoznáte ani odpovede na otázky, ktoré ste tu nastolili, ale ste ochotný o tom debatovať. Tu to však nebudem vysvetľovať, pretože to naozaj nie je o dvoch vetách. Keď budem najbližšie v Seredi u Miloša v štúdiu, môžete sa pridať a ja Vám to rád vysvetlím. Aj ten dôvod posunu odchodu rýchlika z BA.
s.i.n. | 06-10-2017 21:37:39
Marek L.Guspan | 06-10-2017 17:47:42. p. Guspan, každý si niečo myslíme a pokiaľ nie sú uvedené relevantné dôvody zmeny (a to pre aspoň jednu skupinu cestujúcich) k horšiemu, stále to budú len subjektívne pohľady na vec a teda aj ten Váš. Priznávam, že grafikóny vlakovej dopravy som nikdy nezostavoval a ani neštudoval a odborné ňuansy pri tvorbe GVD teda nepoznám. Veď predsa nemôžeme byť všetci na všetko. Ale mám bohaté skúsenosti so zostavovaním a aj plnením harmonogramov (viacprofesných) pre postupy montážnych prác hodne ale hodne zložitých zariadení s vysokými nárokmi na dodržiavanie technológie a vzájomného spolupôsobenia v odvetví, ktoré je tak min. o jeden, skôr o dva levely vyššie ako je vlaková doprava . Ale aj tu, ako v každej naväzujúcej činnosti, vždy platila logika. Ak sa mýlim, tak pri Vašich odborných znalostiach vo veci ma môžete jednoducho vyviezť z omylu.
Pri svojich amatérskych úvahách ku danej téme som vychádzal z faktu, že trasa BA - ZA - KE je pre žel. dopravu na SVK tá nosná. A na ňu naväzujú lokálne trate. Podobne, ale s menším významom aj premávkou je to južná trasa BA-ZV-KE resp. BA-NZ. Tieto dve vetvy navzájom na seba naväzujú jediným prepojením TT-GA pričom vzdialenosti BA-TT a BA-GA sú približne rovnaké a aj cestovná rýchlosť na týchto tratiach je rovnaká. Z uvedeného vyplýva, že stačí urobiť rozumný časový posun (v súčasnom GVD je to myslím 12 min) odchodu z BA v jednom smere a spojenie na spomínanom úseku TT-GA môže fungovať tak ako DOTERAZ! Chýba mi ten dôvod toho nezmyselného posunu odchodu z BA smer TT. Keby ste ho uviedol (lebo vyjadrujete sa tak, že do toho vidíte) tak by som mal dôvod zmeniť môj pohľad na vec. Všetky ostatné lokálne pripojenia v nasledujúcich staniciach na oboch hlavných vetvách sa už vzájomne neovplyvňujú a sú vlastne dané časmi príchodu resp. odchodu Rýchlika v jednotlivých staniciach a teda NIE SÚ LIMITUJÚCE. Takže stále to vidím len ako \"zmena pre zmenu\". A navyše, softwarové vybavenie jednotlivých programov (platí to aj o grafikónoch vlakovej dopravy) sa dá zostaviť pomocou okrajových podmienok, ktoré pamätajú o.i. aj na meškania, tak, že budú jednoducho rešpektované a cestujúci z (do) práce nebudú musieť \"obdivovať krásy\" prestupných vlakových staníc!
Prajem pekný večer.
Marek L.Guspan | 06-10-2017 17:47:42
Pokiaľ niekto skrytý pod bezmenným nickom nedokáže pochopiť v čom je moja záľuba (nadväznosť spojov to nie je), nazýva moje vecné argumenty scestnými a dáva mi do úst slová, ktoré som nenapísal (nedá sa..), tak nemá význam na tejto úrovni v tejto diskusii ďalej pokračovať. Pretože vysvetľovanie nie je na niekoľko riadkov (napr. kto koho obmedzuje, prečo posun o 8 min., čo budú robiť ľudia na stanici v TT, čo sa stane v inej stanici, ak Os v TT čaká na R, atď...). A ja nemienim tráviť svoj čas ťukanim \"scestných\" vyjadrení do klávesnice. A už vôbec nie, ak si niekto myslí, že len jeho subjektívny pohľad na vec je ten správny. Pretože práve v tomto prípade úpravy grafikonu si myslím, že to nie je len zmena pre zmenu. Ale na to treba vidieť viacej súvislostí ako len prestup v TT do Serede...
Všetci diskutujúci dali svojimi príspevkami jasne najavo, že nemajú potuchy o tom, ako sa taký grafikon robí a nič im nehovorí ani sieťový efekt (s ktorým súvisí napr. prenos meškania).
Ale pokiaľ by napr. Miloš zorganizoval diskusiu na túto tému, som ochotný (ak uznám za vhodné ukrojiť si zo svojho voľného času) všetkým, ktorí sú postihnutí neprípojom v TT, vysvetliť tieto základné pojmy. Som zvedavý, koľkí z nich prídu. A pokojne pozvite aj zástupcov VÚC a mesta. Dovtedy Vám všetkým prajem veľa pevných nervov v boji s veternými mlynmi.
A jedna rada na záver: Skúste sa budúci rok zobudiť skôr. Nový grafikon sa každý rok pripomienkuje od jari do leta. V októbri určite nie! Ten, ktorý sa vám nepáči bol na internete k nahliadnutiu už niekedy koncom mája, presný dátum si nepamätám). Kde ste boli vtedy?

http://www.zsr.sk/slovensky/zeleznicna-dopravna-cesta/marketing/podmienky-pouzivania-zel.siete/harmonogram-tvorby-gvd.html?page_id=947
gulak | 06-10-2017 10:25:30
Tento nový grafikon je uplny nezmysel,ako cigan študujuci popri zamestnaní
seredcanko | 06-10-2017 09:50:08
To je take slovenske.... Znicit,co dlhe roky funguje. Dostat sa z BA do Serede za cca 50 min, co sa da porovnat s jazdou autom, kde vlakom je to okrem casu aj neporovnatelne lacnejsie. Tak preco to cestujucim znechutit a kvoli trom minutam ich vyhnat z vlakov do aut, pricom sa hrdo hlasia prave k opacnemu heslu, presadnite z aut do vlakov... Ale niekto od pc potreboval spravit zmenu, tak zmenil, nieco co tu dlhe roky fungovalo, dokonca aj vtedy, ked sa robila nova trat pri Senkviciach vedeli prisposobit pripoj k vlakom z BA....
Pre p.Guspana | 05-10-2017 13:04:31
Toto je len tradičná situácia riešená po slovensky. Rieši to človek ,ktorý vlakom nechodí. A nech mi niekto povie čo na takej stanici v Trnave budú ludia robiť? Teraz je super pripojenie ,vlak do GA čaká. Väčšinou vlaky od BA meškajú,osobák počká. To je služba zákazníkom. p.Guspan, súhlasím čo napísal s.i.n. na Slovensku rýchliky reálne neexistujú ,iba na papieri
s.i.n. | 05-10-2017 10:25:48
Marek L.Guspan | 04-10-2017 23:21:53
Neupieram Vám Vašu záľubu v problematike vlakového spojenia a vzájomnej nadväznosti spojov. Ale Vaše poznámky sú dosť scestné a chcete navodiť atmosféru že sa \"nedá dosiahnuť to, čo už v reálnom grafikóne funguje\". Tí občania, ktorí uprednostnili a vsadili na cestovanie do práce či školy vlaky budú odrazu obmedzovaní. Všade sa volá po využívaní a zväčšovaní podielu prostriedkov HD s priateľským dopadom na ekológiu (vlaky) a tu zrazu, to čo už funguje niekoľko rokov po sebe sa ide rušiť nezmyselným spôsobom, posun odchodu vlaku z východzej stanice o 8 min!! Aký má ŽSSK na to dôvod?? Dosť často jazdím z BA do Sď práve využívaním tohto spojenia. Umožňuje byť v Seredi za 49 min! To je niečo zlé? A je tiež nezmysel tvrdiť, ako to komentuje \"turbo\" vytvárať priestor pri ceste domov na nákupnú prestávku. Asi ešte nikdy necestoval do a z práce. Každý, kto cestuje z práce sa ponáhľa domov a nie do nákupných centier!
Nikdy som nerátal koľko cestujúcich z R do ZA (KE) prestúpi v TT na vlak do Seredi, ale nie je to päť či desať ľudí! A v TT z každého rýchlika, ktorý vezie ľudí z práce v BA vystupuje min. 150 a viac cestujúcich.
A keď spomínate určenie rýchlikov, tak by to mali byť skutočne rýchliky! Práve vzdialenosť BA - TT je najväčšia na celom úseku medzi BA a ZA resp. až BA - KE! Aký je to rýchlik, ktorý stojí po každých 13 - 15 min jazdy? (TT-Leopoldov-Pny-N.M.nV. alebo TN-Tr.Teplá či Púchov-PB). U nás v podstate rýchliky v podobe a poslaní, ako ste to podľa Vašich znalostí napísal neexistujú! Iba ak IC BA-KE!
A podobne zcestné je Vaše tvrdenie o prípojoch v GA na NZ. Ten vlak do NZ alebo ZV tak isto vychádza z BA.
Ja to celé vidím ako po dlhom čase urobiť zmenu v grafikóne len pre zmenu. Bez ohľadu na to či to cestujúcim pomôže alebo nie!!
Marek L.Guspan | 04-10-2017 23:21:53
1. Rýchliky vo svojej podstate nie sú určené na návoz cestujúcich do a z práce. Na to slúžia regionálne expresy a osobné vlaky. Rýchliky slúžia na prevoz cestujúcich na dlhé vzdialenosti, nemusia byť teda sprípojované akurát v Trnave.
2. Nedá sa urobiť vždy a všade 100% prípoj. V tomto grafikone nie je v Trnave prípoj od rýchlikov zo severu. Rýchlik príde do TT 5 minút (X.35) po odchode Os do Galanty. Po novom to bude naopak. Súhlasím, možno je viac tých čo prestupujú BA-TT-Sereď ako tých, čo prestupujú na Sereď zo severu. Ale viď bod 1. Práve tam ide o tú diaľkovú prepravu.
3. Os do Galanty sú sprípojované v GA na osobné vlaky do BA a do NZ. Ich posunutím by sa rozbila táto väzba, resp. musel by nastať posun aj týchto osobných vlakov. A tak by sa tento posun presunul do NZ, resp. do BA, kde sú ďalšie a ďalšie prípoje a kde by sa rozbili ďalšie väzby. Viď bod 1 - nedá sa sprípojovať všetko.
4. Pripomienkovať GVD teraz, dva mesiace pred jeho spustením je veľmi, veľmi neskoro.

Nie som zamestnancom ZSSK, ani iného štátneho podniku v rámci železnice. Neobhajujem konanie ZSSK, ani sa jej nezastávam. Tí, čo ma poznajú vedia, že som k nim veľmi kritický. Železnica je iba mojim koníčkom a vidím do nej podstatne viac ako pán Vladimír, preto som si dovolil podať toto vysvetlenie.
Registrovaný Iveta Tóthová Iveta Tóthová | 04-10-2017 21:34:58
AKTUALIZACIA: pridane video
turbo | 04-10-2017 16:20:56
Rychliky z Ba pravidelne meskaju a potom zdrzuju lokalne vlaciky. Zeleznice asi chcu dochadzacov z rychlikov vytesnit aby neobsadzovali rychlovlak na mensie vzdialenosti alebo vychadzaju v ustrety ludom, ktori si chcu spravit malu nakupnu prestavku v nedalekom nakupnom centre.

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Optik MORVAY AKCIA
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Pridať komentár
iLieky
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Reporteri
Označenie inzercie
Direct real Norea - REALITY
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Papiernictvo Kizze
Označenie inzercie
Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
LED ARENA
Označenie inzercie
Autopožičovňa Sereď
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Sereď, Slovensko
Jasno
15°
C
72%
Východ 10 km/h
07:02
18:10

Štv

B

23°/12°

Pia

B

22°/9°

Sob

B

22°/9°

Vyhľadávanie
Posledné komentáre
Komentárubohý šopornania Pred 3 hodinami:
Obžalovanému starostovi Machovi pred prokurátorkou a sudcom do reči veľmi nebolo. Čo sa dozvieme na pojednávaní zajtra?
KomentárObyvatel Pred 3 hodinami:
..."špinavý každý kút v meste a neupravené miesta..." - píše obyvateľka Serede
KomentárPre obcana Pred 4 hodinami:
Mesto Sereď bude vďaka hlasovaniu poslancov MsZ financovať športový klub miliónom Eur. Poslancov ani primátora možné prepojenie klubu na kriminálne podsvetie nezaujímalo.
KomentárObyvatel Pred 4 hodinami:
Z rokovania Obecného zastupiteľstva v Dolnej Strede
KomentárCestujuci Pred 7 hodinami:
Traja na jednom bicykli sa čelne zrazili s autom
KomentárZdeno Pred 12 hodinami:
Chcel legalizovať neexistujúce auto
Komentárodpoved Pred 20 hodinami:
Guľomet bol zamurovaný v komíne
KomentárPre denu Včera:
Prečo kontrolórka nekontroluje?
KomentárPoslanec. Včera:
ŠKF iClinic Sereď - ŠK Dubnica N/Váhom 6 : 0
KomentárIvan Sklenár Včera:
Rímskokatolícky hodnostár hody na dnes neodobril
KomentárKedysi na začiatku Včera:
Víkendové búrky potrápili aj obyvateľov Šintavy
Komentárpre messenger Včera:
Živil sa predajom drog, skončil v rukách polície - DROGY ZAISTENÉ V SEREDI
KomentárZlatá ulička Predvčerom:
Pozvánka na zasadnutie Mestského zastupiteľstva v Seredi

Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Bottom panel

© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign