Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | SOL archív | Reportér 24

Najhoršia je mlčiaca väčšina
Označenie inzercie
Sereď Online

ISSN 1337-8481   Dnes je 16. 6. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Wifina - internetove pripojenie pre verejnost
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
FOTO
Označenie inzercie
ŠKOLA DEMOKRACIE
Označenie inzercie
EXPEDICIA BALKAN 2014
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
Lekáreň
Údaje o lekárskej službe na dnešný deň nie sú dostupné.

Kino Nova
Múzeum Sereď
Farnosť Sereď
Označenie inzercie
Historické fotografie
Sereď
Označenie inzercie
Linky
Videá

RegioJet pripravuje od septembra nasadenie poschodových vozňov na vlaky na trase Bratislava - Dunajská Streda - Komárno a späť

RegioJet |MM| Vďaka nasadeniu poschodových vozňov sa prepravná kapacita navýši

Vlakový dopravca RegioJet, ktorý na objednávku Ministerstva dopravy a výstavby SR prevádzkuje regionálne vlakové spoje na trase Bratislava - Dunajská Streda - Komárno a späť, chystá od pondelka 2. septembra 2019 nasadenie dvojposchodových vozňov na vybrané vlakové spoje na tejto trase. Až dve súpravy zostavené z poschodových vozňov tak zvýšia prepravnú kapacitu najvyťaženejších spojov jazdiaci v rannej a popoludňajšej špičke.

"Poschodové vozne budú nasadené na ranný vlak 4308 s odchodom z Dunajskej Stredy do Bratislavy vo všedné dni o 6:15 h. Vďaka ich nasadeniu sa navýši kapacita na sedenie o ďalších 100 miest. Podobne sa to bude týkať aj ďalších spojov, na ktoré budú súpravy nasadené" hovorí Ivana Kašická, riaditeľka vlakovej a autobusovej dopravy RegioJet.

Nasadenie poschodových vozňov nadväzuje na prvú fázu posilnenia kapacít vlakov, ktoré RegioJet spoločne s Ministerstvom dopravy a výstavby SR realizoval od 18. februára 2019, kedy na vybrané spoje na trase Bratislava - Komárno a späť nasadil klasickú súpravu zostavenú z rýchlikových vozňov RegioJet. Vďaka tomu mohol uvoľnenú kapacitu využiť na posilnenie iných spojov denne o vyše 600 miest. Rezort dopravy bol pripravený financovať zvýšenie kapacity poschodovými vlakmi už pred letnými prázdninami, čo však kvôli schvaľovacím procesom a technickej príprave na prevádzku, ktorú musia tieto poschodové vozne absolvovať, nebolo možné.

Masívny nárast cestujúcich – za prvý štvrťrok medziročne o 87 % na 1,27 milióna

Počet cestujúcich na tejto trase neustále masívne rastie rekordným tempom. Za prvé tri mesiace roka tu vlaky RegioJet prepravili  rekordných 1,27 milióna cestujúcich, čo je v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka o 87% viac. Hlavnými dôvodmi pokračujúceho silného nárastu počtu cestujúcich je rast počtu obyvateľov v novo postavených rezidenčných oblastiach v obciach Žitného ostrova a tiež vstup RegioJetu do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji. V neposlednom rade množstvo cestujúcich dáva prednosť vlakom pri ceste do práce či späť z dôvodu rekonštrukcie a výstavby cestných komunikácií na príjazde do Bratislavy.

 

„Vítame, že ministerstvo dopravy sa za súčasného vedenia systematicky zaoberá navyšovaním prepravných kapacít vlakov na trase Bratislava – Komárno. Do doby, než dôjde k zvýšeniu priepustnosti trate do Komárna, je nasadenie poschodových vozňov jediná možnosť, ako ďalej navyšovať kapacitu spojov, ktoré už dnes v špičke jazdia v 20 minútových intervaloch. Trať Bratislava - Komárno je najvyťaženejšia jednokoľajná trať na Slovensku a len vlani tu cestovalo 3,6 milióna cestujúcich – čo je medziročne o milión cestujúcich viac",dodáva Ivana Kašická, riaditeľka RegioJet.

 

Nasadeniu dvojposchodových vozňov predchádza pomerne náročný proces ich schválenia pre prevádzku na sieti ŽSR, vzhľadom k tomu, že sa jedná o úplne nový typ vozidiel, ktoré doteraz na Slovensku nikdy nejazdili. Prevádzka týchto vozidiel znamená tiež schválenie nového typu motorových lokomotív pre prevádzku na Slovensku. Schvaľovací proces aktuálne prebieha - realizuje ho ako nezávislá autorita Dopravný úrad SR. Vozidlá boli doteraz prevádzkované nemeckými dráhami DB Regio a konštrukčne ide o vozidlá, ktoré sú dnes využívané na spojoch Regional Express prevádzkovaných DB Regio v prímestskej a medzimestskej doprave kľúčových centier v Spolkovej republike Nemecko.

 

 


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹
Pre pre halo | 24-05-2019 20:23:56
To je ono Ty primitív,vieš čo,ja Fica,lebo čo to tam máte za potentatov,mňa Ti ľudia vôbec nezaujimavu,lebo už žijem skoro 50 Rokov v zahraničí,ja len neznášam,keď niekto v rámci propagandy,klame a neustále oblbuje ľudí,potom sa veru od smeru nelíši ničim.
gulak | 24-05-2019 17:45:04
pre:Pre Gulak..pomýlil som sa,chcel som napísať,že tie vagony nie su vždy čisté..tak sa toľko nado mnou neodbavujte..
pre Halo | 24-05-2019 14:49:09
Si len tupa Ficoovca,ked dostaneš od fica s kapitanom zožrat hovno,ty to odprezentujes ako kvalitnu talinsku pizu.
Halo | 24-05-2019 13:31:43
Nemyslím si,že by som sa musel riadiť nejakými pokynmi.Cestujem neustále a to vlakom,ja so svoj názor napísal a tým to pre mňa hasne.Ked ste vy nespokojný to je Vaša vec,ja som spokojný a mňa nemusíte o niečom presviedčať.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 24-05-2019 10:31:35
Halo | 24-05-2019 10:19:14 | - napiste prosim, na ktorych spojoch KONKRETNE a s akymi voznami ste Vy osobne spokojny. Dakujem.
Halo | 24-05-2019 10:19:14
Čo to tu vlastne chcete dokázať,my všetci vieme,že Regiojet má dobré spoje,ale preto nemusíte hneď všetko zatracovať,ja som spokojný aj s tými a aj s tými.Vieme všetci,prečo sa tak angazujete.Mate nás ozaj vlastne za čo?Je to úbohé.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 24-05-2019 09:23:29
Halo | 24-05-2019 09:03:03 | - na nasej trati novych uz niet...
Halo | 24-05-2019 09:03:03
Pre makoty nafotí aj tie nové.
Makoty | 23-05-2019 21:38:33
Halo...
Zajtra Ti nafotím tie Tvoje nové vlaky... Miloš určite doloží fotky....
Onanym | 23-05-2019 20:36:16
Halo... Ty si ten brouk pytlik asi...
andel | 23-05-2019 18:18:34
ŽSSR ?
horiace vlaky ? ... 10 ročná vizitka práce Smeru ... :)


Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk#ixzz5olTsGMOV
Pre Gulak | 23-05-2019 13:15:54
Neviete čítať?Skoro vždy sú nové,keď sú staré atď.Vam sa to proste nehodí do kramu.Vzdy a za kazdu
gulak | 23-05-2019 09:32:42
pre Halo..nie vždy sú vagony nove..tak tu neklamte..
Halo | 23-05-2019 06:47:59
Vždy idem zo Serede a vždy prichádzam do Serede,a vagóny sú vätšinou nové,aj keď sú tie starsie,tak sú čisté.Meskaju len vtedy,keď čakajú na rýchliky .Je to proste nonsens,ako ste tu ovládaný.
Makoty | 22-05-2019 16:15:46
Pre Halo...
Asi si necestoval na trati Sereď-Trnava to že sa teraz vozia ľudia vo vagónoch zo 70 rokov je fakt,to že meškajú viečka ako je doba jazdy je tak isto fakt ...
A Ty jazdíš,ako si napísal dlhé trate,tak vieš Prd v akých vagónoch sa vozia ľudia denno denne do práce...Je rok 2019...to akoby si ešte stále teraz jazdil napr. na žiguláku alebo na embéčke 100,120....
Halo | 22-05-2019 11:50:19
To su vsetko take Kok....iny.Cestujem vlakom neustale dlhe trate a pom strednej europe.Slovenske vlaky sa nicim nelisia od europskeho priemeru.Uz ozaj nemate nic ,co by bolo ozaj dolezite pre ludi?To,vsetko sa spojuje s vladou,oblbujete ludi kde sa len da.Vlaky meskali vzdy a odjakziva a meskaju vsade,aj v Nemecku aj v Rakusku aj v Rusku proste vsade.Priciny su tisicerake.Ste proste mudrci
Marek Sladký | 22-05-2019 08:32:48
Vlaky meškajú z Trnavy z toho dôvodu, že ich vychodzia stanica je Bratislava - Nové mesto a po ceste naberajú minúty lebo musia pustiť všetky vlaky. Výhoda je, že idú z Ba bez prestupu ale mínus je že ide zo stanice Bratislava Nové Mesto a najmä sú to vagóny čo pamätajú ešte Brezneva
Halo | 22-05-2019 06:34:52
Viete Vy vôbec o čom píšete?Asi nie,.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 22-05-2019 00:29:43
Makoty | 22-05-2019 00:00:44 | - zial, ASOCIALNA politika sucasnej vlady, resp. SMERu.

Problem ale je, ze mne sa uz nechce vysvetlovat, ze zadarmo nie je uplne NIC. Vsetko nieco stoji. Otazkou je, kto to zatiahne.

Ako ten dodrbany chodnik pod Hokejkou, s ktorym nema problem dokonca chvalit sa...
Makoty | 22-05-2019 00:00:44
Miloš ja sa čudujem tým ľuďom,im to vôbec nevadí,že sa vozili v klimatizovaných vagónoch a teraz sa vozia v dobytčiakoch....Študenti ,rozvalený zadarmo, manželka platia a dane aj za nich (a za moje) si ledva sadne...(Študent sedí 8 hodín na riti v škole)....
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 21-05-2019 23:51:30
Protekcny kapitan a falosny JUDr. Danko sa postaral o to, aby cestujuci - my vsetci - jazdili v smradlavych, starych a posprayovanych voznoch aj na hlavnej trati.

Pamatate si, ked som vtedy pisal, ze za vsetkou snahou niekoho dostat prec z biznisu nieco je? Mylil som sa? Zistite si koho blizka firma dodala zelezniciam vlakove supravy za miliony eciek a zistite si v akej kvalite.

Zistite si, kolko z vlakov tohto vyrobcu je sustavne pokazenych. Ja viem aj kde su odstavene...
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 21-05-2019 23:47:11
Makoty | 21-05-2019 23:43:59 | - presne v tejto veci som oslovil vedenie zeleznic. Prinesiem odpoved.
Makoty | 21-05-2019 23:43:59
Pamätám si ,že aj na trati Galanta-Trnava jazdili krásne , klimatizované vlaky s Wi-Fi....a dnes? smradľavé KSČ vlaky z 80 rokov...poďľa mňa ešte staršie,tie z 80 rokov mali červenú koženku,tieto majú takú sračkovo hnedú...a ces rovný poriadok???? Čakávam manželka u vlaku , ktorý má príchod 15.42...vlak príde o 16.00...a nikto nič , mešká viac ako je jeho jazda Sereď-Trnava (12 min)...

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Optik MORVAY AKCIA
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Pridať komentár
iLieky
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Reporteri
Označenie inzercie
Direct real Norea - REALITY
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Papiernictvo Kizze
Označenie inzercie
Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
LED ARENA
Označenie inzercie
Autopožičovňa Sereď
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Sereď, Slovensko
Jasno
15°
C
72%
Východ 10 km/h
07:02
18:10

Štv

B

23°/12°

Pia

B

22°/9°

Sob

B

22°/9°

Vyhľadávanie
Posledné komentáre
KomentárNo len sa veľmi netešte Pred 3 hodinami:
Začalo sa najväčšie odstraňovanie priehrady v Európe
Komentárprosím vás Pred 9 hodinami:
Aby si deti na ihrisku nehľadali vo vysokej tráve, sami si ju musia pokosiť
Komentárželám Pred 10 hodinami:
Veľká protidrogová akcia NAKA
KomentárVoda Pred 16 hodinami:
Uvedomiť si musíme podstatu. Toto aj pijeme.
Komentárobyvatel Včera:
Trnavskí dobrovoľníci budú počas podujatia Naše Mesto pomáhať najmä komunite
KomentárIveta Tóthová Včera:
Aj v Seredi máme zvýšený výskyt komárov - AKTUALIZÁCIA
KomentárPedro Včera:
Ako je možné, že si primátor mesta dovolí verejne klamať občanov?
Komentárturbo Včera:
Voda ako zo stoky - zeleno hnedá a dno bazéna ledva vidieť.
KomentárObvinenia z klamstiev 13-06-2019 06:54:27:
Sereďskí rybári lovia opäť vo svojom revíri
KomentárZákladná škola Juraja Fándlyho 12-06-2019 10:59:24:
OZNAM O ZATVORENÍ PLAVÁRNE
Komentársepultura666 11-06-2019 23:31:56:
Zrazili sa dve cyklistky, o 500 m ďalej dve autá
KomentárNávštevníčka 11-06-2019 21:28:02:
Vernisáž výstavy prác žiakov ZUŠ v Pate
KomentárJozef 11-06-2019 14:43:27:
Polícia v Seredi vyšetruje krádež peňaženky. Poznáte týchto dvoch mužov a ženu ?
KomentárMiloš Majko 11-06-2019 01:42:15:
Mesto Sereď evidenciu dochádzky viceprimátora Veselického viac ako 8 rokov NEVEDIE !! Rozdáva primátor odmeny snáď zo svojho?
KomentárMiloš Majko 11-06-2019 01:30:25:
Primátor Martin Tomčányi: ,"Správu od kontrolórky som prevzal včera, dnes sme ju odovzdali na prokuratúre. Proti cielenej diskreditácii sa budeme brániť právnou cestou."
Komentáranonym 10-06-2019 19:28:50:
V piatok bude na 20minút zablokovaná cesta v Jablonici
KomentárMiso 09-06-2019 21:07:26:
"Myslím, že celý článok je zlomyselnosť autora." - napísal anonym pod článok informujúci o vážnom porušovaní zákonov vrcholovým vedením mesta.
Komentárabcd 09-06-2019 17:09:09:
Zatial nie kompletné informácie o odmenách, plate a benefitoch viceprimátora mesta.
KomentárHalo 09-06-2019 11:23:56:
Tak sme teda odvolili.
KomentárMelinda 09-06-2019 10:37:23:
Adrian Macho sa oficiálne ujal vedenia obce Šoporňa

Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Bottom panel

© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign