Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | SOL archív | Reportér 24

Najhoršia je mlčiaca väčšina
Označenie inzercie
Sereď Online

ISSN 1337-8481   Dnes je 21. 4. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
LIDL ponuka prace
Označenie inzercie
Zaraz - jazykova skola
Označenie inzercie
Wifina - internetove pripojenie pre verejnost
Označenie inzercie
Jazykova skola ZARAZ
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Expedicia Nahorny Karabach
Označenie inzercie
Expedicia 100. vyrocie VOSR Petrohrad
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
FOTO
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
EXPEDICIA BALKAN 2014
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
Lekáreň
Údaje o lekárskej službe na dnešný deň nie sú dostupné.

Kino Nova
Múzeum Sereď
Farnosť Sereď
Označenie inzercie
Historické fotografie
Sereď
Označenie inzercie
Linky
Videá

Problemy je treba predvidat a predchadzat im

Miloš MajkoDátum22. 02. 2009 04:58:53TémaDopravné nehody
iLieky
Označenie inzercie
Dalsia mimoriadne tragicka dopravna nehoda znovu nuti zamysliet sa, ci nie je lepsie prevencia. Vlak na nechranenom zeleznicnom priecesti pri Polomke narazil do autobusu s lyziarmi. Nerovny hmotnostny suboj prirodzene prehrali ti, ktori boli len v nespravny cas na nespravnom mieste a nic nemohli ovplyvnit. Desiatky odbornikov a znalcov sa budu tyzdne a mesiace zamyslat nad tym, kto ako reagoval, kto pri nehode pochybil a ci vodic autobusu alebo rusnovodic nemohli konat inak. Lenze vtedy to boli zlomky sekund a nikto s nicim takym nepocital. Dnes uz je pocut aj hlasy, ze priecestie bolo plne jam, bolo tazsie prejazdne, ze tam uz davno mali byt osadene zavory, alebo aspon svetelna signalizacia. Co vsetko byt malo byt - no nebolo. Tak ako v mnohych inych pripadoch, ako inde a za inych okolnosti. Mozno sa niekto zamysli aj nad tym, ci konkretne osoby ci uz na zeleznici alebo sprave komunikacie nezanedbali svoje povinnosti. Nestastie sa vsak stalo, fakty su otrasne - dvanast mrtvych a dvadsat zranenych. Niekde zostali deti bez rodicov, ci rodiny bez svojich blizkych. Nebude problem zvalit vinu na vodica autobusu. Ak sa tak stane, skutocne moze za vsetko vzdy len vodic? Mozno stacilo poucit sa uz z prvej smrtelnej nehody, ktora sa stala presne na tom istom priecesti. Mozno keby kompetentni rozmyslali, a nie iba chodili do prace, - mozno by dnes bolo vsetko inak. A mozno by bolo treba zamysliet sa, ci miliardy na predlzenie sirokorozchodnej trate z vychodneho Slovenska do Rakuska uz davno nechybaju na nasich zastaralych tratiach po celom uzemi republiky.

iLieky
Označenie inzercie

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
›REGISTROVANÍ MENOM‹
registrovaní nickom
všetci
anonym | 24-02-2009 08:50:19
Právnická terminológia sa nečíta medzi riadkami, tam sa vyjadruje presne a chytá sa tam za slovíčka.
nedostupny69 - pre aNONYMa | 23-02-2009 20:56:57
treba čitat medzi riadkami....
Peter Sabo | 23-02-2009 20:09:14
Spytam sa takto aky je Vas nazor na to ako to je v zahranici??? Urcite poviete ze je to lepsie, na zapad od nas na 100%.... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ed/Mariazellerbahn_level_crossing_I.JPG Mariazell - Rakusko http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Railway_crossing_Calingiri.jpg Calingiri - Australia http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Andrejev_kri%C5%BE.jpg Slovinsko http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6d/Railroad_Junction2004_x.JPG Garlock, California, USA http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/%C5%BDCP_Kanfanar.jpg Kanfanar, Chorvatsko http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Davle-Lib%C5%99ice,_ji%C5%BEn%C3%AD_tunel_(01).jpg Cesko http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Suupohjan_rata_Kauhajoki.jpg Finsko http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bahnuebergang_ungesichert_Taunusbahn.jpg Nemecko http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vitznau-Rigibahn.JPG Svajciarsko
pre nedostupný 69 | 23-02-2009 19:16:57
Vy ste sa s tými trestnými oznámeniami nejako rozbehol... Ale z textu mi vyplýva, že Vaše právne vedomosti sú dosť slabé... 1. Trestné oznámenie sa dáva buď na konkrétnu osobu alebo na neznámeho páchateľa, ale na železnice..? 2. Ak niekto nerešpektuje zásadu prezumpcie neviny, ešte sa nemusel dopustiť trestného činu... Mohol, ale nemusel...
nedostupny 69 | 23-02-2009 18:40:54
Áno myslím že si to vystihol...ten článok sa mi páčil, poukázal som na pohľad so všetkých strán. Mimochodom aj výjazd na hlavnú cestu s kauflandu a s billi je len otázkou času kedy tam niekto skončí pod kolesami auta.
Miloš Majko | 23-02-2009 18:28:02
Oldo, nejde o obhajobu ci obvinovanie. Nejde o to hanit predstavitelov statu, zeleznice ci vodica autobudu a uz vobec nie rusnovodica. Ide o objektivny pohlad na situaciu. Ide o to, pozriet sa na fakty tak, aby boli brane do uvahy vsetky stranky pripadu. Ako vodic, tak rusnovodic budu urcite mat do smrti traumu z udalosti, ktora sa stala. O rodinach, detoch a pozostalych ani nehovorim. Nie je ucelom materialov obvinovat, ale hladat pravdu, resp. poukazat na to, ze pravda v takomto pripade nie je az taka jednoznacna. A za najdolezitejsie povazujem zaoberat sa konecne prevenciou. Vzdy a vsade! V novinach sa snazime poukazovat na mnohe problemy, ktore su v pociatocnom stadiu, kde je este mozne predist mnohokrat fatalnym nasledkom. Problemom vsak je, ze su zodpovedni a to nielen vo vlade ci v mestskych samozpravach, ktorym prevencia vobec nic nehovori. Nie su to totiz okamzite hmatatelne vysledky, ktore by ich vynasali do nebies. Klady preventivnych opatreni zavedenych a financovanych dnes sa na povrch dostanu ovela neskorej - da sa predpokladat ze dokonca ani nie v nasledujucom volebnom obdobi, ale este ovela neskorej. Investicie do buducnosti su vsak najdolezitejsimi investiciami. Dnesok nejaku uz len prezijeme. Ale co bude zajtra, o mesiac, rok. Co bude o desat rokov. Nemozeme sa na vsetko pozerat - po nas potopa! Vacsina nasich prispevkov je prave o rieseni veci, ktore su dnes este riesitelne relativne lacno. Ak sa nam to zda byt vela, kde zoberieme prostriedky potom, ked nam problemy prerastu cez hlavu, pripadne ked neriesenie problemov bude mat tak fatalne nasledky ako havaria pri Polomke? A najhorsie je, ze vacsinou na vsetko doplatia ti, ktori s tym nemaju nic spolocne.
nedostupny 69 | 23-02-2009 17:45:11
TRESTNÉ OZNÁMENIE Pozostalí, starostovia a ďalší poškodení nech podajú trestné oznámenia na: 1. železnice za zanedbanie povinnosti zabezpečiť priecestie po predošlej nehode a za náhradu škody 2. na oficiálnych predstaviteľov vlády, ktorí sa vyjadrili, že vinný je vodič autobusu pred tým, ako bol vynesený rozsudok, lebo platí prezumpcia neviny. Diskusia je pekná, ale nevedie k potrebnému efektu. Súďte sa, nedajte sa, niekedy to trvá niekoľko rokov, ale stojí to za to. Dožadujete sa svojich práv. Zverejňovaním konkrétnych analýz, ako to tento raz urobilo SME sa dá dosiahnuť veľa. Starosta Polomky nech zverejní žiadosť z roku 1999 a aj odpoveď na ňu. Najlepšie celú korešpondenciu so železnicami. Koľko krát žiadosť urgoval. Sú tam podpísaní konkrétni ľudia . Nech verejnosť vie, kto to bol , kto je zodpovedný za dnešný stav a za nešťastie. Úprimnú sústrasť pozostalým. My živí máme povinnosť, aby sa podobné nestávalo v budúcnosti. Jednoducho všetko hodiť na šoféra a zbaviť sa zodpovednosti.
nedostupny 69 | 23-02-2009 17:44:35
Tu je vinných priamo a aj nepriamo množstvo ľudí a ľahostajnosť je hlavná príčina nešťastia. Po prvom nešťastí sa NEUROBILA takmer žiadna prevencia, aby sa ďalšie neopakovalo. Založenie toho značenia železničného priecestia je viac než komičke. Nápis je amatérsky vyrobený na starých dverách asi z použitej rozvádzacej skrine (vidno pánty) a kríž drží silou vlastnej vôle. Na fotkách je to jasne vidieť. Pôsobí to ako niekoho miestneho dobra vola, než oficiálne značenie. - Tento článok ma svoje opodstatnenie ako protiváha a snaha vládnych predstaviteľov manipulovať takúto závažnú dopravnú nehodu.
nedostupny 69 | 23-02-2009 17:44:04
Tato nehoda nie je iba záležitosť vodiča autobusu a všetkých jej účastníkov. Ide o CELOSPOLOČENSKÝ problém ľahostajnosti. Obec, správca železnice, správca komunikácie.---- Keď je v zime frekvencia prechodu na danom úseku vysoká, železnice mali buď upraviť cestný poriadok alebo obmedziť rýchlosť vlaku v úseku. Pokiaľ obec postavila vlek, mala sa postarať aby bola zabezpečená bezpečná príjazdová cesta ku stredisku a správca komunikácie (nech je to ktokoľvek) mal spraviť bezpečný prechod cez koľaje, bez tých jám, ktoré môžu ktoréhokoľvek vodiča prekvapiť aby pribrzdil a začal preraďovať.
nedostupny 69 | 23-02-2009 17:42:38
SME priblížilo stav a okolnosti za ktorých sa nehoda stala a vôbec tým neobvinila rušňovodiča. Ten ma svoje predpisy a nie je to vodič cestnej premávky, ako si tu mnohí v diskusiách myslia. Zabrzdím, rozbehnem, uberiem, tak ako sa rušňovodičovi páči.
nedostupny 69 | 23-02-2009 17:41:26
VLÁDA: p.Fico s p.Kaliňákom účelovo a bez zaváhania tvrdili niečo, čo nemali ničím podložene. Fico pohľadom odmeral vzdialenosť na ktorú je vidieť vlak 300-400 m a p.Kaliňák mal už pravdepodobného vinníka nešťastia, šoféra autobusu, bez dôkladného vyšetrenia nešťastia. CO JE TOTO ZA MANIPULACIU VEREJNOSTI????? Samozrejme išlo o politickú účelovosť aby sa tato tragédia nestala pre nejakú objektívnu príčinu nebezpečná a pripadne by mohla padnúť nejaká ta hlava vo vláde.
Peter Klokner | 23-02-2009 13:00:53
Stala sa tragédia a život to nikomu nevráti. Tak ako je snaha urobiť najväčšieho hlupáka z vodiča autobudu (zrejme najväčšia časť viny) zaznievajú pomerne intenzívne hlasy kritiky i na ŽSR. Oprávnene. V Dolných Zeleniciach je železničný prejazd so svetelným výstražným znamením v poli 1km za dedinou kde vidno od Leopoldova až do Siladíc a cesta vedie iba k senníku asi 500 m za priecestím. Taká istá signalizácia mohla byť aj v Polomke. A nedá mi k pripomienke ministra Kaliňáka že tadiaľ idú 4 vlaky za deň. Dal som si námahu a je ich 7 jedným a 7 druhým smerom (iba osobáky - lokálky + jeden rýchlik) nepočítam nákladné súpravy. To len ku korektnosti podsúvaných čiastkových informácií. Minister Vážny dokonca pochopil návrh na odstúpenie ako osobnú invektívu a vyjadril sa že keby odstúpil už by to aj tak nikomu nepomohlo. Nuž zrejme nepochopil o čom je politická funkcia- že tak trochu aj o morálke. Možno jeho nástupca by bol na štátne železnice prísnejší a štedrejší v dotáciách.
anonym | 23-02-2009 08:23:38
Na oranžovú sa smie prechádzať len prípadoch, v ktorých to dovoľuje zákon. Myslím, že zo zákona č. 8/2009 tak ako aj zo starého zákona č. 315/1996 to jednoznačne vyplýva (vyplývalo). Za určitých okolností je možné prejsť aj na oranžovú bez toho, aby vodič porušil zákon. Nikto nemôže, ani Ján P., kategoricky vylúčiť prechod na oranžovú. Ak pôjdem cez obec 50 km/h a 20 metrov pred križovatkou mi zasvieti na semafore oranžová, tak to kľudne prejdem a nič som neporušil. Ak by som totiž mal snahu rýchlo ešte zabrzdiť pred semaforom, tak riskujem, že do mňa nabúra auto idúce za mnou, ktorého vodič sa tiež bude snažiť prejsť na oranžovú. Toto je situácia, ktorú zákon pripúšťa.
anonym | 22-02-2009 19:15:14
Nepochybujem už teraz o tom, že to bude na vodičovi.
Peter Sabo | 22-02-2009 14:01:12
Na zeleznicnom prejazde sa neradi, prave z dovodov ako sme videli vcera. Vlak musi v dostatocnom predstihu trubit, takze je ho pocut. Ak pocujem vlak trubit nevchazdam na priecestie, ked uz som na nom snazim sa co najrychlejsie prejst nestojim na nom. Kazdy poukazuje na zly stav priecestia lae nikoho som nevidel poukazovat na zly tech. stav autobusu. K zavoram: Tie su konstruovane tak ze sa daju prerazit osobnym autom, netreba ich zdvihat, obchadzat, da sa prejst aj cez ne navora sa protivahou trochu zdvihne a auto "oskre". Ta skoda ktora vznikne na aute bude asi urcite pre vodica vyhodnejsia ako platba vlastnym zivotom.
milan | 22-02-2009 13:46:23
v tomto pripade to nie je take iste..ak je cesta naozaj v takom zlom stave ako sa hovori, je prirodzene, ze vodic spomalil, aby bez problemov presiel, chcel podratit (vieme, ze pri autobuse to nejde tak rychlo ako v osobnom aute) a ked sa spoza zakruty vyrutil vlak, uz nestihol odist...Kazdopadne, odhliadnuc od tejto konkretnej situacie, je potrebne, aby prave VODIC AUTA na zeleznicnom priecesti dbal na zvysenu opatrnost..vlastna skusenost - hlavny tah z martina na turcianske teplice - obec kostany nad turcom. siganlizacne zariadenie uz hodnu chvilu oznamovalo prichod vlaku, v tom sa dorutil "sikovny" vodic s malym uzitkovym autom, vosiel na priecestie a zavory ho "uvaznili" priamo na trati. rychlik sa rutil a trubil...nastastie boli v tom aute dvaja, spolujazdec vybehol nadvihol zavoru a auto mohlo odist, aj ked za cenu odtrhnutej anteny. Nechcem si predstavit, co by sa stalo, keby bol v tom aute sam...Takze podla mna je to zodpovednost kazdeho vodica, aby velmi dbal na opatrnost pri prechode na zeleznicnom priecesti, hlavne tam, kde nie je ziadna signalizacia.
nedostupny69 | 22-02-2009 11:38:49
„Čo je viac? biznis alebo ľudský život.“ Keď sa jedná o biznis, vládny činitelia sa budú zaoberať radšej širokorozchodnej trate pretože prepojenie na provízie, alebo mať svoje chápadlá v stavebných a iných firmách jednoznačne žiadneho Slováka nepresvedčí o opaku, to je pre nich dôležitejšie. To zasadnutie vlády čo vlastne vyriešilo? Divadielko pre občanov...., veď sa stačilo ospravedlniť príbuzným atď... a radšej na ďalších schôdzach zaoberať stou to problematikou. Úprimnú sústrasť pozostalým. Holiš O.
Miloš Majko | 22-02-2009 19:08:07
Nikdy a v nicom nie su uplne identicke podmienky - teplota vozovky (mozna namraza), sneh, protislnko, kamion v protismere (znizena viditelnost) a pod. Po nehode su vsetko uvahy a predpoklady a clovek je tvor omylny. Znalci a vysetrovanie PZ urci pomerne presne pricinu nestastia. Ale malokedy je to iba na vodicovi.
nedostupny69 nedostupny69 | 22-02-2009 16:02:54
Všimol som si, že autobus bol staršej výroby a teda určite nedbanlivosť vodiča a stav vozidla ,teda autobusu sa podpísal na tej tragédii, čo ma dnes však zarazilo, že pomoc im poskytne ministerstvo sociálnych vecí, koľko byrokracií atd...ale že včera štátny úradníci minuli veľa peňazí na to aby sa tam išli pozrieť a večer zasadnúť...no strašný hazard...predvolebná kampaň ako hrom. Ešte že tam neboli nominanti na prezidentské voľby.
anonym | 22-02-2009 19:01:33
Bavíte sa tu o tom, ako keď sa zabil mladý Hryc a jeho otec to zvalil na cestný ostrovček... Cez to priecestie prejdú denne stovky vodičov, ktorí majú rovnaké podmienky na prejdenie cez koľaje. Ale iba vodič autobusu to dokázal "posrať". Prečo to teda zvládli iní a iba on nie..? Pretože on si, na rozdiel od ostatných, počínal ako idiot!
anonym | 22-02-2009 16:22:10
Ja si myslím, že tam čo sa stalo, už nie je čo riešiť. Vinný je vodič autobusu. Inak je pravda, že on s tým už nemohol nič robiť. Najprv zanedbal svoje povinnosti a potom už s tým nič nemohol robiť. Potom to už len vlak dokonal.
Igor | 22-02-2009 20:19:04
Každý vodič sa skôr či neskôr dostane do situácie, kedy pochybí a toto pochybenie mohlo spôsobiť tragické následky. Sú to zlomky sekundy. Vďaka Bohu bol v tom okamžiku však jeho anjel strážny na svojom mieste a určite sa veľmi zapotil. P. Majko to vystihol úplne presne. Častokrát ani policajné vyšetrovanie nedokáže odhaliť úplnu pravdu. Aj vyšetrovateľ je len človek a mnohé okolnosti zostávajú nejasné. Zostáva len obrovský smútok...
anonym | 22-02-2009 11:44:35
Tu nie je čo riešiť - vinný je vodič autobusu. Treba vychádzať zo súčasne platného zákona č. 8/2009, kde sa jasne píše ako sa má vodič správať a čo má robiť pred železničným priecestím bez závor. Alebo niekto čakal, že zastaví rušňovodič..? To hádam nie. Ak by si vodič autobusu počínal tak, že sa pozrie na obe strany, tak by sa nič nestalo. Nepomôže ani výhovorka, že mu mohlo zasvietiť slnko do očí - predsa keď nevidím tak nepôjdem na slepo. Ľudia doplatili na pomätenosť vodiča autobusu.
milan | 22-02-2009 16:11:03
ja som nepovedal, ze by mal byt vinny rusnovodic..to urcite nie, on uz s tym nemohol nic robit..ja som tym len chcel povedat, ze nemozeme este v tejto situacii presne vediet co sa tam stalo...
Miloš Majko | 22-02-2009 17:52:14
Od zaciatku je iste, ze urcity podiel viny vodic nesie. No nikdy nic nie je jednoznacne a za kazdym a aj chybnym konanim su urcite okolnosti, ktore umoznili v danom momente konat tak, ako konane bolo. Kazdy z nas sa hlavne v krizovych situaciach rozhoduje v sekunde a to vacsinou bez mpznosti odlozenia rozhodnutia na iny (mozno vhodnejsi) cas.
pre Milana | 22-02-2009 15:50:34
Je nemysliteľné, aby bol nakoniec vinný rušňovodič... Skúsený vodič autobusu vie, že rýchlosť treba zaradiť pred koľajami a cez ne potom treba prejsť už na zaradenom rýchlostnom stupni, aby priamo na koľajniciach nemusel potom šaškovať s rýchlostnou pákou... Bez ohľadu na stav vozovky mohol cez to priecestie prejsť plynule, keď sa dokáže jame vyhnúť osobné auto, mohol to dokázať aj autobus. Pravidelne tadiaľ autobusy prechádzajú, ale tragédii sa nevyhol práve tento. Prečo? Lebo vodič to podcenil.
nedostupny 69 | 22-02-2009 19:33:29
Zásadne pred vysvetlením povedal, že nemôže prejsť na oranžovú. *headbang* *headbang* *headbang*
nedostupny 69 | 22-02-2009 19:31:34
Teraz som počúval vyjadrenie p.Packu v TV, že či môže vodič prejsť na oranžovú....vraj nie ale ....mame to my zákony guľaté...., to znamená že vyštartovať na oranžovú mi je jasné ale pokiaľ vodič vchádza na križovatku a nezastaví na oranžovú je to priestupok ALE ak by tým zastavením mal spôsobiť dopravnú nehodu môže prejsť. Vysvetlenie ako v kocúrkove.
nedostupny 69 | 22-02-2009 16:44:07
Podľa mňa vodič autobusu bol oslnený slnečnými lúčmi, pretože oproti bol predsa lyžiarsky svah a keďže svietilo slniečko a odrážalo sa od svahu, vodiča oslnilo... Toto je vysvetlenie, ale o tom by nám mohli fotografofia porozprávať. Slováci vždy vedia vyšetriť oveľa skôr prípady ako naši vyšetrovatelia. Ruku na srdce bola to tragédia... a veľmi si my rodičia budeme uvedomovať vždy než niekam pošleme naše deti /rodinu / niekam na výlet atd...
anonym | 22-02-2009 19:23:27
Pred pár rokmi na rýchlostnej komunikácii medzi NR-TT havaroval prezident SR s manželkou. Vtedajší šéf ÚOÚČ Ján P., ktorý je dnes prezidentom PZ, sa vyjadril, že na vine bolo počasie... Bolo to legendárna veta na človeka v jeho postavení... Je pravdou, že bola snehová chumelica a veľmi slabá viditeľnosť. Ale pochybil tam vidič, ktorý neprispôsobil rýchlo jazdy svojim schopnostiam a poveternostným podmienkam. Veď v prípade potreby, ak je zlé počasie, treba znížiť rýchlosť hoci aj na 5 km/h, ak to má pomôcť predísť kolízii... Samozrejme, že sa berú do úvahy všetky okolnosti, za ktorých prišlo k nehode, ale v tomto prípade možná námraza, znížená viditeľnosť ani kamión v protismere neboli príčinou havárie. A vôbec - počkajme si na výsledky vyšetrovania a potom môžeme polemizovať.

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Direct real Norea - REALITY
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Papiernictvo Kizze
Označenie inzercie
Begam Trnava
Označenie inzercie
Kominar DUBA
Označenie inzercie
LED ARENA
Označenie inzercie
Autopožičovňa Sereď
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Sereď, Slovensko
Slnečno
23°
B
41%
Juh 10 km/h
05:46
19:51

Sob

B

26°/12°

Ned

H

26°/12°

Pon

B

26°/14°

Vyhľadávanie
Posledné komentáre
Komentárclanky Pred 2 hodinami:
Z rokovania Obecného zastupiteľstva v Dolnej Strede
KomentárValocký - Druckerov "produkt" Pred 2 hodinami:
Ak minister Drucker neodvolá prezidenta PZ, protesty budú pokračovať a dá sa očakávať ďalšia radikalizácia časti občanov.
KomentárLolo Pred 2 hodinami:
Parkovanie: "Tu sa vzdy zle parkovalo, ale teraz popredali neskutocne vela miest"
KomentárHroza Pred 2 hodinami:
Pozvánka na zasadnutie Obecného zastupiteľstva Dolná Streda
KomentárObcan Pred 4 hodinami:
Za zmenu územného plánu a realizáciu ubytovní sa verejne nevyslovil žiaden obyvateľ mesta
Komentárto laco Pred 13 hodinami:
14 ročný mladík riadil auto pod vplyvom alkoholu
Komentárshelley Pred 13 hodinami:
Trnavský župan a predseda SK8 Jozef Viskupič rokoval s ministerkou školstva aj o problematickom posilnení rozhodovania ministerských úradníkov
Komentármarek Pred 16 hodinami:
Jazdili v chránenej krajinnej oblasti
KomentárObcan Pred 17 hodinami:
Naozaj už nechceme a nemôžeme čakať
KomentárOkradnuty narod Pred 17 hodinami:
Časovaná bomba v Brunovciach vybuchla
Komentárnelegálne ubytovne Pred 17 hodinami:
Starosta Macho sa voči poslancovi správal arogantne, verejne ho ponižoval a urážal.
KomentárMonika Pred 18 hodinami:
ZŠ Juraja Fándlyho opäť víťazom celoslovenského finále MINIBASKETSHOW
KomentárDobry den, Pred 23 hodinami:
Zastupitelia občanov mesta rokujú.
Komentárnázor Včera:
Oni to chcú dať povedané priamo - "na hulváta". Poslanci majú dodatočne legalizovať neexistujúce zmluvy za stovky tisíc Eur.
Komentárrybár Včera:
Výsledky volieb do výboru a kontrolnej komisie na obdobie rokov 2018 – 2021
KomentárEtela Včera:
Osobné auto skončilo v stĺpe pri chodníku
Komentárseredan Predvčerom:
Všetko o včielkach sa dozvedeli deti z Vinohradov nad Váhom

Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Bottom panel

© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign