Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | SOL archív | Reportér 24

Najhoršia je mlčiaca väčšina
Označenie inzercie
Sereď Online

ISSN 1337-8481   Dnes je 17. 12. 2017, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Prenájom priestorov na podnikanie
Označenie inzercie
Ponuka práce
Označenie inzercie
ZARAZ Jazyková škola
Označenie inzercie
Afrikola
Označenie inzercie
Zaraz - jazykova skola
Označenie inzercie
Wifina - internetove pripojenie pre verejnost
Označenie inzercie
Jazykova skola ZARAZ
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Expedicia 100. vyrocie VOSR Petrohrad
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
FOTO
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
EXPEDICIA BALKAN 2014
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
Lekáreň
Údaje o lekárskej službe na dnešný deň nie sú dostupné.

Kino Nova
Múzeum Sereď
Farnosť Sereď
Označenie inzercie
Historické fotografie
Sereď
Označenie inzercie
Linky
Videá

EICMA 2015 - Milano

144
EICMA je prezentovaná ako najväčšia motocyklová výstava na svete, ktorá odhaľuje nové modely pre budúcu sezónu a trendy v motocyklovom odvetví.  Tento rok bolo predstavených až 25 nových modelov. Medzi sprievodné programy patrili MotoLive vonkajšia aréna, skúšobné jazdy motocyklov, medzinárodná Custom bike show v spolupráci s časopisom Low Ride, závody Supercross talianskeho šampionátu a živé vysielanie rádia DeeJay, ktoré bolo oficiálnou rádiostanicou výstavy. V 6 pavilónoch sa prezentovalo množstvo predajcov, výrobcov a dodávateľov v tomto obore. Na tohto ročnej, už v poradí 73.-ťom ročníku výstavy EICMA bola návštevnosť viac ako 600 tisíc. Do súťaže o hlasovanie najkrajšieho motocykla sa zapojilo iba necelých 20 %. Z toho viac ako 6900 návštevníkov hlasovalo za Ducati XDiavel. V pomere návštevnosti domácich fanúšikov dvojkolesových strojov to bolo asi samozrejmosťou, že prvenstvo získa talianská značka. Ducati XDiavel je cruiser, ktorý používa na pohon zadného kolesa ozubený remeň. Zaujímavosťou na volante je nové tlačítko DPL  rozjazdového asistenta. To umožňuje po zaradení jednotky a plného plynu  riadiacej jednotke maximálne zrýchlenie bez toho aby ste skončili na chrbte. Ďalšie možnosti tohto modelu sú nastavenia, ktoré si zadávate priamo  do výroby: výška sedadla, nastavenie riadidiel, umiestnenie stupačiek.... Celkom 60 rôznych nastavení.
Medzi ďalšie novinky talianskej značky Ducati, patrí Scrambler Sixty2 s objemom 400cm3, Panigale 959, Monster 1200R, Hypermotard 939, Multistrada 1200 Enduro. Multistrada 1200 Enduro dostala vypletané kolesá 19" vpredu a 17" vzadu a množstvo asistenčných systémov, náklonové ABS, prisvietenie do zákrut, semi-aktívny podvozok Sachs. . .
Aprilia ponúkla svoj inovovaný superbike RSV4 a pre preteky WSBK - RSV4 R Faktory works, plný elektroniky s výkonom cez 230 koní. Vespa svoju modelovú radu obohatila o špeciálnu edíciu pri príležitosti 70.výročia tejto značky -  Settantesimo. Výbava obsahuje farbu Azzurro 70 v kombinácii s tmavohnedým sedadlom, lakované kolesá a plastové doplnky v béžovej farbe. K výbave patrí aj taška na batožinu vo farbe sedadla. 
Moto Guzzi prinieslo technologicky vylepšený model V7 II Stornello, ktorý dostal novú 6.stupňovú prevodovku a spojku. V9 Bobber a V9 Roamer je dvojica, ktorá má nový motor Euro4 s objemom 850cm3. Rozdiely sú kozmetické, pričom Roamer je elegantný custom a Bobber je model podobajúci sa predvojnovým motocyklom, kde sú dominantné vysoké kolesá a matná farba. MGX-21 Flying Fortress bol predstavený ako prototyp v minulom roku a do sériovej  výroby  bude zaradený až koncom roku 2016 
s objemom 1400cm3.
MV Augusta Dragster RR Lewis Hamilton 44 je inšpirovaný pretekmi F1 a hlavne týmto jazdcom  z tímu Mercedes AMG. Hamilton sám na nej jazdí a podielal sa aj na jej návrhu. Z tejto limitovanej edície bude vyrobených iba 244 kusov. Ďalšou premiérou tejto značky bola Brutale 800 , kde zaujímavosťou je kľukovka, ktorá sa točí v protismere a radenie bez spojky EAS 2.0 quickshifter.
Rakúska značka KTM predstavila svoj špeciál 2016 na MotoGP. Inováciou prešiel Duke 690 a Super Duke 1290. Super Duke 1290 R, ktorý je najsilnejší naháč na trhu s výkonom 173koní  dostal kolegu Super Duke 1290 GT so semi-aktívnym podvozkom, náklonovým ABS,  svetlami s prisvietením do zákrut. Vonkajší viditeľný rozdiel je vo väčšej kapotáži, kde sa na boku vyníma veľký nápis GT, väčšiemu a nastavitelnému plexisklu a bočnými kuframi. Duke 690 prešiel výraznou zmenou hlavne zvnútra 
motora o ľahšie. Ostrejšia verzia Duke 690R je vybavená výfukom Akrapovič, nastavitelnou prednou vidlicou, inovovanou elektronikou a hlavne odlišnou grafikou kapotáže.
Triumph inovoval svoj model Tiger Explorer 1200 v šiestich  verziách: XC, XCx, XCa, XR, XRx, XRt. Rozdiely medzi jednotlivými verziami sú XR - stavaný na jazdu po ceste, XC - zameraný na jazdu v teréne. Nový model má zvýšený výkon a krútiaci moment, náklonové ABS, systém rozbehu do kopca, semi-aktívny podvozok, elektricky  ovládané plexi. Bonnevill sa dočkal  inovácie ako pri 800  tak aj pri 1200, ktorá je podobou variantu z roku 1959 pod názvom T120. Množstvom možností výbavy a doplnkov  sa 
naozaj môžete odlíšiť od ostatných. 
Kawasaki Ninja ZX-10R prešla do novej sezóny úplnou prestavbou. Konštruktéri zmenili naozaj všetko motor, podvozok, elektroniku, kapotáž. Zaujímavosťou je, že napriek odlahčenému motoru a to celkom až o 5 kg sa celková váha motocyklu zvýšila o 5 kg. Dôvodom je množstvo elektroniky oproti predchádzajúcemu modelu.  Dizajnovými úpravami prešli aj ďalšie modely  ER-6, Z800 a Z1000. Kým pri ER-6 sú to nové farebné kombinácie dvojfarebného lakovania nádrže a kontrastných farieb pružiny tlmiča, 
pri Z800 a Z1000 vsadila Kawasaki na kontrast čiernej a červenej podtrhnuté nezameniteľným zvukom Akrapiviča. Tento concept Kawasaki predstavila pod názvom Sugomi edition. ZZR1400 bola predstavená v Miláne pod názvom Performance sport. Bola predstavená s komponentami: ako dva Akrapovič výfuky, brzdy Brembo M50 s pancierovými hadicami, ale aj vyššie plexi. 
Yamaha pri modeli MT-10 využila z úspešného modelu R1 sperbikový motor, odpruženie ako aj väčšiu časť rámu. V novej MT-10 sa spájajú jazdné vlastnosti predchádzajúcich modelov MT s pretekárskymi vlastnosťami R1. MT-10 je náháč  s najmodernejšími technológiami určený  nielen do mesta ale aj na dlhé cesty. XSR-900 je výsledkom spolupráce s úpravcom motoriek Rolandom Sandsom.   Výsledkom je MT-09 v custom podobe. Pod retro kapotážou sa skrývajú moderné technológie. Kvapalinou chladený 3- valcový motor Crossplane s výkonom 115 koní, Monocross-zadné pružiny alebo upside –down vidlica s nastaviteľným odskokom .
Suzuki tentokrát odprezentovala trojicu noviniek : model VanVAn 200, ktorý prešiel znovu zrodením pred niekoľkými rokmi tentokrát dostal do vienka 200 kubíkový motor ostali neodmysliteľné tučné kolesá ( 18 – palcové predné a 14 – palcové zadné.)  VanVan 200 je stavaný na jazdu v meste prípadne v blízkom okolí.  Premena modelu SV650 ako naháča strednej kategórie vychádza s pôvodnej SV rady s inováciami ako technickými (zvýšený výkon, prepracovaný motor ) tak aj dizajnérskymi ( celkovo štíhlejší dizajn, nízko položené sedlo). Najlákavejšou zmenou je výrobcom uvádzané zniženie spotreby paliva ( 3,84 L/100 km). Trojicu noviniek značky Suzuki uzatvára koncept GSX-R 1000. Táto modelová rada oslavuje už 30.-te výročie. Na trh by mala prísť v roku 2017 a prestavali ju od podlahy. Samozrejme využili  pri tom aj získané skúsenosti z MOTO GP. GSX-R 1000 prináša napríklad variabilné časovanie ventilov alebo system SUZUKI Exhaust Tunning-Alpha na vyrovnanie tlaku vo výfuku. Sériový výkon 200 koní si jednuducho vynútil 10-stupňovú trakčnú kontrolu. 
Honda  predstavila svoju kompletnú modelovú radu motocyklov pre rok 2016. Zahŕňala šesť modernizovaných motocyklov strednej kategórie , návrat legendy v podobe modelu Africa Twin a nemožno zabudnúť ani na koncept mestského “dobrodruha” v podobe City Adventure. Modely CB500F (naháč) CBR500R (šport) CB500X (crossover) prešli menšími technickými vylepšeniami, ktoré sú smerované na zvýšenie komfortu jazdy ( LED svetlomety, nastaviteľné brzdové páčky, väčšie palivové nádrže) ale aj dizajnovou úpravou vzhľadu. ( agresívnejší vzhľad je pri modelovej rade CB500F doplnený 6 jasnými farbami, pri športovej verzii CBR500R ostré výrazné línie doplňuje kratší tmič výfuku, ktorý sa svojou vnútornou konštrukciou stará o ostrý zvuk, pri crossover rade CB500X sú v ponuke nová výrazná grafika a farby. Väčšia nádrž sa postarala o predĺženie dojazdu na viac ako 500km). Aj trojica motocyklov rady New Concept s objemom motora 750 cm3 prešla množstvom zmien. Modely NC750S, NC750X a Integra v súčastnosti spĺňajú emisnú normu EURO4, nové panely prístrojovky, majú možnosť voľby podsvietenia až z 9-tich farieb a v režime ECO dispej mení farbu podľa spotreby paliva. O charakteristický zvuk sa postarali nové koncovky výfuku, a pri modeloch NC750X a Integra je predná vidlica opatrená dvojitými prietokovými ventilmi, ktoré zlepšujú tlmenie. Z estetických  zmien  pri modeloch New Concept  je možné spomenúť LED osvetlenie a nové farebné prevedenia. Farebnými úpravami prešli aj CB650F ä štvorvalcový naháč) a CBR650F sú v ponuke vo dvoch farebných prevedeniach a to v kombinácii matnej čiernej a bielej a v matnej čiernej a červenej. Najväčšími lákadlami boli nepochybne modely RF1000L Africa Twin a koncept City Adventure. Honda vo svojej novinke Africa Twin spája kombináciu vysokého štandardu cestného komfortu, off-roadových schopností s najmodernejšími technológiami. Africa je v ponuke v troch verziách. Štandardný model s LED osvetlením , verzia s ABS má du plusu LED smerovky, systém nastaviteľnej trakčnej kontroly s viacerými režimami, chrániče rúk, a chránič olejovej vane. ABS je vypínateľné na jazdu v terrene) tretia verzia k tejto 
výbave ešte pridáva prevodovku DCT , ktorá sa vyznačuje troma úrovňami športového režimu a novým spínačom pre jazdu v teréne so schopnosťou prispôsobiť radenie pri jezde do alebo zo svahu. Prototyp City Adventure prináša dobrodružstvo jazdy do miest a naznačuje nové smerovanie skútrov Honda.  
BMW  predstavila dve novinky R nine T scrambler a G310 R . G310R vznikla v spolupráci s indickou firmou TV S s výkonom motora 34 koní, čo je porovnateľné s najvyhľadávanejšími motocyklami pod 500 ccm Honda CBR 300RR ( 30koní), KTM Duke 390 alebo Yamaha YZF-R3 ( 40 koní) Uvádzaná maximálna rýchlosť je 145 km/h. V základnej výbave je ABS. Model G310 R je určený najmä pre držiteľov vodičského oprávnenia A1 a ako BMW uvádza jedným z dôvodov prečo vytvorilo túto motorku je prilákať viac žien ku svojej značke. Ďaľšou novinkou v stánku BMW bol model R nine T scrambler s výkonom 110 koní. Typickým znakom sú kolesá teda predné 19 palcové koleso. Celá motorka pôsobí výššie a užšie ako model Nine T, spôsobuje to predovšetkým predná časť s menším svetlom , jednoduchým budíkom,ktorý spája analógový tachometer a digitálny otáčkomer. Vo výbave nechýba ABS a trakčná kontrola, možnosť voľby jedno alebo dvojmiestneho sedadla. Toto oldschoolove poloenduro sľubuje veľa zábavy.
Harley-Davidson  tento rok stavila na celkovú prezentáciu značky a oslovenie nových zákazníkov. Novinky boli zastúpené modelmi Sportster Iron 883 a Forty-Eight. Obidva modely prešli technickou inováciou ako zmena sadadla, čo poskytuje pohodlie a väčší jazdný comfort. V štandardnej výbave je pri obidvoch modeloch ABS. Inováciou prešiel aj celkový vzhľad oboch modelov. Iron 883 bol inšpirovaný surovým a drsným štýlom garáží a je ladený do tmavých farieb zatiaľ čo Forty-Eight veselšími farbami , konštrukciou ale aj chrómovanými výfukmi ostáva verný retro štýlu. Okrem toho Harley-Davidson vyhlásil aj víťazov súťaže “Battle of the Kings”. Súťaž trvala 5 mesiacov a bola určená pre oficiálnych dílerov značky. Úlohou bolo postaviť motorku na základe Street 750. Víťazné modely boli súčasťou prezentovaných modelov značky.

Fotogaléria k článku:

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

Zobraziť všetky fotografie
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

144
Autor: Radovan Krajmer
144
Autor: Radovan Krajmer

Skryť všetky fotografie

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Optik MORVAY AKCIA
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Pridať komentár
iLieky
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Reporteri
Označenie inzercie
Direct real Norea - REALITY
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Papiernictvo Kizze
Označenie inzercie
LIDL
Označenie inzercie
Kominar DUBA
Označenie inzercie
LED ARENA
Označenie inzercie
Autopožičovňa Sereď
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
Sereď, Slovensko
Jasno
-3°
C
92%
Východ 3 km/h
08:34
16:59

Ned

H

3°/-2°

Pon

H

2°/-3°

Uto

B

1°/-3°

Vyhľadávanie
Posledné komentáre
Komentárseredan Pred 49 minútami:
Muž, ktorý sa mal sa vyhrážať policajtom po zákroku v Opoji smrťou sa prihlásil sám na polícii
Komentártomáš Pred 57 minútami:
"Pochod čertov" v Piešťanoch - vyjadrenie organizátora
KomentárPeter Pred 1 hodinami:
Prečo sú čerti škaredí? Môj názor na "spestrenie" Vianočných trhov
KomentárTo nemyslite vážne ? Pred 2 hodinami:
Videozáznam z 9. zastupiteľstva v obci Šoporňa
KomentárIgor Lehocký Pred 3 hodinami:
Zomrel bývalý tréner seredských futbalistov Tibor Meszlényi
Komentárxxxxx Pred 4 hodinami:
Mikuláš rozsvietil vianočný stromček
KomentárOBČAN Pred 4 hodinami:
Domové prehliadky vykonané pravdepodobne v súvislosti s incidentom, pri ktorom bol zastrelený Ján G. z Vinohradov nad Váhom
KomentárVlado Pred 9 hodinami:
Nútené práce uložené Mestom Sereď príslušným VZN napadol JUDr. Ladislav Skubeň na Generálnej prokuratúre
Komentárpre Ucho Pred 9 hodinami:
Mimoriadna udalosť v obci Opoj: Policajti PMJ museli použiť služobnú zbraň, jeden z podozrivých streľbu neprežil
Komentármiroslav Pred 9 hodinami:
Nadránom v obci Opoj polícia vykonala zákrok proti podozrivým z trestnej činnosti, pri ktorom bol zastrelený Ján G. zo známej "bankomatovej mafie". - AKTUALIZOVANÉ
KomentárAnonym Pred 23 hodinami:
Podnikateľ exposlanec Marián Sidor patrí medzi žiadateľov o zmenu územného plánu. Vo videu predstavuje ich zámer na ubytovanie stoviek až tisícov pracovníkov v areáli bývalej NHS
Komentárvideo Včera:
Šintavská "celebrita" Holička utekal aj pred kamerou a otázkami redaktorky TV Markíza - v REFLEXe na TV už dnes popoludní
KomentárObcan 333 Včera:
Poslanci začali rokovať - bod o zmene Územného plánu mesta bude o 13:00 hodine - AKTUALIZOVANÉ
Komentárreflex relacia Včera:
Starosta Holička pred redaktorkou TV Markíza zbabelo ušiel
Komentárgulak Včera:
"Pochod čertov" v Piešťanoch v nedelu asi nebude. Poslanci tvrdia, že "postavy demonov posobia velmi realisticky" a je to tiež "otazka bezpecnosti a ochrany pred ujmou psychickou ci fyzickou"
KomentárTyrone Včera:
Adrian Macho sa oficiálne ujal vedenia obce Šoporňa
KomentárLen 4tisic? Včera:
Väčšinu poslancov MsZ a primátora Tomčányiho diskusia o veciach verejných pre občanov nezaujímala.

Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Bottom panel

© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign