Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Rescue Online | Sereď Online | SOL archív | Reportér 24

Najhoršia je mlčiaca väčšina
Označenie inzercie
Sereď Online

ISSN 1337-8481   Dnes je 20. 4. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Vrazda novinára a jeho priatelky nesmie zostat zabudnuta
Označenie inzercie
Wifina - internetove pripojenie pre verejnost
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
FOTO
Označenie inzercie
ŠKOLA DEMOKRACIE
Označenie inzercie
EXPEDICIA BALKAN 2014
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
Lekáreň
Údaje o lekárskej službe na dnešný deň nie sú dostupné.

Kino Nova
Múzeum Sereď
Farnosť Sereď
Označenie inzercie
Historické fotografie
Sereď
Označenie inzercie
Linky
Videá

Dnes som volil z presvedčenia a verím, že rovnako budem aj v druhom kole.

200

Už týždne pred dnešnými voľbami nielen v rodinách, ale aj v kaviarňach prebiehali živé debaty o tom, kto koho bude voliť na post prezidenta republiky. Týmto debatám som sa nevyhol ani ja. Úprimne musím povedať, že som bol vážne prekvapený z toho, ako rozmýšľajú a aké hodnoty vyznávajú niektorí hlavne mladí ľudia. V demokracii to tak ale chodí. Keďže kandidovať do verejnej funkcie môže takpovediac hocikto, hocikto môže byť aj volený. Preto je rozhľadenosť a rozmýšlanie voličov v kontexte tak dôležité.

Niektorí kandidáti evidentne zvolili metódu - čím horšie, tým lepšie. Pochopiteľne, od začiatku im muselo byť jasné, že reálne šance byť zvolený sú minimálne, resp. žiadne. Využiť ale šancu na sebaprezentáciu, prezentáciu niekedy deviantných myšlienok pred televíznymi kamerami, či vyhotovenie si selfíčok s nápisom "Voľba prezidenta Slovenskej republiky" na pozadí môže byť vážnym lákadlom. 

Konanie niektorými jedincami nazvané ako "kampaň"  odzrkadľuje žiaľ súčasnú dobu, morálnu úroveň tolerovanú u "politikov" vo všeobecnosti a tak sme mohli byť svedkami sebaprezentačných videí hodných správania sa nie kandidáta na post hlavy štátu, ale ožrana v poslednom  štádiu delíria posledných zúfalcov  4. cenovej skupiny pätnásť minút pred záverečnou.

Nastal teda deň "V" a občan sa konečne dozvie, kto bude reprezentovať krajinu najbližších päť rokov hlavne navonok. Podľa mien kandidátov postupujúcich do druhého kola, úroveň reprezentácie budeme mať možnosť pomerne presne predpokladať už o niekoľko hodín.

- - -

V debatách pre a proti padlo naozaj pomerne dosť mien. Až sa čudujem, že až toľko... A aj otázok - koho budem voliť. Osobne som svoju voľbu netajil a nemal som problém prezentovať aj dôvody, ktoré ma k nej vedú.

Dnes som do hlasovacej urny vhodil lístok s menom  František Mikloško. Nie preto, že by som veril v jeho víťazstvo v zápase o funkciu prezidenta krajiny. Nie preto, že by som bol veriaci a považoval by som to za povinnosť.  Ferka Mikloška som volil preto, lebo zastávam názor, že práve človek s morálnym kreditom a históriou aké má on, by bol vhodným prezidentom krajiny. Mikloško vedel, čo je správne pred revolúciou a vedel to aj po nej. Nie je spájaný so žiadnymi tunelmi, chrapúnskymi ťahmi bežnými vo "vysokej politike" a František Mikloško sa za právo, spravodlivosť a správnu vec pre ďalšie generácie vedel postaviť aj proti komunistom. On nad nimi vlastne vyhral.  Vážim si ho preto a mrzí ma, že v druhom kole si s najväčšou pravdepodobnosťou budem musieť vybrať iné meno. Som si však istý, že aj v druhom kole budem voliť tak, aby som sa svojmu dieťaťu mohol v budúcnosti bez problémov pozrieť do očí.


Fotogaléria k článku:

200
Autor: Miloš Majko

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹
buducnost | 30-03-2019 19:43:38
treba ist volit a preciarknut oboch kandidatov aby bolo jasne ze aj vdaka nim tu toto nechceme https://www.mojevideo.sk/video/2f4c6/usa_chce_pri_kuchyni_vybudovat_30_municnych_skladov.html
Jozef | 30-03-2019 18:22:27
Pytat si sa mal pri prvom kole, vtedy mlciaci rozhodli.Dnes rozhodne vacsina mensiny...
otázka | 30-03-2019 12:19:27
Ešte nie som rozhodnutý komu dám hlas, ale voliť pôjdem.Mám ale otázku,v ktorom prípade rozhodne mlčiaca väčšina,keď vyhrá Čaputová alebo Ševčovič. Podľa mňa to nemôže byť pri obidvoch kandidátoch.Aj mlčiaca väčšina je určité vyjadrenie spokojnosti alebo nespokojnosti.
odpoved | 25-03-2019 18:23:24
Kto predal podu??carnogursky!!!! Viac pisat nemusim,pan pseudonovinar
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 25-03-2019 16:26:40
Tichá revolúcia | 25-03-2019 15:34:47 | - z urcitej casti sa stotoznujem s napisanym. Z urcitej.

Zmysel by mal tzv. hlas protestny. Ten ale u nas de jure nejestvuje. Moze byt de facto nahradeny znehodnotenym hlasovacim listkom. Keby bolo znehodnotenych listkov 500 000, asi by sa niekto zamyslel nad tym, co teraz.

V skorumpovanom otupenom systeme ale skor tvrdim, ze nie.

No a teraz k veci.

NEVOLIT NEznamena NEpodielat sa na veci, ale dat priestor tym, ktori presne vedia koho a preco volia.

NEVOLENIE by teda malo zmysel len vtedy, kedy by bolo nevyhnutne volebne kvorum pre platnost volieb. Toto nieje. Takze k uspesnemu zvoleniu prezidenta vlastne stacia tri hlasy. Dva pre vitaza a jeden pre druheho v poradi.

Mozno pre niekoho nepochopitelne, no napriek tomu realne...
Tichá revolúcia | 25-03-2019 15:34:47
V druhom kole prezidentských volieb slovenskí voliči už niekoľkokrát volili v duchu teórie menšieho zla. Síce veľmi slabá motivácia, osobne mi to príde ako vyberať si medzi bakteriálnym a vírusovým zápalom pľúc, no mnohých zmobilizovala, aby k volebným urnám predsa len išli.

Dnes je však situácia iná. Vyše 530 tisíc voličov, ktorí v prvom kole volili pro-národných kandidátov (307. 823 voličov Štefana Harabina a 222. 935 voličov Mariana Kotlebu), nemá koho voliť. Výber je viac než tristný: kandidátka, ktorá je projektom zahraničných (čítaj amerických) kruhov a jednej z ich centrál s názvom Progresívne Slovensko a ktorá bez zvolenia sivých eminencií nepovie ani mäkké f (hoci, možno ani nevie, o čom je reč, lebo verklíkuje dookola ako pokazená platňa prázdne frázy bez jedinej emócie a takmer bez mimiky), alebo eurohujer, bojujúci za krajšie zajtrajšky pod taktovkou Bruselu, ktorý sa na obdobie pred voľbami stal kresťanom a národne cítiacim Slovákom?

Pre voličov Harabina a Kotlebu sú títo dvaja kandidáti neprijateľní. No rovnako neprijateľní sú aj pre voličov Milana Krajniaka, Eduarda Chmelára či Martina Daňa, ktorých je spolu takmer 130 tisíc. A máme tu ešte polovicu oprávnených voličov, ktorí v 1. kole prezidentských volieb voliť ani neboli. Tieto hlasy majú svoju váhu a bola by škoda nevyužiť ju.



Nebuďme pasívni, voľme tichý protest!

Právo voliť nám dáva výsadu vyjadriť svoj názor. Možno to na prvý pohľad tak nevyzerá, ale aj teraz, v 2. kole prezidentských volieb, máme šancu vyslať proeurópskym a prosystémovým elitám a ich lokajom signál, že možno vyhrali bitku, no o chvíľu budú čeliť obrovskej sile. Poďme do druhého kola prezidentských volieb, využime svoj hlas pre tichý protest. Preškrtnime mená obidvoch kandidátova takýto lístok vhoďme do volebnej urny. Možno nás nebude 660 tisíc, možno nás bude iba 300 tisíc,no vždy je to viac ako účastníkov protestov za tzv. slušné Slovensko. Keď voliť nepôjdeme, naše rozhodnutie budú rôzni „vykladači volieb“ vysvetľovať tak, ako budú potrebovať. Ak voliť pôjdeme(a nebudeme voliť nikoho), náš hlas neprepadne a nebude môcť byť ani zneužitý.

Chápem, že dnes majú mnohí strach povedať nahlas svoj názor. Ekonomická diktatúra podopieraná politickou korektnosťou s udavačskými úderkami zatláča ľudí do pasivity. No teraz sa nemáme čoho báť! Môžeme úplne legitímne, na plné ústa (a predsa anonymne) povedať, čo si myslíme. Postavme sa k 2. kolu prezidentských volieb ako k plebiscitu. Voľme TICHÚ REVOLÚCIU!
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 20-03-2019 12:13:46
Jozef asi doplnim svoj predchadzajuci prispevok nasledovne:

- nemam ziadnych priatelov, ktori otocili kabat a nemam zaujem mat za priatelov ludi, ktori kabat otacaju.
Vazim si ludi priamych, cestnych a tych, ktori v zaujme osobneho prospechu zasadne nazory a konanie nemenia.
Jozef | 20-03-2019 09:37:09
ja som Ti to hovoril,
vys.r sa na tie noviny, lebo nebudes mat ziadnych priatelov a nebude Ti mat kto obratit kabat...
A... uz je to tu.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 20-03-2019 08:25:38
pre M | 20-03-2019 07:33:36 | - nemam ziadnych priatelov, ktori otocili kabat.
pre M | 20-03-2019 07:33:36
Taka obrovska skoda!
Ved Vy by ste bol najlepsi poslanec.
Co poslanec. Najlepsi prezident. A veru, najlepsi vladca vesmiru!

Skuste vojst do politickeho zivota a potom uvidite, ako s vami zatocia. Tam vase teoreticke dristy tazko obstoja. Staci sa pozriet na vasho priatela z VUC, ako obratil kabat.
Ci?
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 19-03-2019 22:19:14
tony | 19-03-2019 21:28:26 | - jasne! Bojujte aj za rozpustenie parlamentu, clenov vlady vyzente, rozpustite policiu a armadu a vylezte na stromy...

;-)
tony | 19-03-2019 21:28:26
bojujeme za zrusenie prezidentskeho uradu,je to brloh stroskotancov,ktory poziera velke peniaze,ktore by sa dali lepsie vyuzit v prospech danovych poplatnikov.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 19-03-2019 18:11:09
pán Majko | 19-03-2019 14:06:21 | - ano, dviva vacsina politikov od hora aj po obce su spinave, bezcharakterne a nenazrate svine. A je uplne jedno, z ktoreho chlieva su.

Napisal som to zrozumitelne - aspon dufam.

Problem ale je, ze tie svine sa pasu a zeru tam a do tej miery, kde a kolko im OBCAN DOVOLI.

A to hlavne obcan apaticky, volby a spravu veci ignorujuci no zpravidla hrdy Slovak, ktory s politikou "nechce mat nic spolocne".

No a na zaver - predava vlastnik, nie politik. Jedine je sprosty vlastnik preda nenazratemu politikovi a ten sa nabali na generacie a preda dalej.
Tak, ako ten u nas v Seredi.
Pre jedna otazka | 19-03-2019 18:06:57
Neviem či sa mám smiať alebo plakať.Panecku,to je logika!
Jozef | 19-03-2019 14:33:59
...tu otazku, ohladne Srbska, myslis vazne?
Milos - trochu chapavy jedinec - ?
preto | 19-03-2019 14:24:25
Preto lebo naša sociálne spravodlivá vláda im radšej zjednodušila zamestnávanie cudzincov, a preto firmy nie sú tlačené do zvyšovania miezd keď srbi chcú sem prísť robiť aj za pre nás nižšie platy. Tak prečo by zvyšovali ? Treba sa spýtať vlády v koho je toto prospech.
pán Majko | 19-03-2019 14:06:21
úrodné polia, slovenské fabriky strategické podniky nerozkradli len nenažraní Slováci, hoci máte pravdu tých tu máme naozaj neúrekom, ale v prvom rade to boli politici, ktorí v prvom rade mysleli na vlastné vrecká na vlastný blahobyt a nie na národ ten im vždy bol ukradnutý hlavne v politike tam bola aj stále je pes zakopaný
jedna otázka | 19-03-2019 13:56:53
keď je nám tu tak stopercentne a keď zahraničné podniky sú pre nás takou spásou, prečo niečo nepostavili napr. aj v Srbsku, ale miesto toho musia Srbi cestovať k nám. Prečo tieto zahraničné firmy nevyplácajú naším pracovníkom v takej výške ako ich platia ich zamestnancom v ich krajinách miesto toho ak majú aspoň o niečo zvýšiť už sa vyhrážajú s prepúšťaním hádam len naši zamestnanci im nevyrábajú menej kvalitné auta ako v ich materských firmách tak potom prečo tie rozdiely keď je tá EU k nám taká spravodlivá
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 19-03-2019 11:51:01
Jozef | 19-03-2019 11:36:40 | - ja len chcem byt vnutorne presvedceny o tom, ze som v ramci slobodnej diskusie urobil vsetko preto, aby kazdy aspon trochu chapavy jedinec mal moznost vediet, kde sa stala chyba a kto ju sposobil...
Jozef | 19-03-2019 11:36:40
Milos, nechaj ju, ona sa proste len potrebuje vyplakat, sak otrocke jarmo nee?
Boha, este nikdy sa Slovak nemal tak dobre ako dnes, ale bude vyplakavat a stale do nemoty hladat niekoho kto je za "to" vinovaty. Raz je to zly zid, potom Rus, raz vrah z wolstriitu a teraz ??? Kiska to uz asi nebude, tak najdeme nekoho ineho.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 19-03-2019 11:21:22
musíme byť stále na niekom závislí? | 19-03-2019 10:35:25 | - prosim, odpovedzte spoludiskutujucim na otazky:

- kto predal slovensku najurodnejsiu podu a lesy polnohospodarom z Danska a inych krajin - bol to Bush, Obama, Trump, Zidia, politici z Europarlamentu, "slnieckari" alebo nenazrati Slovaci, ktori si nevazia ani vlastnu zem ktora im po generacia prinasala obzivu?

- kto na zaklade mimoriadne cennych informacii najskor od vlastnikov skupil ornu podu okolo mesta a nasledne ju predal pod logisticke centra a priemyselny park?

Srdecna vdaka za odpovede na podstatne otazky v diskusii.
Pre musime.... | 19-03-2019 11:11:37
Už som unavený z takýchto hlupákov,proste nemáte ani šajnu,a to o ničom.EU je.pre Slovensko požehnaním,nič mu nediktuje,je založené nielen na ekonomike,ako by sa Vám všetkým zdalo,ale aj na európskej spoločnej kultúre.Je silné a môže konkurovať USA a aj Číne.Mali by ste upustiť od tohoto nacionalistickeho uvažovania,lebo to vedie do záhuby.Este nikdy nemalo Slovensko toľko suverenity a ešte nikdy nebolo sebestacnejsie.A kto Vám vlastne zakazuje postaviť fabriku,začať hospodáriť v poľnohospodárstve,alebo inu činnosť,ktorá by podporovala ešte väčšiu samostatnosť Slovenska.Nie to nie len dristate nejaké voloviny a to len preto,lebo sa Vám vedie.o voláco horšie ako susedovi.
ánoáno | 19-03-2019 10:52:36
vďaka tomu že sme v EU môžeme bez ciel vyvážať 98 percent áut, ktoré vyrobíme a vďaka tomu majú prácu tisícky ľudí. Ale môžme byť aj nezávislý a vyrobiť si len tie naše 2 percentá !
musíme byť stále na niekom závislí? | 19-03-2019 10:35:25
no píšete, že sebestačný tu nie je nikto máte pravdu a keď píšete, že máte takmer 80 rokov tak si aj dosť pamätáte dá sa aj pochopiť, že tu nikto nie je sebestačný a to len preto že Slovensko sa nikdy nedokázalo postaviť na vlastné nohy, vždy sa nechalo poslušne viesť za ručičku a bez odvrávania vždy so sklonenou hlavou poslúchalo iných. Raz to boli Rusi teraz sú tu USA a EÚ, a tá nám káže prikazuje a balamúti ľudí vždy sme museli pracovať pre iných a náš prospech bol vždy druhoradí ešte stále sme vďační za každú omrvinku, ktorú nám tá ktorá diktatúra blahosklonne podhodí pokorne ju zdvihneme a aj keď má horkú chuť poslušne ju zjeme....ak v tom budeme naďalej pokračovať tak sa ani nedivme že sa nemôžeme už toľké roky dostať z pod otrockého jarma
ja som | 19-03-2019 10:24:48
ja som písal o tom kto Kotlebu stvoril, nie vďaka komu alebo čomu potom tak narástol. Koho to zaujíma tu je článok aj o zaujámavých prepojeniach na Kaliho :
https://plus7dni.pluska.sk/domov/dalsie-odhalenia-brlohu-nackov-zahori-policajti-stale-len-vyhovaraju

Čo prezradí jeden kravín človek by sa čudoval.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 19-03-2019 09:53:56
Koho produktom je Kotleba a preco tu vlastne ma sancu, som pisal napr. tu:

http://www.seredonline.sk/clanky/kotleba-je-produktom-necinnosti-politikov-nie-samotnych-obcanov-a-bude-horsie/

Este skor tu - a teda to je myslim si, ze dost davno dostatocne jasne:

http://www.seredonline.sk/clanky/kotleba-je-produktom-necinnosti-politikov-nie-samotnych-obcanov/

No a keby bolo malo, tak kludne aj tu:

http://www.transparentnasamosprava.sk/clanky/politici-nekradnite-netunelujte-respektujte-zakony-krajiny-ktoru-mate-reprezentovat-a-rieste-problemy-obcanov-ktori-vas-vo-funkciach-kralovsky-platia-/

Clanok je urcite aj na SOL, len pan Google mi ho vyhodil skor tu.
Pre pre pre Vlado | 19-03-2019 09:38:06
Dám Ti jednu radu,nesnaž sa nalyzovat ľudí,na ktorých vôbec nemáš!Ja totižto slovensku tlač vôbec nečítam a Tv je pre mňa neprístupné.Ale všeličo som zažil,lebo mi ide na 80, a viem co sa krúti extrémistom v hlave.A ešte k tomu,keď si.myslia,že Slovensko je pupkom sveta.To Vy si vytvárate nejaké ilúzie,ktoré nemajú s realitou nič.spolocneho.Trepete o sebestačnosti a úrodných poliach,sebestačný v tomto svete nie je nikto.A ešte na margo Nemecka,tam je určite viac pomníkov a pokornosti ako u nas,lebo sa jednoducho poučili.Kazda demokratická strana mi je vítaná,ale nie zastanú náckovia,ktorí sa práve pomocou demokracie chcú dostať k moci,a to ako skončilo nám historia ukázala.
no super | 19-03-2019 09:02:19
no ešte že tu máme takých pisateľov ako "tak to je" ináč by to tu bola asi nuda takto sa tu aspoň máme na čom zasmiať keď to tu tak čítam ten Fico a teraz už aj Kotleba môžu za všetko aj keď niekomu v záhrade nevyrastie taká veľká mrkva ako susedovi, ak niekomu vyschne studňa, ak sa potkne na chodníku za všetko môžu iba tieto dve strany, ale tí čo organizujú dúhové pochody, za adoptovanie detí týmto chorým párom, ak sa niektorí politici zabetónovať čo najviac úrodnej zeme ak nám devastujú prírodu len aby sa obohatili a to aby som nezabudla, na návrh uzákoniť tretie pohlavie aby nám mohli po ulici behať dvojnohé mačičky a psy tak títo politici sú anjeli so svätožiarou nad hlavou... no ešte že tu máme takýchto pisateľov
gulak | 19-03-2019 08:16:25
Obyvatel..myslíš si,že každý na niečom fičí,ako Ty..
tak to je | 19-03-2019 07:49:32
je verejne známe že stvorenie Kotlebu vzniklo Ficovým pričinením len sa mu to vymklo spod kontroly a čoskoro je možné že ho jeho dieťa aj prerastie. Kotlebovská strana sa hrá na nezávislosť ale vždy sa zachová tak ako to Ficovi vyhovuje aj teraz vďaka tomu že kandidoval tak odobral hlasy Harabinovi a preto sa podarilo Smeráckemu kandidátovi dostať do druhého kola, z čoho sa Šefčovič aj neskrývane radoval.
seredan | 19-03-2019 07:32:11
Vlado ilijič tvoju demokraciu ruskeho typu si strc do piichee aj s ficom kotlebom meciarom dankom slotom.
pre pre Vlado | 19-03-2019 06:54:41
takto uvažuje len nevedomí žrút mediálnych drístov, tu je vidieť čo dokážu urobiť s niektorými ľudmi zavádzajúce mediálne informácie, veria všetkému čím ich naočkujú a nedajú si tú námahu aby sa sami presvedčili či sú tieto zavádzajúce informácie pravdivé alebo nie - uvažujte, informujú vás že sú fašisty videli ste, že niektorí z nich niekoho zastrelil? nemajú na nich nič iba hlúpe číselka alebo holokaust ....má niektorí z nich 85 - 95 rokov aby ich mohol ich pravdivo informovať čo sa vtedy robilo? To čo o tom vedia môžu vedieť iba z dejín a aké pohľad majú na túto dobu je jeho osobná vec veď žijeme v demokratickom čtáte či nie? Apropo nechápem prečo sa média len od nich chcú vedieť ich názor na túto dobu....prečo nejdu do Nemecka za pani Merkelovú nech ona povie koľko múzeí, či pomníkov týmto obetiam druhej svetovej vojne urobili v štáte pretože za zverstvá činené na Židoch robili Nemeckí vojaci a nie Kotlebovci....ale čo nič na nich nemajú a tak ako sa vraví topiaci sa aj slamky chytá
Obyvatel | 18-03-2019 22:06:00
Gulak na com fičiš v poslednej dobe? Ved toto co si napisal nieje nic nove akurat ze to platí na kazdu stranu
gulak | 18-03-2019 19:25:41
Strany,ktoré brnkaju na národnostnú temu,sú podľa mna,len populistické kecy,odtrhnute od dnešnej reality,historia ukázala,že tzv.národnostným stranám ide,len o ich blaho a na obyčajný ľud kašlú..
Vlado | 18-03-2019 19:13:03
pre nevolič ĽSNS | 18-03-2019 18:36:39
Ukážte mi prosím, kde som kázal niekomu aby prijal len môj názor? Tak ako iný, som tu napísal čo si myslím o výsledku prez. volieb. Nič viac, nič menej.
nevolič ĽSNS | 18-03-2019 18:36:39
pre Vlado | 18-03-2019 18:30:56: a prečo by sme mali počúvať a prijímať len také názory aké tu prezentuješ??
pre Vlado | 18-03-2019 18:30:56
Kto propaguje Kotlebu a jeho stranu,a pritom si mysli,ze tito ludia su dobri pre Slovensko,tak uz stratil nacisto rozum A Vy vazeny pan ste kombinacia stalinistu a nacka,to uz sme tu mali,nazyvali sa national socialisti.Tim ludom vadili presne tie veci co vadia teraz Vam,ako to dopadlo,to vsetci vieme.Zalezte uz konecne do Vasich komunistickych a nacistickych dier a nechsjte ludi pokojne zit.
s.i.n. | 18-03-2019 18:16:03
" Miloš Majko | 18-03-2019 15:29:24 - tak to skusme opacne. Kto by bol pre Slovensko a jeho obcanov najlepsim riesenim?" : No ani jeden z tých dvoch, čo postúpili ďalej. Pre mňa sa voľby prezidenta SR skončili v Ne 17.3. po tom ako som sa dozvedel výsledky. Ja sa aj v Ne 31.3. ráno chcem pozrieť do zrkadla.
Vlado | 18-03-2019 17:42:28
Miloš, svoj názor prečo som volil Kotlebu som povedal viackrát, nielen tuná. Rovnako aj prečo som nevolil a nikdy nebudem voliť ľudí ako sú Čaputová. Ten názor nezmením. Nikdy. Lebo neverím, že človek, ktorého vytvoria médiá bude skutočne nestranný. Kedysi mi jeden človek povedal, že len cirkus potrebuje reklamu, dobré veci si nájdu cestu aj samé, nech je tá cesta akokoľvek strmá. Podiskutovať s tebou môžem hocikde pri káve, ale nemám chuť sa pretŕčať verejne. Načo :-) Nehanbím sa za názory a stojím si za nimi. Ale keďže poznám ľudskú blbosť a zákernosť, viem ako by sa správali niektorý k mojim blízkym takže určite nie.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 17:34:32
Vlado | 18-03-2019 17:30:48 | - predpokladal som, ze to je Kotleba.

Pod so mnou do diskusie a verejne sa pobavime o tom, preco on ano/nie a preco Caputova (alebo Miklosko ktoreho som volil ja) ano, alebo nie.
Vlado | 18-03-2019 17:30:48
Volil som č. 6 Napriek tomu, že nie som zástanca všetkého čo hovorí, ale v jednom má 150% pravdu. Na Slovensku musí začať platiť právo a zákon pre každého rovnako a to sa tu nedeje. A netýka sa to len zbohatlíkov. A ďalšia vec, napriek tomu, že boli zvolený v slobodných demokratických voľbách, totálna ignorácia zo strany médií, prezidenta, všetkých možných. Ale to nie je ignorácia jeho osoby, ale všetkých jeho voličov. A potom sa tu ideme hrať na nejakú demokraciu.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 17:25:28
Vlado | 18-03-2019 17:08:47 | - kto bol Tvoj favorit vo volbach?
Vlado | 18-03-2019 17:08:47
pre Miloš Majko | 18-03-2019 15:29:24
Miloš ja zase nechápem ľudí, čo sa húfne natlačili do ulíc, keď organizovali štrajky Slušné Slovensko a iné podivné skupinky ale keď sa jedná o školstvo, zdravotníctvo, či upadajúcu životnú úroveň alebo katastrofálne dôchodky, tak sa nezdvihne nikto. Prečo aj v tomto smere nie sú mimovládky také usilovné ako v príp. keď sa môžu kafrať do politiky? Mimochodom, mimovládka, žiadna nemá čo do politiky zasahovať ani médiá. Súhlasím s tým čo povedal v nedeľu Kollár. Médiá majú o politike informovať, nie ju vytvárať. Bo u nás už to vyzerá tak, že hocijaký pisálkovci nadobudli pocit, že sú nedotknuteľný, nikto im nesmie oponovať, uraziť ich, no oni si môžu písať čo chcú, o kom chcú a je jedno či sú to bludy alebo pravda. Veď aj 100x opakovaná lož sa po čase stáva pravdou, že? V takomto duchu sa niesla aj celá prezidentská kampaň. Niekomu dáme priestor, spravíme mu reklamu, vynesieme do nebies a niekoho znosíme pod čiernu zem. A ovce to zožrali aj s navijakom.
gulak | 18-03-2019 16:43:52
Ja by som zase rad vedel aspon meno jedneho poslanca koaličneho zoskupenia,čo niečo urobil pre občanov..mimochodom,v EP je návrh na jednotnu minimalnu mzdu-820 eur.v celej eurozone,prvý kto bol proti minister Richter...
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 16:05:48
Takze teda uvedte meno.
sopornan | 18-03-2019 15:58:01
Niekto,kto ma na prvom mieste Slovensko,nie Brusel,niekto,kto podporuje normalnu rodinu,nie buzny,ktore chcu mat deti.Toto je to minimum,co by sadlo cakt od prezidenta
pán Majko | 18-03-2019 15:57:17
určite ten, kto sedí v parlamente a snaží sa niečo urobiť pre Slovensko a jeho občanov a nie ten kto šaškuje pred kamerami poburuje národ a snaží sa stále niekoho odvolávať len preto, že práve sedí na jeho obľúbenom mieste a keď sa mu to nepodarí tak znova ťahá ľudí do ulíc bez toho aby im povedal pravý dôvod...ja viem že teraz mi poviete že treba ich odvolať, lebo narobili veľa zlého,súhlasím s vami ale ste sa zamysleli, prečo tí ľudia odsudzujú iba tých čo sedia vo vláde?Veď veľmi dobre vieme, že už dávno pred nimi boli politici ktorí rozkradli a s privatizovali strategické naše slovenské podniky a v akých veľkých vilách si teraz žijú.a tiež nie sú bez viny no o nich sa nikto nestará nikoho za to nechce trestať položili ste si aspoň raz prečo idú len po tých čo sedia práve v tých kreslách ktoré si už medzi sebou rozdávali ešte ani poriadne neboli vo vláde nie je všetko čierne ani všetko biele treba sa sem - tam pozrieť aj pod povrch teda ja to aspoň takto vidím
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 15:29:24
ja niektorých z vás vôbec nechápem | 18-03-2019 15:23:34 | - tak to skusme opacne. Kto by bol pre Slovensko a jeho obcanov najlepsim riesenim?
ja niektorých z vás vôbec nechápem | 18-03-2019 15:23:34
ak by vám niekto dal pod krk ostrý nôž ešte sa budete usmievať a veriť že je to iba voňavá ružička. Ako si môže niekto myslieť že caputová je dobrá voľba? Pracovala pre mimovládky na ktoré už samotný Ján Kuciák upozorňoval, že sú riadené a podporované Georgom Sorošom, potom sa postavila na čelo Progresívneho slovenska a tam ohnivo obviňovala vraha novinára Jána Kuciaka práve toho ktorý obviňoval mimovládky z nekalých činov mimovládky v ktorej aj ona sama pôsobila má tá žena vôbec chrbtovú kosť? prečo by sme jej mali veriť, že hovorí pravdu, keď takto úspešne dokáže prevracať kabát
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 15:03:51
Bohuš | 18-03-2019 14:26:18 | - NEbudem nikdy volit nikoho, kto je nominovany stranou spojenou s najvacsimi kauzami v spolocnosti za poslednych 10 rokov a nikoho, kto zdiela rovnaky SMER, ako spomenuta strana.
Bohuš | 18-03-2019 14:26:18
Miloš,čítam a poznám,preto sa pýtam
Vlado | 18-03-2019 14:13:58
pre Jozef | 18-03-2019 13:08:03
A čo ťa tak rozčuluje Jozef? Niekto nezdieľa názor kaviarnickej lúzy? Zvykaj si. Bude to horšie :-D
gulak | 18-03-2019 13:19:34
pre:Vlado..hmm..Vaše názory su správne,presne vystihuju idealny typ voliča..tzv.babka demokratka v štrikovanej čapici,čo jedným jej z najväčších životných zážitkov su smeracke oslavy MDŽ..
Jozef | 18-03-2019 13:08:03
Boze, hodte uz nanho siet!
Vlado | 18-03-2019 12:46:02
Vidim, ze media si svoju pracu odviedli na jednotku a ovcanov vymleli na poslusnych volicov. Nevadi, ze tak ako o Kiskovi ani o Caputovej pred volbami drviva vacsina Slovakov ani len nepocula. Zrazu je z nej spasitel krajiny. A potom sa clovek divi, preco sa Slovakom lahko vladne. Bars by nie ked zdravy rozum vymenili za televizor a internet.
Makoty | 18-03-2019 12:35:12
Potecha Tvojim rozumovým pochodom nerozumiem...Proti Fico si sa spájal aby nevyhral a volil si Kisku,a teraz sa chceš spájať ,a voliť Šefčoviča...je to tak?
A pre Vláda..Čaputová bolo to najlepšie čo mohlo v prvom kole vyhrať.Miloš volil Mikloška správne,ale ja aj s mojou rodinou som bol nastavený tak,aby v druhom kole bol pre mňa zvolený favorit...Čaputová...A viem určite že Miloš Šefčoviča voliť nebude....
Colorman | 18-03-2019 11:17:58
Vlado na výsledky hromzi preto, lebo jeho kandidát Marián skončil až štvrtý. Už len to by bola správna voľba pre SVK 🤔
Jozef | 18-03-2019 10:59:30
uz to nehul, nechava to nasledky...
a čo tá rozsypaná urna ? | 18-03-2019 10:54:15
a čo tá urna ktorú ten podnapitý muž vyniesol von na ulicu arozsypal volebné lístky po ulici, keby náhodou zvolili Kotlebu alebo Harabina určite byk vôli tomuto incidentu spravili voľby neplatné, pretože niektoré volebné listy mohol odviat vietor, alebo sa tam ľahko mohli nenápadne popridávať lístky s pani Caputovú, ale kedže majú svoju vyvolenú tak je všetko v poriadku podotýkam pri tej rozsypanej urne vo chvíli ako sa to natáčalo nestál nikto mohlo sa stať čokoľvek
sefcovic??? | 18-03-2019 08:18:37
https://blog.postoj.sk/41454/kto-je-maros-sefcovic
Pre Vlado | 18-03-2019 07:42:08
Prosim o prepacenie a to kvoli tym dvom prispevkom podomnou,su nuplne,lebo sa mi neustale stracal internet,tak este raz.Vlado,napiste prosim jeden seriozny dovod,preco je vysledok volieb katastrofalny!Okrem pana Mikloska,Krajniaka,a Bugara,boli ostatni kanditati skutocna katastrofa.Ten jeden strasi ludi islamizaciou statu a koncom krestanskych hodnot,upadkom rodiny a pod.Ten druhy by chcel zase zaviest Slovensko do uplnej izolacie ,zbavit ho veskerej istoty a ludi uplne rozdelit,co by mohlo viest dokonca k obcianskej vojne.Ten sa aspon nepretvaruje.Ohliadnuc na to, ze ako prezident na to nema politicku moc,predsa len by to bola katastrofa.Ale,ako som dufal,vatsina ludi,ma este realnu predstavu o zivote a nezije v nejakom osiali a hlupych nacionalistickych ideologiach.Preto,podla mna, neskoncili volby katastrofalne ale spravne a podla ocakavania.Vase nazory Vlado su tu uz zname,keby bolo totizto po vASOM;TAK BY SA ZIADNE VOLBY NEKONALI:
Pre Vlado | 18-03-2019 03:08:00
Napíšte jeden rozumný dôvod,prečo sú voľby katastrofa,pretože 40 procent ľudí takto volilo.Je to velice dobrá voľba,lebo ostatní kandidáti(až na Mikloška Krajniaka a Bugara sú skutocne
Pre Vlado | 18-03-2019 03:03:47
Napíšte jeden rozumný dôvod,prečo sú voľby katastrofa,pretože 40 otočený ľudí takto
Vlado | 18-03-2019 00:34:53
pre Makoty | 17-03-2019 16:35:50
Tragédia sú výsledky volieb. Najmä víťazstvo mediálnej hviezdy Čaputovej.
tomáš | 18-03-2019 00:22:51
No predsa len, ešte než to urobíte, treba vziať do úvahy aj tieto veľmi podstatné otázky na pani kandidátku:

https://blog.postoj.sk/41614/alfi-pise-zuzane-caputovej
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2019 00:09:20
bohuš | 17-03-2019 19:25:30 | - som si uplne isty, ze kazdy kto ma pozna, alebo cital co i len jeden moj nazor na politiku vie naisto, koho budem volit... ;-)
potecha | 17-03-2019 21:31:46
Vtedy ked sme sa spajali proti FICOVI si to mal v hlave poriadku?Teraz,ked je ta ista podobna situacia,uz to nie je u Teba v poriadku?
Makoty pre potecha | 17-03-2019 21:12:44
Ked sme sa pred piatymi rokmmi dokazali spojit v prezidentskych volbach vsetci proti FICOVI....
...tak teraz budeme voliť Šefčovica...Máš to v hlave v poriadku?
potecha | 17-03-2019 20:17:57
Ked sme sa pred piatymi rokmmi dokazali spojit v prezidentskych volbach vsetci proti FICOVI,teraz sa v druhom kole spojme vsetci proti CAPUTOVEJ.Je to proti zdravemu rozumu,ze vyhrala aj v SEREDI a ten feferon BUGAR,ktory ju chce podporit v 2.kole,by uz mal konecne vypadnut z politickeho zivota...
bohuš | 17-03-2019 19:25:30
Miloš.koho budeš voliť teraz?
Makoty | 17-03-2019 16:35:50
Myslím si ,že väčšia tragédia je,že napr.aj v Seredi dostali 12,5 % Harabin s Kotlebom...
jak lesby? | 17-03-2019 15:59:05
Kšeftovič dnes tvrdí, že nie je kandidátom strany SMER-SD...to sme kde? To nám ide vysvetliť, že si už nepamätáme, čo bolo v januári? Chápem, že veľa offčanov si nepamätá ani čo bolo včera...ale kandidát firmy SMER-SD divízie firmy HZDS v dnešnej dobe ked ich preceda býva u Laci báčiho a ten už býva v justičnom paláci, po všetkých tých kauzách tu nadhadzuje buzerantov, chápem že sa tu našlo 400 000 voličov, ale druhé kolo typuje 65% ku 35%, chvála bohu, svitá na lepšie časy, trolovia nezabrali, pastierske listy tiež nie. Precedovi tlak nastúpal už vo štvrtok.
Anonym | 17-03-2019 13:22:17
Ľudia skumajte trošku viac informácii ako len tie čo vám naservírujú liberálne médiá. Zistite si čo vlastne kandidátka dosiahla tou skladkou. Iba sa jej podarilo ju presunúť, aký je to prínos pre životné prostredie? Žiadny. Teraz ju dýchajú v inej lokalite. A ešte niečo. Zistite si kedy začala proti nej bojovať a prečo. Dám vám nápovedu - rodinný príslušník.
anonym | 17-03-2019 13:16:11
ja poznam mikloska. preto som ho nevolil.
Kaput! Ova | 17-03-2019 13:13:36
cista katastrofa. Kto to vlastne je??!
Mam volit LESBU? Ach do ....
Co sme sa uz nacisto zblaznili??
To bude na hrade buzerantov, lesieb a zlegalizovanej marisky!

Mam vyhrady voli Sefcovicovi. Ale vzdy je to pre mna rozumnejsia volba. V druhom kole hlas pre Sefcovica!
havran | 17-03-2019 11:04:21
P.Šefčovič má smolu,že ho práve podporuje Smer,ktorý už ľudia majú plné zuby po toľkých rokoch vládnutia.Je to reprezentatívny typ politika,ktorý je uznávaný ľuďmi rozhladenými v politike,ale nemá podporu siedmej veľmoci - masovokomunikačných prostriedkov a to je vražedná chyba na Slovensku.Na Z.Čaputovú sa dobre pozerá na tých vyretušovaných bilbordoch,ale i na živo,je komutikatívna,vie plynule rozprávať o rôznych témach,čím veľmi zapôsobila na obyčajných ľudí a to bude zrejme stačiť na to,aby si ju ľudia zvolili ako druhý produkt novinárov a neziskoviek platených zo zahraničia po Kiskovi.Jej pravú tvár zrejme spoznáme až neskôr,keď sa zabýva v prezidentskom paláci a akými ľuďmi sa obkolesí.
Obyvatel | 17-03-2019 10:27:20
Pane boze ako malo staci na osprostenie naroda. Takze podpredsednicka strany financovana usa je ta najlepia volba pre Slovensko. Katastrofa
Pre obyvatel | 17-03-2019 10:10:07
Práve že to dopadlo výborne!!!Katastrofa by boli bývali Ti ostatní,okrem Mikloško a aj Bugara.
Obyvatel | 17-03-2019 10:05:32
Aha takze ja som nic nepochopil a ty to chapes excelentne. Preto to teraz dopadlo tak ako dopadlo. Katastrofa
Cepenan | 17-03-2019 09:48:04
Ja som volil tiez Mikloska, Caputovu som este pred mesiacom vobec nepoznal a potom ako som ju pocul, tak musim skonstatovat, ze pravnikov by sme uz volit nemali. Ako konzervativny volic nemozem volit Caputovu, nesuhlasim s agendou Progresivneho Slovenska (lgbti, dekriminalizacia drog, adopcie homosex.parmi, manzelstva homosexualov, atd.) a Caputova ma velmi daleko od nezavislej, pretoze je podpresednickou tohto liberalno-lavicoveho zoskupenia. Stefunko je Fico II, jeho firma obchoduje predrazeno so statom, je to smer II. Nie, takychto ludi nikdy volit nebudem. Kampan Caputovej financuje viac ako 400tis.Eur strana Progresivne Slovensko, takze Caputova ma velmi daleko od nezavisleho a nestranneho kandidata. Je to Prochadzka II, tomu ludia tiez naleteli a vidite ako to dopadlo.
Pre obyvatel | 17-03-2019 09:38:23
Takže ako vždy,si z článku nepochopil nič!!Tu nejde o konkrétneho kandidáta,tu ide o princip.Ludia by si mali konečne uvedomiť,že ide o ich budúcnosť.Ale aby nedošlo k nejakému nedorozumeniu,všetky demokraticke strany sa musia obnoviť.Lebo je príšerné,aké dôsledky to prináša.To,čo som počul od niektorých kandidátov,to už bolo šialenstvo,ale predsa dostali veľmi veľa hlasov.
Obyvatel | 17-03-2019 09:11:14
Sice priateľské gesto ale uz mimo realneho zivota
Halo | 17-03-2019 08:58:08
Pán Majko,Vy viete dobre,že som Vám mnohokrát opodporoval,ale tentoraz sa Vašim článkom absolútne stotoznujem.Takto by mal každý rozmýšľať,keď pristupuje k urnám.A nie sa nechať bláznivý extrémistami a populistickymi karieristami
Anonym | 17-03-2019 08:55:26
Tiez som nevolil ani jedneho z tych, ktori postupili. Na Caputovu mam svoj nazor, je to produkt pretlacany zo zapadu, nikto ju este nedavno nepoznal. Kiska v sukni. Od znamych z Pezinka viem aka je to pravnicka... Ale ak niekomu staci za prezidenta niekto, kto sa v politike nevyzna, ale zato bojoval za premiestnenie skladky, budiz... Zaujimave kriteria na hlavu statu. Sefcovic ma smolu, ze je spajany so Smerom, ale ako diplomata ho respektuju aj v Bruseli. A presne to Kiskovi chybalo. Uvidime.

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Optik MORVAY AKCIA
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Pridať komentár
iLieky
Označenie inzercie
Reklamna plocha - bannerovy pruzok
Označenie inzercie
Reporteri
Označenie inzercie
Direct real Norea - REALITY
Označenie inzercie
Optik MORVAY
Označenie inzercie
Papiernictvo Kizze
Označenie inzercie
Begam Trnava
Označenie inzercie
Usporne vykurovanie
Označenie inzercie
LED ARENA
Označenie inzercie
Autopožičovňa Sereď
Označenie inzercie
Bezpecne mesto
Označenie inzercie
Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Sereď, Slovensko
Jasno
15°
C
72%
Východ 10 km/h
07:02
18:10

Štv

B

23°/12°

Pia

B

22°/9°

Sob

B

22°/9°

Vyhľadávanie
Posledné komentáre
Komentárpre anonym Pred 3 hodinami:
Celoslovensky sa deti vo vedomostiach zlepšili, v Šoporni to vyzerá opačne. Vyhovuje tento stav rodičom detí?
Komentártony Pred 4 hodinami:
O Ježišovom umučení bolo rozhodnuté formou "priamej demokracie", a to v jej najhoršej verzii: hlasmi zmanipulovaného, nenávistného, anonymného davu.
KomentárOnanym Pred 17 hodinami:
Ceny chleba a pečiva pôjdu nahor
Komentárvideo Pred 21 hodinami:
Pozvánka na stretnutie s kandidátmi
Komentárzvolili ste Včera:
Pozvánka na zasadnutie Mestského zastupiteľstva v Seredi
KomentárDavid Včera:
Skladbu MEŠITA nezložil ani nenaspieval Karel Kryl. Ide o hoax.
Komentárkajko Včera:
PRÁVE TERAZ: Zásah policajných vozidiel na Trnavskej ulici - AKTUALIZOVANÉ
KomentárA zase ten BLAHA. Včera:
"Ľud vs. Blaha" - na sociálnej sieti
Komentárvolič Predvčerom:
"Obávam sa, že májové voľby do europarlamentu sa môžu skončiť veľkou hanbou" - Mikuláš Sliacky
KomentárMiloš Majko Predvčerom:
Zuzaninu skúsenosť takto popisujem preto, aby aj širšia verejnosť vedela, v akých podmienkach žili, žijú a pracujú slušní slovenskí novinári.
Komentársused Predvčerom:
Vicepremiér Raši: V boji proti byrokracii ideme ďalej
KomentárZa volantom 17-04-2019 14:16:02:
Alkoholoví previnilci
Komentárhmmm 17-04-2019 13:06:55:
Sereďan Mário kradol na železničnej stanici, v kostole a možno aj u vás doma
KomentárJozef 17-04-2019 10:24:11:
Pozor na cyklistov pri cúvaní, dopravné nehody zavinili vodiči
KomentárRoman 17-04-2019 07:58:20:
Policajti prekazili obchod s drogami v meste Sereď: Manželia mali nachystaných na predaj 155 dávok heroínu, polícia ich zadržala.
KomentárHalo 17-04-2019 07:21:05:
V historickom centre Paríža horí svetoznáma katedrála Notre-Dame.
KomentárLudo 16-04-2019 20:05:33:
OZ: Odmeny, kontrola a diskusia s občanmi. A ešte poslancami nepodporená kontrola.
Komentárgulak 16-04-2019 19:05:13:
AKTUÁLNE: Finančná polícia zadržala Taliana na letisku pre miliónové podvody
Komentár Cap zahradnikom 16-04-2019 08:28:47:
R. Raši: V ďalšom eurofondovom období musíme lepšie nastaviť financovanie
Komentárkto by bol spravodlivý 16-04-2019 02:00:07:
Ladislav B. znovu obvinený za dane

Na Expediciu - cestovateľský portál
Označenie inzercie
TPX-NET
Označenie inzercie
Zdravotnicke pomocky Nitra
Označenie inzercie
Hrady a zamky
Označenie inzercie
Ericsoft
Označenie inzercie
TransSibírska magistrála - Cestovateľská relácia
Označenie inzercie
Bottom panel

© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign