back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Facka poslanca poslancovi nás nebolí. Skutočným problémom sú expresne schválené zákony

- Inzercia -spot_img
-spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -

Včerajší slovný a fyzický konflikt v Národnej rade SR, ku ktorému došlo medzi niektorými poslancami určite prekvapil, ale hlavne zaskočil mnohých občanov.

V každom prípade sa videozáznamy stali hitom internetu a témou ďalších diskusií o politike a úrovni v našom zákonodarnom zbore. Teda ľudí, ktorí by mali byť elitou tohto národa.

Nevenujme ale pozornosť veciam, ktoré sa nás povedal by som to priamo – až tak netýkajú. Alebo snáď niekoho z vás bolí facka, alebo šťuchanec poslanca voči poslancovi?

Prioritne by každý z nás mal pozornosť venovať zákonom, ktoré poslancami boli opätovne mimoriadne expresne schválené. Tie totiž od momentu ich zverejnenia v Zbierke zákonov musíme dodržiavať všetci.

 

- Inzercia -spot_img
spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Nedá sa takýmto názorom súhlasiť. Poslanec, môj , tvoj prenášač verejnej mienky má byť jednoznačne d i p l o m a t a nie hlupák! Hlupákov je tu aj dosť ,,dolu,,. Ak sa takto prejavujú naši poverení, potom, čo od nás chce táto spoločnosť?

    4
  2. Suhlas, je to fraska, potlapkaju sa po pleci a idu dalej, obcania maju o com rozpravat mesiac a zakony nazaujimaju nikoho aj keby im nimi nakakaju na hlavu 🙂

    2
  3. Anonym 12. decembra 2025, 19:55 – mate pravdu v tvrdeni, ze hlupakov je dost tu dole. Problem je toho nasledok. Hlupak do parlamentu intelektuala neposle. Hlupak voli to, co mu je blizke. Zial…

    4
  4. Anonym 12. decembra 2025, 23:08 – ano, sme. Ste toho prikladom – staci precitat Vas prispevok.

    Umyselne som sa snazil clanok urobit strucny, nerozpisovat sa a byt vecny vo viere, ze bude pochopitelny uplne pre kazdeho, kto vie citat.

    Nezadarilo sa…

    6
  5. Mame tu unesený štát a sme na úrovni niektorého afrického štátu. Nevolil som Matovica a ani sa nechystám avsak necítim to inak…

    2
  6. Anonym 12. decembra 2025, 23:08…zvoliť si raz Matoviča bola naozaj chyba, ktorú si uvedomilo aj dost múdrych ľudí ktorí ho volili…naposledy, poučili sa….zvoliť si ale 4 krát Fica, tak to už je iný level hlúposti…títo sa nepoucili…to je ako 4x naletiet tomu istému šmejdovi

    4
  7. mimochodom, ono v tom humbuku úplne zaniklo to čo sa tam odhlasovalo…kauza očistec sa už bliží k súdu takže bolo treba zakročiť…my sme si nechali rozkradnúť republiku, prepadnúť na úplne dno EU lebo namiesto budovania dialníc, železníc investícií do škol a nemocníc sa nám peniaze strácali v haciendách, vilách v chorvátsku, limuzínach, dotáciách na fiktívne projekty atď….no a my sme to 4 ficové volebné obdobia schvalovali, dneska keď sa blížilo k súdu tak bolo treba rychle konať aby sa za to aspoň čiastočne nemohla vyvodiť zodpovednosť….takže máme rokradnutý štát, ktorý sa rozpadá od mostov, cez železnice až po nemocnice, ale ani za to nikto nebude zodpovedný lebo tí čo sú obvinení si určujú pravidlá pre súdy a aj výšku trestov….a toto je naozaj svetový unikát…a unikát je aj to že čast populácie može byt tak hlúpa že toto dopustí…4x…my si asi naozaj vlastní štát nezaslúžime, necháme si ho rozkradnúť a ešte tomu aj fandíme že nás niekto beztrestne okráda….
    mimochodom zase sa nám vracajú chutovky ako vybuchujúce bankomaty, všetci sa sťažujú na nárast krádeží a kriminality…90tky sú naspať…“ďakujeme“ všetkým voličom čo toto opakovane volia

    7
  8. Pán Majko, viete čo bolí? Rozstrielané brucho a doživotné následky demokraticky zvoleného premiéra Róberta Fica od nikým nevoleného progresívneho vraha Cintulu.

    3
  9. Anonym 13. decembra 2025, 12:46
    Doteraz všetky súdy dali za pravdu vyšetrovateľom. Ďalej ešte dokázali to, že ťa Fico celý čas klamal. A ty si taký nekonečný hlupák, že to ani teraz nechápeš, že ich jediná cesta je už len rušiť nezávislé inštitúcie a zrýchlene prijímať promafiánske zákony aké nemá ani Južný Sudán.

    3
  10. Už ste zabudli, vás nič nebolí. 13. decembra 2025, 13:36 – ignorujete fakty z minulosti Cintulu.

    Tak rozmyslam, treba velky talent na tak vaznu demagogiu, alebo uplnu tupost jej autora?

    4
  11. Ten prilepok k horalkovému zákonu ktorý postavil spolupracujúceho obvineného (tzv. kajúcnika) do pozície nedôveryhodného svedka, bude znamenať, že okrem Gašpara sa na slobodu dostanú tí najhorší mafiánski hrdlorezi. Smer prerazil opäť nové dno.

    3
  12. anti dessolee 13. decembra 2025, 19:59 – a zaroven ohrozil bezpecnost obcanov, statu a dokonal vytvorenie podmienok na spiralu, ktoroa sposobi dalsi narast nelegalneho „podnikania“ z ktoreho stat bude mat uplne hovno, nasledne ziskavania sily dalsich zlocincov, nasledne dalsie problemy pre slusnych podnikatelov – ich odchod, znizovanie prijmov statu, potrebu dalsieho zvysovania poplatkov a dani, ktorym sa vsak vagabundi uspesne vyhnu, dalsi ochchod ci koniec asj tych, ktori stale verili v aspon aku taku zmenu.

    Regulerne tu su klasicke 90tky, vypalne, statu aj podnikatelov, vybuchy aut a vsetko, co sme uz dufali, ze je definitivne a naveky za nami.

    Ak nastane odchod SR z EU a NATO (a je uplne jedno, ci rakovinovy vred vyrezie sama EU, alebo odideme akoze dobrovolne), tak pojde o koniec Slovenska.
    Prokremelski pomyleni trollovia si konecne budu moct uzit cervenu hviezdu a kosak s kladivom.
    … az do momentu, kedy pochopia, ze nasledne su na rade oni, lebo totalita primitivne tlchuby nestrpi. Blabotat aj svoje nezmysly verejne a beztrestne im totiz umoznuje len demokracia.

    Snad pud sebazachovy zvitazi a mlciaca este stale vacsina pochopi, ze kedy, ked nie teraz…

    Cakaju nas extremne tazke casy. Slovensko balansuje na hrane demokracie a priklonenia sa k totalitnemu rezimu. Kto na takomto vyvoji a preco moze mat zaujem?

    3
  13. MM? Aka mlciaca vacsina??? Ved ked nieco napisem, tak sa to tu ani neobjavi… Kazete a pisete tu stale len nazor a nazory mensiny… Davate sem ludi, ktorych vacsina neznasa, ich statusy a podobne… Ako sme my dezolati, co si to vlastne dovolujete ma takto oznacovat, co som Vam kedy urobil? Ze mam na veci iny nazor? A verejne a beztrestne, naozaj beztrestne, kto je v base, ti co pisali knihy a nieco z nich „citovali“ alebo ti, co stale pisu a rozvracaju spolocnost? Nie my nie sme na rade, nerobi nic, zijeme si svoje zivoty, vy nas nechrante a ani sa nam nesnazte davat svoje nazory, mame svoju hlavu a a ano je nas vacsina… Zdravych normalnych ludi, so svojim nazorom na svet… Preco Vam to tak vadi? Cervenu hviezdu mam aj na stromceku, nikomu to nevadilo 30 rokov, zrazu to vadi Vam vsetkym… Vsak ked chcete, si tam dajte modrobielu, ja mam takuto, co Vam natom vadi akoze??? A MM s vami osobne, si myslite, ze mi dohovorite, ci ako? Vypocujem si Vas a tym to konci… Mame svoje hlavy, nie tie vase, co nam servilujete kazdy den…

    4
  14. Už ste zabudli, vás nič nebolí. 13. decembra 2025, 13:36 – ignorujete fakty z minulosti Cintulu.

    Tak rozmyslam, treba velky talent na tak vaznu demagogiu, alebo uplnu tupost jej autora?

    Pan MM, ignorujem fakty Cintulu? Troska to co pisete, som asi videl, ako to naozaj bolo a videl som aj s kym bol na proteste v Krupej… Zase nezabuda sa… Chcete dokazy, kludne povedzte…

    3
  15. MM, nejaky ten rok sa ucim od novinara, ktory ma prehlad v geopolitike, ma nacitane take knihy, o com vy nemate ani sancu, Pjanikove Krive Zrkadla, co vydalo vydavatelstvo Torden, tiez som si precital, VK knihy, mam vsetky.. Pritom aj pise clanky… A vy ste ako novinar a idete tu riesit geopolitiku, neviete ani co je trojmorie, ktore sa teraz snazi spravit Trump… Kolko mate pan MM knih a a kolki si ich kupili? Ked tu idete davat rozumy??? Sa pozrite kolki novinari utiekli s mainstreamu, lebo im z toho bolo zle, co sa ako ma ludom ma hovorit. A vy ste sa nikam neposunul… Ste stale v tom muzeu a utocite na vsetko sovietske a ruske… A pritom, to fasisticke sirite…

    5
  16. MM, vy nie ste novinar… Bojite sa Pravdy… Napisem to inak, ten kto bol s Cintulom, je teraz u Demokratov a akoze sa nic nestalo… Len tak postrelil, zastriel si… Ze p. Polonec??

    Cakaju nas extremne tazke casy. Slovensko balansuje na hrane demokracie a priklonenia sa k totalitnemu rezimu. Kto na takomto vyvoji a preco moze mat zaujem?

    Ziadne extremne casy nas necakaju, len pochytat hadov… Nic viac.

    1
  17. Sa tvarite ako novinari a nevies ani co je PRAVDA… Si tam miesas polievku s demokratmi, pises statusy, aki su oni dobri, ludia ti tu nadavaju v komentoch… A stale to nechapes…

    Ty si neni ani novinar, si len pozorovatel… Pretoze novinar ma nezavislost, tu ty nemas…

    4
  18. Pre ludi, ked ma prestanu platit, pan MM a jeho poskokovia. Umriem… Pockat, uz ma platia rusi… To ano.. Pozdravujem ich vsetkych, nedam sa kupit.. S pozdravom A1, chcete aj IPcku s adresou???

    1
  19. Ta novela trestneho zakona je uplne v poriadku. Je len spravne, ze druhych ludi nemoze svojim svedectvom dostavat do basy clovek, ktory sam klame a takisto ze ochranu ako oznamovatel korupcie nemozu dostavat uz trestne stihani ludia len zato, ze maju kamosa prokuratora.

    2
  20. Anonym 14. decembra 2025, 8:04…súdy nefungujú tak ze pôjdeš do basy iba za to ak niekto niečo na teba vymysli…na to potrebuješ x dalších dôkazov…zaujímavé že doteraz to desaťročia nevadilo a treba to rychlo zmeniť zrovna keď sa blíži súd Gašparovi a Bodorovi…úplná náhoda, že?

    3
  21. Praveze nie. Novela Trestneho zakona z roku 2006 (Lipsicova) umoznila odsudzovanie len na zaklade vypovede spolupracujuceho svedka, ktory sa mohol vyvinit z trestu v sadzbe aj 20 rokov tym, ze svedcil proti niekomu v trestnej veci so sadzbou povedzme 5 rokov a mohol byt aj usvedceny klamar. Netyka sa to len velkych korupcnych veci. Aj spusta obycajnych ludi bola alebo je odsudzovana len na zaklade vypovedi svedkov a to je v rozpore s principmi rimskeho prava. Prikladom moze byt pripad Slavomira Suroveho, ktory si odsedel trest za vrazdu bez dokazov, len na zaklade klamliveho svedectva. Hodilo sa to policajtom, hodilo sa to mediam, tak sup s clovekom do basy. Po tejto novele to uz mozne nebude.

  22. Anonym 14. decembra 2025, 11:17
    Absolútne asi netušiš ako sa rozkladá organizovaná zločinecká skupina. Bez kajucnikov je to prakticky nemožné. A Gašparov prilepok znamená, že súd nesmie zobrať do úvahy svedectvo kajúcnika pokiaľ kajúcnik hocikedy v minulosti a aj v uplne iných prípadoch nevypovedal pravdivo alebo zamlčal podstatne skutočnosti. Čiže úplne stačí že, pred vyšetrovateľom alebo súdom alebo hocikým iným nepovie úplne všetko o nejakom prípade, stačí že si zrovna na všetko nespomenie a už je nedôveryhodný. Kedykoľvek v minulosti a v úplne inej kauze. To tak promafiánske že je to donebavolajúce. A samozrejme prilepok oznámený 20min pred hlasovaním.Ziadna diskusia, žiadne odôvodnenie. Jednoducho na hulváta

    2
  23. Do toho, o com tusim a o com netusim resp. o com tusite vy by som nesiel. Povysit vypoved na uroven priameho dokazu ulahcuje trestanie pravom obvinenych, ale aj tych nepravom obvinenych. Preto je konstrukt moderneho europskeho prava zalozeny na vyzadovani jasnych a nespochybnitelnych dokazov. Da sa to povedat aj tak, ze radsej nechat na slobode 100 nedostatocne usvedcenych zlocincov, nez dat do vazenia jedneho potencialne nevinneho cloveka. Priorita sa kladie na ochranu toho jedneho nevinneho. Jeho ochrana je dolezitejsia, nez potrestanie zlocinca.

  24. Anonym 14. decembra 2025, 14:28
    O čom to zase píšete?. Dnes je to tak že sudca rozhodne o tom či je svedok dôveryhodný aj na základe jeho predchádzajúcich výpovedí ktoré mohli byť aj nepravdivé alebo neúplné. Lenže Gašparov prilepok berie sudcom toto právo a automaticky považuje kajúcnika za nedôveryhodneho. Pretože neexistuje kajúcnik, hlavne z prostredia organizovaného zločinu, ktorý v snahe zachrániť si kožu povie úplnú pravdu bez vynechania akejkoľvek informácie, ktorú obhajoba môže považovať za dôležitú resp. niektoré aj nepodstatné veci opíše nepravdivo. Ešte stále nevidíte rozdiel alebo ho vidieť nechcete?

    2
  25. Čudujem sa sudcom a prokurátorom ze vôbec chcú súdiť a pracovať po novelach TZ. Dat výpoveď a nechať to na niekoho kto bude ochotný za daných okolností súdiť. Momentálne sú jediny kto im môže ukázať ze tak takto nie, keď tam zvolili to co tam mame t.j. celosvetový unikát.

    2
  26. Pan MM, v poriadku… Vy si tu stale pojdete svoje, ja to respektujem… Dalej to rozvadzat uz nebudem, nema to zmysel… Ale akokolvek to dopadne, ja sa aspon snazim vidiet veci, tak ako su, nie tak, ako su nam podavane… Tolko z mojej strany a moj posledny koment… PS. odbornikov mame na vsetko a aj ti maju rozne nazory na rozne veci… Zatial som uplne zdravy, ci uz po psychickej alebo aj fyzickej stranke, no dakujem za zaujem… V mojom zaujme je prestat citat tento web a to aj v tuto chvilu robim..

    1
  27. A1 15. decembra 2025, 7:12
    Odchádzaš už asi desiaty krát. Verím že tentokrát už nekecáš a svoje názory si so sebou zoberieš na dezinfoweby, kde budeš mať kopec fanúšikov.

  28. A1 ty máš jeden problém. Silou mocou si chceš spraviť vlastný názor na veci o ktorých nič netušíš, na udalosti pri ktorých si nebol a na veci ktoré si nikdy neštudoval. A pritom si ochotný aj ignorovať prácu novinárov, ktorí sa veci venujú, ktorí pri udalostiach boli, alebo odborníkov ktorí vedia a ktorí študovali. Len aby si prišiel s nejakým názorom ktorý je iný a ktorý si si nejako logicky odvodil. Lenže teba nezaujíma pravda, teba zaujíma iný pohľad, ktorý tu prezentuješ, ovplyvňuješ slabomyslených ľudí a skrývaš sa za právo mať ten iný názor. Ja ti poradím, je na čase začať dôverovať ľuďom ktorí sa podávaním informácií živia, od ich pravdivosti závisí ich reputácia a dobré meno. Pretože články novinárov, ktorí úmyselne klamú a zavádzajú nikto čítať nebude.

  29. anti dessolee 15. decembra 2025, 8:35. Ale nehovor, tak ked sa tym zivim, tak pisem, tak ako veci su, nie, ze do toho taham svoje veci. Si pozri take weby ako je marker.sk alebo hlavnespravy, ci koho, kto tu blokoval weby? Naopak, ty mas problem, pretoze to napisal aj sam MM, ze ludia tu osprostievaju, sa pozri co im chodi do skol… Akoze idu ucit kritickemu mysleniu, na deti sa nesiaha, to oni robia, aby mali v buducnosti vychovanych svojich volicov… A1 15. decembra 2025, 7:12. Ja mam cas, vsak by si za mnou plakal. Potom by ste sa tu popohadali medzi sebou, len jeden druhemu by ste si zvysovali ego, potom akoze aki sme paradni a potom, by ste skoncili rozhadani ako neviem co, ze ten a ten mal pravdu… Vid, to co sa deje v EU…

  30. Anonym 15. decembra 2025, 8:21.. Vies, premna je to tazko reagovat, ked pises ako anonym… Aj teraz som kopiroval text, ze nejaky anonym na mna reagoval a to je zle, si daj meno, rad zareagujem…

    Toto bolo pre teba: Ja mam cas, vsak by si za mnou plakal. Potom by ste sa tu popohadali medzi sebou, len jeden druhemu by ste si zvysovali ego, potom akoze aki sme paradni a potom, by ste skoncili rozhadani ako neviem co, ze ten a ten mal pravdu… Vid, to co sa deje v EU…

  31. A1 15. decembra 2025, 8:44
    Pre Hlavné správy a Marker.sk platí spoločné: „Všetci nás klamú“ a my jediní prinášame pravdu. Ide o klasickú techniku dezinformačných kampaní, ktoré sa snažia najprv zničiť dôveru vo všetky existujúce zdroje informácií, aby následne mohli seba prezentovať ako jediný spoľahlivý zdroj.
    Spolupracovníkom Hlavných správ bol ruský špión Bohuš Garbár odsúdený za vyzvedačstvo a korupciu. Pre Hlavné správy tiež pod pseudonymom Eugen Rusnák písal Rus Jevgenij Paľcev. Hlavné správy spolupracovali s občianskym združením Slovensko-ruská spoločnosť Jána Čarnogurského. Médium kombinuje zavádzajúce informácie s reálnymi, čo prispieva k mäteniu čitateľov. Vlastne ani neviem prečo ti to píšem, v inom článku píšeš že neveríš že američania boli na mesiaci. Si neuveriteľne zakonšpirovaný človek, to hovorí za všetko…

    1
  32. anti dessolee 15. decembra 2025, 10:04. Neuveritelne, ze tu tahas veci z AI. Je to tak trapne vies preco? Pretoze ty ty takto pravopisne nevies pisat…

  33. Si normálny? Ja som sa AI nič nepýtal. Moje zdroje sú wikipédia a iné relevantné mainstreamové médiá. Zato ty sa tiež asi AI nepýtaš, pretože ani AI ti nenapíše takú blbosť že američania na mesiaci neboli. Ale ty si ten chytrejší, pretože používaš ten zdravý sedliacky rozum, že?

  34. anti dessolee 15. decembra 2025, 10:21. Ze Wikipedia… a MSM, gratulujem ti, vyhral si prvu cenu..Vsak to uz nikto necita. A nie, neboli tam, tak si o tom nacitaj, co su Van Allenove pasy a podobne. Ale vsak si pozeraj, ako tam Apollo pristalo. Ja ti to neberien…

  35. anti dessolee 15. decembra 2025, 10:21… Pre istotu, neboli na mesiaci… Keby tam boli, tak tam mozu ist teraz… Neboli tam, vsetko to bolo vymyslene… Zijeme ten svet, technologie idu dopredu, neboli tam… Je to natocene Kubrickom, aj sa k tomu priznal…

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované